abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90935339
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Ik heb nu al een paar keer gehad dat de ananas zich vermomd had, hij was spontaan rood gekleurd... ik denk door de kleurstoffen die in o.a. de watermeloen zitten.

En ik vind ananas eigenlijk niet zo heel lekker ;(

[..]

Als je gaat aanpassen; Capelle aan den IJssel, Rhijnspoor O-)

[..]

Gebeurt hier ook, maar ik vind het wel zwaar hinderlijk, dus als je (misz--kelliej) hem zou willen delen, héél graag :@
Capelle? Die ziet er netjes uit nu na de verbouwing :9 exterieur dan, interieur weet ik niet.
pi_90966630
@ Krimpen
alssie klaar is dan zal ik dat eventjes melden ;)
pi_90972011
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef misz--kelliej het volgende:
@ Krimpen
alssie klaar is dan zal ik dat eventjes melden ;)
Danku!!! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Capelle? Die ziet er netjes uit nu na de verbouwing :9 exterieur dan, interieur weet ik niet.
Exterieur van het gebouw (en het hele buiten gebied) is er zeker op vooruit gegaan.
Qua interieur, natuurlijk ook de moderne shizzle gekregen. Op sommige punten een hele verbetering, op andere punten discutabel.
Maar ik denk dat McDo NL er wel tevreden over is; wij huisvesten opnieuw Sterrenslag voor de regio Rotterdam komende twee zaterdagen.

Kom anders eens een keertje binnen kijken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Krimpen op 07-01-2011 13:18:52 ]
pi_90974343
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Danku!!! O+

[..]

Exterieur van het gebouw (en het hele buiten gebied) is er zeker op vooruit gegaan.
Qua interieur, natuurlijk ook de moderne shizzle gekregen. Op sommige punten een hele verbetering, op andere punten discutabel.
Maar ik denk dat McDo NL er wel tevreden over is; wij huisvesten opnieuw Sterrenslag voor de regio Rotterdam komende twee zaterdagen.

Kom anders eens een keertje binnen kijken ;)
Zijn jullie een franchiserestaurant of van McOpCo? :9
pi_90982107
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zijn jullie een franchiserestaurant of van McOpCo? :9
Franchise.
Samen met Capelle aan den IJssel Hoofdweg en Rotterdam Alexandrium I (Oosterhof).
pi_90995249
Hoe lang duurt zo'n verbouwing eigenlijk? Wij moeten er ook nog een keertje aan geloven...
En hoeveel zijn jullie dan dicht of beperkt open?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:50:36 #32
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_90998541
Dat wisselt heel erg, sommige zaken zijn een week dicht, andere 4 weken :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_91016218
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Battlefan het volgende:
Dat wisselt heel erg, sommige zaken zijn een week dicht, andere 4 weken :')
Ligt ook een beetje aan de aard van de verbouwing. Instore of drive, moet het exterieur ook gedaan worden, etc. :9 En hoe groot het pand is natuurlijk _O-
pi_91017224
Dan gaat het bij ons wel even duren denk ik.. }:| foto
pi_91021517
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 10:37 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ligt ook een beetje aan de aard van de verbouwing. Instore of drive, moet het exterieur ook gedaan worden, etc. :9 En hoe groot het pand is natuurlijk _O-
Bij ons is letterlijk alles gedaan:
- Binnen volledig gestript, alleen de koel- en vriescel en de meterkast zijn blijven staan!
- Muren zijn verplaatst, een stuk is aangebouwd (kantoor + afgescheiden vuilruimte), nieuwe betegeling, nieuwe plafonds, alles.
- De binnenplaats is overkapt
- Raam 2 heeft zijn eigen gedeelte gekregen

- Qua exterieur, zitten er van die platen tegen de muren bevestigd
- Nieuwe deuren en alles
- Nieuwe dakbedekking

- Ook het hele terrein is opgehoogd, opnieuw bestraat
- De buitencommunicatie is ook totaal vernieuwd
- Mensen al onze totumpaal (= ons welkomsbord) gezien bij de ingang?

Maargoed, onze verbouwing heeft in totaal wel een week of 8 geduurd.
Waarvan we drie weken volledig gesloten zijn geweest.
pi_91026440
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 13:53 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Zoveeelgedaanblahblahblah
Zoiets hadden wij ook, aan de aanbouw werd in oktober een begin gemaakt en in januari gingen we compleet dicht om begin februari weer te openen :P
pi_91027032
Ik kan niet wachten tot het bij ons zo ver is! :Y

Maandag crewmeeting (en daarna bowlen), maar eens vragen of ze al iets weten. Gelijk maar eens vragen of de crewroomproblematiek aangepakt gaat worden (in het weekend moet soms de helft staan, maar 2 omkleedhokjes met elk ongeveer 30 kluisjes waarvan de helft kapot is (=tekort aan kluisjes), rotzooi etc. etc.).
pi_91027599
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Zoveeelgedaanblahblahblah
Mooie samenvatting! :+
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:00:31 #39
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91043391
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Nightshadow het volgende:
Ik kan niet wachten tot het bij ons zo ver is! :Y

Maandag crewmeeting (en daarna bowlen), maar eens vragen of ze al iets weten. Gelijk maar eens vragen of de crewroomproblematiek aangepakt gaat worden (in het weekend moet soms de helft staan, maar 2 omkleedhokjes met elk ongeveer 30 kluisjes waarvan de helft kapot is (=tekort aan kluisjes), rotzooi etc. etc.).
Wij hebben niet eens kluisjes :') Ik begreep dat ze bij ons creatief gaan doen met de verbouwing, eerst de bovenverdieping en dan de benedenlobby gedeeltelijk, een tijd alleen maar meeneembestellingen (we zijn een instore) en dan een keer 7 dagen dicht ofzo voor de counter, keuken is vorig jaar al gedaan :P
- Walt Disney
pi_91051025
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Nightshadow het volgende:
Dan gaat het bij ons wel even duren denk ik.. }:| foto
Dat ziet er wel groot uit ja! En zoveel kluisjes? 60? Wij hebben er 20 :') Ook te weinig, wij zouden met de verbouwing nieuwe krijgen, en meer, maar dat is een iets wat er nooit van is gekomen helaas.
Wij hebben geen nieuw exterieur, en zijn 3 weken dicht geweest, de planning was 4. In die laatste week, toen we nog dicht hadden moeten zijn maar dus open waren, was het heul nog niet af. MDIS die midden in de rush kwam om bekabeling af te ronden etc. Heel vervelend :')
  zondag 9 januari 2011 @ 00:59:27 #41
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91052522
Dat was bij ons na de BOP verbouwing, hadden we geen internet meer, dus kon MDIS de installatie niet afmaken, geen werkend initiator scherm enzo, maar ook geen pin :') Zijn ze een week mee bezig geweest, iedereen gaf elkaar de schuld (kabelboer, kpn, mdis en nog een bedrijf) Uiteindelijk bleek dat de bekabeling bij het IS/RA punt (waar de kabels het pand binnen komen zegmaar) niet meer waren aangesloten :')
- Walt Disney
pi_91053197
Faal :')

Wij hebben wel kluisjes, 24 dacht ik :P Helft van de kluisjes werden alleen gebruikt voor management doeleinden of mensen die eigen sloten er op zetten en hem ook op slot laten zitten wanneer hun niet werken :') gelukkig valt dat tegenwoordig mee en zijn ze gewoon allemaal te gebruiken :P

Hier waren we tijdens de verbouwing 3,5 week dicht, laatste dag voor de opening hadden we een bekijkdag zeg maar :') toen waren ze aan het schoonmaken, pin kwam pas een paar weken later :P Maar oh god, oh god, wat had je toen een kinderziektes :')
pi_91054523
Crew mag bij ons geen kluisje 'eigen' maken, als je niet aan het werk bent en je houdt dat kluisje voor jezelf, dan bellen we je en als je niet komt dan knippen we het slot eraf. Inhoud wordt wel bewaard uiteraard. Het is gewoon niet collegiaal :')
pi_91054833
Wij hebben van die kleine kluisjes, waar (bij mij in ieder geval) net aan portemonnee, sleutels en telefoon in kunnen. Maar ook niet voor iedereen, ik had nog mazzel dat er een kluisje was toen ik binnen kwam, want ik weet dat een collega van me die 2 weken na mij kwam nu nog steeds geen kluisje heeft. Ik vind het prima ;)

En ik heb vanavond bop gestaan en ik vond dat ik het best wel goed deed :D (Gister stond ik alleen in de middagrush en toen dacht ik dat het NOOIT meer goed zou komen, hahaha)
pi_91054977
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Yannick567 het volgende:
Crew mag bij ons geen kluisje 'eigen' maken, als je niet aan het werk bent en je houdt dat kluisje voor jezelf, dan bellen we je en als je niet komt dan knippen we het slot eraf. Inhoud wordt wel bewaard uiteraard. Het is gewoon niet collegiaal :')
Hier knipten ze het ook door :')

Hebben jullie trouwens ook last dat iedereen hun tas en meuk in de omkleedhokjes laat slingeren :') zo vervelend, toen ik nog 's nachts werkten mochten we elke zaterdag om 05:00 kijken wat er lag en in een grote doos doen, werd het na een week niet opgehaald ging het zo de container in :')
pi_91059584
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:28 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hier knipten ze het ook door :')

Hebben jullie trouwens ook last dat iedereen hun tas en meuk in de omkleedhokjes laat slingeren :') zo vervelend, toen ik nog 's nachts werkten mochten we elke zaterdag om 05:00 kijken wat er lag en in een grote doos doen, werd het na een week niet opgehaald ging het zo de container in :')
Inderdaad herkenbaar :')
Bij ons hebben ze al minstens 4 keer gezegd dat ze gingen knippen en ruimen, maar nooit gebeurd. Niet echt geloofwaardig meer :N
pi_91087934
Hier knippen we wel door, nog nooit gebeurd alleen :9 Niet in mijn tijd in ieder geval :')
Maar logisch ook. We hebben 20 kluisjes, en als je niet aan het werk bent heb je dat kluisje niet nodig.
pi_91147981
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik heb het interieur ook gezien, aangezien ik daar ook heb meegedaan aan sterrenslag laatst en nu ook weer bijna.... Zag er netjes uit vanbinnen!
pi_91166399
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 02:29 schreef Tes87 het volgende:

[..]

Ik heb het interieur ook gezien, aangezien ik daar ook heb meegedaan aan sterrenslag laatst en nu ook weer bijna.... Zag er netjes uit vanbinnen!
Rotterdam Coolsingel toch?

Op welk station doe je mee? En hoe laat moeten jullie zaterdag?
pi_91168188
Sterrenslag crisis hier, in ons counterteam.
Degene met wie ik samen was, die kan niet, degene diewe als vervanging wilde, die kan niet..
Degene die ik daarna in gedachten had is in deep relational crisis met de counter-coach :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')