Waarom gaat het nu opeens over coffeeshops in de binnenstad? Het ging toch om coffeeshops op minder dan 350m van een school?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemerkt dat dat de verleiding niet groter maakt en de meeste verkopen alleen wiet.
Van mensen die wiet dealen heb je nooit last van die coffeeshops in de binnenstad wel.
Scholen zitten ook vaak in de binnenstad daarom zouden er zoveel coffeeshops moeten sluiten.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Waarom gaat het nu opeens over coffeeshops in de binnenstad? Het ging toch om coffeeshops op minder dan 350m van een school?
Oh en.. bij kroegen is zeker nooit overlast? Ik durf te wedden dat kroegen veel meer overlast veroorzaken dan die paar coffeeshopsMaar ja, alcohol is heilig, Jezus dronk het ook!
Ik ga met jouw non argumenten niet eens meer in discussie.. fijne dag nogquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Scholen zitten ook vaak in de binnenstad daarom zouden er zoveel coffeeshops moeten sluiten.
Kroegen veroorzaken ook overlast maar alcohol is nou eenmaal een duizenden jaren oude traditie.
Hoe wiet gewoon lekker illegaal hebben we geen coffeeshops met bijbehorend volk en kunnen gewone mensen ook nog een zakcentje bijverdienen.
Wat een drogreden... Dat het duizenden jaren gepraktiseerd wordt is natuurlijk geen reden om het toe te staan. Of geloof jij nog in god?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Scholen zitten ook vaak in de binnenstad daarom zouden er zoveel coffeeshops moeten sluiten.
Kroegen veroorzaken ook overlast maar alcohol is nou eenmaal een duizenden jaren oude traditie.
Hoe wiet gewoon lekker illegaal hebben we geen coffeeshops met bijbehorend volk en kunnen gewone mensen ook nog een zakcentje bijverdienen.
Welke plaag bedoel je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:07 schreef Observer86 het volgende:
Zeer goede zaak. Nou de oorlog op andere fronten openen. Extreme straffen zoals sterilisatie, castratie, TBS-opsluiting, persona non grata verklaringen, heropvoedingskampen, invoeren voor drugsdelicten en je bent binnen 1 generatie van deze plaag af.
Leer dingen in een culturele context te zien.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Wat een drogreden... Dat het duizenden jaren gepraktiseerd wordt is natuurlijk geen reden om het toe te staan. Of geloof jij nog in god?
Dus? De meeste scholieren zijn nog geen 18 en kunnen om die reden helemaal geen wiet / hasj halen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Berlitz het volgende:
Bij deze genomineerd voor drogreden van de week.quote:Kroegen veroorzaken ook overlast maar alcohol is nou eenmaal een duizenden jaren oude traditie.
Drugs en alles wat erbij komt kijken.quote:
De maatschappij is maakbaar. Ooit zullen we ook van alcohol af zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Leer dingen in een culturele context te zien.
Ja dat klopt en ze kopen het sowieso al bij een dealer.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus? De meeste scholieren zijn nog geen 18 en kunnen om die reden helemaal geen wiet / hasj halen.
In nederland ben ik voor een wapenverbod maar voor amerika ben ik dat niet culturen steken nou eenmaal anders inmekaar.quote:[..]
Bij deze genomineerd voor drogreden van de week.
Zo, jij bent eng!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Drugs en alles wat erbij komt kijken.
[..]
De maatschappij is maakbaar. Ooit zullen we ook van alcohol af zijn.
En de Nederlandse cultuur = vrijheid en legale softdrugs. Dus wat lul je nouquote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ja dat klopt en ze kopen het sowieso al bij een dealer.
[..]
In nederland ben ik voor een wapenverbod maar voor amerika ben ik dat niet culturen steken nou eenmaal anders inmekaar.
Wiet of hasj halen bij een dealer... gast, laat naar je kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ja dat klopt en ze kopen het sowieso al bij een dealer.
Oh, je ziet een bedreiging in cannabis. Welke precies? Overigens zijn drugs al een onderdeel van onze cultuur.quote:In nederland ben ik voor een wapenverbod maar voor amerika ben ik dat niet culturen steken nou eenmaal anders inmekaar.
Heel graag.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En de Nederlandse cultuur = vrijheid en legale softdrugs. Dus wat lul je nou
kan iemand deze jongen een tik op zn kop verkopen
Hij zal wel teveel gedronken hebbenquote:
Net zei jij nog dat ze nu eerder harddrugs gaan gebruiken omdat ze wiet bij een dealer moeten halen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wiet of hasj halen bij een dealer... gast, laat naar je kijken.
De aantasting van de hersenen van de gebruikers op dit forum.quote:[..]
Oh, je ziet een bedreiging in cannabis. Welke precies?
Ik kan je vertellen dat in nederland drugs veel minder geaccepteerd dan in bv engeland.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En de Nederlandse cultuur = vrijheid en legale softdrugs. Dus wat lul je nou
kan iemand deze jongen een tik op zn kop verkopen
Als de coffeeshops dicht gaan wel ja.. ben je nu echt zo dom of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Net zei jij nog dat ze nu eerder harddrugs gaan gebruiken omdat ze wiet bij een dealer moeten halen.
Heeft niks met cannabis te maken.. gokje: meer dan 80% hier blowt niet... misschien maar eens een poll doen.quote:[..]
De aantasting van de hersenen van de gebruikers op dit forum.
Fijn.. ik kan je vertellen dat softdrugs in Nederland gedoogd is en in Engeland niet. En nu?quote:[..]
Ik kan je vertellen dat in nederland drugs veel minder geaccepteerd dan in bv engeland.
Die "plaag" waar je het over hebt, houdt evenals alcohol anders al duizenden jaren stand en is zelfs ondanks tirannen, oorlogen en een mislukte drooglegging nooit helemaal verdwenen, en dan denk jij met een streng doch rechtvaardig beleid dat er in 1 generatie wel uit te krijgen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Observer86 het volgende:
Drugs en alles wat erbij komt kijken.
De maatschappij is maakbaar. Ooit zullen we ook van alcohol af zijn.
80-90% van de wereldbevolking gebruikt een of andere drugs (alleen het Midden-Oosten lijkt dat minder) en dat zou in een globaliserende wereld allemaal uitgebannen moeten worden?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Die "plaag" waar je het over hebt, houdt evenals alcohol anders al duizenden jaren stand en is zelfs ondanks tirannen, oorlogen en een mislukte drooglegging nooit helemaal verdwenen, en dan denk jij met een streng doch rechtvaardig beleid dat er in 1 generatie wel uit te krijgen?
Nee, ik zei dat deze maatregel nergens op slaat omdat scholieren sowieso geen wiet of hasj in een coffeeshop kunnen kopen. Door deze maatregel wordt illegale handel juist gestimuleerd, wat betekent dat je straatdealers creëert. Oftewel: scholieren kunnen zometeen sneller aan wiet of hasj komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef Berlitz het volgende:
Net zei jij nog dat ze nu eerder harddrugs gaan gebruiken omdat ze wiet bij een dealer moeten halen.
Dat komt door alcohol.quote:De aantasting van de hersenen van de gebruikers op dit forum.
Je liegt.quote:Ik kan je vertellen dat in nederland drugs veel minder geaccepteerd dan in bv engeland.
Maar wat versta je dan onder drugs? Medicijnen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
80-90% van de wereldbevolking gebruikt een of andere drugs (alleen het Midden-Oosten lijkt dat minder) en dat zou in een globaliserende wereld allemaal uitgebannen moeten worden?
De meeste kopen gewoon bij een teler dat is veel goedkoper dan coffeeshop.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als de coffeeshops dicht gaan wel ja.. ben je nu echt zo dom of lijkt het maar zo?
Onder de paranoide users blowt de meerderheid.quote:[..]
Heeft niks met cannabis te maken.. gokje: meer dan 80% hier blowt niet... misschien maar eens een poll doen.
Wat denk jij dat er zal veranderen als coffeeshops gesloten worden?quote:[..]
Fijn.. ik kan je vertellen dat softdrugs in Nederland gedoogd is en in Engeland niet. En nu?
Ja, ook nog zoiets moois. In het engels bestaat er helemaal geen verschil tussen die 2! Het is allebei drugs die je koopt in een drugstore.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Maar wat versta je dan onder drugs? Medicijnen?
En wat boeien de straatdealers mij nou?Een paar gasten die bij een teler lading hebben ingekocht laat ze een zakcentje verdienen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat deze maatregel nergens op slaat omdat scholieren sowieso geen wiet of hasj in een coffeeshop kunnen kopen. Door deze maatregel wordt illegale handel juist gestimuleerd, wat betekent dat je straatdealers creëert. Oftewel: scholieren kunnen zometeen sneller aan wiet of hasj komen.
quote:[..]
Dat komt door alcohol.
[..]
Nederland heeft het laagste aantal junks van europa en kan je uit ervaring vertellen dat gebruikt hier veel minder geaccepteerd is dan in engeland.quote:Je liegt.
Bingo.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ach sommige mensen hebben zo'n beeld van: Blowen is voor junks, straatmarokkanen en rare kunstenaars, dus moet het af worden geschaft. Het is meer eigenlijk een soort linkse hobby, dat jointjes roken.
Van dat soort users heb je hier ook enorm veel. Die blijven claimen dat drugs voor kansarme proleten is en ze het liefst zien dat alles af word geschaft. Want als je drugs verbied, gaat niemand het meer gebruiken. Dat het probleem alleen maar erger word als je het de illegaliteit in duwt beseffen ze niet, want iedereen is net zo een goed mens als zij: Iets wat verboden is doe je niet.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ook nog zoiets moois. In het engels bestaat er helemaal geen verschil tussen die 2! Het is allebei drugs die je koopt in een drugstore.
Maar als het iets is dat niemand kwaad doet (lees: geen geld oplevert voor grote ondernemingen) als wiet of XTC, dan is het opeens 10 jaar brommen. Verkoop je veel slechter spul in leuke witte potjes, dan ben je de bom.
Drugs zullen er altijd zijn. In de brede zin van het woord; escapismemideelen.
And who's the idiot her?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef Lienzz het volgende:
Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience
En medicijnen worden voorgeschreven door mensen die er doorgaans iets meer verstand van hebben dan de gemiddelde boerenlul.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.Er zijn heel veel mensen die medicijnen gebruiken, dus dat kan je ook zien als drugsgebruikers.
Ah, en dan is er blijkbaar dus nog meer vraag dan de coffeeshops aan kunnen. Hoe gaan we dat op een legale manier opvangen als er zoveel coffeeshops gesloten gaan worden?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De meeste kopen gewoon bij een teler dat is veel goedkoper dan coffeeshop.
Volgens mij ben je zelf paranoïde..quote:[..]
Onder de paranoide users blowt de meerderheid.
Haha, ik was niet bang, alleen benieuwd.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik postte dit niet over jouw, maar over die berlitz ofzoiets
Dan nemen grote bedrijven het over en hebben veel mensen geen leuke hobby en een extra zakcentje meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Lienzz het volgende:
nou, laten we het zo stellen: legaliseer de teelt van wiet , dan mogen van mij alle shops dicht.
? hoezo, als ik legaal 10 planten mag houden met stroomvoorziening, heb ik geen groot bedrijf of coffeeshop nodigquote:Op zondag 9 januari 2011 16:34 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan nemen grote bedrijven het over en hebben veel mensen geen leuke hobby en een extra zakcentje meer.
En word het voor ons ook nog duurder door accijns.
Ehm, wat wil je nu? Drugsgebruik onder scholieren terugdringen toch? Dat zal zo alleen maar toenemen, Sherlock.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Berlitz het volgende:
En wat boeien de straatdealers mij nou?Een paar gasten die bij een teler lading hebben ingekocht laat ze een zakcentje verdienen.
Ah, nu komen de ware motieven naar boven.quote:Die coffeeshops daar integen dat zijn hangplekken voor gangsters.
Begrijp je jezelf wel? Je bent tegen drugsgebruik, wil het daarom verbieden, wat uiteindelijk zal resulteren in meer drugsgebruik. Zie je er zelf eigenlijk nog wel de logica van in of wil je stiekem gewoon dat drugs gewoon meer geaccepteerd zal worden?quote:Nederland heeft het laagste aantal junks van europa en kan je uit ervaring vertellen dat gebruikt hier veel minder geaccepteerd is dan in engeland.
Nu ben ik de weg kwijt. Je bent dus voorstander van illegale handel en tegenstander van het rondhangen in coffeeshops (want dat zijn naar jou mening "gangsters"). Maar je bent ook tegen softdrugs gebruik? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En wat boeien de straatdealers mij nou?Een paar gasten die bij een teler lading hebben ingekocht laat ze een zakcentje verdienen.
Die coffeeshops daar integen dat zijn hangplekken voor gangsters.
Uit ervaring, ook zo'n non argument.quote:[..]
[..]
Nederland heeft het laagste aantal junks van europa en kan je uit ervaring vertellen dat gebruikt hier veel minder geaccepteerd is dan in engeland.
Een verbod leid tot minder drugsgebruik omdat het de drempel verhoogd.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Xa1pt het volgende:
Begrijp je jezelf wel? Je bent tegen drugsgebruik, wil het daarom verbieden, wat uiteindelijk zal resulteren in meer drugsgebruik. Zie je er zelf eigenlijk nog wel de logica van in of wil je stiekem gewoon dat drugs gewoon meer geaccepteerd zal worden?
Het is dan niet meer winstgevend.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Lienzz het volgende:
[..]
? hoezo, als ik legaal 10 planten mag houden met stroomvoorziening, heb ik geen groot bedrijf of coffeeshop nodig
evenveel als het sluiten van coffeeshops?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het is dan niet meer winstgevend.
Weet jij hoeveel mensen in de financiële problemen gaan komen als de wietteelt niks meer op brengt?
Je weet zeker dat je niet dronken bent?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een verbod leid tot minder drugsgebruik omdat het de drempel verhoogd.
De cultuur zorgt ervoor dat drugs in engeland meer geaccepteerd zijn dan hier.
Nee, je liegt: een verbod leidt tot meer drugsgebruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Grapjas.quote:De cultuur zorgt ervoor dat drugs in engeland meer geaccepteerd zijn dan hier.
Ja, maar... isj koeltoer!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet dronken bent?Je spreekt jezelf in 2 zinnen tegen!
Als het verboden is wordt het minder gebruikt? Maar als het verboden is (zoals in Engeland) TOCH meer "geaccepteerd"?![]()
Facts: In Nederland zijn de minste verslaafden zeg je net, terwijl drugs voor een deel gedoogd is. In andere landen is er een verbod en wordt er keihard gestraft. Toch zijn daar meer verslaafden...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De cultuur zorgt ervoor dat drugs in engeland meer geaccepteerd zijn dan hier.
Wietteelt moet gewoon gelegaliseerd worden, net zoals bier brouwen, dat mag toch ook? En dat creëert juist werkgelegenheid. En die illegale wiettelers kunnen toch hun stroomkosten besparen dan? Hebben ze zat geld om rond te komen!quote:[..]
Het is dan niet meer winstgevend.
Weet jij hoeveel mensen in de financiële problemen gaan komen als de wietteelt niks meer op brengt?
Ik ben niet tegen handel en gebruik van wiet zoals het nu gaat niemand heeft ooit last van een dealer die coffeeshops die mogen van mij wel weg.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nu ben ik de weg kwijt. Je bent dus voorstander van illegale handel en tegenstander van het rondhangen in coffeeshops (want dat zijn naar jou mening "gangsters"). Maar je bent ook tegen softdrugs gebruik? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Dus jij beweerd dat in nederland drugsgebruik en dan vooral coke en meth meer geaccepteerd word dan in engeland.quote:[..]
Uit ervaring, ook zo'n non argument.
Mag ik wat vragen? Ben jij misschien autistisch? Het geeft niet als je dat bent hoor... maar het verklaart wel een hoop.
Qat verbieden in Somalie, ga er maar aanstaan!quote:
Het is een autist, kan die ook niks aan doenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het verboden is wordt het minder gebruikt? Maar als het verboden is (zoals in Engeland) TOCH meer "geaccepteerd"?![]()
De bekendste en meest gebruikte drugs zijn die die geaccepteerd zijn; alcohol en tabak. En koffie!
Toevallig reed ik langs de middelbare school waar ik destijds op zat, en waar nu een 3 meter hoog hek omheen is gebouwd, incluis bij scholen in de naaste omgevingquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Indeed.... maar dan lijkt mij een betere oplossing dat alle middelbare scholen hekken krijgen en er niemand meer van het schoolplein af mag tussen half 9 en half 5. Dan kan de normale burger nog gewoon zijn jointje kopen. Maar nee, dat kan natuurlijk niet
Daarom moet er naast een verbod ook veel voorlichting zijn en een gezonde cultuur.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bekendste en meest gebruikte drugs zijn die die geaccepteerd zijn; alcohol en tabak. En koffie!
"zeker nu ze die medicijnen hebben ontdekt die je helemaal wappie maken in combinatie".quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Qat verbieden in Somalie, ga er maar aanstaan!
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Berlitz het volgende:
[..]
En tabak is geen drug je word er niet high of stoned van evenals koffie.
1. leer Nederlandsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen handel en gebruik van wiet zoals het nu gaat niemand heeft ooit last van een dealer die coffeeshops die mogen van mij wel weg.
[..]
Dus jij beweerd dat in nederland drugsgebruik en dan vooral coke en meth meer geaccepteerd word dan in engeland.
Opsluiten dat tuig! Goedzo!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Toevallig reed ik langs de middelbare school waar ik destijds op zat, en waar nu een 3 meter hoog hek omheen is gebouwd, incluis bij scholen in de naaste omgeving
In mijn oude woonplaats was het zo: er werd één shop gedoogd, met verkorte openingstijden en niet in het centrum. Hierdoor werde complete wijken omgebouwd tot dealersterrein, en die drukte die dat veroorzaakte (qua in er uit rijden van klanten) was groter dan bij de shop zelf!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik heb zelf gemerkt dat dat de verleiding niet groter maakt en de meeste verkopen alleen wiet.
Van mensen die wiet dealen heb je nooit last van die coffeeshops in de binnenstad wel.
Het is dan ook een samenhang van omstandigheden die bepaald hoe hoog de drempel voor drugsgebruik is.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Facts: In Nederland zijn de minste verslaafden zeg je net, terwijl drugs voor een deel gedoogd is. In andere landen is er een verbod en wordt er keihard gestraft. Toch zijn daar meer verslaafden...
Je gooit je eigen glazen weer in!
Bier brouwen is dan ook een veel ingewikkelder proces dat minder oplevert.quote:[..]
Wietteelt moet gewoon gelegaliseerd worden, net zoals bier brouwen, dat mag toch ook? En dat creëert juist werkgelegenheid. En die illegale wiettelers kunnen toch hun stroomkosten besparen dan? Hebben ze zat geld om rond te komen!
NAAST een verbod voorlichting?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Daarom moet er naast een verbod ook veel voorlichting zijn en een gezonde cultuur.
Oh my god, wat een clown. Drugs hebben effect op je lichaam, meestal in geestelijke zin. Tabak heeft dat (hoewel miniem) en koffie bij veel mensen ook.quote:En tabak is geen drug je word er niet high of stoned van evenals koffie.
Gebruik van wiet/hennep is inderdaad pas 5 jaar geleden gekomenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zit je de boel nou bewust een beetje op te naaien?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Berlitz het volgende:
Verantwoord spuitenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
1. leer Nederlands
2. de missie is niet op drugsgebruik te accepteren, maar om het op een verantwoorde manier te doen, zonder dat er veel slachtoffers vallen. Volgens mij gaat dat hier nu prima!
Facts: in Nederland zijn er minder verslaafden. Wat wil je nog horen dan? Kneusquote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het is dan ook een samenhang van omstandigheden die bepaald hoe hoog de drempel voor drugsgebruik is.
Mooi, dan zijn we van die criminaliteit af! Opgelost! Je bent toch ook voorstander van minder illegaliteit?quote:[..]
Bier brouwen is dan ook een veel ingewikkelder proces dat minder oplevert.
Als wiet legaal word word de teelt door grote bedrijven over genomen en dan kunnen veel nederlanders er niks meer aanverdienen.
Je argumenten zijn op.. ga maar buitenspelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Verantwoord spuiten![]()
Hou toch op man.
Je hebt gelijk, maar ik ben weerbarstig.quote:
Het gaat ook om harddrugs en dan moet je juist de losers bereiken de meeste mocro,s zijn niet zo dom om die te gebruiken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NAAST een verbod voorlichting?
Juist voorlichting ZONDER verbod. Denk jij dat voorlichting de straatmocro's bereikt?
Dan zijn koffie en tabak nog geen drugs omdat je er niet high of stoned word.quote:[..]
Oh my god, wat een clown. Drugs hebben effect op je lichaam, meestal in geestelijke zin. Tabak heeft dat (hoewel miniem) en koffie bij veel mensen ook.
Wel voor het donker binnen zijn en geen gekleurde mannen aankijken!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je argumenten zijn op.. ga maar buitenspelen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Berlitz het volgende:
hier ga ik niet eens meer op reageren. als je zo'n basiskennis nog niet hebt, moet je niet reageren in topics als ditquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan zijn koffie en tabak nog geen drugs omdat je er niet high of stoned word.
We hebben een definitie voor drugs en daar vallen tabak en koffie nou eenmaal niet onder.
Welke harddrugs precies?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het gaat ook om harddrugs en dan moet je juist de losers bereiken de meeste mocro,s zijn niet zo dom om die te gebruiken.
Alcohol is een stuk schadelijker dan coke of XTC.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke harddrugs precies?
Alcohol misschien?
Ja, maar... isj koeltoe-hoer!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alcohol is een stuk schadelijker dan coke of XTC.
harddrugs zijn hier even hard verboden als in engeland cultuur speelt dus ook een rol.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Facts: in Nederland zijn er minder verslaafden. Wat wil je nog horen dan? Kneus
Wie boeit het nou wat dat er wietplantages zijn?quote:[..]
Mooi, dan zijn we van die criminaliteit af! Opgelost! Je bent toch ook voorstander van minder illegaliteit?
Verantwoord heroine gebruik dat kan gewoon niet dat spul is daar te verslavend voor je kan alleen nog maar genot voelen door drugs omdat je hersenen door heroine worden beschadigd.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je argumenten zijn op.. ga maar buitenspelen.
quote:Heroin is a depressive drug, which means that it depresses the central nervous system and all sensory pathways. Its a morphine/opium derogative which places it in a family of powerful pain killers. What few people realize is that it's even more effective at preventing pain then straight morphine. By depressing all the nerve pathways of the brain and the spinal cord it effectively blocks out even severe and extreme pain. It controls fits of coughing in people suffering from such devastating diseases as lung cancer, but it also depresses all breathing, which is one reason why it can be a lethal drug when taken in excess.
One of the most addictive of all drugs, heroin devastates lives. After only limited usage a person becomes hopelessly addicted to this powerful drug. Heroin is made of natural opiates from the poppy flower. It is illegal due to its extreme addictive behavior. Most people who become addicted to it must resort to taking methadone to wean themselves off of the heroin. However, methadone seems to be just as addictive as heroin. The only difference is that methadone is a synthetic form of opium.
Most people start out inhaling heroin but quickly progress to injection of the powerful drugs to get a quicker "high" and feed their addiction more rapidly. This also makes the addictive effects even more pronounced. Once injected the heroin quickly progresses through the blood-brain barrier to bind with brain opiates. This appears to be one of the reasons that heroin is so addictive because of the speed that it is transmitted into the brain.
Heroin addicts claim to feel what they call a "rush" soon after injecting the powerful drug. This rush is extremely pleasurable to the addict and seems to be one of the things that they crave so desperately again and again. The heroin addicts skin will flush, their mouth will become extremely dry, they will be warm, most will be extremely nauseated and vomit repeatedly, some will report itching of their skin that is quite intense.
Because heroin is a depressant most people will become tired and sleepy after usage. The mind becomes clouded and foggy. Response time is non-existent. Cardiac function and breathing slows. Many people die from a heroin overdose because of the depressed state of the cardiac and respiratory system.
The interesting thing about heroin is that it not only physically effects the brain and builds physical addiction but it also appears to alter thinking. The heroin addict becomes mentally addicted to the drug. The mind itself craves the rush and the high, not just from a physical standpoint, but from a mental standpoint as well. Even many years after a heroin addict finally obtains sobriety they will still mentally crave the drug because the thinking of the brain has actually been permanently changed and altered. This is one aspect of heroin abuse which cannot truly be explained
Neem nog een shot en geniet ervan om met een roes op je bed te liggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel voor het donker binnen zijn en geen gekleurde mannen aankijken!
alcohol vs coke zou ik niet aangaan. sorry. denk niet dat jij mensen kent die coke gebruiken?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Coke weet ik niet, maar niemand met alleen XTC op zal het in zijn hoofd halen om iemand aan te vallen. Iedereen en alles is liev!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf met regelmaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alcohol vs coke zou ik niet aangaan. sorry. denk niet dat jij mensen kent die coke gebruiken?
Alcohol is slechter, zorgt voor meer slachtoffers, geweld en verslaafden en gebruik daarvan is legaal. Volgens argument consequentie moet softdrugs daarom ook gelegaliseerd worden, het is immers minder slecht (wetenschappelijk bewezen) en zorgt voor minder problemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef zoalshetis het volgende:
iedereen vergeet de scythen in dit topic, waar het gaat over wel of niet blowen. en of dat maatschasppelijk verantwoord is, of onderdrukt moet worden.
De schade die veroorzaakt wordt komt door het verbod.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alcohol vs coke zou ik niet aangaan. sorry. denk niet dat jij mensen kent die coke gebruiken?
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf met regelmaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het enige voordeel van een alcoholverslaving is de kosten.. Coke verslaafden kunnen imo nog redelijk met de maatschappij funtionerenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ooit wel is iemand high van sigaretten gezien?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hier ga ik niet eens meer op reageren. als je zo'n basiskennis nog niet hebt, moet je niet reageren in topics als dit
Mensen kunnen hun leven alcohol drinken zonder verslaafd te raken met dagelijks coke of XTC gebruik gaat dat niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met dagelijks alcohol gebruik ben je volgens de definitie ook verslaafd. Je spreekt jezelf weer tegenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ooit wel is iemand high van sigaretten gezien?
Het effect is te klein om het een drug te noemen daarom vallen ze in onze taal ook niet onder het woord drug.
[..]
Mensen kunnen hun leven alcohol drinken zonder verslaafd te raken met dagelijks coke of XTC gebruik gaat dat niet.
Dus een junk is geen junk meer als het verbod opgeheven?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De schade die veroorzaakt wordt komt door het verbod.
80% van de nederlanders drinkt alcohol en er zijn amper alcohol junks bij dit coke is dat wel anders.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het enige voordeel van een alcoholverslaving is de kosten.. Coke verslaafden kunnen imo nog redelijk met de maatschappij funtioneren
XTC gebruik je ook niet dagelijks, maar op bepaalde momenten met vrienden en/of gelijkgestemden.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ooit wel is iemand high van sigaretten gezien?
Het effect is te klein om het een drug te noemen daarom vallen ze in onze taal ook niet onder het woord drug.
[..]
Mensen kunnen hun leven alcohol drinken zonder verslaafd te raken met dagelijks coke of XTC gebruik gaat dat niet.
perfect antwoord op mijn vraag. dank je.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf met regelmaat.
Je liegt weer. In Engeland word je iets harder aangepakt als drugsgebruiker. In Nederland hebben we bovendien zoiets als testcentra. Ergo: koeltoer is een drogreden.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef Berlitz het volgende:
harddrugs zijn hier even hard verboden als in engeland cultuur speelt dus ook een rol.
Het over heroïne hebben als het om drugs gaat... dat toont wel de krampachtigheid aan waarmee je je probeert te redden.quote:Verantwoord heroine gebruik dat kan gewoon niet dat spul is daar te verslavend voor je kan alleen nog maar genot voelen door drugs omdat je hersenen door heroine worden beschadigd.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien me toch maar eens verdiepen in de schadelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Dagelijks zuipen wel maar daar had ik het niet over.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met dagelijks alcohol gebruik ben je volgens de definitie ook verslaafd. Je spreekt jezelf weer tegen
Moet dit een flauwe sneer zijn? Ik heb gewoon ergens lezen dat alcohol ergens aan de top staat van meest schadelijke drugs.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
perfect antwoord op mijn vraag. dank je.
je moet gewoon in staat kunnen zijn om te gebruiken wat je wilt, wanneer je wilt. totdat je de maatschappij overlast veroorzaakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
XTC gebruik je ook niet dagelijks, maar op bepaalde momenten met vrienden en/of gelijkgestemden.
Je hebt geen idee wat een geweldige avonden dat zijn. Alleen als er dronken gekken bijkomen, wordt het mot.
Je bent links.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien me toch maar eens verdiepen in de schadelijkheid
Jij begrijpt het verschil tussen wet en cultuur niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je liegt weer. In Engeland word je iets harder aangepakt als drugsgebruiker. In Nederland hebben we bovendien zoiets als testcentra. Ergo: koeltoer is een drogreden.
Gebruik maar het excuus dat het hetzelfde als een kopje koffie als je weer in een roes op bed ligt.quote:Het over heroïne hebben als het om drugs gaat... dat toont wel de krampachtigheid aan waarmee je je probeert te redden.
En als je het dagelijks zou gebruiken?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
XTC gebruik je ook niet dagelijks, maar op bepaalde momenten met vrienden en/of gelijkgestemden.
Je hebt geen idee wat een geweldige avonden dat zijn. Alleen als er dronken gekken bijkomen, wordt het mot.
Slotje.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moet gewoon in staat kunnen zijn om te gebruiken wat je wilt, wanneer je wilt. totdat je de maatschappij overlast veroorzaakt.
Doe eens iets meer moeite het te begrijpen...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef Berlitz het volgende:
Dus een junk is geen junk meer als het verbod opgeheven?
Nou zou je natuurlijk ook een echte man kunnen zijn en bekend zijn met de definitie, of een verveelde puber op een zondagavondquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het gaat ook om harddrugs en dan moet je juist de losers bereiken de meeste mocro,s zijn niet zo dom om die te gebruiken.
[..]
Dan zijn koffie en tabak nog geen drugs omdat je er niet high of stoned word.
We hebben een definitie voor drugs en daar vallen tabak en koffie nou eenmaal niet onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |