Zit je in jezelf te kletsen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zei nog zo; drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
![]()
Maar je bent dus echt ziek geworden?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook 4 zere polsen hebben als je aan 7 lullen moet sjorren
Kotsen...ieuwwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit je in jezelf te kletsen?
Gister voor het laatst gekotst, dus het gaat al beter
Iets met kerstpakketjes enzoquote:
Je moet er toch niet aan denken. Word je er zo een:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou ook 4 zere polsen hebben als je aan 7 lullen moet sjorren
Dawutquote:
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij willen het geslacht niet weten. En telkens hij/zij zij/hij typen duurt zolang
@senes hoe was je gesprek op school gegaan?
Ik was er alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef Rewimo het volgende:
En kan iemand senes even hierheen slepen? Die zit met zichzelf te DNS-en in het vorige topic
... wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je was op dreef vanochtend zag ik
Brrr... inderdaad snel zien op te lossen, want kinderen gaan zulke rare dingen doen als ze zich niet goed voelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:16 schreef senesta het volgende:
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens geworden
[KNIP]
Ja, wat heb je nou weer gedaan!? Je kunt jou ook geen moment alleen laten hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand ING ook ff hierheen sleuren, want ik wil weten...
... wat heb ik gedaan
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kotsen...ieuww![]()
Had je tips van Cat nog nodig of ging het vanzelf?
En ben je verder ook ziek/koorts/polonaise met je darmflora?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zitten
En verder ok, last van mn hoofd maar dat komt ook door andere zakenHet houdt elkaar een beetje in stand zeg maar. Ga nu echt even off, even naar buiten ofzo
Blijkbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, wat heb je nou weer gedaan!? Je kunt jou ook geen moment alleen laten hè?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
Kan iemand ING ook ff hierheen sleuren, want ik wil weten...
[..]
... wat heb ik gedaan
quote:
Oh bah, irritantquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee ging vanzelf, bleef gister niks zitten
En verder ok, last van mn hoofd maar dat komt ook door andere zakenHet houdt elkaar een beetje in stand zeg maar. Ga nu echt even off, even naar buiten ofzo
Ow, diequote:
Ow, da's leuk voor de fruitvliegjes; hebben ze eens iets anders te etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh bah, irritant![]()
Als je je hoofd leeg wil maken mag je wel ff komen Kinecten heur
Staat op paspoort, ID, ziekenfondspapieren, loonstrookjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes hopelijk komt er snel verbetering en anders toch doorzetten voor een andere school eventueel volgend schooljaar. Succes ermee. Heeft ze 1lkr? of 2? heeft ze een ervaren lkr of niet?
Ik wacht al de hele tijd een mail van vriend. Ik heb zijn BSN nodig en die weet ik niet uit mijn hoofd.
Nee dat is niet incidenteel, en vorig jaar trof ze het ook al met de jufquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Hoi senes
Ik hoop wel dat ze snel iets doen aan die situatie zeg. Dat is echt naar voor haar, dat ze zich niet veilig voelt op school. Sowieso klinkt dat niet goed, als er zo geschreeuwd wordt in de klasWant blijkbaar is dat niet incidenteel.
Ze heeft 1 leerkracht, een hele jonge juf.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
@senes hopelijk komt er snel verbetering en anders toch doorzetten voor een andere school eventueel volgend schooljaar. Succes ermee. Heeft ze 1lkr? of 2? heeft ze een ervaren lkr of niet?
Ik wacht al de hele tijd een mail van vriend. Ik heb zijn BSN nodig en die weet ik niet uit mijn hoofd.
Ja precies, het was hier al geen pretje nu hoor, elke dag een kind wat zo onwillig is om naar school te gaan, en ze had er echt buik en hoofdpijn van. Zo zielig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Brrr... inderdaad snel zien op te lossen, want kinderen gaan zulke rare dingen doen als ze zich niet goed voelen
Maar volgens mij bood zij sort of der excuses aan en toen knalde jij er alsnog overheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die
Ow mên... Echt, ik heb er zo mijn stinkende best op gedaan, maar het is moéilijk joh
Nou ja; komt goed
Huize Ingetje is bijnaaaaa fruitvliegvrijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's leuk voor de fruitvliegjes; hebben ze eens iets anders te eten
Gek word je van die dingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja, die fruitvliegjesBespuiten met glassex, dan vallen ze zo uit de lucht. Als je dat wilt natuurlijk, het zijn leuke huisdiertjes
Serieusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar volgens mij bood zij sort of der excuses aan en toen knalde jij er alsnog overheen
Alleen het loonstrookje ligt hier. Maar dan moet ik naar zolder en dat is op dit moment niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat op paspoort, ID, ziekenfondspapieren, loonstrookjes
Knallen...nee, maar duidelijk te lezen dat je het ff zat wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ik geloof dat je de enige bent die het zo leestEn ik knalde toch niet? Ja, Randstedelijk direct, dat dan weer wel (het is WYSIWYG bij ElisaB). Maar echt bedoeld om de kou uit de lucht te halen, want zo het er nu voorstaat kan een pakket de teleurstelling niet meer goedmaken
Ik ook, het zal niet hier geweest zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met de pakketjes.
Ow, licht toe?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar weer es gaan lezen in FHF, echt, wat een kansloos iets weer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben maar weer es gaan lezen in FHF, echt, wat een kansloos iets weer
Dat dr zo een sneuneus komt zeiken over een pakket en maar doormekkertquote:
Nee die worden gewoon weer ingezet, er is nu een nieuw type en die krijgen wij als eerste om o.a. te testen e.d. En onze 'oude' laptopjes gaan gewoon weer naar het plebs hoor, als ze opnieuw geinstalleerd zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Moet je hem terug geven LL of mag je hem houden?
Laten mekkeren. Dan laten zij zichzelf kennen en de gehoopte sympathie blijft uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr zo een sneuneus komt zeiken over een pakket en maar doormekkert
Ja het wordt een beetje een duur grapje als iedere medewerker altijd echt een gloednieuwe laptop uit de doos kreeg, dus het wordt gewoon hergebruikt tot het afgeschreven isquote:
krijg je ook een foutmelding? en zijn de ads zichtbaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Het is trouwens knap irritant dat ik in sommige fora mijn smileys kwijt ben en niet kan quoten of kan editen.
Ligt er maar net aan hoe het geregeld is, hier is de hardware eigendom van een outsourcer, en wordt dus geleased, dus dan kan het bedrijf zelf niet ff laptopjes weggevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit nu wel op oude van mijn vaders werk te typen. Het enige nadeel is de accuduur maar ik ben er erg blij mee. Mijn vader moet normaal ook lang met een laptop doen hoor maar daar worden zo om de zoveel tijd ineens vervangen. En meestal moeten ze dan ook terug maar 1x niet dus nu ben ik er blij mee.
Ik wilde je quoten oh-oh. Maar dat lukt dus niet.quote:quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Het is trouwens knap irritant dat ik in sommige fora mijn smileys kwijt ben en niet kan quoten of kan editen.
krijg je ook een foutmelding? en zijn de ads zichtbaar?
Kijk, dit is nog eens een duidelijke post. Daar kan Ml-etje een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
ooh lord. Ik heb in ene vette stress.
MM smst me iets en dat is vet zorgwekkend IMHO
Of mijn stress paniek neemt het over... maar ik weet het niet
Het is hier al sinds gisteren. Ik zie maar halve topicsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik wilde je quoten oh-oh. Maar dat lukt dus niet.
Ads zijn onzichtbaar en ik krijg geen foutmelding. Als ik op de juiste knopjes klik gebeurt er gewoon niks.
Ik heb het al gemeld, zal zich wel weer oplossen. Als er nu een rel losbarst i FHF (Qwea! Oh-oh! Aan voet!) kan ik niks.
heb ik ook gehad, kunnen twee dingen zijn, of je hebt een adblocker aanstaan, of er staat iets in je hostfiles dat de ads tegen hieldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde je quoten oh-oh. Maar dat lukt dus niet.
Ads zijn onzichtbaar en ik krijg geen foutmelding. Als ik op de juiste knopjes klik gebeurt er gewoon niks.
Ik heb het al gemeld, zal zich wel weer oplossen. Als er nu een rel losbarst i FHF (Qwea! Oh-oh! Aan voet!) kan ik niks.
hoop voor je dat t meevaltquote:
probeer eens of je het ook in een andere browser hebt?quote:
boohoo, downloadsquote:2010 was weer een goed jaar voor bioscopen, filmtheaters en arthouses. Zowel de recette als het bezoekersaantal steeg. In 2010 kochten 28,1 miljoen mensen een bioscoopkaartje. Dit maakte drs. Wilco Wolfers, voorzitter NFC, vandaag bekend in het Amsterdamse Pathé Tuschinski.
In totaal bezochten 28.178.048 mensen in 2010 een bioscoop, filmtheater of arthouse tegenover 27.316.685 in 2009. De totale box office steeg naar een recordhoogte van 219.308.194 euro, een stijging van 9,02 procent ten opzichte van 2009, waarin de bioscoopomzet 201.166.058 euro bedroeg. Het lijkt erop dat de populariteit van downloads via onder andere torrents en usenet geen negatieve invloed hebben op de bioscoopcijfers, iets dat de downloadgemeenschap al jaren beweert en dat door diverse onafhankelijke onderzoeken al werd gestaafd.
De Nederlandse film heeft bijgedragen aan de groei, maar verhoudingsgewijs minder dan in vorige jaren. Met een marktaandeel van 15,79 procent (2009: 17,37 procent) is 2010 toch een zeer goed jaar voor de Nederlandse film. In totaal kwamen ruim 4,4 miljoen bezoekers voor Nederlandse films naar de bioscoop.
De voornaamste reden voor de groei lijkt het succes van 3D films in de bioscoop. Consumenten bezochten massaal 3D films, ondanks de hogere ticketprijs. Met een gemiddelde ticketprijs van 7,78 euro blijft een bioscoopbezoek de goedkoopste vorm van vrijetijdsbesteding.
Misschien omdat ze het écht niet in het topic wil hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ehmm, waarom niet hier dan ff in een spoilerals toch de hele SC het nu per PM krijgt
Doe je 'm mij ook even? Ben nu toch wel donders nieuwsgierigquote:
Mij nietquote:
Thanks!quote:
Nee, kind is veel te goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Had je trouwens nog gewonnen met bowlen
Wordt nu wel erg verleidelijk jaquote:
Ik reageer met opzet hier niet; heb een PM gestuurdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:05 schreef Cat22 het volgende:
We kunnen de SC wel opdoeken. Alles gaat via PM of irc.![]()
Iew!quote:
Nee, het is een garpje. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
Serieus?
Ik dacht dat het de komende dagen 9 graden ging worden
No fucking waaaaaaaaay, hier is lang nog niet alles wegquote:
Jij boefje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het is een garpje. Gewoon, omdat het kan
Taaaaaaaaaarutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het is een garpje. Gewoon, omdat het kan
Lachen met mij hèquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Taaaaaaaaaarut
Maar mijn baas zei toevallig vanmorgen dat er na het weekend wel weer kou enzo schijnt te komen, dus wie weet krijg je gewoon nog gelijk
Vertederd.quote:
Ik heb Pasen gehad op mijn verjaardag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb al twee keer achter elkaar sneeuw gehad op mijn verjaardag
Dat gaat mij niet lukken. Zelfs Driekoningen nietquote:
Deze?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, ik heb een helium smiley ballon gehad op mijn verjaardag
In het zuiden wel. Ik heb bijna carnaval gehad, maar dat gaat hem toch echt niet worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik carnaval en ook best vaak sneeuw.
Win ik nu?
Nee deze maar dan zonder pomponsquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, ik heb een helium smiley ballon gehad op mijn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |