abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90919566
Goedemorgen :)

Hik, wat vervelend dat Neve zo hoest. Ik heb helaas niet echt tips voor je, heb Anne nog niet horen hoesten. Maar misschien wat luuf smeren ofzo? Balen van je massage ;)

Tico, Anne huilt ook niet altijd als ze honger heeft, meestal alleen 's ochtends, maar dan heeft ze dus ook al bijna 12 uur geen voeding meer gehad. Verder geef ik gewoon om de vier uur een flesje en die gaan dan ook wel op, maar ze vraagt er zelf niet om.

Anne slaapt al een paar dagen zeer onregelmatig overdag, 's nachts gaat het nog steeds perfect. Maandag en dinsdag heeft ze bijna niet geslapen, gisteren 3 uur in de ochtend, maar 's middags helemaal niet meer. Hopelijk is het een fase, want ze wordt er niet bepaald vrolijker van als ze zo weinig slaapt :')
pi_90919680
Ik heb vrijdag mamadag...

Ja fannetje, ik heb ook nu gezegd tegen M. dat hij gewoon op de klok moet voeden en niet wachten tot ze gaat huilen, dan drinkt ze gewoon te weinig op een dag.

Ik moet het ook vaak gokken, ik gok meestal rond een uur of 10... drinkt ze niet dan heeft ze nog een uur om die fles op te krijgen... meestal met dat uur speling gaat de fles echt wel op of in elk geval voor een groot deel. En dan rond een uur of 1 of 2... maar als ik niet aanbied begint ze pas rond een uur of 4 te piepen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90921386
Volgens mij helpt er niet echt iets tegen hoest. Luuf is meer om de neus open te houden. Dat werkt wel goed trouwens en het ruikt beter dan een ui naast het bed (tenzij je van uiengeur houdt natuurlijk)
Hoestsiroop wordt afgeraden voor baby's lees ik op google. Vooral die met codeine, want daar kunnen ze suf van worden. Dat klinkt wel logisch ja.

Amy heeft op zich wel lekker geslapen. om 3 uur, 5 uur en 7 uur wakker voor een speen en om half 8 de fles. Ze ligt er nu weer in en wordt denk ik over 3 kwartier weer wakker. Ze klinkt echt heel sneu met haar hese stemmetje. En ze heeft ineens een nieuwe lach en die ziet er niet uit. Het is een soort glimlach, maar dan heel breed maar met haar mond bijna dicht. Het ziet er meer een beetje krampachtig uit :D

Ik vind papadag lief klinken. Sterker nog, had J. maar een papadag. Ik heb er dan ook echt geen moeite mee. Wat dat betreft is het maar een woord. Voor mij klinkt het als de dag waarop Amy en papa samen de tijd hebben om leuke dingen te doen. Ik vind mijn dagen met Amy ook mamadagen. Dan besteed ik mijn tijd voornamelijk aan Amy en ga ik niet eens aan werk denken. Vandaag is dus mamadag :Y

[ Bericht 14% gewijzigd door Solagratia op 06-01-2011 10:18:44 (tss alle spelfouten eruit) ]
pi_90921564
Goedenmorgen!! *)

Bah, al die zieke kindjes.. blijft toch sneu! Ik heb ook niet echt tips.. Leia heeft alleen een paar dagen een 'buikgriepje' gehad en zelf ben ik al jaaaren niet meer verkouden geweest *afkloppen*

Om half 6 gisterenavond storte Leia in. Gewoon *poef* knopje uit :D indrukwekkend zo'n dag opvang.. om 22:00 uur hebben we haar toch maar even wakker gemaakt voor voeding, en om 22:30 lag ze weer in dromenland, om vanmorgen om 7:00 pas te komen :o (wel 2 keer speen ploppen tussendoor om 2 en 4) net lekker gebadderd en gedolt, en ze ligt alweer in coma. Niet normaal!

We hebben een nieuwe feature :') in de Tummy, kont zo ver mogelijk naar voren laten glijden zodat je voeten boven het water uitkomen en die dan vastpakken :Y) dat je dan half verzuipt maakt niet uit, daar hebben we mama voor om daar op te letten!

En we proberen na de 'praten'.. dan ligt ze 's morgens even op ons bed, en dan loop ik wat te rommelen in de kasten enzo, en dan hebben we oogcontact en dan zeg ik heeeeeee! En dan komt er een eeeeeh uit.. Dan stilte.. Dan zeg ik weer heeeeee! En dan doet ze het weer :D O+ vet schattig!

En hier wordt je toch vrolijk van 's morgens!!

Ik heb ook mama dag vandaag, en morgen ook! Donderdag en vrijdag is ze van mij :P op maandag is ze van papa!
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:26:18 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_90921689
Nathan en ik hebben ook zo'n spelletje. Als ik pfffff doe doet hij ook pffff. Heeel schattig! Ook doet hij soms PoeP. Meer een P klank met een oe ertussen maar het is echt zo leuk om te horen wat voor geluiden hij nu maakt!

Tegen hoest kun je inderdaad niets doen volgens mij. Erg vervelend zeg!

Nathan drinkt nog steeds elke 3 uur, of vaker, en tegenwoordig ook 's nachts. Vannacht heeft manlief maar in de woonkamer geslapen, hij was volledig gesloopt en hij is wat ziek. Hij is wel naar zn werk gegaan dus ik ga ervan uit dat hij goed geslapen heeft.
pi_90922113
Hik vervelend zeg dat Neve zo verkouden is geworden en hoest hopen dat het gauw wat beter gaat!

En ik zie een vrolijke Leia voorbij komen die op het KDV de harten steelt. Fijn dat ze zo lekker kans slapen zeg! En een prachtig plaatje O+

Pessie jij leert Nathan wel gelijk de leukste woordjes :D Vindt je het niet zwaar dat hij nog zo vaak komt?

Fannetje volgens mij heeft Lotte je gister gehoord dat het wel mee viel met haar slaapkop ze is om 9 uur op bed gegaan en hebben haar vanmorgen om half 8 wakker gemaakt :+ Ze dronk de laatste tijd haar flessen al zo goed leeg dus ook maar opgehoogd naar 180/6 en gister dus na 4 van zulke flessen heerlijk doorgeslapen
pi_90922364
Leyla drinkt ook nog wel 2 of 3x per nacht, maar net of ik eraan denk om haar nog vol te proppen als ik zelf ga slapen. Maar voedingen in de nacht... Ja ik wordt half wakker, schuif madam naar beneden, zak half weg en wordt ook weer half wakker als madam weer in coma ligt en schuif haar weer omhoog en dan slaap ik ook meteen weer.
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:17:39 #108
259886 pessie
pi_90923270
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:41 schreef Rixtje het volgende:

Pessie jij leert Nathan wel gelijk de leukste woordjes :D Vindt je het niet zwaar dat hij nog zo vaak komt?

Jawel. Hij heeft alleen een tijdlang heel goed geslapen dus vermoed dat hij ergens last van heeft en mn gevoel zegt dat et tandjes zijn. Dit kan alleen nog heel lang duren. Zelfs op biobim slaapt ie niet langer dus weet nu even niet hoeveel zin het nog heeft dat door mn kolf-melk te doen. Nou ja, ik wil binnenkort toch beginnen met het aanbieden van vast voedsel, misschien gaat het dan beter.

Dat PoeP deed ie nadat ik em papa heb geprobeerd te zeggen :P
pi_90923820
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Leyla drinkt ook nog wel 2 of 3x per nacht, maar net of ik eraan denk om haar nog vol te proppen als ik zelf ga slapen. Maar voedingen in de nacht... Ja ik wordt half wakker, schuif madam naar beneden, zak half weg en wordt ook weer half wakker als madam weer in coma ligt en schuif haar weer omhoog en dan slaap ik ook meteen weer.
Heb Leia vanmorgen na de voeding van 7 uur bij me geprobeerd te houden.. Maar ze wil echt niet meer bij me (ons) slapen.. wél is het dan leuk heeeel hard in je moeders neus te knijpen, of een lip vast te pakken. En als je dan AUW zegt en haar handje daar weghaalt, krijgt mevrouw de slappe lach :P
pi_90924020
Ja maar Leyla slaapt nog gewoon naast me, ze is niet anders gewent en in bed spelen we niet. JEn slaapt ook nog heel goed tussenin, zonder mn haren eruit te trekken, gewoon omdat ze neit anders gewent is.
pi_90924041
Dat is wel fijn Tico dat je half wakker wordt ik ben echt gelijk helemaal wakker en kan daarna ook niet meer slapen.

Dan heeft het inderdaad weinig zin om dat door de fles te doen Pessie. Ik hoop met je mee dat het gauw beter mag worden voor jullie allemaal!

Leia een kleine sadist :D
pi_90924155
Ik wordt zelfs niet helemaal wakker als ik Jen uit bed moet halen midden in de nacht, kwestie van ogen iets open doen kind halen, op bed tillen, omdraaien en weer in coma. Heerlijk.
pi_90924285
pfff Amy heeft het niet makkelijk. Ze hangt al een uur tegen mij aan, al jammerend. Soms wordt dan onderbroken door hoesten en dan huilt ze iets harder. Als ze stil is dan hangt ze met ogen dicht tegen mij aan. Kan haar niet in bed leggen want dan gaat ze overstuur krijsen. Ze wilde haar fles ook niet. Maar ja ik zou ook geen trek hebben als ik me zo voelde.
pi_90924402
Ahhh een zielige Amy. Vanmiddag naar de huisarts toch? Hopen dat hij iets voor haar kan doen
pi_90924542
Sterkte voor alle zieke kindjes!

Leia, mooi aankleedkussen heb je!

Dames, geniet van jullie mama dag!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90924624
Arme Amy. Hopelijk is het gewoon een verkoudheid en niets ernstigs, gelukkig mag je vanmiddag naar de huisarts!

Ik zag een vrolijke Leia langskomen :D En Anne slaapt ook niet bij mijn in bed, die valt dan alleen maar het kussen of het matras aan :') Leuk dat ze haar voetjes pakt in de tt en terugpraat. Ik had gisteren ook zo'n momentje met Anne. Ze was haar klinkers aan het oefenen bij mij op schoot: "eeeeeuuuh" en toen deed ik dat terug en toen reageerde ze daar weer op. Telkens als ik wat deed, was ze stil, en daarna begon ze weer. Maar 't kan ook toeval zijn geweest hoor! ;)

Pff Pessie, vermoeiend hoor, dat Nathan opeens zoveel wil drinken, zeker als je gewend was dat hij doorsliep! En tandjes, tja, wie weet?
pi_90924677
Ik oefen "papa, mama" met Leyla, leuk dan gaat ze helemaal lachen als ik weer eens boven haar hang.. Ohe n op dr buik blazen vindt ze helemaal geweldig.

En dan roept Jen meestal dat ik Leyla niet mag happen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 12:00:14 #118
259886 pessie
pi_90924707
Ik ben dus echt wakker wanneer Nathan wakker wordt 's nachts en voeding wil. In totaal slaap ik dan wel zo'n 7 a 8 uur maar vooral omdat we om 10.30 erin liggen en ik er pas om 9.00 uit ga. 3 keer per nacht wakker worden is best vermoeiend.
We proberen het nog wel even met de biobim. Misschien moet hij er gewoon even aan wennen.

Ik ga vanmiddag even naar de huisarts. Nathan heeft een wondje in zn oorschelp dat steeds een beetje blijft bloeden en ik heb even gebeld om te vragen of ik daar iets mee moest. De assistente wilde me even langs laten komen. Kunnen ze meteen kijken of zn oren goed zijn, al verwacht ik van wel omdat hij wel goed drinkt. Volgens mij zit ie steeds aan zn oren omdat ie pijn heeft aan zn tandjes.
pi_90932610
Ben je al geweest pessie? En jij, Solagratia?

Ik had Anne om 13.00 uit bed gehaald (sliep vanaf ca 11.45), maar na 20 minuten beneden lag ze alweer te gapen en huilen. Dus maar even in de kinderwagen gelegd met speentje en knuffeltje en één minuut later sliep ze, en ze slaapt gewoon nog steeds! Kennelijk had ze iets in te halen! :D

En ik wilde met haar gaan wandelen, maar het regent... :{
pi_90932967
Wij zijn net ff door de regen naar het cb gelopen. Wilde ff weten of ze op fv ook goed groeit. 23-12 woog ze 5100gram en vandaag 5620gram. *O*

Anne is een slaapkop! Maar wandelen is nu niet echt een optie nee. jij woont toch ook in den bosch fannetje?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90933100
Ja, jij ook dan? :)

Wow, Bientje is goed aangekomen zeg! Anne woog gisteren bij de kinderarts 6100 gram, 300 gram meer dan twee weken daarvoor ondanks het buikvirus en het slechte drinken van vorige week, daar was ik ook al heel tevreden mee :)
pi_90933248
Zo weer terug van de huisarts. Er is van alles aan de hand, maar van alles net niets :P Veel slijm, maar niet in de longen. Rode oortjes, maar niet ontstoken. koorts, maar een klein beetje. Dus gewoon uitzieken en ja dat was het. Nou in elk geval fijn om te weten dat er eigenlijk niets is, maar dat ze zich gewoon ellendig voelt.

Kreeg wel een vreemd advies mee :? Ze had het over een lepeltje honing geven tegen het hoesten? Ben ik nou gek of is dat helemaal niet goed? En ze zei een paracetamol tegen de koorts.

Ik kreeg van iemand anders de tip om na het de fles melk nog een klein beetje water te geven om het slijm wat weg te spoelen, is dat een goed idee?

En voorlopig wil ik niet meer langs de huisarts, lijkt wel of ik er een abbo heb.
pi_90933420
honing mag niet onder de 2 meen ik, daar kan een bacterie in zitten
pi_90933605
Ik woon in Hintham! Dacht misschien zitten we wel bij hetzelfde cb.
Maar Anne is goed aangekomen ondanks der buikvirus!

Fijn dat er niets ernstigs is met Amy! Honing zou ik inderdaad ook niet doen en met pcm moet je uitkijken, koorts hebben ze natuurlijk niet voor niets! Volwassenen raden wij aan om geen melk te drinken omdat dit juist extra slijm produceert maar of dat ook voor babymelk geld weet ik eigenlijk niet :@
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90933859
Misschien moet ik Amy alleen nog maar thee met honing geven tot de verkoudheid over is. Komen daarna die flessen melk wel weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')