Capelle? Die ziet er netjes uit nu na de verbouwingquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer gehad dat de ananas zich vermomd had, hij was spontaan rood gekleurd... ik denk door de kleurstoffen die in o.a. de watermeloen zitten.
En ik vind ananas eigenlijk niet zo heel lekker
[..]
Als je gaat aanpassen; Capelle aan den IJssel, Rhijnspoor
[..]
Gebeurt hier ook, maar ik vind het wel zwaar hinderlijk, dus als je (misz--kelliej) hem zou willen delen, héél graag
Danku!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef misz--kelliej het volgende:
@ Krimpen
alssie klaar is dan zal ik dat eventjes melden
Exterieur van het gebouw (en het hele buiten gebied) is er zeker op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Capelle? Die ziet er netjes uit nu na de verbouwingexterieur dan, interieur weet ik niet.
Zijn jullie een franchiserestaurant of van McOpCo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:39 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Danku!!!
[..]
Exterieur van het gebouw (en het hele buiten gebied) is er zeker op vooruit gegaan.
Qua interieur, natuurlijk ook de moderne shizzle gekregen. Op sommige punten een hele verbetering, op andere punten discutabel.
Maar ik denk dat McDo NL er wel tevreden over is; wij huisvesten opnieuw Sterrenslag voor de regio Rotterdam komende twee zaterdagen.
Kom anders eens een keertje binnen kijken
Franchise.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zijn jullie een franchiserestaurant of van McOpCo?
Ligt ook een beetje aan de aard van de verbouwing. Instore of drive, moet het exterieur ook gedaan worden, etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Battlefan het volgende:
Dat wisselt heel erg, sommige zaken zijn een week dicht, andere 4 weken
Bij ons is letterlijk alles gedaan:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de aard van de verbouwing. Instore of drive, moet het exterieur ook gedaan worden, etc.En hoe groot het pand is natuurlijk
Zoiets hadden wij ook, aan de aanbouw werd in oktober een begin gemaakt en in januari gingen we compleet dicht om begin februari weer te openenquote:
Wij hebben niet eens kluisjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:15 schreef Nightshadow het volgende:
Ik kan niet wachten tot het bij ons zo ver is!![]()
Maandag crewmeeting (en daarna bowlen), maar eens vragen of ze al iets weten. Gelijk maar eens vragen of de crewroomproblematiek aangepakt gaat worden (in het weekend moet soms de helft staan, maar 2 omkleedhokjes met elk ongeveer 30 kluisjes waarvan de helft kapot is (=tekort aan kluisjes), rotzooi etc. etc.).
Dat ziet er wel groot uit ja! En zoveel kluisjes? 60? Wij hebben er 20quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Nightshadow het volgende:
Dan gaat het bij ons wel even duren denk ik..foto
Hier knipten ze het ook doorquote:Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Yannick567 het volgende:
Crew mag bij ons geen kluisje 'eigen' maken, als je niet aan het werk bent en je houdt dat kluisje voor jezelf, dan bellen we je en als je niet komt dan knippen we het slot eraf. Inhoud wordt wel bewaard uiteraard. Het is gewoon niet collegiaal
Inderdaad herkenbaarquote:Op zondag 9 januari 2011 02:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier knipten ze het ook door
Hebben jullie trouwens ook last dat iedereen hun tas en meuk in de omkleedhokjes laat slingerenzo vervelend, toen ik nog 's nachts werkten mochten we elke zaterdag om 05:00 kijken wat er lag en in een grote doos doen, werd het na een week niet opgehaald ging het zo de container in
Ik heb het interieur ook gezien, aangezien ik daar ook heb meegedaan aan sterrenslag laatst en nu ook weer bijna.... Zag er netjes uit vanbinnen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Capelle? Die ziet er netjes uit nu na de verbouwingexterieur dan, interieur weet ik niet.
Rotterdam Coolsingel toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:29 schreef Tes87 het volgende:
[..]
Ik heb het interieur ook gezien, aangezien ik daar ook heb meegedaan aan sterrenslag laatst en nu ook weer bijna.... Zag er netjes uit vanbinnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |