Zit je in jezelf te kletsen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zei nog zo; drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
Maar je bent dus echt ziek geworden?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook 4 zere polsen hebben als je aan 7 lullen moet sjorren
Kotsen...ieuwwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit je in jezelf te kletsen?
Gister voor het laatst gekotst, dus het gaat al beter
Iets met kerstpakketjes enzoquote:
Je moet er toch niet aan denken. Word je er zo een:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook 4 zere polsen hebben als je aan 7 lullen moet sjorren
Dawutquote:
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij willen het geslacht niet weten. En telkens hij/zij zij/hij typen duurt zolang
@senes hoe was je gesprek op school gegaan?
Ik was er alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef Rewimo het volgende:
En kan iemand senes even hierheen slepen? Die zit met zichzelf te DNS-en in het vorige topic
... wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je was op dreef vanochtend zag ik
Brrr... inderdaad snel zien op te lossen, want kinderen gaan zulke rare dingen doen als ze zich niet goed voelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef senesta het volgende:
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens geworden
[KNIP]
Ja, wat heb je nou weer gedaan!? Je kunt jou ook geen moment alleen laten hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand ING ook ff hierheen sleuren, want ik wil weten...
... wat heb ik gedaan
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kotsen...ieuww![]()
Had je tips van Cat nog nodig of ging het vanzelf?
En ben je verder ook ziek/koorts/polonaise met je darmflora?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zitten
En verder ok, last van mn hoofd maar dat komt ook door andere zakenHet houdt elkaar een beetje in stand zeg maar. Ga nu echt even off, even naar buiten ofzo
Blijkbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wat heb je nou weer gedaan!? Je kunt jou ook geen moment alleen laten hè?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand ING ook ff hierheen sleuren, want ik wil weten...
[..]
... wat heb ik gedaan
quote:
Oh bah, irritantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En verder ok, last van mn hoofd maar dat komt ook door andere zakenHet houdt elkaar een beetje in stand zeg maar. Ga nu echt even off, even naar buiten ofzo
Ow, diequote:
Ow, da's leuk voor de fruitvliegjes; hebben ze eens iets anders te etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, irritant![]()
Als je je hoofd leeg wil maken mag je wel ff komen Kinecten heur
Staat op paspoort, ID, ziekenfondspapieren, loonstrookjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes hopelijk komt er snel verbetering en anders toch doorzetten voor een andere school eventueel volgend schooljaar. Succes ermee. Heeft ze 1lkr? of 2? heeft ze een ervaren lkr of niet?
Ik wacht al de hele tijd een mail van vriend. Ik heb zijn BSN nodig en die weet ik niet uit mijn hoofd.
Nee dat is niet incidenteel, en vorig jaar trof ze het ook al met de jufquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Hoi senes
Ik hoop wel dat ze snel iets doen aan die situatie zeg. Dat is echt naar voor haar, dat ze zich niet veilig voelt op school. Sowieso klinkt dat niet goed, als er zo geschreeuwd wordt in de klasWant blijkbaar is dat niet incidenteel.
Ze heeft 1 leerkracht, een hele jonge juf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes hopelijk komt er snel verbetering en anders toch doorzetten voor een andere school eventueel volgend schooljaar. Succes ermee. Heeft ze 1lkr? of 2? heeft ze een ervaren lkr of niet?
Ik wacht al de hele tijd een mail van vriend. Ik heb zijn BSN nodig en die weet ik niet uit mijn hoofd.
Ja precies, het was hier al geen pretje nu hoor, elke dag een kind wat zo onwillig is om naar school te gaan, en ze had er echt buik en hoofdpijn van. Zo zielig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Brrr... inderdaad snel zien op te lossen, want kinderen gaan zulke rare dingen doen als ze zich niet goed voelen
Maar volgens mij bood zij sort of der excuses aan en toen knalde jij er alsnog overheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die
Ow mên... Echt, ik heb er zo mijn stinkende best op gedaan, maar het is moéilijk joh
Nou ja; komt goed
Huize Ingetje is bijnaaaaa fruitvliegvrijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's leuk voor de fruitvliegjes; hebben ze eens iets anders te eten
Gek word je van die dingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja, die fruitvliegjesBespuiten met glassex, dan vallen ze zo uit de lucht. Als je dat wilt natuurlijk, het zijn leuke huisdiertjes
Serieusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar volgens mij bood zij sort of der excuses aan en toen knalde jij er alsnog overheen
Alleen het loonstrookje ligt hier. Maar dan moet ik naar zolder en dat is op dit moment niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat op paspoort, ID, ziekenfondspapieren, loonstrookjes
Knallen...nee, maar duidelijk te lezen dat je het ff zat wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ik geloof dat je de enige bent die het zo leestEn ik knalde toch niet? Ja, Randstedelijk direct, dat dan weer wel (het is WYSIWYG bij ElisaB). Maar echt bedoeld om de kou uit de lucht te halen, want zo het er nu voorstaat kan een pakket de teleurstelling niet meer goedmaken
Ik ook, het zal niet hier geweest zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met de pakketjes.
Ow, licht toe?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar weer es gaan lezen in FHF, echt, wat een kansloos iets weer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar weer es gaan lezen in FHF, echt, wat een kansloos iets weer
Dat dr zo een sneuneus komt zeiken over een pakket en maar doormekkertquote:
Nee die worden gewoon weer ingezet, er is nu een nieuw type en die krijgen wij als eerste om o.a. te testen e.d. En onze 'oude' laptopjes gaan gewoon weer naar het plebs hoor, als ze opnieuw geinstalleerd zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Moet je hem terug geven LL of mag je hem houden?
Laten mekkeren. Dan laten zij zichzelf kennen en de gehoopte sympathie blijft uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr zo een sneuneus komt zeiken over een pakket en maar doormekkert
Ja het wordt een beetje een duur grapje als iedere medewerker altijd echt een gloednieuwe laptop uit de doos kreeg, dus het wordt gewoon hergebruikt tot het afgeschreven isquote:
krijg je ook een foutmelding? en zijn de ads zichtbaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Het is trouwens knap irritant dat ik in sommige fora mijn smileys kwijt ben en niet kan quoten of kan editen.
Ligt er maar net aan hoe het geregeld is, hier is de hardware eigendom van een outsourcer, en wordt dus geleased, dus dan kan het bedrijf zelf niet ff laptopjes weggevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit nu wel op oude van mijn vaders werk te typen. Het enige nadeel is de accuduur maar ik ben er erg blij mee. Mijn vader moet normaal ook lang met een laptop doen hoor maar daar worden zo om de zoveel tijd ineens vervangen. En meestal moeten ze dan ook terug maar 1x niet dus nu ben ik er blij mee.
Ik wilde je quoten oh-oh. Maar dat lukt dus niet.quote:quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Het is trouwens knap irritant dat ik in sommige fora mijn smileys kwijt ben en niet kan quoten of kan editen.
krijg je ook een foutmelding? en zijn de ads zichtbaar?
Kijk, dit is nog eens een duidelijke post. Daar kan Ml-etje een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
ooh lord. Ik heb in ene vette stress.
MM smst me iets en dat is vet zorgwekkend IMHO
Of mijn stress paniek neemt het over... maar ik weet het niet
Het is hier al sinds gisteren. Ik zie maar halve topicsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde je quoten oh-oh. Maar dat lukt dus niet.
Ads zijn onzichtbaar en ik krijg geen foutmelding. Als ik op de juiste knopjes klik gebeurt er gewoon niks.
Ik heb het al gemeld, zal zich wel weer oplossen. Als er nu een rel losbarst i FHF (Qwea! Oh-oh! Aan voet!) kan ik niks.
heb ik ook gehad, kunnen twee dingen zijn, of je hebt een adblocker aanstaan, of er staat iets in je hostfiles dat de ads tegen hieldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten oh-oh. Maar dat lukt dus niet.
Ads zijn onzichtbaar en ik krijg geen foutmelding. Als ik op de juiste knopjes klik gebeurt er gewoon niks.
Ik heb het al gemeld, zal zich wel weer oplossen. Als er nu een rel losbarst i FHF (Qwea! Oh-oh! Aan voet!) kan ik niks.
hoop voor je dat t meevaltquote:
probeer eens of je het ook in een andere browser hebt?quote:
boohoo, downloadsquote:2010 was weer een goed jaar voor bioscopen, filmtheaters en arthouses. Zowel de recette als het bezoekersaantal steeg. In 2010 kochten 28,1 miljoen mensen een bioscoopkaartje. Dit maakte drs. Wilco Wolfers, voorzitter NFC, vandaag bekend in het Amsterdamse Pathé Tuschinski.
In totaal bezochten 28.178.048 mensen in 2010 een bioscoop, filmtheater of arthouse tegenover 27.316.685 in 2009. De totale box office steeg naar een recordhoogte van 219.308.194 euro, een stijging van 9,02 procent ten opzichte van 2009, waarin de bioscoopomzet 201.166.058 euro bedroeg. Het lijkt erop dat de populariteit van downloads via onder andere torrents en usenet geen negatieve invloed hebben op de bioscoopcijfers, iets dat de downloadgemeenschap al jaren beweert en dat door diverse onafhankelijke onderzoeken al werd gestaafd.
De Nederlandse film heeft bijgedragen aan de groei, maar verhoudingsgewijs minder dan in vorige jaren. Met een marktaandeel van 15,79 procent (2009: 17,37 procent) is 2010 toch een zeer goed jaar voor de Nederlandse film. In totaal kwamen ruim 4,4 miljoen bezoekers voor Nederlandse films naar de bioscoop.
De voornaamste reden voor de groei lijkt het succes van 3D films in de bioscoop. Consumenten bezochten massaal 3D films, ondanks de hogere ticketprijs. Met een gemiddelde ticketprijs van 7,78 euro blijft een bioscoopbezoek de goedkoopste vorm van vrijetijdsbesteding.
Misschien omdat ze het écht niet in het topic wil hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ehmm, waarom niet hier dan ff in een spoilerals toch de hele SC het nu per PM krijgt
Doe je 'm mij ook even? Ben nu toch wel donders nieuwsgierigquote:
Mij nietquote:
Thanks!quote:
Nee, kind is veel te goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Had je trouwens nog gewonnen met bowlen
Wordt nu wel erg verleidelijk jaquote:
Ik reageer met opzet hier niet; heb een PM gestuurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Cat22 het volgende:
We kunnen de SC wel opdoeken. Alles gaat via PM of irc.![]()
Iew!quote:
Nee, het is een garpje. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
Serieus?
Ik dacht dat het de komende dagen 9 graden ging worden
No fucking waaaaaaaaay, hier is lang nog niet alles wegquote:
Jij boefje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het is een garpje. Gewoon, omdat het kan
Taaaaaaaaaarutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het is een garpje. Gewoon, omdat het kan
Lachen met mij hèquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Taaaaaaaaaarut
Maar mijn baas zei toevallig vanmorgen dat er na het weekend wel weer kou enzo schijnt te komen, dus wie weet krijg je gewoon nog gelijk
Vertederd.quote:
Ik heb Pasen gehad op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb al twee keer achter elkaar sneeuw gehad op mijn verjaardag
Dat gaat mij niet lukken. Zelfs Driekoningen nietquote:
Deze?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, ik heb een helium smiley ballon gehad op mijn verjaardag
In het zuiden wel. Ik heb bijna carnaval gehad, maar dat gaat hem toch echt niet worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik carnaval en ook best vaak sneeuw.
Win ik nu?
Nee deze maar dan zonder pomponsquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, ik heb een helium smiley ballon gehad op mijn verjaardag
Wat zou je op ze moeten gaan toetsen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:20 schreef Oognip het volgende:
Over 2 weken heb ik praktijktoets en daarvoor moeten we simulatiepatienten regelen (familie e.d.) maar zoals het er nu naar uit ziet gaat die toets niet door, omdat er te weinig mensen zijnjippie
Ja, nu herken ik hem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee deze maar dan zonder pompons [ afbeelding ]
Dat ligt aan de casus maar iig iets van: wassen, bed verschonen, stoma verschonen, wondverzorging, sondes inbrengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zou je op ze moeten gaan toetsen?
Toen ik de opleiding deed regelde school die mensen.
Ik was van plan om te kijken maar kreeg de kans niet echt hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
Niemand hier de zonsverduistering gezien? Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, dus even gluren toen ik de kans kreeg. Was leuk, zon met een half maantje eruit.![]()
Daarna wel een minuut lang vlekken voor mijn ogen bij gebrek aan beschermende bril.![]()
Ow, alle vaardigheden bij elkaar dus? Wij kregen het in blokken. Vitale functies, wondzorg, stomazorg etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ligt aan de casus maar iig iets van: wassen, bed verschonen, stoma verschonen, wondverzorging, sondes inbrengen.
Ik vind het ook een beetje raar dat we dat zelf moeten gaan regelen. Ik bedoel, verwachten ze nu dat de studenten als een gek alle familieleden op gaan bellen om te vragen of ze alsje alsjeblieft patient willen spelen? Waarom zouden wij zo graag die toets willen doen? 2 weken na de toets gaan we allemaal op stage en dan doen we het in de praktijk.
Te veel wolken hier helaasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:25 schreef Cat22 het volgende:
Niemand hier de zonsverduistering gezien? Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, dus even gluren toen ik de kans kreeg. Was leuk, zon met een half maantje eruit.![]()
Daarna wel een minuut lang vlekken voor mijn ogen bij gebrek aan beschermende bril.![]()
Balen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was van plan om te kijken maar kreeg de kans niet echt hier
Ja hier was ie ook goed te zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen!
Hier zijn prachtige blauwe luchten.
Oeps haha ik ben niet zo heel duidelijk geweest, sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, alle vaardigheden bij elkaar dus? Wij kregen het in blokken. Vitale functies, wondzorg, stomazorg etc.
En waarom ze het willen toetsen? Om je nivo te weten misschien, zodat ze je veilig op stage kunnen sturen?Maar familie/vrienden regelen lijkt me idd lastig. Ik zou zo ook niemand weten die zich vrijwillig een sonde wil laten inbrengen. Ik heb het bij mezelf gedaan... brrrr. En de toets geoefend op een pop waarbij de leraar zogezegd de patiënt speelde.
Hoeveelste jaars ben je trouwens?
Hoop dat je snel weer een beetje beter voelt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste jaar kreeg ik persoonlijke verzorging en vitale functies meten. En de rest in de jaren erna geloof ik (het is alweer even geleden).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeps haha ik ben niet zo heel duidelijk geweest, sorryDie sondes inbrengen doen we trouwens op een pop, wel tegen de "mensen" patiënt praten alsof je het bij hem inbrengt, maar dat doe je dus op een pop. De rest wel allemaal op een mens, ook bloeddruk meten enzo.
Wij krijgen idd alles tegelijk. De ene les sonde inbrengen, andere les stomaverzorging en meer dan 1 les wordt er ook niet aanbesteed helaas.
Ik snap wel waarom ze het willen toetsen, maar het is niet zo dat je niet op stage mag als je de toets niet haalt en op stage mag ik niet meer doen dan wassen/bed verschonen.
Ik ben pas 1e jaars. Kreeg jij ook stomaverzorging en sondes in het eerste jaar?
Het is i.i.g knap kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe je 'm mij ook even? Ben nu toch wel donders nieuwsgierig
De opleiding is zo veranderd he, iig de mijne vergeleken met jouw opleiding. Wij mogen pas vanaf het 2e jaar in het ziekenhuis stage lopen, jij gewoon al in je eerste jaar. En jij dus alleen persoonlijke verzorging en vitale functies? Wat deed je voor de rest dan? Ik heb dat nu namelijk ook al. Jij kreeg waarschijnlijk veel meer tijd om te oefenen met de verschillende metingen/verschoningen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerste jaar kreeg ik persoonlijke verzorging en vitale functies meten. En de rest in de jaren erna geloof ik (het is alweer even geleden).
Ik verbaasde me al dat je vrijwilligers moest zoeken voor sondes.
Dingen als wassen en bloeddruk meten kun je veel beter op een echt persoon oefenen. Veel realistischer.
Was wel grappig met mijn eerste toets (vitale functies). Ik had net 3 weken stage gelopen op afdeling cardiologie: 3 keer per dag tensies en polsen meten. Ik had 95% score voor de toets.
Succesquote:
Ze zal iets anders aan dr hoofd hebben nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Oognip het volgende:
Qwea, ze zijn in dit topic op je aan het wachten Euthanasie oudere dieren
Die drie weken stage was een snuffelstage. Veel meer dan vitale functies meten en bed opmaken mocht ik ook niet. Maar voor een stage was dat al best stoer, in vergelijking met medestudenten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
De opleiding is zo veranderd he, iig de mijne vergeleken met jouw opleiding. Wij mogen pas vanaf het 2e jaar in het ziekenhuis stage lopen, jij gewoon al in je eerste jaar. En jij dus alleen persoonlijke verzorging en vitale functies? Wat deed je voor de rest dan? Ik heb dat nu namelijk ook al. Jij kreeg waarschijnlijk veel meer tijd om te oefenen met de verschillende metingen/verschoningen?
Haha wat grappig dat je nadat je op de cardiologie hebt gewerkt, vitale functies voor de toets moest doen. Dan is het een eitje
Werk je nu ook in het ziekenhuis?
Ochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zal iets anders aan dr hoofd hebben nu
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Succes bij de DA Oognip!
Dat is vast 'kat in het bakkie'.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een kat in een mandjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Succes bij de DA Oognip!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dit is nog eens een duidelijke post. Daar kan Ml-etje een puntje aan zuigen
Wat moet je nu met de papieren?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bovenop de kast.
Ik dacht er papieren in te doen maar blijkbaar moet er Yoko in.
Werkelijk, die kop ook van Yoko!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Succes bij de DA Oognip!
[ afbeelding ]
En als je goed kijkt, geeft ie ons de middelvinger!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bovenop de kast.
Ik dacht er papieren in te doen maar blijkbaar moet er Yoko in.
Rond laten slingeren.quote:
Eigenwijzer kan bijna nietquote:
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
En als je goed kijkt, geeft ie ons de middelvinger!![]()
![]()
Enige oplossingquote:
En moet je kijken wat een smal hoofdje ze had toen ze bij mij kwam.quote:
Hij is wel cute!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Cat22 het volgende:
Succes bij de DA Oognip!
[ afbeelding ]
Ja echt hé! Geniaal!quote:
Ik PM je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef Bamba het volgende:
Even nog een keer proberen: wil er iemand mij op de hoogte brengen wat er met Qwea is? Ik maak me wel een beetje ongerust als ik de berichten hier zo lees
Dat is echt een totaal andere kat geworden! Heerlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En moet je kijken wat een smal hoofdje ze had toen ze bij mij kwam.![]()
[ afbeelding ]
Yoko is echt een geniale poes.quote:
Staat op rantsoen en eet apart van de andere heren omdat ze het eten van hun bord zou gappen.quote:
Eej!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Wss zijn de honden dr gewoon achter dat katten kut zijn en dat ze samen sterk staan
Naja ik zeg niks anders dan wat jij zegt hoor, alleen in mijn eigen bewoordingquote:
Maar de honden vonden het een leuk spelletje met hun staartjes wapperend in de luchtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Wss zijn de honden dr gewoon achter dat katten kut zijn en dat ze samen sterk staan
Le-zen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik zeg niks anders dan wat jij zegt hoor, alleen in mijn eigen bewoording
Maes is altijd de baasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Geen idee, zou best kunnen natuurlijk. Dat je kat de baas was maar dat de hondjes nu een soort van staatsgreep wilden plegen.
Oh nou waarom moest je dan in ingrijpen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar de honden vonden het een leuk spelletje met hun staartjes wapperend in de lucht
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Le-zen.![]()
Katten zijn niet kut. Katten zijn baas.
Nee, volgens mij is ze even niet on-line.quote:
Katten zien vaak dingen die wij (en honden) ((nog)) niet zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar de honden vonden het een leuk spelletje met hun staartjes wapperend in de lucht
Klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Katten zien vaak dingen die wij (en honden) ((nog)) niet zien.
Tja, prioriteiten stellen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klopt.
Naartjie ziet nu eten in zijn nabije toekomst.
En dat is hij mij vanaf 15 centimeter afstand al starende aan het inprenten.
Hier: kadootje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ga nu bouillon drinken, en tv kijken
Damn, wat word ik chagrijnig van zo niks kunnen zeg
Morgen uit eten dus dan moet ik wel beter zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zie hier: [SC] #1061 - Waar de aap met zeven lullen vier zere polsen heeft en trek je conclusie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht even dat het Satsu was. Ze is wel wat aangekomen sins haar intrede bij je in huis of niet? Staat haar in ieder geval wel goed.
Beterschap Tomboquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik ga nu bouillon drinken, en tv kijken
Damn, wat word ik chagrijnig van zo niks kunnen zeg
Morgen uit eten dus dan moet ik wel beter zijn
Volgens mij heeft hij een hekel aan je laptopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef ferrari_rood het volgende:
En Fire gooide net mijn laptop op de grond nadat ze weer met zijn 2-en in de gordijnen hingen.
Ja, naar mn moeder gelopen en terugquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Beterschap Tombo, je bent toch wel nog naar buiten geweest en zo?
Waarom heb je het wuppie niet laten zitten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Kolere, mijn collega is echt dom.
Ik zie Sjon net ineens weer staan stikken, ik dr heen, vingers in zn keel, geschreeuw en gegil weer, hoop onsmakelijk gedoe.
Had ie een Wuppie in zn strot hangen.
Want ze was dr la op aan het ruimen en dat leek dr wel een leuk speeltje voor Sjon![]()
Ik ga dr kleinzoon van 1.5 knikkers voeren
PROESTquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Oognip het volgende:
Wat een leuke foto Cat! Mooie poes ook! Ze lijkt wel wat op mijn Pingoo
toch DJMO?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie Sjon net ineens weer staan stikken, ik dr heen, vingers in zn keel, geschreeuw en gegil weer, hoop onsmakelijk gedoe.
Want ze was dr la op aan het ruimen en dat leek dr wel een leuk speeltje voor Sjon![]()
Voor jou ookquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik hoorde het, dat was niet te missen, als het Sjon alarm afgaat hoor je het van het station tot aan de maas denk ikquote:
Nou, Chico, Billy, Karel, Kees, Polly & Bella vertrouw ik blind met een wuppie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Rewimo het volgende:
Wuppies zijn leuk voor katten, maar niet voor honden
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee serieus , ze kent die hond ook sinds de dag dat ik m heb en ze weet dat ie al stikt in botjes van 10 cm lang, ga je dr een wuppie in stoppen
Oh ik vind het al zo een dom snollenwijf.quote:
Ik zou zeggen dat je naar M gaat, om dr aan te klagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind het al zo een dom snollenwijf.
En nu jammert ze de hele tijd "ja sorry, ik bedoelde t allemaal goed hoor, echt, sorry "
![]()
![]()
Stik zelf in een wuppie wijf
en ontslaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je naar M gaat, om dr aan te klagen.
Hij maakte zo een pokkeherriequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat is het probleem, het had toch een mooi eind geweest voor Sjon, geheel buiten je schuld, je kon haar miss nog aanklagen en er zelfs wat aan verdienen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat is het probleem, het had toch een mooi eind geweest voor Sjon, geheel buiten je schuld, je kon haar miss nog aanklagen en er zelfs wat aan verdienen
Is het toevallig ook dat jankwijf? Zo nee, dan heb je wel pareltjes van collega's daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind het al zo een dom snollenwijf.
En nu jammert ze de hele tijd "ja sorry, ik bedoelde t allemaal goed hoor, echt, sorry "
![]()
![]()
Stik zelf in een wuppie wijf
Fuck no, dat zijn twee verschillende mensenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is het toevallig ook dat jankwijf? Zo nee, dan heb je wel pareltjes van collega's daar
oei ben je niet knalrood nu dan en verbrandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
Crap zeg. Nog steeds rugpijn
Ik heb gedoucht op 50 gradende hete kraan helemaal open en de koude dicht.
En ik vond het nog te koud
En dan die van de telefoon nog, toch? Je treft het wel hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Fuck no, dat zijn twee verschillende mensen![]()
Das erg he
Die zit in Amsterdam jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan die van de telefoon nog, toch? Je treft het wel hoor
Nope. Niks aan de handquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef indaha het volgende:
[..]
oei ben je niet knalrood nu dan en verbrand
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik douche echt altijd alleen met de hete kraan open
Ik hou wel van m maar ik haat m ook grondigquote:
Your shower of mine?quote:
Doe de jouwe maar. Mijne is krap.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Your shower of mine?
Of zoek je een geile douche op een lokatie in het midden van het land ?
Tis een mongol, jonguh!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit een programma te kijken over de orinocodolfijn, wat een grappig beest
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe de jouwe maar. Mijne is krap.
ihihihi ik zei krap
ik ga hem niet luisterenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een lillekerd die dolfijn![]()
En ik heb gelijk dit zeiknummer in mn kop nu![]()
Me neither want het Hello liedje is op de radio en dat is wel leukquote:
Ja, neem dan ook gelijk een knap exemplaarquote:
Jij gore hypochonder dat je dr ook bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)e-griep-nijmegen.xml
OEH NOES. WE GAAN DOOOOOD
Nou.... het begint met rugpijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij gore hypochonder dat je dr ook bent
Welk net?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:20 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit een programma te kijken over de orinocodolfijn, wat een grappig beest
En als je crohn hebt ga je zeker weten dood?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou.... het begint met rugpijn.![]()
En als je een voetblessure hebt dan ben je extra vatbaar.
lang leve digitale TVquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk net?
Vast weer op één van die vierhonderd netten die jij wel hebt en ik niet?
Gewoon op Ned3 maar het is al afgelopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk net?
Vast weer op één van die vierhonderd netten die jij wel hebt en ik niet?
Robert Mquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh wat vond jij van dat dochtertje van Sting?
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh wat vond jij van dat dochtertje van Sting? Ik hoorde het een tijdje terug al en nu gisteravond en daarnet weer
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als je crohn hebt ga je zeker weten dood?
Dan ben je immuun want dan blijven die bacteriën niet lang genoeg binnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Qwea het volgende:
En als je crohn hebt ga je zeker weten dood?
Da's helemaal geen hippe ziekte meer tegenwoordig.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan ben je immuun want dan blijven die bacteriën niet lang genoeg binnen
Ow, die had ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Gewoon op Ned3 maar het is al afgelopen
Ooh. Kut.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's helemaal geen hippe ziekte meer tegenwoordig.
Ik héb digitale tv, piem0lquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
lang leve digitale TV
200 netten ofzo, en als ik me een keer écht verveel is er op geen een van die netten wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |