abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90933876
Barba, wat is Bientje lekker gegroeid zeg! En Anne ook al! fijn is dat :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:42:14 #127
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_90934498
Sola, een paar slokjes water drinken na een fles hielp hier wel!

Voor zover ik weet is honing inderdaad niet goed voor kleintjes, maar wellicht zijn er soorten op de markt die zo kapotgekookt zijn dat de bacterie er al uit is?
Fijn dat Amy niks ernstigs onder de leden heeft! Hopelijk is ze snel opgeknapt!
A grand adventure has begun.
pi_90934552
Hintham! Daar werk ik! :D

Sola, wat fijn dat er niets ernstigs aan de hand is met Amy! Vreemd advies van die honing...extra water lijkt me wel prima!
pi_90934844
Echt? Op welke school? Kun je wel een keer een bakkie komen doen als je wil dan zie ik die mooie Anne ook eens een keer in het echt!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90934904
Ik PM je even :D
pi_90935155
Orea herkenbaar wat Leia doet, t sadisme en ook dat voeten in bad pakken.
Hier gaat ie dus ook net zolang bewegen tot ie aan de korte kant van t bad zit zeg maar (ipv languit liggen) :D en dan je voeten vastpakken :D
pi_90935629
Oh en volgens het kdv wilde Leyla steeds zitten en volgens M. probeerde ze gister te draaien en kwam ze heel ver... Ik mis dingen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90935666
Mijn moeder had Femke laatst wat honing bij haar fruithapje gestopt }:| heb haar nu een lijst gegeven met wat ze allemaal wel en niet mag hebben.
Voetjespakken is hier ook een hit tegenwoordig :D
pi_90936356
Anne ook al zo'n slaapkop :D Leia heeft van half 10 tot 12 geslapen, en ligt er alweer sinds half 3 op... Het is inderdaad prutweer..

Wow Bientje!! Doe jij even lekker groeien!

Sola, 'fijn' dat het niks ernstigs lijkt te zijn! Honing zou ik inderdaad niet doen...

Son :D Floris en Leia zijn wel partners in crime hè! Morgen even op de kiek zetten samen! Leia en haar mannen, hehe! (Laat haar a.s. het maar niet horen! (Graeme ;)) daar is ze nog steeds niet mee op de foto geweest!)
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:36:47 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90937273
Voeten zijn inderdaad in zeg! Hier ook!

Huisarts kon niets vinden. Gewoon een wondje in zn oorschelp (dacht ik al) verder geen rode oortjes ofzo. Vervelend dat hij krijst en vaak wakker wordt 's nachts maar daar is niets aan te doen. Als we het echt vervelend gaan vinden kunnen ze verder kijken ( :? ).

Bientje lekker gegroeid!

Een voordeel van 's nachts weinig slapen: Nathan slaapt tegenwoordig 2 keer per dag een uur!
Maar goed, ikzelf nog steeds :O .
pi_90938763
Haha net gaf ik Amy wat water na de fles ze reageerde zo:
:9 fles!
:( geen melk!
:r Bah! (ze trok een vies gezicht en kokhalsde zelfs wat)
}:|

Het was geen succes dus :D Volgende keer wat warmer maken denk ik.
pi_90938821
Hier blieft de dame ook ineens niet langer dan 2 minuten de borst.. Vervolgens is het wegdraaien en rondkijken.. Nou ja dan niet :P ze zal straks wel honger krijgen, want laatste voeding was om 12.30 :P
pi_90938939
Oh Pessie dat is ook weer zo wat, verder kijken als je het echt vervelend gaat vinden. Dat vind ik zo'n opmerking waar je niets mee kan. Ik wil altijd iets concreets hebben. Als....dan.... zeg maar.
pi_90939378
Ligt het aan mij of krijgen jullie ook de kriebels van het feit dat de 2 kindjes die aan de mexicaanse griep zijn overleden, 's avonds door de ha naar huis zijn gestuurd? Voor hetzelfde geldt hadden ze het wel gered als ze waren doorgestuurd naar het ziekenhuis. }:|
Misschien ben ik gewoon overbezorgd ofzo hoor, maar als I. wat krijgt waar ik geen goed gevoel bij heb dan sta ik er gewoon op of ik rij zelf wel naar het ziekenhuis.
pi_90939791
Noa, gister was Amy echt aan het kraken en piepen en hoesten en toen zag ik het item op tv en toen was ik even in staat om de auto in te stappen ja. Gelukkig merkte ik even later dat het al wat beter ging en kreeg ik er meer vertrouwen in. Het verraderlijke is dat er op het oog niets verontrustends aan de hand was bij die kinderen en later zijn ze overleden, dat vind ik wel eng. Daarom zei ik gister ook al, mijn grote angst is dat ik het niet herken als er echt iets ernstigs aan de hand is. Blijkbaar waren die ouders genoeg gerustgesteld. Misschien is het ook anders omdat de kinderen 4 en 11 waren? Dat je dan minder snel naar de dokter toe stapt dan met een baby?
pi_90939950
Ik denk het wel. Bij een baby heb je meestal toch meestal meer het idee dat ze kwetsbaarder zijn. Tenminste ik wel.
En ik snap je gevoel ook wel, dat je bang bent dat je het niet herkent. Dat heb ik zelf ook wel een beetje, want wanneer weet je nou dat ze de mexicaanse griep hebben? Mocht isabelle de komende tijd koorts krijgen en gaan hoesten, dan wil ik zowiezo langs de ha. Ik ga gewoon geen risico's nemen, dan vinden ze me maar een overbezorgde moeder.
pi_90945675
Net Leia maar weer eens gemeten, 66 cm nu. Ze gaat traag nu (vorige maand op CB 65 cm!) morgenochtend maar eens met muppet op de weegschaal (wilde spekkie tikken, maar dat is ze niet meer echt.. :')) verwacht dat ze net boven de 7 kilo zit! Groei wat minder, ontwikkeling met sprongen vooruit! (kan ze al die dingen in maat 68 tenminste wat langer aan :D)
pi_90946792
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef Orea het volgende:
Son :D Floris en Leia zijn wel partners in crime hè! Morgen even op de kiek zetten samen! Leia en haar mannen, hehe! (Laat haar a.s. het maar niet horen! (Graeme ;)) daar is ze nog steeds niet mee op de foto geweest!)
Ja echt he :D Moeten we zeker doen!

Ben benieuwd hoe lang Floris is. Ongeveer een aankleedkussen lang, maar geen idee hoe groot zon ding is :D
pi_90948219
Ik heb een cm in huis, proberen we morgen even uit :P
pi_90948333
haha is goed :D
hij wordt opeens zo lang voor mn gevoel.
pi_90958247
een aankleedkussen lang :D

J. vroeg vanavond of je ook aankleedkussens had in grote maten, voor als je kind groter werd. Ik dacht van niet. Toen kwam hij tot de conclusie dat haar benen dan maar over de rand moest hangen. Hoe doe je dat met peuters die nog niet zindelijk zijn? Verschoon je die gewoon op de grond? Dat is toch niet handig op de commode?

Hoorde vanavond van een baby die 2 dagen scheelt met Amy (bijna 5 maanden dus) en die al 9 kilo was :o Voor mij lijkt dat enorm want Amy is nu hopelijk 6 kilo.

En nu ga ik lekker slapen. Hoe zielig Amy overdag ook is, 's nachts wordt ze alleen wakker voor speentje. Slapen gaat hier prima dus!
pi_90958325
Solgratia, gewoon benen over het kussen. Jen verschoon ik eigenlijk altijd op de bank.
pi_90958925
Ja, waar laat ik dan m'n mandje met cremetjes en mn billendoekjes? :P

Gaan jullie meeten? Wat gezellig, of kennen jullie elkaar ook in het dagelijkse leven? Ben benieuwd naar de foto's!

Ik vind het ook eng hoor Noa! Ben ook benieuwd of kinderen dit jaar worden ingeent!
pi_90959049
Crème smeer ik niet, de huid moet leren zichzelf beschermen. Doekjes gebruik ik bij poep, bij plas heb ikaan 1 doekje ruim voldoende, in principe is de boel al droog door de luier.
pi_90959085
Oh enten tegen de griep, wij hebben het vorige keer niet gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')