Zit je in jezelf te kletsen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zei nog zo; drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
Maar je bent dus echt ziek geworden?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook 4 zere polsen hebben als je aan 7 lullen moet sjorren
Kotsen...ieuwwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit je in jezelf te kletsen?
Gister voor het laatst gekotst, dus het gaat al beter
Iets met kerstpakketjes enzoquote:
Je moet er toch niet aan denken. Word je er zo een:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook 4 zere polsen hebben als je aan 7 lullen moet sjorren
Dawutquote:
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij willen het geslacht niet weten. En telkens hij/zij zij/hij typen duurt zolang
@senes hoe was je gesprek op school gegaan?
Ik was er alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef Rewimo het volgende:
En kan iemand senes even hierheen slepen? Die zit met zichzelf te DNS-en in het vorige topic
... wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je was op dreef vanochtend zag ik
Brrr... inderdaad snel zien op te lossen, want kinderen gaan zulke rare dingen doen als ze zich niet goed voelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef senesta het volgende:
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens geworden
[KNIP]
Ja, wat heb je nou weer gedaan!? Je kunt jou ook geen moment alleen laten hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand ING ook ff hierheen sleuren, want ik wil weten...
... wat heb ik gedaan
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kotsen...ieuww![]()
Had je tips van Cat nog nodig of ging het vanzelf?
En ben je verder ook ziek/koorts/polonaise met je darmflora?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zitten
En verder ok, last van mn hoofd maar dat komt ook door andere zakenHet houdt elkaar een beetje in stand zeg maar. Ga nu echt even off, even naar buiten ofzo
Blijkbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wat heb je nou weer gedaan!? Je kunt jou ook geen moment alleen laten hè?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand ING ook ff hierheen sleuren, want ik wil weten...
[..]
... wat heb ik gedaan
quote:
Oh bah, irritantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zitten
En verder ok, last van mn hoofd maar dat komt ook door andere zakenHet houdt elkaar een beetje in stand zeg maar. Ga nu echt even off, even naar buiten ofzo
Ow, diequote:
Ow, da's leuk voor de fruitvliegjes; hebben ze eens iets anders te etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, irritant![]()
Als je je hoofd leeg wil maken mag je wel ff komen Kinecten heur
Staat op paspoort, ID, ziekenfondspapieren, loonstrookjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes hopelijk komt er snel verbetering en anders toch doorzetten voor een andere school eventueel volgend schooljaar. Succes ermee. Heeft ze 1lkr? of 2? heeft ze een ervaren lkr of niet?
Ik wacht al de hele tijd een mail van vriend. Ik heb zijn BSN nodig en die weet ik niet uit mijn hoofd.
Nee dat is niet incidenteel, en vorig jaar trof ze het ook al met de jufquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Hoi senes
Ik hoop wel dat ze snel iets doen aan die situatie zeg. Dat is echt naar voor haar, dat ze zich niet veilig voelt op school. Sowieso klinkt dat niet goed, als er zo geschreeuwd wordt in de klasWant blijkbaar is dat niet incidenteel.
Ze heeft 1 leerkracht, een hele jonge juf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes hopelijk komt er snel verbetering en anders toch doorzetten voor een andere school eventueel volgend schooljaar. Succes ermee. Heeft ze 1lkr? of 2? heeft ze een ervaren lkr of niet?
Ik wacht al de hele tijd een mail van vriend. Ik heb zijn BSN nodig en die weet ik niet uit mijn hoofd.
Ja precies, het was hier al geen pretje nu hoor, elke dag een kind wat zo onwillig is om naar school te gaan, en ze had er echt buik en hoofdpijn van. Zo zielig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Brrr... inderdaad snel zien op te lossen, want kinderen gaan zulke rare dingen doen als ze zich niet goed voelen
Maar volgens mij bood zij sort of der excuses aan en toen knalde jij er alsnog overheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die
Ow mên... Echt, ik heb er zo mijn stinkende best op gedaan, maar het is moéilijk joh
Nou ja; komt goed
Huize Ingetje is bijnaaaaa fruitvliegvrijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's leuk voor de fruitvliegjes; hebben ze eens iets anders te eten
Gek word je van die dingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja, die fruitvliegjesBespuiten met glassex, dan vallen ze zo uit de lucht. Als je dat wilt natuurlijk, het zijn leuke huisdiertjes
Serieusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar volgens mij bood zij sort of der excuses aan en toen knalde jij er alsnog overheen
Alleen het loonstrookje ligt hier. Maar dan moet ik naar zolder en dat is op dit moment niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat op paspoort, ID, ziekenfondspapieren, loonstrookjes
Knallen...nee, maar duidelijk te lezen dat je het ff zat wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ik geloof dat je de enige bent die het zo leestEn ik knalde toch niet? Ja, Randstedelijk direct, dat dan weer wel (het is WYSIWYG bij ElisaB). Maar echt bedoeld om de kou uit de lucht te halen, want zo het er nu voorstaat kan een pakket de teleurstelling niet meer goedmaken
Ik ook, het zal niet hier geweest zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met de pakketjes.
Ow, licht toe?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar weer es gaan lezen in FHF, echt, wat een kansloos iets weer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar weer es gaan lezen in FHF, echt, wat een kansloos iets weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |