Dat ik op de tweede plek kom, boeit me inderdaad niet. Maar ik wil wel aandacht: geliefd en gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:38 schreef Octagon het volgende:
[..]
Tja, dan kom je op het terrein "Wat wilt mijn ex nog van mij ?". Weet jij dat ?
De mijne wou ook dat ik in haar leven bleef... totdat ik aangaf haar te willen zien (ik moet nl. ook closure hebben) of totdat ik aangaf de klap van de breuk pas te voelen op het moment dat we voor haar gevoel al 2 maand uit elkaar waren.
Ik heb de indruk dat jij er beter mee overweg kan om op de 2e plaats (achter de huidige partner) te komen...
Voor mij hoeft dat niet - ik ben ook al "de minnaar" geweest in een relatie, en de emotionele roallercoaster ("ik ben niet gelukkig bij mijn man, ik denk erover hem te verlaten, ik blijf bij hem, ...") die ik toen heb meegemaakt, hoeft voor mij ook niet meer.
Willen misschien nog wel maar ben me wel steeds meer aan het realiseren waar ik dan mee kom te ziten.... een vierde keer relatie, waarin zij nog niet kan kiezen, andere zaken zijn voorgevallen etc etc.... wil ik dat dan ook?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:33 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet meer zonodig veranderen hoor... op dat vlak ben ik echt wel al een aantal dagen "goed bezig" (zoals we in Vlaanderen zeggen).
heb ik ook, met spullen halen die nog bij haar liggen, afspraak wordt 3 keer verzet omdat ze het druk heeft..quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
En raad eens, ik belde haar na de wedstrijd op hoe laat ik haar op zou komen halen. Antwoord: we gaan wel naar de film, maar pas laat vanavond ik ben nu aan het zwemmen met al mijn vriendinnen, dus dat samen varen gaat em ff niet worden vandaag. Hoe bedoel je gekleineerd voelen? En dit soort situaties again and again and again, je kunt er maar het beste zo snel mogelijk achter komen hoe stom je bezig bent.
Nu laat ik ALLES van haar kant komen, ik wil 0,0 % kans lopen dat ik me ooit nog door haar voor schut laat zetten. En de enige manier waarop ik die kans nihil laat, is door haar alle initiatief te laten nemen. ( En daar dan vervolgens niet eens heel happerig op reageren )
Is het een bewuste tactiek geweest van jou of dacht je "ik ga gewoon door met mijn leven?"quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:52 schreef Bartinhoo het volgende:
Juist, en vooral dat gevoel van macht wordt na het breken van een relatie heel belangrijk....
En het erge is, dat exen vaak wel een ''lifeline'' onderhouden met je, omdat ze je gesmeek en aandacht niet helemaal kwijt (nog) willen.. Hierdoor blijf jij hoop houden die 9 vd 10 keer ongegrond is...
Daarom valt bij mij nu mn laatste ''last'' van mn schouders doordat mijn ex na 5 maanden zowel om 12 uur met oud en nieuw als gisteren naar mij heeft ge sms't op eigen initiatief. Wat haar bedoeling daarmee ineens precies is weet ik niet, maar het geeft in iedergeval aan dat mijn tactiek gewerkt heeft, en ze zich na al die tijd in iedergeval niet meer ''te goed'' voelt om uit eigen beweging contact met mij te zoeken, een houding die ze de eerste weken wel heel duidelijk had...
Tactiek of niet... je moet uiteindelijk altijd door met je leven....quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het een bewuste tactiek geweest van jou of dacht je "ik ga gewoon door met mijn leven?"
Ja maar als het echt een bewuste tactiek is (en zo klinkt het een beetje), dan is 5 maanden nogal langquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:56 schreef ennudan het volgende:
[..]
Tactiek of niet... je moet uiteindelijk altijd door met je leven....
Maar dit schijnt wel vaak te werken ja
Hyves is ook 1 grote goed-nieuws show. Heb ex uit hyves lijstje geknikkerd. Rigoureus, maar wil jij graag de eerste verliefde krabbels lezen? Ik niet. Moet je je zelf tegen in bescherming nemen. Ohja, en je profiel instellen dat ie alleen inzichtelijk is voor vrienden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef H6-4ever het volgende:
5 maanden is wel lang zeg pfff haha ik ben nog maar 3 weken bij mijn ex weg...en ik kon het niet laten om haar om 12 uur met oud en nieuw niet te sms.en...dus wel gedaan en krijg kut sms terug `gelukkig nieuwjaar gun je veel liefde en plezier in het nieuwejaar` dat wou ik dus niet horen :S maar idd dan ligt de macht bij haar...Ik heb het heel erg met hyves...ze zet er elke dag op hoeveel plezier ze wel niet heeft gehad die dag, vanaf dag 1 dat het uit was doet ze dat...zo houdt ze mij op de hoogte hoe het `goed`met haar gaat want ze weet dat ik dat lees...eingelijk wil ik niet weten hoe het met haar gaat maar toch kijk ik elke dag meerdere malen als ze er al wat op heeft gezet...en dan voel ik me meestal weer kut.....
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze me gaat mailen als ik even niets meer van me laat horen. Ook al is het over 2 weken pas, als ik jarig ben. Nu is het vrij voorspelbaar wat er in haar mails zal staan en dus heb ik er niks aan. En eraan trekken levert dus niks op (in het ergste geval juist het tegendeel).
Jeetje, ik word er gewoon emotioneel van. Bartinhoo zegt echt hele goeie dingen. Ik ga je posts printen en elke dag even lezen, serieus!
Ik weet het niet, echt niet. Misschien wel, als ze erachter komt (via een vriendin) hoe het met me gaat, of als ze zou gaan twijfelen aan haar beslissing. Misschien wil ze wel weer proberen om gewoon contact te hebben, hoewel ik aangegeven heb daar nog niet klaar voor te zijn, omdat ik veel te veel van haar hou.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verwacht je dat zij nog van haar laat horen?
Ja moeilijk is dat hè? Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat denkt. Al vrij snel na de breuk heb ik me voorgenomen dat ik 'ooit' weer contact met haar zou zoeken, op het moment dat het voor mij goed voelde, maar het mocht niet te snel. Uiteindelijk bepaald dat haar verjaardag een goed moment was (4 maanden na de breuk), maar ik heb het tussendoor ook flink moeilijk gehad hoor. Niet de behoefte gehad om eerder contact te zoeken, maar wel de hele tijd die vertwijfeling: ja wat als ze niet reageert of als ze afwijzend reageert?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef H6-4ever het volgende:
5 maanden is wel lang zeg pfff haha ik ben nog maar 3 weken bij mijn ex weg...en ik kon het niet laten om haar om 12 uur met oud en nieuw niet te sms.en...dus wel gedaan en krijg kut sms terug `gelukkig nieuwjaar gun je veel liefde en plezier in het nieuwejaar` dat wou ik dus niet horen :S maar idd dan ligt de macht bij haar...Ik heb het heel erg met hyves...ze zet er elke dag op hoeveel plezier ze wel niet heeft gehad die dag, vanaf dag 1 dat het uit was doet ze dat...zo houdt ze mij op de hoogte hoe het `goed`met haar gaat want ze weet dat ik dat lees...eingelijk wil ik niet weten hoe het met haar gaat maar toch kijk ik elke dag meerdere malen als ze er al wat op heeft gezet...en dan voel ik me meestal weer kut.....
Nee wil ik ook niet, zie heeft elke dag nieuwe vrienden toegevoegd, je hebt gelijk het is wachten op de eerste krabbel die me echt gaat raken! maar verwijderen vind ik te definitief want ik wil wel een gewone verstandshouding met haar blijven hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hyves is ook 1 grote goed-nieuws show. Heb ex uit hyves lijstje geknikkerd. Rigoureus, maar wil jij graag de eerste verliefde krabbels lezen? Ik niet. Moet je je zelf tegen in bescherming nemen
als ik me kut voel gooi ik dat gerust op twitter en hyves. En op fok... Ik hou niet zo van mooi weer spelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef backgammon het volgende:
hyves, de meeste mensen gebruiken dat om te laten zien hoe leuk en gezellig ze zijn.
Niemand zet er van die "saaie" dingen op... grote grap dus.
En als die andere meiden er niet geweest waren, wat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Bartinhoo het volgende:
Aan het begin was het tactiek, maar met verloop van tijd werd het gewoon een nieuwe manier van leven, hetgeen mij inmiddels met 2 nieuwe hele leuke en knappe meiden in contact heeft gebracht...
Grappig in mijn situatie is wel dat het inmiddels 2 keer '' what comes around goes around'' is bij mij en mijn ex. Ik was niet altijd even leuk in de relatie ( mede omdat ik veel twijfelde ), en mijn ex maakte het uit. Ze viel ( door een veel te zwaar dieet) heel erg af. Ik voelde me kut, maar door dat laatste alleen nog maar slechter. Ging opeens hele korte rokjes etc dragen, haar super blond verven, aandacht van jongens vragen etc. Dat doet gewoon pijn als ex...
Toen begon mijn ex zich arrogant naar mij te gedragen met een gedrag van ''kijk mij eens''. Dat deed me pijn en frustreerde me. Maar het motiveerde me ook om aan mezelf te gaan werken. Ben gezond gaan eten en veel gaan sporten. Inmiddels ben ik aardig wat gespierder geworden en flink afgevallen, terwijl mijn ex haar hele stofwisseling overhoop ligt. Ze is weer bijna op haar oude gewicht en haar haar valt uit. Begrijp me goed, dit gun ik haar absoluut niet, ergens heb ik nogsteeds gevoelens voor haar, maar het illustreert gewoon dat je aan je eigen leven moet werken zonder teveel bij je ex stil te blijven staan positief of negatief...
Een goede verstandhouding is niet afhankelijk van of je hyves vriendjes bent of niet. Jij voelt je kut door dingen die daar gebeuren... Neem je zelf in acht! Ik heb het zo uitgelegd, en ehhh ze was niet blij, maar begreep mijn beslissing wel uiteindelijk..quote:Nee wil ik ook niet, zie heeft elke dag nieuwe vrienden toegevoegd, je hebt gelijk het is wachten op de eerste krabbel die me echt gaat raken! maar verwijderen vind ik te definitief want ik wil wel een gewone verstandshouding met haar blijven hebben
Idd ik zal haar mailen en uitleggen dat hyves te moeilijk voor me is nu, ik wil niet weten hoe goed het met haar gaat voor mijn eigen verwerking...goed idee??quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een goede verstandhouding is niet afhankelijk van of je hyves vriendjes bent of niet. Ik heb het zo uitgelegd, en ehhh ze was niet blij, maar begreep mijn beslissing wel uiteindelijk..
Je kunt haar toch gewoon deleten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Idd ik zal haar mailen en uitleggen dat hyves te moeilijk voor me is nu, ik wil niet weten hoe goed het met haar gaat voor mijn eigen verwerking...goed idee??
Als jij hier 100% achterstaat wel. Maar je moet het niet doen omdat iemand op het fok forum je het adviseert... Straks breekt de pleuris uit, heb ik het gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Idd ik zal haar mailen en uitleggen dat hyves te moeilijk voor me is nu, ik wil niet weten hoe goed het met haar gaat voor mijn eigen verwerking...goed idee??
Tja, mijn gevoelens voor mijn ex zijn er altijd geweest, maar denk gewoon dat we niet bij elkaar passen. Vooral die hele sleur van het hele weekend bij elkaar zijn, en altijd een reden moeten hebben om niet bij elkaar te zijn daar heb ik gewoon momenteel even geen zin meer in. Ex is/was een meisje dat heel haar leven op haar vriend stort als ze er een heeft, en al haar vriendinnen dumpt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als die andere meiden er niet geweest waren, wat dan?.
Nou, dan ben je natuurlijk niet veel beter dan de vrouwen waar je het over had: die graag aandacht willen en geen interesse meer hebben zodra ze die aandacht hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Tja, mijn gevoelens voor mijn ex zijn er altijd geweest, maar denk gewoon dat we niet bij elkaar passen. Vooral die hele sleur van het hele weekend bij elkaar zijn, en altijd een reden moeten hebben om niet bij elkaar te zijn daar heb ik gewoon momenteel even geen zin meer in. Ex is/was een meisje dat heel haar leven op haar vriend stort als ze er een heeft, en al haar vriendinnen dumpt.
Ik ben nog steeds heel wispelturig als het om mijn ex gaat hoor, maar ik denk niet dat ik het ooit nog zo ver laat komen tot aan een relatie. Denk dat ik mijn doel bereikt heb wanneer zij vraagt of we ''weer eens zullen afspreken''.. Dan is wat mij betreft de lol eraf en heb ik bereikt wat mijn ego graag wou....
Niet dat ik haar pijn zou doen hoor oid, ik zal haar ook nooit hints geven dat ik weer wil afspreken oid...
Ik snap Bartino, hij zinspeelt niet op een afspraak, maar zou het wel mooi vinden als zij het initiatief zou nemen, om dat vervolgens af te wijzen.. Zit ik warm Bartinhoo?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dan ben je natuurlijk niet veel beter dan de vrouwen waar je het over had: die graag aandacht willen en geen interesse meer hebben zodra ze die aandacht hebben.
Nee heb geen ruzie met haar, maar ze houdt ook op geen enkele wijze rekening met mijn gevoelens...haar leven ging na de eerste dag uit al door..en dat vindt ik het moeilijkste van alles en ook respecloos na die mooie tijd die we echt hebben gehad...ik zit er wel mee en zij niet, al kan ik dat niet geloven...ik zal er nog eens over nadenken iddquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jij hier 100% achterstaat wel. Maar je moet het niet doen omdat iemand op het fok forum je het adviseert... Straks breekt de pleuris uit, heb ik het gedaanMaar het is een optie waar je wellicht nog niet over na gedacht hebt, die in JOUW voordeel werkt. Want jij moet alle shit verwerken he? En je bent niet meer samen, dus je mag best egoistisch zijn nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |