Jawel. Hij heeft alleen een tijdlang heel goed geslapen dus vermoed dat hij ergens last van heeft en mn gevoel zegt dat et tandjes zijn. Dit kan alleen nog heel lang duren. Zelfs op biobim slaapt ie niet langer dus weet nu even niet hoeveel zin het nog heeft dat door mn kolf-melk te doen. Nou ja, ik wil binnenkort toch beginnen met het aanbieden van vast voedsel, misschien gaat het dan beter.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Rixtje het volgende:
Pessie jij leert Nathan wel gelijk de leukste woordjesVindt je het niet zwaar dat hij nog zo vaak komt?
Heb Leia vanmorgen na de voeding van 7 uur bij me geprobeerd te houden.. Maar ze wil echt niet meer bij me (ons) slapen.. wél is het dan leuk heeeel hard in je moeders neus te knijpen, of een lip vast te pakken. En als je dan AUW zegt en haar handje daar weghaalt, krijgt mevrouw de slappe lachquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Leyla drinkt ook nog wel 2 of 3x per nacht, maar net of ik eraan denk om haar nog vol te proppen als ik zelf ga slapen. Maar voedingen in de nacht... Ja ik wordt half wakker, schuif madam naar beneden, zak half weg en wordt ook weer half wakker als madam weer in coma ligt en schuif haar weer omhoog en dan slaap ik ook meteen weer.
Ja echt hequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Orea het volgende:
SonFloris en Leia zijn wel partners in crime hè! Morgen even op de kiek zetten samen! Leia en haar mannen, hehe! (Laat haar a.s. het maar niet horen! (Graeme
) daar is ze nog steeds niet mee op de foto geweest!)
Zijn er wel, heb ik ook voor Lotte klik en is erg handig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:19 schreef Solagratia het volgende:
een aankleedkussen lang![]()
J. vroeg vanavond of je ook aankleedkussens had in grote maten, voor als je kind groter werd. Ik dacht van niet. Toen kwam hij tot de conclusie dat haar benen dan maar over de rand moest hangen. Hoe doe je dat met peuters die nog niet zindelijk zijn? Verschoon je die gewoon op de grond? Dat is toch niet handig op de commode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |