Tja dan valt er weinig aan te doen...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Alleen Utrecht The Wall heeft een drive dacht ik. En dat is toch iets te ver weg.
Heb tot nu toe nog niets gehoord iigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Tja dan valt er weinig aan te doen...
ff wachten tot je wordt uitgenodigd voor sollicitatiegesprek, die ff knallen en dan krijg ook jij dat petje met die blauwe M erop!
Okeequote:Op donderdag 31 maart 2011 03:33 schreef Battlefan het volgende:
Is ook vast wel leuk daar ;-) Overigens zijn de beide zaken van Nieuwegein voor mij dichterbij, en Oude Gracht en Hoog Catharijne ook, maar toch ben ik daar niet gaan werken
quote:Op donderdag 31 maart 2011 07:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee
Even een kleine update:
Vrijdag om 2 uur gesprek bij de Mc
Moet een kopietje van bankpas, ID en verzekering meenemen, goed nieuws?
Als ik die shit moet meenemen denk ik dat ik al praktisch aangenomen ben of niet?quote:
Jupquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als ik die shit moet meenemen denk ik dat ik al praktisch aangenomen ben of niet?
nee hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mhmhm... Krijg ik nog een toetsing ofzo?
Okee ;D Hopen dat het lekker verdient als 16jarige (Nu sparen voor die nieuwe nintendo, daarna nieuwe gitaar en daarna voor een leuke autoquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee hoor.
je krijgt de eerst komende tijd training![]()
En dan zal je beoordeeld worden dmv een SOC (daar staan punten op van de werkwijze)
Gewoon inzet tonen en dan kom je de proefperiode wel door
16 jaar...ik denk dat je iets van ¤ 2,80 per uur krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee ;D Hopen dat het lekker verdient als 16jarige (Nu sparen voor die nieuwe nintendo, daarna nieuwe gitaar en daarna voor een leuke auto)
Is het nog steeds zo laag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
16 jaar...ik denk dat je iets van ¤ 2,80 per uur krijgt
Toen ik ooit bij de mac werkte kreeg ik 3,50(excl vakantiegeld enz.) als 16-jarige en dat was 2 jaar geleden. Was wel een mac die een flink personeelstekort had. 2,80 kreeg ik als 15-jarige.quote:
Gulden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 03:58 schreef Battlefan het volgende:
Ik kreeg 3,10 toen ik begon als 16 jarige
Niet druk maken..quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zometeen mijn Soli-gesprek. Wish me luck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |