Zeg zo oud ben ik nietquote:
Hoe issut gegaan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zometeen mijn Soli-gesprek. Wish me luck
Goed, was een gresprek van nog geen 2 min.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Hoe issut gegaan?
Wanneer je eerste dag?
Of, kijkend naar de datum, zit jij ons te fokken?
hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Goed, was een gresprek van nog geen 2 min.
Wanneer ik begin? Niet. Ze zoeken mensen voor in het weekend en ik ben alleen doordeweeks beschikbaar.
En de shakes, blij dat ik vrij benquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef Studiotje het volgende:
Het is lekker weerDus de McFlurry's zullen weer vliegend de counter overgaan
Degene waar je een gesprek mee had kwam bij ons nog een uurtje helpenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Je hoorde het? Hoe heb je dat ingodsnaam gehoord?
Door de weeks zo'n 43 uur op stage en dan heb ik geen zin om dan ook nog 8 uur bij de McD te werken..quote:
Verkoop viel tegen en door de naam van de saus te gebruiken weten gasten beter wat het broodje inhoud.quote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Trouwens, iemand, vertel mij het verhaal over de foccasia (?) die nu ineens de salsa heet.
collegaquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Verkoop viel tegen en door de naam van de saus te gebruiken weten gasten beter wat het broodje inhoud.
Zo'n 20 uur per week.quote:
Drive uitgebouwd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:20 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Zo'n 20 uur per week.
Zijn bij ons nu druk in de verbouwing, drive wordt uitgebouwd, weet niet precies hoe en wat allemaal maar hoor van aanwezigen dat het echt grooooot wordt. Zijn er ook een paar dagen voor gesloten, maandag tot en met donderdag 17.00.
Ochja, krijgt onze 'concurrent' ook eens wat gasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |