De wet ken ik wel, maar het advies is hele een goede. Maar ik schrijf zelf de brief wel (dat lukt mij wel op een professionele manier). Ik laat hem daarna ondertekenen door een deel van het personeel om te laten zien dat ik er niet alleen achter sta en zal hem daarna richting de baas sturen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik lees het volgende op wikipedia
Werknemersvertegenwoordiging kleinere bedrijven
Een bedrijf met minder dan 50 werknemers kan op grond van de van toepassing zijnde CAO toch verplicht zijn een ondernemingsraad in te stellen. Ook kan een kleiner bedrijf vrijwillig besluiten een ondernemingsraad in te stellen. Wanneer de onderneming meer dan 10 werknemers maar minder dan 50 werknemers heeft en er geen ondernemingsraad is, moet er, indien de meerderheid van het personeel dit wil, een personeelsvertegenwoordiging ingesteld worden, die ook een aantal bevoegdheden heeft.
Als de mac dat niet wil, stap dan naar het juridisch loket.Het is gratis en hun schrijven gratis een professionele brief voor je!
Ik ben een paar jaar terug ook na het Juridisch Loket gestapt vanwege contractuele verplichtingen. en ik kreeg gelijk...
Maar waarom wil je als crewlid zijnde een OR oprichten als ik vragen mag? Gaan er dingen niet volgens de regels ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:18 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
De wet ken ik wel, maar het advies is hele een goede. Maar ik schrijf zelf de brief wel (dat lukt mij wel op een professionele manier). Ik laat hem daarna ondertekenen door een deel van het personeel om te laten zien dat ik er niet alleen achter sta en zal hem daarna richting de baas sturen.
Er gaan meerdere dingen niet volgens de regels nee.. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld dat het vaak gebeurd dat mensen met sluit al van te voren worden uitgeklokt (naar schatting) maar in 75% van de gevallen is die schatting veel te krap. Maar zo zijn er nog veel meer dingen. Af en toe heb ik het idee dat ze de wet/CAO als een streef- of maximumwaarde zien, in plaats van als minimum.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Maar waarom wil je als crewlid zijnde een OR oprichten als ik vragen mag? Gaan er dingen niet volgens de regels ofzo?
Nope, nooit gehad. Yannick dacht dat dat verplicht was voor elke Mac, weet iemand daar meer over? Het gaat om een franchise.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef Studiotje het volgende:
"Er zit toch geen stof op mijn burger?"
"Ik hoop dat ik geen schroeven vind tussen mijn friet"
"Heeft u ook een ander HappyMeal speeltje? Niet een hamer graag, die hebben jullie zelf nog nodig".
"Waar is het toilet? Of is die ookal weg?"
![]()
Alleen omdat de buitenkant half naar de kloten is en de lobby een stuk mist omdat er een muur is opgetrokken van spaanplaat waar raam 2 naar word uitgebreid, stel zeurende irritante gasten
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik heb zojuist gesoliciteerd naar de functie Crewmedewerker bij de Mac hiero.
Sterktequote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze het in behandeling nemen en of ze niet het Soliform kwijt raken (Ala kruidvatquote:
Thankyou ;Dquote:
Verliezenquote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze het in behandeling nemen en of ze niet het Soliform kwijt raken (Ala kruidvat)
[..]
Thankyou ;D
Ja, bij de kruidvat ben ik er zelf een keer achterna gegaan en nu mogen ze het zelf uitzoeken. Ze hadden alle krachten nodig die ze konden krijgen, maar als ze zo met hun personeel omgaan als dat ze met de formulieren omgaan ben ik bang dat ik daar snel pleite zo zijnquote:
Waaro is hiero?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mij bevalt het wel goed, leuke collega's enorm veel lol, doorgroeimogelijkhedenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef smileyface het volgende:
Hoe bevalt het werken bij de McDonald's en wat zijn de dagelijkse werkzaamheden van een crew medewerker?
OVERVECHTquote:
Dan zal ik hem vast wel eens gezien hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
OVERVECHT![]()
Laat Battlefan het niet horen, die werkt ook in Utrecht, maar dan in de Lange Viestraat
Overvecht heeft toch geen drive?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan zal ik hem vast wel eens gezien hebben.
Alleen Utrecht The Wall heeft een drive dacht ik. En dat is toch iets te ver weg.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Overvecht heeft toch geen drive?
Persoonlijk vind ik drive -specifiek raam 2- het leukste wat er is! Als ik je een advies zou geven, zou het dan ook zijn om bij een McDo te solliciteren met een drive.
Maar smaken verschillen. Er zijn ook mensen die genieten van het in de keuken staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |