Pvoesss wat vervelend zeg! hopelijk gaat het snel beter met V en weten ze wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat je ondertussen gesloopt bent.
Fannetje, wat een ontzettend leuke foto's. Die laatste is schattig! Ik ga ook eens proberen of Amy zelfstandig in de tub kan, ziet er leuk uit.
Troeta, de frituurpan is altijd een geluk bij een ongeluk

Ik noem patat ook wel troostvoer.
Leia, wat pak je iedereen in bij de opvang! Goed bezig hoor!
Rixtje, wat leuk dat Lotte zo lekker bezig is met draaien. Ben benieuwd wanneer het haar helemaal lukt.
Amy krijgt hier ook 4 flessen meestal. Maar dat ligt er aan hoe het uitkomt. In principe geef ik haar elke 4 uur een fles, te beginnen vanaf dat ze er 's ochtend zin in heeft. Dus als ze na speen terugstoppen al binnen 5 minuten begint te huilen. Meestal tussen half 7 en half 8. Daarna elke 4 uur en als de late fles voor ons bedtijd valt dan doen we die nog en anders is het half 7. Gaat prima zo.
Ik heb Amy net weer op moeten halen van het kdv. Weer koorts, 38,5. Dus nu ligt ze hier in haar bed te slapen, ging gelijk slapen en daar wilde ze niet slapen. Ik vind het maar niets. Ze hoest ook zo naar en zit zo vol slijm, weet ook niet goed wat ik daar aan kan doen. Weet ook niet goed wanneer het gewoon uitzieken is en wanneer ik er mee langs de dokter moet. Ze huilt ook een beetje schor. Voor de rest is ze wel vrolijk, maar moe en lamlendig.