abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90872100
Fannetje bedankt! Wij hebben inderdaad ook echt een slaapkopje meestal ligt ze er rond 12 uur in maar soms heeft ze om 11 uur al gigantisch honger en geef ik haar een fles en slaapt ze net zo goed zolang. Ze krijgt op dit moment 5 flessen: 4x 150/5 en 1x 180/6 ze drinkt ze niet allemaal leeg maar de afgelopen dagen gaat dit steeds beter en gaan er toch 3 helemaal leeg!

Hoe heb jij dit gedaan door over te gaan op 4 flessen? Hoeveel krijgt ze per fles en op welke tijden? Ben benieuwd!

Ik heb net lekker uitgeslapen tot 10 uur. Mijn man werkt onregelmatige dagen en als hij moet werken dan geeft hij haar 's morgens de fles en legt haar daarna lekker terug in bed, heerlijk! :)
pi_90872572
Ligt ze pas om 12 uur 's nachts in bed? Oh, dan valt het nog wel mee met het slaapkopje :D

Anne krijgt vier flessen van 180/6. De eerste om 7.30 (soms ietsjes eerder als ze eerder wakker is) en dan rond 11.30, 15.30 en 19.30. Na die laatste fles gaat ze haar bed in en slaapt ze dus gewoon tot de volgende ochtend. Ongeveer de helft van de week wordt ze uit zichzelf wakker en op de andere dagen maak ik haar dus rond 7.15 wakker :)

De overgang naar vier flessen was hier kinderlijk eenvoudig. We moesten Anne al meer dan een maand wakker maken voor de laatste fles (rond 22.30) en ze ging daar steeds minder van drinken, de laatste dagen nog maar 40 ml. Dus gewoon maar een keer geprobeerd om haar niet wakker te maken en ze sliep gewoon door.

Ze ligt nu alweer vanaf 8.00 te slapen. Ik ben net even gaan kijken en rook een enorm penetrante poepgeur, maar mevrouwtje lag zo lekker te slapen dat ik haar toch maar even heb gelaten. Rond 11.00 maar echt even wakker maken als ze dan nog slaapt :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 10:54:10 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90872794
Nathan slaapt nog steeds bij ons op de kamer. We hadden bedacht dat wanneer hij hele nachten gaat slapen hij naar zn eigen kamer gaat maar aangezien dit nog niet het geval is vind ik het erg makkelijk om hem dicht bij me te hebben. Ook Nathan slaapt pas sinds kort vanaf half 9 's avonds even. Soms wordt hij dan wakker om half 10 en soms maken we hem wakker om 10 uur voor een laatste voeding. Vannacht was het weer 2 uur maaaaaar daarna pas 6.30. Dat is al iets beter vol te houden.

Oh ja, hij draaide net in de box, en dan bedoel ik niet van buik op rug ofzo maar van zn hoofd de ene kant op naar zn hoofd de andere kant op :D

Ik zag een hele mooie foto van Ilse in bad voorbij komen.
pi_90873155
Mijn kind is ook echt een slaapkop :D met wel iets meer voedingen :P

Ze wordt meestal wakker tussen 6 en 7, dan voeding. Even tuttelen en dan weer naar bed. Meestal slaapt ze dan nog een uur of 2 (soms korter, soms iets langer ;)) dan eruit en rond 11-12 uur gaat ze er weer in, meestal voor 1 of 1,5 uur. Dan rond half 4 tot een uur of 5 half 6 en om 7 uur begint ze aan haar 'grote' slaap.. Sinds kort maken we haar dan rond 10/10.30 wakker voor een 'slaapvoeding' en dan ligt het eraan of ze overdag genoeg gedronken heeft. Zo ja dan slaapt ze in 1 keer naar 6-7 uur (wel af en toe een speentje vrotten, varierend tussen de 2 tot 4 keer per nacht) en als ze niet genoeg gedronken heeft overdag komt ze vaak óf om 2 uur óf om 4 uur. Dan is het 10 minuten voeden, terugleggen en snurk :Y)

Dus vandaar dat ik hier ook best nog veel te vinden ben :D mijn kind is echt maar een paar uur wakker op een dag :D
pi_90873179
Dan is Anne inderdaad een echte slaapkop! Ik heb het gevoel dat Lotte wel wil slapen en het is hier vaak dat ze 's avonds alleen eventjes wakker is voor de fles en daarna gewoon weer verder slaapt. Ik vind het allemaal wel prima ben allang blij dat ze 's nachts zo lekker slaapt zodat wij ook onze slaap halen en dat scheelt toch heel erg in je humeur overdag denk ik.

Fijn dat het iets beter gaat met het slapen van Nathan, Pessie. Leuk is dat hoe druk ze kunnen zijn in de box met bewegen. Lotte wil de hele tijd naar haar zij draaien maar ze komt nog niet over haar schouder heen. De voeten vliegen hier in de lucht en ze probeert van alles tot schreeuwen aan toe maar het lukt niet, frustrerend! :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:06:25 #56
259886 pessie
pi_90873239
Ik zit meestal achter de computer met een jongentje op schoot. Behalve zo 's ochtends, dan speelt hij een half uur in de box wanneer ik even ontbijt.
pi_90873922
Het is nu de 3e dag in het ziekenhuis. En we moeten nog blijven.. Ze denken niet aan de mexgriep. Hij heeft geen koorts. Ik mag geen contact hebben met andere ouders, patienten etc. Ze doen een schort om en handschoenen eventueel mondkapje zolang ze met hem in contact komen. Ze hebben net weer een snotkweek gemaakt en weer testen op RS en nu ook kinkhoest onderzoek.

Ik voel me zo bagger, X slaapt niet en mijn ouders zijn gesloopt.. Ze bikkelen goed door.. En ik red me ook wel..
pi_90873985
Ik voel me echt gezegend met een kind dat gewoon 's nachts slaapt. Dat deed ze al vrij snel, dan vind ik het niet eens erg als ik er 6x uitmoet omdat haar neus vol zit, als ze maar meteen weer slaapt als het probleem is verholpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90874044
wat bagger pvoesss. Kun je niet ff lekker wat kolven zodat je ook even naar xje kan? Of dat jij ff thuis kan zijn om bij te tukken?

Oh en ik heb nog bijna een liter melk in de vriezer uit mijn kraamtijd... Dus best geschikt voor kleine kindjes. Ik ben in mn ivf/isci gebeuren op van alles getest en ik heb geen rare ziektes zover ik weet. Als je wat melk nodig hebt kun je het zo krijgen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:43:05 #60
259886 pessie
pi_90874616
Pvoess echt heftig! Hoe voelt 't katertje zich nu?
pi_90874947
Jeetje heftig pvoesss :{

Ik heb net toch maar de opvang gebeld en de leidster had zoiets: jemig wat is ze makkelijk :o ze lag er alweer voor de 2e keer op. Onze 'gebruiksaanwijzing' ;) klopte precies! Ze had om 11 uur 130 cc gehad en was daarna tevreden. (dus misschien komt het allemaal wel goed met de voeding en ben ik gewoon een overbezorgde moeder of ze wel genoeg heeft, aangezien de bar thuis altijd open is ;)) en ze vonden haar zo megaaaa vriendelijk! (ze is inderdaad niet zuinig met lachen O+)

Ik zei: dus het is niet gek dat ik er zo nog wel 10 wil? :D dat vond ze niet, zo wilde zij er ook nog wel 10 op de opvang :D dus gezegd dat ik daar mijn best voor ga doen 8-) O-)

*overloopt van trots*
pi_90875412
Bedankt! Hoef maar 3 uurtjes te werken hoor, dus het valt mee!!
En er zijn nu 2 van die timmermannen m'n nieuw keuken aan het neerzetten, heerlijk!

jeeej Pvoess, veel sterkte!! Gelukkig kunnen je ouders je helpen.

Die Leia toch, word je het favorietje van de leidsters?
pi_90875927
Pvoesss, wat heftig allemaal! Een dochter van een kennis van mij lag tegelijkertijd met Anne en mij in het ziekenhuis met vergelijkbare klachten en toen kwamen ze er pas na een week achter dat het een of ander virus was. Die kennis mocht dus ook niet met anderen in contact komen (we moesten praten met de deur dicht :')). Hopelijk vinden ze snel wat het is en kan hij weer mee naar huis!

Fijn dat Leia het zo goed doet op de opvang Orea! En ook zo'n slaapkop inderdaad, Anne is vaak ook maar een uur of 5-6 wakker op een dag.

Rixtje, Anne probeert sinds gisteren ook op haar zij te draaien, maar ook bij haar zit haar schouder nogal in de weg. Met een klein duwtje lukt het wel ;)

Oh, en kijk dan! Ze kan tegenwoordig zelfstandig in de Tummy Tub zitten en ze vindt het zo leuk! O+
pi_90876216
Leia bij de opvang O+ Ze pakt ze lekker in daar he :D Mja logisch ook ;)

Anne O+

Jeetje Pvoess, wat heftig zeg!
Hopelijk is er snel duidelijkheid over wat ie heeft. Niet niks zo'n kleintje in t ziekenhuis ;(

Floris is ook een slaapkop. In principe gaat ie rond 8 uur zn bed in en dan slaapt ie tot ongeveer half8/8uur/half9.
Met oud en nieuw heeft ie uitgeslapen tot half 11 :P Maar toen werd ie dus om half 12 wakker en was tot 2 uur wakker :)
Echt doorslapen doet ie sinds ie op zn eigen kamer ligt :D Dus zo rond de 11 weken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Sonnetje85 op 05-01-2011 12:41:12 ]
pi_90881088
Nou,werken ging niet door, want degene die mijn werk even over had genomen moet nu iets met de oppas regelen. Wat erg vreemd is,want mijn werk is juist laat en zijn eigen oude werk is vroeger klaar en vrijdags is zijn vriendin vrij. Maar goed,nog een weekje vrij dus..
En we zouden vandaag een nieuw ekeuken krijgen, dus de oude is er uit gesloopt net, maar nu komen ze spullen te kort en komen ze morgen pas weer. Zit ik zonder keuken en met al mijn keukenspullen op de salontafel en op bed!
Gelukkig kunnen we nog frituren:D

Wat grappig dat ze zelf in de tummytub kan zitten Fannetje, ga ik hier ook eens proberen. Mooi meisje is het zeg!

Die mexicaanse griep,worden kindjes dit jaar daar ook weer voor ingeent? Volgens mij waren er alweer een paar gevallen..
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:07:22 #66
259886 pessie
pi_90882562
Fannetje vooral die laatste foto is echt geweldig!
pi_90883850
Anne O+ wat ben je leuk!!!

Ik ga muppet lekker een half uur eerder ophalen, gewoon omdat het kan :P
pi_90884220
Pvoesss wat vervelend zeg! hopelijk gaat het snel beter met V en weten ze wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat je ondertussen gesloopt bent.

Fannetje, wat een ontzettend leuke foto's. Die laatste is schattig! Ik ga ook eens proberen of Amy zelfstandig in de tub kan, ziet er leuk uit.

Troeta, de frituurpan is altijd een geluk bij een ongeluk ;) Ik noem patat ook wel troostvoer.

Leia, wat pak je iedereen in bij de opvang! Goed bezig hoor!

Rixtje, wat leuk dat Lotte zo lekker bezig is met draaien. Ben benieuwd wanneer het haar helemaal lukt.

Amy krijgt hier ook 4 flessen meestal. Maar dat ligt er aan hoe het uitkomt. In principe geef ik haar elke 4 uur een fles, te beginnen vanaf dat ze er 's ochtend zin in heeft. Dus als ze na speen terugstoppen al binnen 5 minuten begint te huilen. Meestal tussen half 7 en half 8. Daarna elke 4 uur en als de late fles voor ons bedtijd valt dan doen we die nog en anders is het half 7. Gaat prima zo.

Ik heb Amy net weer op moeten halen van het kdv. Weer koorts, 38,5. Dus nu ligt ze hier in haar bed te slapen, ging gelijk slapen en daar wilde ze niet slapen. Ik vind het maar niets. Ze hoest ook zo naar en zit zo vol slijm, weet ook niet goed wat ik daar aan kan doen. Weet ook niet goed wanneer het gewoon uitzieken is en wanneer ik er mee langs de dokter moet. Ze huilt ook een beetje schor. Voor de rest is ze wel vrolijk, maar moe en lamlendig.
pi_90884450
Sola, je kunt altijd je dokter even bellen voor advies... zou ik doen!
pi_90884535
ik zou ook ff bellen, er heerst nu griep en het is rs seizoen.
pi_90884671
Gets ja voor die RS ben ik wel een beetje bang. Gelijk even bellen voor advies.
pi_90884848
Morgenmiddag afspraak om naar haar longen te laten luisteren.
pi_90885324
Trouwens, blauwe pakjes mogen toch ook voor meisjes?

http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2833110461%29.aspx
deze in het blauw was maar 5 euro en ik vind hem zo leuk! Staat vast goed bij haar blauwe ogen :Y
pi_90885668
Anne O+

Ik lees wel mee maar kan nog niet overal op reageren, daarvoor gaan jullie nog wel erg snel hoor ;)
Reageren op mobiel is niet altijd even handig, lezen gaat daarentegen prima

Vandaag een ventje met veel krampjes en ik vermoed iets van een regeldagje, dag 9 vandaag dus dat zou prima kunnen. Hij slaapt nu even lekker in de doek, was hij ook wel aan toe want nog amper geslapen vandaag, ook niet echt lekker natuurlijk.
Vandaag was het eerste dagje zonder kraamhulp, ook wel weer lekker om je eigen ritme weer te kunnen bepalen
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:18:55 #75
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_90885670
Ik heb even veel aan mijn hoofd gehad, maar ga vanaf nu dan ook weer proberen hier bij te lezen en mee te posten :)

Update zover:
D iego slaapt eindelijk lekker door wanneer dit moet dankzij het inbakeren, jammer dat we daar binnenkort alweer mee moeten stoppen ;( (ivm draaien en leeftijd)
Ook krabt m'n ventje zich zelf ook open, dit is bij hem w.s door exzeem en hij heeft hier nu ook een vette zalf voor gekregen van de kinderarts.
Temp gaat nog steeds schommelend, vandaag heeft ie weer 37.8 morgen kan het weer 36.2 zijn, we zien wel hoe het verder gaat lopen. 12 Januari weer terug naar de kinderarts, en dan gelijk afspraak maken voor de ct en mri scan... (om de schade aan zijn nieren te kunnen bepalen na de nierbekkenontsteking in September)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_90885985
Oh bah Maffemuts, ik wist niet dat een nierbekkenontsteking zoveel impact kon hebben dat je er schade aan over kan houden. Hopelijk is er niets aan de hand! Is er sowieso schade en gaan ze kijken hoeveel of kan het ook zijn dat er niets aan de hand is?
Hopelijk gaat hij ook lekker slapen zonder inbakerdoek! Moet je dat afbouwen?

Mrien, fijn dat je dan een draagdoek hebt, dan kan hij lekker bij je slapen. 9 dagen alweer! Ik vond het ook fijn dat de kraamhulp weg was :Y Lekker weer je huis voor jezelf. Alleen jammer dat je dan zelf je eten moet maken ;)
pi_90886408
Dat deed m'n man in de kraamweek ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:46:55 #78
259886 pessie
pi_90887158
Nadat de kraamhulp weg was heeft freecell een week voor ons gekookt. Heeeeeerlijk was dat!

Nathan is echt nog niet toe aan afbouwen van het inbinden. Ik bind hem nu zelfs overdag in zodat hij beter en wat langer slaapt. Anders valt hij niet in slaap omdat hij in zn oogjes wrijft.
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:08:59 #79
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_90888461
Nog even snel voor Solagratia
Bellen met je huisarts, (en als ze nog geen 3 maanden is met de avondarts aangezien de meeste huisartsen tegenwoordig al om 16:30 ophouden)
Je kan beter tien keer te vaak en voor niks komen dan 1 keer te laat, en met RS inderdaad geen risico's nemen!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_90889942
Blugh nu maak ik me toch weer wat meer zorgen. Ze zat net op schoot en ze ademt heel hijgerig door haar neus. Ze hapt niet naar adem of zo maar wel dat je merkt dat ze niet makkelijk ademt. Ze piepte ook wat net. Maar misschien ademt ze al makkelijk als ze het door haar mond doet, maar ja ze is gewend om door haar neus te ademen. Dit is ook met neusspray en luuf trouwens. Wat ik lees over RS virus dan drinken baby's ook niet goed, Amy drinkt wel slechter maar niet verontrustend of zo. Alleen dat slijm maak ik me wel een beetje zorgen om. Maar dan lees ik ook weer verhalen dat baby's gewoon moeten uitzieken en iets van hoestdrankje meekrijgen, dus dan lijkt de huisartsenpost weer overdreven.

Ze is bijna 5 maanden. Nou ja ik kijk het wel verder aan. Ben alleen bang dat wanneer er echt iets aan de hand is, ik het niet herken of zo.

Edit: ik begrijp van internet dat het RS virus niet altijd gevaarlijk hoeft te zijn voor baby's? Dan is het gewoon uitzieken? Of is dat pas na een bepaald aantal maanden?
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:41:52 #81
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90890345
Ayrton is alsnog gisteravond bij mama in slaap gevallen na z'n badje.
En hij sliep gewoon door tot kwart over 6 vanochtend?? :@
En mijn vriendin en ik schrokken ons de kolere waarom we hem niet hoorden in de nacht rond de tijd dat hij meestal om z'n flesje begint te huilen.
Maar meneertje was helemaal onder zeil.
Vanochtend heeft ie die voeding wel ingehaald met 2 keer zijn flesje leeg te drinken.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_90891063
Hoe laat viel hij in slaap dan Bolleke? Want zo'n kleine baby moet wel om de 5 uur de fles ivm zijn suikerspiegel.
Mex had in de kraamweek ook een nachtje heerlijk geslapen en dat zaten wij toen trots te vertellen aan de kraamhulp en die zei toen dat we hem dan echt wakker moesten maken.

Sola, zoals jij het schrijft begrijp ik het ook van die sites hoor. Alleen goed opletten of ze wel genoeg drinkt en niet uitgedroogd is en op de ademhaling letten idd. Was ze niet druk van spelen of drinken toen ze zo ademde?
Je kan ook gewoon voor advies bellen naar de huisartsenpost he en ook gewoon je gevoel volgen he.

Maffemuts, had jouw mannetje ook niet echt plekjes op zijn gezicht? Was vertellen dat ie zo wrijft genoeg om die zalf te krijgen en werkt die zalf ook en hoe heet die?
Wat zielig dat hij een nierbekkenontsteking gehad heeft, dat is best pijnlijk.
heeft hij zowiezo schade nu of kan het ook gewoon goed zijn?
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:09:22 #83
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90891998
Uurtje of 11.

Ja wij vonden het ook al zo vreemd.
Als het weer gebeurd moeten we hem dan wakker maken ofzo?
pi_90892497
Ja, Bolleke gewoon je kleine man wakker maken :Y Hij heeft het nodig.
pi_90893629
Ja, idd...maar Mex heeft het na die nacht nooit meer gedaan hoor..
pi_90894545
Anne sliep na twee weken een uur of 7 achter elkaar 's nachts en dat was geen probleem, is een beetje gewichtsafhankelijk geloof ik, per pond mogen ze een uur achter elkaar slapen.
pi_90896364
Fannetje, wij gingen proberen of Amy zelfstandig kon zitten in de tub, maar ze glijdt onderuit en kan daarom niet zelfstandig zitten. Ze hangt graag haar voeten over de rand. Hebben jullie iets van een zeiltje erin of zo?

Ik heb er genoeg vertrouwen in om tot morgen te wachten voor de afspraak van de huisarts. Ze kraakt enorm, maar lijkt niet suffig of zo. Vannacht maar een keer extra controleren. Ze ging wel lekker slapen net.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:21:22 #88
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90896472
Allemaal zieke kindjes, wat sneu! Pvoess, jij heel veel sterkte. Lijkt me maar niets zo'n kleintje iin het ziekenhuis. Hopelijk hebben ze snel door wat er aan de hand is!

Anne O+

Ik ben nog snel voor volgende week allemaal losse eindjes aan het afmaken. Tussen Neve haar slaapjes door heb ik vandaag een plakboek gemaakt met de kaarten enzo van haar geboorte (niet allemaal, want het waren er meer dan 70!!). Ik ben ook bezig met een fotoboek van de eerste drie maanden.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_90896794
Fotoboek van de eerste drie maanden (t/m 31 dec) heb ik toevallig ook net af en verstuurd naar Pixum, maar nog niks van gehoord...

Sola, wij hebben geen zeiltje erin. Gewoon de tt half met water gevuld en Anne erin gezet, haar voetjes vouwt ze dan tegen elkaar over de bodem. Als ze met haar voeten over de rand zou willen hangen zou het ook niet werken denk ik :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:33:19 #90
259886 pessie
pi_90897306
Nathan was 5 pond en moesten we verplicht elke 2 uur wakker maken. Daarna kwam hij sowieso elke 4 uur.
pi_90897510
Wellicht dat het wel anders werkt met heel kleine kindjes pessie... Anne was natuurlijk meteen 8 pond, dus dan is het toch anders :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:43:11 #92
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_90898022
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:17 schreef Solagratia het volgende:
Ja, Bolleke gewoon je kleine man wakker maken :Y Hij heeft het nodig.
Oke dan weten we dat.
Maar de kraamhulp en verloskundige hadden het over Ayrton bij z'n laatste avondvoeding iets meer te geven, en dan kijken of hij de nacht doorkwam. :?
pi_90898093
Hoeveel weegt Ayrton?
pi_90898351
Sola, als je je zorgen maakt gewoon ff bellen! Dan geven zij wel aan of ze Amy willen zien!

Mooie foto's van Anne in de tt!

Leia, hoe was het op het kdv? of heb ik daarover heen gelezen :@

Wij hebben bientje nooit wakker gemaakt 's nachts. Ze sliep van 00.30 uur tot 7.30 uur. Maja net als Anne was ze ook al 8pond.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90901712
Leyla heeft ook een tijdje doorgeslapen, maar toen ze onvoldoende aankwam ben ik haar toch gaan wakker maken.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:42:25 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_90901790
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 08:49 schreef Hik het volgende:
Haha! Neve doet dat ook steeds, met haar handje zo! Wij roepen dan steeds " to infinityyy and beyond!" :)

Ik ga 4 dagen werken.
Beetje late reactie maar hier idem.... to infinity and beyond :D :')

En nog aan het bijlezen dus, maar tegen de tijd dat ik bijgelezen ben zijn jullie waarschijnlijk een topic verder :X
Gaat goed met zoonlief, ben er alleen een beetje erg druk mee, maar dat komt vanzelf wel goed ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_90902496
Leyla had vandaag echt heel weinig gedronken. M had papamiddag, en ze had alleen maar geslapen. Dus toen ik thuis kwam dronk ze 2 borsten leeg, ik nam maar ff een flesje mee naar m'n ouders die dronk ze ook leeg en net voordat ze naar bed ging weer 2 borsten. En t kind geeft geen kik, die gaat gewoon slapen ook als ze honger heeft. Dus nu weet m dat hij daar iets beter op moet letten, leyla huilt niet als ze honger heeft.
pi_90902538
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Oke dan weten we dat.
Maar de kraamhulp en verloskundige hadden het over Ayrton bij z'n laatste avondvoeding iets meer te geven, en dan kijken of hij de nacht doorkwam. :?
Als het een flinke knul is kan dat ook gewoon hoor.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:36:43 #99
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90909350
Margriet vd Linden is actie aan het voeren tegen het woord "papadag". Omdat je altijd papa bent, ook als je niet bij je kunt bent. En er is natuurlijk ook niet zoiets als de mamadag.
:)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:07:52 #100
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_90919044
Bah. Neve is vannacht ineens heel verkouden geworden. :{
Ze werd steeds wakker met zo'n naar, droog hoestje. Gelukkig geef ik 's avonds en 's nachts nog bv en kon ik haar steeds even aanleggen. Dan had ze even niet zo'n droog keeltje meer en sliep ze weer even. Overdag geven we fv nu en dat kan ik natuurlijk niet steeds geven. Zal ik haar een beetje water geven tussendoor of is dat geen goed idee?
Verder nog tips? Ze reutelt heel erg, maar ik zie nog geen snot. Ze is ook gewoon vrolijk verder, lijkt alleen niet zo goed te weten wat ze ermee aanmoet.

Ze zou vandaag haar laatste wendag op het kdv hebben; die heb ik maar afgezegd. Helaas moet ik dan ook wel gelijk mijn massage af gaan zeggen. Die stond voor vanmiddag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')