Grotere raam 2?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:59 schreef misz--kelliej het volgende:
Mwuh, weet eigenlijk niet zoveel van onze verbouwingBehalve dat we nu heel veel ruimte meer hebben op het tweede raam en het eerste raam.
Oh, en ze gingen de sink vervangen, maar nu hebben ze de ouwe sink weer terug geplaatst, want de nieuwe kon nog niet geplaatst worden -_- Morgen weer werken, ik zal proberen wat foto's te maken
4 (normaal) tot 8 (vakantie) uur in de week momenteel. Druk met andere dingen, dus geen tijd om meer te werkenquote:
Dan is het dus bij mij, dus in mijn restaurant, dus bij ons?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:41 schreef Battlefan het volgende:
Bij jullie? Bij jou bedoel je, jij trok dat ding er uit?
De rest stond er bij een keek er naar, en moest lachenquote:Op zondag 10 april 2011 00:01 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan is het dus bij mij, dus in mijn restaurant, dus bij ons?
Jij geluk dat je het op Raam 2 liet gebeurenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:09 schreef Yannick567 het volgende:
Kennen jullie dat filmpje waarin die shakemachine een fontein van shakemix geeft?
Even opfrissen:
Dat gebeurde gisteren ook bij ons
Resultaat:
[ afbeelding ]
Nee, bij ons maken ze hem schoon op woensdagochtend. We hebben 2 van die machines, dus kan ook gewoon 's morgensquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Jij geluk dat je het op Raam 2 liet gebeuren![]()
Bij ons is maandagavond het moment om hem schoon te maken, bij jullie op vrijdag?
Ja, wij hebben er ook twee.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee, bij ons maken ze hem schoon op woensdagochtend. We hebben 2 van die machines, dus kan ook gewoon 's morgens
Agree.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenssss, die nieuwe -veel te kleine- smoothy is lekker!
Ga 'm zaterdag proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Jongenssss, die nieuwe -veel te kleine- smoothy is lekker!
Hallo daarquote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Liannuh het volgende:
Hallo allemaal!
Stiekem volg ik jullie al een tijdje, altijd leuk om te lezen wat andere McDonald's medewerkers bezig houdt (A) Dacht nu: laat ik ook maar eens een berichtje achterlaten! Snap er alleen nog vrij weinig van, maar daar kom ik vast snel genoeg wel achter!
Oh ik werk trouwens als service/shift assistent (weet niet of jullie dat kennen?) in Beuningen!
Durf het eigenlijk niet te vragen, maar @misz--kelliej is jullie Engelstalige handleiding al af?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef misz--kelliej het volgende:
@ Krimpen
alssie klaar is dan zal ik dat eventjes melden
Hoi!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Liannuh het volgende:
Hallo allemaal!
Stiekem volg ik jullie al een tijdje, altijd leuk om te lezen wat andere McDonald's medewerkers bezig houdt (A) Dacht nu: laat ik ook maar eens een berichtje achterlaten! Snap er alleen nog vrij weinig van, maar daar kom ik vast snel genoeg wel achter!
Oh ik werk trouwens als service/shift assistent (weet niet of jullie dat kennen?) in Beuningen!
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Liannuh het volgende:
Hallo allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |