Zo gaat het vaak wel maar ik merk geen drang om drinken als ik een dag niet gedronken heb.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Drink en zo nog maar een, en na het werk nog eens, en daarna bij je vrienden weer een.. jezelf voorhoudend dat je geen drugsverslaafde bent![]()
Je kan zeker niet tegen de smaak?quote:Ik drink geen alcohol
Is het weer niet gelukt om dat goed te praten?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. En vergeet niet: iedere drugsgebruiker die iets anders gebruikt dan alcohol? Dat moet wel heroïne zijn.
Bij gematigd gebruik maakt het mensen wat losser dit is niet te vergelijken met high of stoned zijn.quote:Ik wel eens, maar met mate. Het blijft een kut drug.
De meeste eigenlijk vrijwel alle heroine gebruikers zijn junk en dat zijn het ook nog is junks die helemaal niks meer kunnen en een verslaving dat houden ze maar 2 jaar vol.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef fs180 het volgende:
En toch is heroine minder schadelijk dan alcohol
En ik moet iedere dag een halve gram coke zeker?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zo gaat het vaak wel maar ik merk geen drang om drinken als ik een dag niet gedronken heb.
[..]
Je kan zeker niet tegen de smaak?
[..]
Is het weer niet gelukt om dat goed te praten?
[..]
Bij gematigd gebruik maakt het mensen wat losser dit is niet te vergelijken met high of stoned zijn.
Maar dat is inderdaad kut in een roes op je bed zo hoort het.
Ik hoef niets goed te praten, je blijft zelf met heroïne op de proppen komen terwijl dat nauwelijks gebruikt wordt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef Berlitz het volgende:
Is het weer niet gelukt om dat goed te praten?
Newsflash: alle drugs werken op je dopamine-systeem.quote:Bij gematigd gebruik maakt het mensen wat losser dit is niet te vergelijken met high of stoned zijn.
Dat is het juist iedere dag coke leid tot een verslaving iedere dag een biertje niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
En ik moet iedere dag een halve gram coke zeker?
Ik vind de smaak juist wel lekker, het effect weer niet
Gematigd opiumgebruik is gezond.
Chocola ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Newsflash: alle drugs werken op je dopamine-systeem.
Verbod werkt dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik hoef niets goed te praten, je blijft zelf met heroïne op de proppen komen terwijl dat nauwelijks gebruikt wordt.
Daar gaat het niet om ook eten en sex werken je op dopamine systeem.quote:[..]
Newsflash: alle drugs werken op je dopamine-systeem.
En ik kan ook niet zonder eten en sex.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Verbod werkt dus.
[..]
Daar gaat het niet om ook eten en sex werken je op dopamine systeem.
Ik zal je onzin niet missen hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat is het juist iedere dag coke leid tot een verslaving iedere dag een biertje niet.
Maar nu je beweert dat opium gezond is val je in de papierversnipperaar categorie en ben ik klaar met je.
In india is het verboden, je punt?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Verbod werkt dus.
[..]
Daar gaat het niet om ook eten en sex werken je op dopamine systeem.
Dat zijn basisbehoeften die we hebben nodig hebben en niet het resultaat van beschadigde neurotransmitters.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En ik kan ook niet zonder eten en sex.
De wet zegt van niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat zijn basisbehoeften die we hebben nodig hebben en niet het resultaat van beschadigde neurotransmitters.
Dat je dat nu nog niet door hebt neem ik je niet kwalijk hoor. Met het IQ van een visstick wordt het vrij lastig om te begrijpen dat een verbod niet werkt.quote:
Daar gaat het wel om, de drugs die daadwerkelijk lichamelijk verslavend zijn, zijn namelijk niet verboden. Overigens slaan mensen ook door in eten en sex. Dat ook maar verbieden dan?quote:Daar gaat het niet om ook eten en sex werken je op dopamine systeem.
Alcohol is een gevaarlijke harddrugquote:Op zondag 9 januari 2011 15:20 schreef Lienzz het volgende:
dan moeten ze rechtlijnig zijn en bv 10 vd 10 kroegen sluiten, aangezien daar harddrugs verkocht wordt
Eh jawel hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:33 schreef Berlitz het volgende:
Dat is het juist iedere dag coke leid tot een verslaving iedere dag een biertje niet.
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-in-achterveld.htmlquote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alcohol is een gevaarlijke harddrug
Er zijn 1,5 miljoen mensen verslaafd aan kalmerings pillen en pijnbestrijders.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus.Er zijn heel veel mensen die medicijnen gebruiken, dus dat kan je ook zien als drugsgebruikers.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn 1,5 miljoen mensen verslaafd aan kalmerings pillen en pijnbestrijders.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ook nog zoiets moois. In het engels bestaat er helemaal geen verschil tussen medicijnen en drugs! Het is allebei drugs die je koopt in een drugstore.
Maar als het iets is dat niemand kwaad doet (lees: geen geld oplevert voor grote ondernemingen) als wiet of XTC, dan is het opeens 10 jaar brommen. Verkoop je veel slechter spul in leuke witte potjes, dan ben je de bom.
Drugs zullen er altijd zijn. In de brede zin van het woord; escapismemideelen.
80% van nederland is dus alcoholist.quote:
Ik denk dat het ook prima gaat als iedereen aan de drugs is. Het enige probleem is het verbod op drugs.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
80% van nederland is dus alcoholist.
Gaat aardig goed dus met die drug in vergelijking met gebieden waar 10% aan een andere drug verslaafd is.
Ga dan is protesteren samen met koosvogels en xa1pt en dan echt protesteren met spandoeken enzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook prima gaat als iedereen aan de drugs is. Het enige probleem is het verbod op drugs.
Niet echt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
80% van nederland is dus alcoholist.
Gaat aardig goed dus met die drug in vergelijking met gebieden waar 10% aan een andere drug verslaafd is.
quote:Alcohol wordt door sommigen tot de harddrugs gerekend, alleen is het een legaal product en algemeen geaccepteerd. Nederland telt ongeveer 350.00 alcoholisten. Ter vergelijking: het aantal opiaatverslaafden in Nederland wordt geschat op ongeveer 25.000, nog geen tiende daarvan.
Wat is de definitie van alcoholist?quote:
Het maakt persoonlijk niet veel uit, illegaal kan je er ook gewoon aankomen. Het is alleen jammer van de criminaliteit die het verbod veroorzaakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wat is de definitie van alcoholist?
En hoeveel mensen gebruiken er opium in nederland?
En waarom gaan de massa,s mensen die voor legalisatie zijn nou is protesteren?
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wat is de definitie van alcoholist?
En hoeveel mensen gebruiken er opium in nederland?
En nu optyfen, troll.quote:Hoewel Nederland de naam heeft een tolerant land te zijn ten aanzien van drugs, is het drugsprobleem minder groot dan in andere landen. Nederland telt in 2002 ongeveer 2,5 verslaafden (drugs, alcohol, medicatie, gokken) per 1000 inwoners. België telt 3 verslaafden per 1000 inwoners, Frankrijk 3,9; Spanje 4,9; Italië 6,4 en Luxemburg telt 7,2 verslaafden per 1000 inwoners (cijfers 2002; Trimbos Instituut).
Verder zijn er in Nederland ongeveer 30.000 harddrugsverslaafden (heroïne en/of cocaïne), hebben 800.000 mensen een probleem met alcoholgebruik of zijn er aan verslaafd en ongeveer 600.000 Nederlanders gebruiken chronisch slaap- en/of kalmeringsmiddelen.
Vooral alcoholisten en medicatiegebruikers komen nauwelijks in aanraking met de verslavingszorg. Hun verslaving speelt zich in het verborgene af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |