Waar staat dat op die website, kan het niet vinden?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
2005. Net als die van jou. Ik heb er nog 1, dus over een tijdje zal ik het nog eens proberen.
[..]
http://www.winesthatrock.com/ Wie komt er op. $50 voor 3 flessen is overigens niet zo duur, maar verzendkosten naar europa zullen vast niet goedkoop zijn. Ik zag net op die website dat een paar lokale slijters die flessen verkopen, maar ik ga het niet proberen.
Alleen een bon vivant zoals jij doet zich op een doordeweekse dinsdag tegoed aan een flesje wijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Flesje Brunello di Montalcino Collina dei lecci 2006 aan het drinken, lekker wijntje, 15 Euro bij Aldi Sued
Na, was over van Zondag, half flesje, zonde om zuur te laten worden, en hij heeft goed kunnen ademen nu, is ie nog zachter van geworden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Alleen een bon vivant zoals jij doet zich op een doordeweekse dinsdag tegoed aan een flesje wijn
Ik heb wel.eens die priori besteld. Die was ok maar niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:16 schreef knuppelhout het volgende:
hangen hier mensen rond die de volkskrant wijnen wel eens b
estellen? ben wel benieuwd of het de moeite waard is... er kwam vandaag n barolo voor 12,95 voorbij op t flyertje.
De noordkant van Montalcino brengt over het algemeen niet de allerbeste Brunello's voort, maar 2006 is een goed jaar (vergelijkbaar met 2004) daar is iedereen het wel over eens kwamen we achter op vakantie in Montalcino. Dit hebben we uiteraard ook zelf even organoleptisch vastgesteld tijdens diverse proeverijen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Flesje Brunello di Montalcino Collina dei lecci 2006 aan het drinken, lekker wijntje, 15 Euro bij Aldi Sued
Voor deze prijs krijg je uiteraard geen top brunello, classico of barolo. Maar hij is zeer goed voor zijn prijsquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef fruityloop het volgende:
De noordkant van Montalcino brengt over het algemeen niet de allerbeste Brunello's voort, maar 2006 is een goed jaar (vergelijkbaar met 2004) daar is iedereen het wel over eens kwamen we achter op vakantie in Montalcino. Dit hebben we uiteraard ook zelf even organoleptisch vastgesteld tijdens diverse proeverijen.
Dat doen wij ook vaak, zo hadden we gisteren nog een ½ flesje Portugieser van Hauck, en die wat zoetere rode wijn gaat erg lekker bij een pittige curry.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Na, was over van Zondag, half flesje, zonde om zuur te laten worden, en hij heeft goed kunnen ademen nu, is ie nog zachter van geworden.
De meeste (sub-top)Bordeaux wijnen zijn al enorm overpriced en een 40% prijs increase is van de zotte. Ik drink al bijna geen wijnen in de grand cru classe uit de Bordeaux meer en als 2010 echt zo goed is als wat iedereen beweert, dan zal het ook niet meer uitmaken.quote:In a further twist to the ongoing saga of Bordeaux 2010 prices, negociant Barriere Freres has refused to sell Chateau Rauzan Segla because of its 'ludicrous' price.
...
Rauzan-Segla, the Chanel-owned Margaux second growth, has just been released with a retail price to the trade of ¤84.00 per bottle from negociants – 40% more than last year’s ¤60.00.
Ik drink al jaren geen bordeaux meer, veel te duur voor wat je krijgtquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef devzero het volgende:
Negociant boycotts 'ludicrous' Rauzan Segla
[..]
De meeste (sub-top)Bordeaux wijnen zijn al enorm overpriced en een 40% prijs increase is van de zotte. Ik drink al bijna geen wijnen in de grand cru classe uit de Bordeaux meer en als 2010 echt zo goed is als wat iedereen beweert, dan zal het ook niet meer uitmaken.
Voor het geld krijg je betere wijnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:24 schreef Z het volgende:
Mijn vrouw is verzot op Bordeauxwijnen dus ik moet wel. Niet alles is duur natuurlijk. De discussie omtrent de Bordeauxwijnen en de prijzen 2010 is wel interessant. Topwijnen klappen gewoon 40% bovenop de prijs van vorig jaar, ze worden toch wel gekocht door de Chinezen is de gedachte volgens mij. Wat mindere goden houden de prijs veelal constant (in vergelijking met 2009).
Ik zou dan denken aan een jongere Italiaanse wijn, een Sangiovese bijvoorbeeld. AH heeft daar een paar van in het assortiment die goed beoordeeld zijn, de bekende "omfietswijnen" Nicolaas Klei bijvoorbeeld. Of die met een paar sterren van Hubrecht Duijker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen zin om het topic door te lezen, maar een vraag:
Wat is een lekkere rode wijn voor een beginnend wijndrinker?
Ik drink sinds een jaar rode wijn, maar nog steeds is het behoorlijk vies en smaakt het bijna giftig.
Kent iemand goede voorbeelden van een beginnerswijn?
Ik heb trouwens geen idee wat ik lekker vind.
Er is max 1 bon per klant/adres in te wisselen, heb je dat gelezen op de iBood pagina?quote:
Nog 4 flessen gekocht, was trouwens geen 15 euro maar 11 euro nogwatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Bedankt voor de tip, ik heb er een gekocht!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:07 schreef ausweiss het volgende:
Misschien een tip voor onze wijn liefhebbers.
Ik zag net dat ze bij ibood een wijn waardebon ter waarde van 40 euro,
Voor 10 euro aanbieden.
Te gebruiken op wijnvoordeel.nl.
En nee ik werk niet bij een van deze bedrijven,
Ben gewoon een Hollander die veel voor weinig leuk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |