Dat zou je wel willen.quote:
Je hoeft bij de sociale werkplaats maar 1 dag per maand op te komen dagen voor een uitkering dus staken doen jullie eigenlijk al.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen.
Nee, deze brave werkende belastingbetalende burger koopt regelmatig drugs om jouw maakbaarheidsideaal te ondermijnen.
800000 alcoholisten?quote:
Geeft niks, wij geloven jou ook niet.quote:
Haal je kop eens uit het zand. Denk je nou werkelijk dat slechts een handjevol zwervers verslaafd is aan alcohol. Begrijp overigens niet waarom je in de bres springt voor alcohol. Het fenomeen coma-zuipen heeft wel bewezen hoe schadelijk het goedje is.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Berlitz het volgende:
[..]
800000 alcoholisten?
Geloof ik niks van de enigste alcohol junks zijn een paar zwervers.
Ik wil wel is weten hoe dit onderzoek verricht is en wat de criteria voor verslaving zijn.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
Het fenomeen Berlitz heeft wel bewezen hoe schadelijk het goedje is.
Als er 800000 alcoholisten waren zou dit land vast lopen ik heb zelf met alcoholisten gewerkt en die mensen komen meestal niet opdagen omdat ze te bezopen zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal je kop eens uit het zand. Denk je nou werkelijk dat slechts een handjevol zwervers verslaafd is aan alcohol. Begrijp overigens niet waarom je in de bres springt voor alcohol. Het fenomeen coma-zuipen heeft wel bewezen hoe schadelijk het goedje is.
Oh ja, mensen die drugs gebruiken zijn kansloze uitkeringstrekkers, nietwaar?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Berlitz het volgende:
[..]
[..]
Praat elkaar maar moed in verder dan dit forum komen jullie niet.
Jou gedachtegoed komt niet verder dan dit forum mijn aversie tegen drugs word overal en vooral op de plekken waar de wetten worden gemaakt gedeeld.quote:
Oh oke, omdat jij het zegt zal het wel niet kloppen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als er 800000 alcoholisten waren zou dit land vast lopen ik heb zelf met alcoholisten gewerkt en die mensen komen meestal niet opdagen omdat ze te bezopen zijn.
90% geloofd in een God en dat is ook een leugen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jou gedachtegoed komt niet verder dan dit forum mijn aversie tegen drugs word overal en vooral op de plekken waar de wetten worden gemaakt gedeeld.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat dit verheerlijken van drugs, het is slecht en daarmee uit. Dat je het gebruiken wil moet je helemaal zelf weten, maar het verheerlijken en bagatelliseren van drugs komt me de strot uit.
Dat weet ik maar de meeste mensen drinken geen alcohol om dronken te worden maar omdat ze een biertje lekker vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef Observer86 het volgende:
Berlitz, je hebt in feite gelijk maar je ondermijnt jezelf door de gevolgen van alcohol te bagatelliseren. Het blijft een giftige stof.
Nee, het verbod is slecht en drugs zijn lekker. Wanneer heb je voor het laatst gezopen? Sex, tv, chocolade, religie, eten, werk? Allemaal drugs. Kom uit de kast, junk.quote:
Heineken drugs noemen..quote:
Alcohol is een drug, mn beste.quote:
Een drugsverbod dat is de realiteit.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
90% geloofd in een God en dat is ook een leugen.
Ik drink toch liever een biertje dan een lijn coke door m'n neus te jassen, en ik denk dat de gevolgen ook anders zijn. Maar houd lekker vol dat alles een drug is, daarmee praat je je twijfels vast goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |