abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 17:56:08 #226
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_95176585
Heb nu toch nog een baantje gevonden maar niet bij de Mc _O- (Degene die teruglezen kunnen zien dat de kruidvat een solicitatieform. van mij is kwijtgeraakt, vanmiddag achternagedoken en kon gelijk op Soligesprek komen _O-
Dit is mijn signature.
pi_95176701
Mwuh, weet eigenlijk niet zoveel van onze verbouwing :P Behalve dat we nu heel veel ruimte meer hebben op het tweede raam en het eerste raam.
Oh, en ze gingen de sink vervangen, maar nu hebben ze de ouwe sink weer terug geplaatst, want de nieuwe kon nog niet geplaatst worden -_- Morgen weer werken, ik zal proberen wat foto's te maken :D
pi_95184783
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef misz--kelliej het volgende:
Mwuh, weet eigenlijk niet zoveel van onze verbouwing :P Behalve dat we nu heel veel ruimte meer hebben op het tweede raam en het eerste raam.
Oh, en ze gingen de sink vervangen, maar nu hebben ze de ouwe sink weer terug geplaatst, want de nieuwe kon nog niet geplaatst worden -_- Morgen weer werken, ik zal proberen wat foto's te maken :D
Grotere raam 2? :P Dat hebben wij nu ook omdat we een side by side drive krijgen :P
pi_95241432
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 00:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoeveel uur werken jullie per week?
4 (normaal) tot 8 (vakantie) uur in de week momenteel. Druk met andere dingen, dus geen tijd om meer te werken :P Denk sowieso dat ik aan mijn laatste loodjes zit bij de Mac.

Wat betreft verbouwen geven ze bij ons maar bar weinig informatie. Volgens een collega van me zouden we zo'n 50% groeien in oppervlakte O+
pi_95246656
Vandaag gewerkt, meteen op allebei de ramen gestaan, dus even goed kunnen bekijken wat ik er nou van vind.
Raam 1 is echt heel groot nu, maar echt een afgesloten hok en daarom vind ik het niets. Ik heb graag het overzicht over alles ( :p ) en met ons oude 1e raam kon je alles zien, de keuken, raam 2 en een stukje counter, nu helemaal neits meer. Niets voor mij dus.
Raam 2 is wel echt heel fijn, we hebben nu echt een 'apart' gedeelte, waar je goed de ruimte hebt en waar je niet 3 cm2 moet delen met de mensen die daar langs moeten lopen.
Al met al wel erg mooi geworden, alleen was het echt nog niet klaar, ze komen maandag om de laatste dingen af te maken en dan over 4 weken om de sink af te maken

(salades maken was wel verschrikkelijk trouwens, dat moest op zo een mini temper-tafeltje. Zie daar maar eens op je gemak een run caesar op te maken!)
pi_95275351
Kennen jullie dat filmpje waarin die shakemachine een fontein van shakemix geeft?

Even opfrissen:

Dat gebeurde gisteren ook bij ons _O-

Resultaat:
  zaterdag 9 april 2011 @ 22:41:32 #232
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_95279384
Bij jullie? Bij jou bedoel je, jij trok dat ding er uit? :+
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_95283321
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Battlefan het volgende:
Bij jullie? Bij jou bedoel je, jij trok dat ding er uit? :+
Dan is het dus bij mij, dus in mijn restaurant, dus bij ons? :+
  zondag 10 april 2011 @ 00:07:39 #234
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_95283667
Handig :P
  zondag 10 april 2011 @ 17:59:39 #235
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_95308305
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dan is het dus bij mij, dus in mijn restaurant, dus bij ons? :+
De rest stond er bij een keek er naar, en moest lachen :+
- Walt Disney
pi_95323661
Ik heb een keer gehad (nog met een behoorlijk oude machine) dat de hele binnenkant van de taptoren bevroren was. Het was één grote ijsklomp geworden, hoe dat kon gebeuren snap ik nog steeds niet (werkte er toen nog niet lang). Het smaakte in ieder geval wel apart, een romig waterijsje! En even later droop de mix er aan de zijkant via een langwerpige maar kleine plastic bak er in flink tempo uit.
pi_95446768
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 21:09 schreef Yannick567 het volgende:
Kennen jullie dat filmpje waarin die shakemachine een fontein van shakemix geeft?

Even opfrissen:

Dat gebeurde gisteren ook bij ons _O-

Resultaat:
[ afbeelding ]
Jij geluk dat je het op Raam 2 liet gebeuren 8-)

Bij ons is maandagavond het moment om hem schoon te maken, bij jullie op vrijdag? :?
pi_95448923
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Jij geluk dat je het op Raam 2 liet gebeuren 8-)

Bij ons is maandagavond het moment om hem schoon te maken, bij jullie op vrijdag? :?
Nee, bij ons maken ze hem schoon op woensdagochtend. We hebben 2 van die machines, dus kan ook gewoon 's morgens :9
pi_95452525
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nee, bij ons maken ze hem schoon op woensdagochtend. We hebben 2 van die machines, dus kan ook gewoon 's morgens :9
Ja, wij hebben er ook twee.
Om de week gaat er een schoon, zo gebeurt het dus iedere maandagavond, dinsdagochtend set-up zet hem weer in elkaar ;)

Maar hoe krijgen jullie het dan voor elkaar om hem op vrijdag te laten ontploffen? of heb ik wat in je eerdere post gemist?
  woensdag 13 april 2011 @ 18:11:15 #240
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_95452885
Hij kan natuurlijk altijd een keer blokkeren en te veel druk op gaan bouwen ;-) Deed ie bij ons ook een keer, nacht voor een FOR, trekt m'n toenmalig RM dat buisje er uit met dat effect, geniaal :')
- Walt Disney
pi_95467461
Jongenssss, die nieuwe -veel te kleine- smoothy is lekker!
Anonimity is a bliss
pi_95467527
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Agree.
pi_95468020
quote:
17s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Ga 'm zaterdag proberen :P

En zaterdag wat foto's schieten, binnen is het 'af' (zoals ik kon zien van de week), buiten zijn ze nog bezig maar de 'dubbele' drive zit er al in :P

[ Bericht 19% gewijzigd door Studiotje op 14-04-2011 22:33:21 ]
  dinsdag 19 april 2011 @ 09:02:09 #244
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_95702409
Foto's!

Foto's!
*O*
pi_95724993
Totaal niet gedaan :@ teveel gedoe en het is leuker als het af is :)
pi_95756342
Hallo allemaal!

Stiekem volg ik jullie al een tijdje, altijd leuk om te lezen wat andere McDonald's medewerkers bezig houdt (A) Dacht nu: laat ik ook maar eens een berichtje achterlaten! Snap er alleen nog vrij weinig van, maar daar kom ik vast snel genoeg wel achter!

Oh ik werk trouwens als service/shift assistent (weet niet of jullie dat kennen?) in Beuningen! :D
pi_95762824
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Liannuh het volgende:
Hallo allemaal!

Stiekem volg ik jullie al een tijdje, altijd leuk om te lezen wat andere McDonald's medewerkers bezig houdt (A) Dacht nu: laat ik ook maar eens een berichtje achterlaten! Snap er alleen nog vrij weinig van, maar daar kom ik vast snel genoeg wel achter!

Oh ik werk trouwens als service/shift assistent (weet niet of jullie dat kennen?) in Beuningen! :D
Hallo daar :W Welcome!

"service/shift assistent" is dat niet een andere omschrijving voor de functie "Hoofd Kassa" zoals het bij ons op de vloer genoemd wordt?
pi_95763450
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef misz--kelliej het volgende:
@ Krimpen
alssie klaar is dan zal ik dat eventjes melden ;)
Durf het eigenlijk niet te vragen, maar @misz--kelliej is jullie Engelstalige handleiding al af? :@
pi_95768538
quote:
Hallo allemaal!

Hoi! :)
Hoelang werk je al bij McDonald's? Shift assistent klinkt mij wel bekend, tenminste, als ik denk wat het is :9 Zegmaar een openpersoon? Die de sleutel krijgt en de setup leidt etc... Of heb ik het mis?
  donderdag 21 april 2011 @ 01:16:51 #250
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_95791086
quote:
Hallo allemaal!

:W Shiftassistent hebben we niet bij ons :)
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')