abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:52:48 #201
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90879357
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:44 schreef backgammon het volgende:
hebben jullie niks te doen ofzo? man wat een babbelbox :)
Weinig. Zit momenteel tussen 2 banen in dus genoeg tijd. :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90879397
Ik zie nu pas goed in dat onze relatie al een poosje niet meer op liefde was berust maar meer op vriendschap we waren elkaar gewoon nodig..maar zij heeft de knoop door gehakt en de relatie verbroken, het gaat nu zoveel beter met haar (klote hyves ook) vanaf dag 1 dat het over was ging ze gelijk door met haar leven en dingen doen waar ik best moeite mee had (werken in een cafe oa). mischien heb ik haar beperkt.. maar ze heeft mij ook eingelijk nooit echt geholpen behalve dan om me niet alleen te voelen...maar ik vind dat respectloos, als het niet meer wil oke! maar dan moet je toch rekening houden met elkaars gevoelens?mijn leven is niet veranderd alleen dat ze er niet meer is...haar leven is 10x beter geworden doet ze vermoeden... respectloos vind ik, want we hebben het meer dan 2 jaar echt heel goed gehad samen..
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:54:31 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90879450
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:52 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Weinig. Zit momenteel tussen 2 banen in dus genoeg tijd. :P
Eerst stond er wat anders :P.

En ik ben ook in between jobs dan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90879470
@Viking: Ik probeer ook de dingen te doen waar ik tegenop zie. Maandag moest ik terug naar de apotheek om de slaapmedicatie op te halen. Daar had ik dus totaal geen zin in, weer naar buiten... Ik kon zo vragen of iemand thuis hier dat even kon doen (werd me ook al aangeboden), maar ik ben zelf gegaan.
Ik ben gisteren en vandaag op tijd opgestaan (+- 10:45 uur wakker geworden), nog vrij laat, maar beter dan vorige week, toen het gemiddeld 13:15 uur was.
Gisteren moesten er wat dingen in de tuin gedaan worden, daar heb ik bij geholpen, was fysiek vrij zwaar (heb enorme spierpijn nu) en ik had gehoopt dat dat me wat op zou beuren, een voldaan gevoel zou geven. Dat heb ik juist helemaal niet, terwijl ik dat eerder heerlijk zou vinden.

@ennudan: Niet echt een optie. Deze sportschool biedt de begeleiding die ik nodig heb. De andere sportschool is geen sportschool waar ik graag heen zou gaan, staat nogal slecht bekend.
En ze woont hier nog geen 3km vandaan, ik zal haar echt nog wel vaker tegenkomen. Daar moet ik maar mee om leren gaan...

@backgammon: Geen werk, geen studie. Voor mij is het verwerking en ook een klein beetje tijdverdrijf. Vrijdag heb ik een gesprek bij de gemeente, daar zou ik eventueel kunnen gaan werken (werkervaring opdoen, misschien wel een kans om door te groeien). Daar wil ik alles voor doen, dubbel klote dat ik me nu zo voel.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:57:46 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90879576
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:55 schreef Mr.Myst het volgende:
@Viking: Ik probeer ook de dingen te doen waar ik tegenop zie. Maandag moest ik terug naar de apotheek om de slaapmedicatie op te halen. Daar had ik dus totaal geen zin in, weer naar buiten... Ik kon zo vragen of iemand thuis hier dat even kon doen (werd me ook al aangeboden), maar ik ben zelf gegaan.
Ik ben gisteren en vandaag op tijd opgestaan (+- 10:45 uur wakker geworden), nog vrij laat, maar beter dan vorige week, toen het gemiddeld 13:15 uur was.
Gisteren moesten er wat dingen in de tuin gedaan worden, daar heb ik bij geholpen, was fysiek vrij zwaar (heb enorme spierpijn nu) en ik had gehoopt dat dat me wat op zou beuren, een voldaan gevoel zou geven. Dat heb ik juist helemaal niet, terwijl ik dat eerder heerlijk zou vinden.

@ennudan: Niet echt een optie. Deze sportschool biedt de begeleiding die ik nodig heb. De andere sportschool is geen sportschool waar ik graag heen zou gaan, staat nogal slecht bekend.
En ze woont hier nog geen 3km vandaan, ik zal haar echt nog wel vaker tegenkomen. Daar moet ik maar mee om leren gaan...

@backgammon: Geen werk, geen studie. Voor mij is het verwerking en ook een klein beetje tijdverdrijf. Vrijdag heb ik een gesprek bij de gemeente, daar zou ik eventueel kunnen gaan werken (werkervaring opdoen, misschien wel een kans om door te groeien). Daar wil ik alles voor doen, dubbel klote dat ik me nu zo voel.
Ik hoop dat dat gesprek goed gaat, want ik denk dat je je een stuk beter zult voelen als je eenmaal aan het werk bent en je realiseert dat je ook uit andere dingen vreugde kunt halen :).

Echt, ik was voor de zomer precies zoals jij (ik weet ook niet wat er gebeurd zou zijn als ik na de breuk met haar niet een baan had gekregen, moet er ook niet aan denken :X) en in een paar maanden tijd kun je flink omslaan :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90879694
@ Mr. Myst, pak gewoon die andere sportschool :D

Mensen gaan grotendeels op dezelfde tijden sporten, en al helemaal wanneer je langere tijd meerdere malen per week gaat zul je elkaar ongetwijfeld meerdere malen gaan tegen komen. ( Of is dit stiekem juist wat je wilt ? ) Geef je ex zo min mogelijk redenen om te denken dat je nog aan haar hangt. Wat moet zij wel niet denken als jij opeens op dezelfde sportschool opduikt na nooit / heel lang niet gesport te hebben ?

@ Viking : Ik denk niet dat dit is wat je wilt horen, want dit wou ik een paar maanden geleden ook nooit horen, maar ik denk dat het beste is in jouw/jullie situatie, om te stoppen met het nemen van initiatief, en het gewoon van haar kant laten komen.
Ten eerste is er de mogelijkheid dat je wanhopig overkomt naar je ex toe, waarmee je alleen maar je eigen glazen ingooit. Daarnaast is het gewoon zo, dat wanneer zij nog verder met jou wil / gevoelens voor je heeft, ze vroeg of laat wel weer contact met je op zal nemen...

Wellicht is dit bij mij nu dus het geval. Heb de eerste weken nadat het uit was met mijn ex wanhopig achter haar aangelopen, tot op het punt dat ze me zelfs bijna belachelijk begon te maken... Toen heb ik de hoop opgegeven en ben mijn eigen leven gaan leven. Aan mezelf gaan werken op gebied van school / sport / afvallen / op mezelf gaan wonen en voila. Het heeft welliswaar 5 maanden geduurd, en waarschijnlijk is het slechts puur vriendschappelijk bedoeld maar toch heeft mijn ex na al die tijd weer contact opgenomen met me, met nogal weemoedige berichtjes refererend naar onze tijd samen...
Beetje jammer alleen dat ik er nu niet echt behoefte aan heb :') Al vind ik het wel fijn om te weten dat onze ''verstandhouding'' kennelijk nog gewoon oke is :)
pi_90879739
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:55 schreef Mr.Myst het volgende:

Ik hoop dat het gesprek vrijdag positief uitpakt! Ik denk dat het heel wat scheelt als je iets heb om je eigen in te ontwikkelen en die kans dan ook krijgt!
Proberen aan leuke dingen te denken wanneer je daar zit!

En die sportschool gewoon doen, hoe groot is de kans dat je haar tegenkomt als zij 1 keer in de week een avond gaat. Misschien kan je er via die vriendin zelfs achterkomen op welke avond ze gaat. En het inderdaad zo je kun haar niet blijven ontwijken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:02:52 #208
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90879762
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:53 schreef H6-4ever het volgende:
Ik zie nu pas goed in dat onze relatie al een poosje niet meer op liefde was berust maar meer op vriendschap we waren elkaar gewoon nodig..maar zij heeft de knoop door gehakt en de relatie verbroken, het gaat nu zoveel beter met haar (klote hyves ook) vanaf dag 1 dat het over was ging ze gelijk door met haar leven en dingen doen waar ik best moeite mee had (werken in een cafe oa). mischien heb ik haar beperkt.. maar ze heeft mij ook eingelijk nooit echt geholpen behalve dan om me niet alleen te voelen...maar ik vind dat respectloos, als het niet meer wil oke! maar dan moet je toch rekening houden met elkaars gevoelens?mijn leven is niet veranderd alleen dat ze er niet meer is...haar leven is 10x beter geworden doet ze vermoeden... respectloos vind ik, want we hebben het meer dan 2 jaar echt heel goed gehad samen..
Als ik je zo hoor heeft ze er niet verkeerd aan gedaan om het uit te maken. Je klinkt nogal jaloers en vrij egoistisch. Ook vraag ik me af wat er respectloos is aan het feit dat zij zich wel goed voelt. Jij bent meer van het idee: ik voel me kut dus moet jij je ook zo voelen? :{w
pi_90879794
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:

Mensen gaan grotendeels op dezelfde tijden sporten, en al helemaal wanneer je langere tijd meerdere malen per week gaat zul je elkaar ongetwijfeld meerdere malen gaan tegen komen. ( Of is dit stiekem juist wat je wilt ? ) Geef je ex zo min mogelijk redenen om te denken dat je nog aan haar hangt. Wat moet zij wel niet denken als jij opeens op dezelfde sportschool opduikt na nooit / heel lang niet gesport te hebben ?

@ Viking : Ik denk niet dat dit is wat je wilt horen, want dit wou ik een paar maanden geleden ook nooit horen, maar ik denk dat het beste is in jouw/jullie situatie, om te stoppen met het nemen van initiatief, en het gewoon van haar kant laten komen.
Ten eerste is er de mogelijkheid dat je wanhopig overkomt naar je ex toe, waarmee je alleen maar je eigen glazen ingooit. Daarnaast is het gewoon zo, dat wanneer zij nog verder met jou wil / gevoelens voor je heeft, ze vroeg of laat wel weer contact met je op zal nemen...

Wellicht is dit bij mij nu dus het geval. Heb de eerste weken nadat het uit was met mijn ex wanhopig achter haar aangelopen, tot op het punt dat ze me zelfs bijna belachelijk begon te maken... Toen heb ik de hoop opgegeven en ben mijn eigen leven gaan leven. Aan mezelf gaan werken op gebied van school / sport / afvallen / op mezelf gaan wonen en voila. Het heeft welliswaar 5 maanden geduurd, en waarschijnlijk is het slechts puur vriendschappelijk bedoeld maar toch heeft mijn ex na al die tijd weer contact opgenomen met me, met nogal weemoedige berichtjes refererend naar onze tijd samen...
Beetje jammer alleen dat ik er nu niet echt behoefte aan heb :') Al vind ik het wel fijn om te weten dat onze ''verstandhouding'' kennelijk nog gewoon oke is :)
Ben het er niet meer eens dat Mr.Myst een andere sportschool moet zoeken, als dit de sportschool is waar hij zich het meest fijn bij voelt moet hij niet omwille van haar een andere sportschool zoeken, hoe moeilijk het ook zou zijn als hij haar tegen komt. Ontwijken is geen oplossing :)
pi_90879872
Ik moet even wat kwijt...ik lees ookal poosje mee, en wat me elke keer op valt..je moet je eigen leven weer oppakken en je moet weer worden waar je ex opgevallen is toen..als je haar terug wilt moet je aan jezelf werken en mischien komt ze dan terug, als het zo bedoeld is...maar op die manier kun je er toch nooit een punt achter zetten, want je houdt dan altijd stiekum een klein beetje hoop en dat vind ik dubbel...
pi_90879917
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef H6-4ever het volgende:
Ik moet even wat kwijt...ik lees ookal poosje mee, en wat me elke keer op valt..je moet je eigen leven weer oppakken en je moet weer worden waar je ex opgevallen is toen..als je haar terug wilt moet je aan jezelf werken en mischien komt ze dan terug, als het zo bedoeld is...maar op die manier kun je er toch nooit een punt achter zetten, want je houdt dan altijd stiekum een klein beetje hoop en dat vind ik dubbel...
Dan lees je denk ik wat je wilt lezen.. Niet iedereen hier wilt zijn ex terug hoor :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:08:18 #212
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90879976
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan lees je denk ik wat je wilt lezen.. Niet iedereen hier wilt zijn ex terug hoor :)
wat zij zegt :)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90880008
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:05 schreef H6-4ever het volgende:
Ik weet niet of je ook refereert naar mijn post hiermee, maar wat (met mij) denk ik veel mensen daarmee bedoelen, is dat het gewoon beter is om door te gaan met je eigen leven. Ongeacht of je je ex wel- of niet terug wilt..

Wil je hem/haar wel terug, dan maak je met ''een eigen leven leiden'' meer kans op een 2e mogelijkheid, dan wanneer je wanhopig blijft vragen om af te spreken.
Wil je hem/haar niet terug is het gewoon fijn om zo snel mogelijk je eigen ''nieuwe'' leven te hebben met zo veel mogelijk nieuwe ervaringen om zo iets sneller over alles heen te komen...
pi_90880014
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat gesprek goed gaat, want ik denk dat je je een stuk beter zult voelen als je eenmaal aan het werk bent en je realiseert dat je ook uit andere dingen vreugde kunt halen :).

Echt, ik was voor de zomer precies zoals jij (ik weet ook niet wat er gebeurd zou zijn als ik na de breuk met haar niet een baan had gekregen, moet er ook niet aan denken :X) en in een paar maanden tijd kun je flink omslaan :).
Ik denk ook dat ik het nodig heb, ik weet alleen niet of het niet nét iets te vroeg komt. Als je gaat solliciteren voor een baan, willen ze iemand die zelfverzekerd en positief in het leven staat. Hoe graag ik dat ook zou willen, dat straal ik op dit moment niet uit. Dat is ook niet iets wat je kunt spelen.
Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar ik denk dat ik tijdens dat gesprek gewoon open kaart speel en de situatie voorleg. Maar ook dat ik echt duidelijk maak dat ik dit graag wil, dat dit een kans is die ik met beide handen aan wil grijpen, er alles voor wil doen om dit tot een succes te maken.

Ik hoop dat dit een opstapje is naar een een beter gevoel, meer eigenwaarde, zelfvertrouwen en een positiever zelfbeeld. Ik weet ook dat het allemaal best weer goed kan komen. Op dit moment zie ik het echter nog niet zo gebeuren. Maar dat heeft tijd nodig, dat besef ik me.

@Bartinhooo: Nee, ik kies deze sportschool niet omwille van haar. Moet ik mezelf nog meer kwellen door haar juist op te zoeken? Ze gaat één keer per week 's avonds sporten, de dag waarop verschilt. Op dit moment zit ik thuis, de hele dag. Ik weet nog niet hoeveel uur per week die baan bij de gemeente is, maar ik gok dat dat niet fulltime is. Tijd genoeg om 's middags te gaan. En anders kom ik haar 's avonds maar een keer tegen. Ze weet namelijk dat ik het plan heb om te gaan sporten (dat wilde ik al op het moment dat het net uit was, maar toen was ik fysiek totaal niet in staat te gaan sporten), en dat dat dan bij die sportschool zou gebeuren.
En wat Joyce zegt: Ontwijken is geen oplossing. Zeker niet als je zo dicht bij elkaar in de buurt woont.

Joyce, Viking: Bedankt dat jullie me zo proberen op te beuren, dat waardeer ik heel erg!
pi_90880250
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:02 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Als ik je zo hoor heeft ze er niet verkeerd aan gedaan om het uit te maken. Je klinkt nogal jaloers en vrij egoistisch namelijk. :{w
Nou mijn ex, mag niet werken ze heeft nogal reuma en ze is nog maar 23 en toen we bijelkaar kwamen had ze niks, geen sociaal leven want dat is lastig als je de hele dag thuis moet blijven.. en ze was finacieel ook een ramp...ik heb alles gedaan om haar leven weer mooi te maken, maar toch ik bleef het enige in haar leven en dat is niet gezond..maar de laatste maanden werkt ze (zwart) in een kroeg en op een gegeven moment was dat alles voor haar, haar nieuwe leven, ook op sociaal gebied!.. maar daar had ik moeite mee, want haar ex liep daar ook altijd rond en kan haar niet met rust laten, dat heeft ze nooit verteld en ben ik achter gekomen via mail..dus ik kon haar niet echt steunen en vertrouwen daarin..ik kan niet rustig thuis zitten als zij daar werkte met al die dronken kerels...ik zeg wel eens werkte ze maar bij de mac donalds dan was het verhaal al anders geweest...maar ze is mij nu niet meer nodig want ik heb haar nieuwe leven niet geaccepteerd...maar ik zie wel in dat onze relatie zo niet werkte meer, maar dan kun je nog wel met elkaars gevoelens rekening houden, want ik heb hier niet voor gekozen!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:15:21 #216
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90880281
Kennelijk wel, want jij accepteerde door je eigen onzekerheid haar nieuwe levensstijl niet. Het is goed om naar jezelf te kijken en niet alleen naar haar. Bij de Mac heb je ook hamburgerbakkers die je vriendin kunnen versieren.
pi_90880352
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap het nut van dit soort spelletjes niet zo goed. Waarom zou je iemand van wie je houdt dit aan willen doen? En als je niet meer van haar houdt, dan heb je toch helemaal geen boodschap aan haar? Dan zijn er genoeg manieren om haar te blocken.
Het is geen spel, het is verdergaan met je leven. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_90880394
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:33 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een hekel aan. Zo is mijn ex dus precies. Op oudjaarsdag gesprek met hem gehad waarin hij zei hoe geweldig het niet met hem gaat. Wat heb je daar aan? Hij zegt dat alleen maar zodat hij zichzelf beter voelt en dat vind ik echt triest.
Zit het je dwars dat het goed met hem gaat?
pi_90880506
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:37 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Inderdaad, ik bedoel een gesprek met een sociaal pedagogisch werker, hoewel, nu ik erover na ga denken de huisarts natuurlijk een maatschappelijk werker bedoelde, ik weet echter zeker dat ze het over een SPW'er had! Deze is eens per week op de huisartsenpost aanwezig, en daarmee ga ik in eerste instantie een gesprek hebben om de situatie uit te leggen. Die kan daarna zeggen wat voor mij het meest verstandige is om te doen, daar kan bijvoorbeeld ook uitkomen dat het verstandig zou zijn naar een psycholoog te gaan, of antidepressiva te gaan gebruiken.
Bedankt voor je tips, mocht de Temazepam niet werken (het is maar voor een weekje, veel langer mag ook niet), ga ik daar eens naar kijken. Ik had gehoopt er ook wat rustiger van te worden, maar dat lukt me niet. Ik lig onrustig in bed, blijf maar nadenken, ik had gehoopt door de Temazepam ook wat rustiger te worden.

[..]

Ja, want ik ben reuze tevreden met de manier waarop ik me zo voel! Het heeft nog nooit zo fijn gevoeld, het gevoel dat je leven geen enkele zin meer heeft! *O*

Ik snap je punt wel, maar doe het maar eens. En niet iedereen zit zo in elkaar als jij, niet iedereen zou er een spelletje van maken. Dan ben je in mijn ogen ook erg gevoelloos.
Ik snap het nut van die spelletjes ook niet, je schiet er niks mee op.
Je hebt geen zin meer in leven omdat je vriendin het geeft uitgemaakt? :?
Dat je je ex nodig hebt om zin in het leven te hebben vind ik erg vreemd. Als ik je ex was dan zou ik afstand houden. :)
Niet bij de pakken neer zitten man! Niemand is het waard om je zo te voelen.
pi_90880537
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef goofy_goober het volgende:
Kennelijk wel, want jij accepteerde door je eigen onzekerheid haar nieuwe levensstijl niet. Actie = Reactie.
Ja dat is waar, maar die onzekerheid heb ik zelf niet gecreëerd...ze was in meer dingen niet eerlijk, of verzweeg dingen..tja dan is er weinig vertrouwen idd
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:21:18 #221
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90880560
@Mr.Myst

En nu naar buiten jij, het is prachtig weer! :P
pi_90881058
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar die onzekerheid heb ik zelf niet gecreëerd...ze was in meer dingen niet eerlijk, of verzweeg dingen..tja dan is er weinig vertrouwen idd
Wil er nog wel even aan toevoegen, je hebt wel een punt.. ik kan moeilijk mensen vertrouwen, omdat ze je dan ook keihard kunnen kwetsen, maar ik wou haar zo graag kunnen vertrouwen maar toch hield ze daar geen rekening mee, ze had er over kunnen praten en eerlijk kunnen zijn als je echt van elkaar houdt kan dat...maar dat deed ze niet ze probeerde me gewoon uit, en werd het steeds moeilijker voor mij..
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:35:51 #223
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90881265
Misschien heeft ze daarom die dingen voor je verzwegen, omdat ze wist hoe (dramatisch) jij er op zou reageren.
pi_90881300
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Nou dan zou ik blij zijn dat ik van haar af was. Een relatie moet gebouwd zijn op wederzijds vertrouwen en eerlijkheid. :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:45:16 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90881655
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:

Mja, daar zit wel wat in. Ik denk dat ik gewoon even afwacht hoe ze op mijn uitnodiging reageert en als ze daar weer negatief op reageert, dan moet ik misschien maar weer even afstand nemen :{.

Maar dit valt voor mij dus ook onder spelletjes spelen, want je doet iets wat je eigenlijk helemaal niet wilt.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')