quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Die vaatwas spullen in dat pakket
Succes er mee oh-oh
Voor een vaatwasser? Die heb je toch heul niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Die komen bij mij beter tot hun recht dan bij jou
Ah zie!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Vaatwastabletten zijn keifijn voor je frituurpan
Psies jaquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef oh-oh het volgende:
Vaatwastabletten zijn keifijn voor je frituurpan
Die sop ik elke week met Lush, je kan zeggen wat je wil maar schoon issiequote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef Greys het volgende:
En met die vaatwasmachine reiniger kan je Sjon misschien een keertje soppen!
Patat!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies ja![]()
Kom maar bij mij frietjes eten dan![]()
Uit een schone pan
Ik zie je er nog staan, wat gebeurt als je de link klikt?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef indaha het volgende:
Quea ik ben eruit gemietert op irc door ene tweaker nog wat geleuf ikik heb er de ballen verstand van
Nee bij mij krijg je toch echt frietenquote:
Ik ben al aan het oefenen voor het NSF.quote:
Friet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee bij mij krijg je toch echt frieten
Oh my, gaan jullie het daar doen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga morgen naar amsterdam met steigermeisje
just sharing the joy
het is patat.quote:
Joy!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
just sharing the joy
Frieten frieten frieten, en hele dikke pietenquote:
Heb opnieuw de link gepakt en zit er weer inquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zie je er nog staan, wat gebeurt als je de link klikt?
Ik heet geen Queaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:05 schreef indaha het volgende:
Quea ik ben eruit gemietert op irc door ene tweaker nog wat geleuf ikik heb er de ballen verstand van
He, moet dat nu weer zo platvloers.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
just sharing the joy
Puppy.quote:
neequote:Op maandag 3 januari 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joy!![]()
![]()
Is het nu al 'jouw' steigermeisje?
Of is er nog niet gesteigerd?
De zure zeiksnollen zaten in het vorige topic ik herhaal de zure zeiksnollen zaten in het vorige topicquote:
Ah, dus jullie gaan het morgen doen.quote:
Jezus fuck die jongen heeft een rijbewijs, laat m dr iets mee doen jaquote:
quote:
En waar zitten de greppelsnuifdellen dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De zure zeiksnollen zaten in het vorige topic ik herhaal de zure zeiksnollen zaten in het vorige topic
Dat was het topic dr voor volgens mij, fucking hell zegquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waar zitten de greppelsnuifdellen dan?
Hij mag erna kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck die jongen heeft een rijbewijs, laat m dr iets mee doen ja
Ik wist niet dat je voor seks ook al een rijbewijs nodig hebt tegenwoordigquote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck die jongen heeft een rijbewijs, laat m dr iets mee doen ja
Pffff, zelfs een VOG hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 23:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je voor seks ook al een rijbewijs nodig hebt tegenwoordig
Jarige schone moeder dacht ik.quote:
Arme jijquote:
Oh das een stuk saaier , arme Ingquote:
Vingeren op gevoel?quote:
Ik doe het dan ook illegaal. Duh.quote:
Oehquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook illegaal. Duh.
Is spannender!
quote:
Haal je vinger es uit je oog danquote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zit hier hardop te lachen met tranen
quote:
Als je niet uit je anus gaat huilen wel jaquote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Hij zit nu in mijn anus. Is dat beter?
Sambal bij?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Hij zit nu in mijn anus. Is dat beter?
Nee, liever tijgerbalsem of pleister afgeefsel.quote:
Als mijn tranen waterig bruin zijn... dan jank ik nu idd uit mijn reet!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als je niet uit je anus gaat huilen wel ja
Ik ga in bed wenen. Trust!quote:
quote:
Er was eens een cat en die was heetquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Cat22 het volgende:
Zonder een verhaaltje voor te lezen zelfs.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was eens een cat en die was heet
Ze liet daarom in bad een scheet. Zodat de bubbels haar voorste bipsebaps konden beroeren...
Deze cat vond dat heel lekker, ze ging compleet uit dr stekker.
Nou, trusten hea!
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er was eens een cat en die was heet
Ze liet daarom in bad een scheet. Zodat de bubbels haar voorste bipsebaps konden beroeren...
Deze cat vond dat heel lekker, ze ging compleet uit dr stekker.
Nou, trusten hea!
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu wil ik eerst in bad.![]()
En nu echt weg!
Jakkesquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Nu kan ik nooit meer een scheet laten in bad zonder aan Cat dr voorbips te denken, wat doe je???????
![]()
Krijgt ze er voor betaald?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef oh-oh het volgende:
En Kees wordt constant verkracht, gisteren door Billy, vandaag door Karel, wtf is dat nu weer?
Niet eens esquote:
Leuk! Veel plezier Zwab!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
just sharing the joy
Solly, was ikke (Strega) maar dat had Zwab vast al door.quote:
Laat die jongen toch lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Zwabberrrrrrrrrrrrrr , gedraag je vandaag, doe niks wat wij niet zouden doen !
Dr is amper iets wat ik niet zou doenquote:
Zwab is nu op zoek naar een kluisje waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is amper iets wat ik niet zou doen![]()
Dus twas niet echt een beperking eppo
Veel succes vanmiddag! Ik moet vanmiddag naar de anesthesist. Hopelijk hebben ze al een datum voor m'n operatie!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Oognip het volgende:
Vanmiddag naar de dierenarts met Pingoo.
Wat is er met 'mquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Oognip het volgende:
Vanmiddag naar de dierenarts met Pingoo.
Van de stoel gevallen en iets met zn pootje toch?quote:
Ja. Jij hebt goed opgeletquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van de stoel gevallen en iets met zn pootje toch?
Nou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
Vrijdag weer een wereldartiest bij TVOH met een gastoptreden![]()
Ja okay, maar Phil is dan iig nog iemand die echt beroermd is, hij heb zelfs zijn eigen emoticon op FOK! :quote:
Ja en Phil is tenminste aardigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar Phil is dan iig nog iemand die echt beroermd is, hij heb zelfs zijn eigen emoticon op FOK! :
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar Phil is dan iig nog iemand die echt beroermd is, hij heb zelfs zijn eigen emoticon op FOK! :
Daar zal Q ook niet blij mee geweest zijn in bepaalde gevallenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Mike was niet blij met sambal op z'n eikel?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Mike was niet blij met sambal op z'n eikel?
Redelijkquote:
Maar je zei 'doe niets dat WIJ niet zouden doen'.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is amper iets wat ik niet zou doen![]()
Dus twas niet echt een beperking eppo
Ja maar dan neem je de ruimste grenzen, tussen mij en Cat zeg maar, dan zit je altijd goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je zei 'doe niets dat WIJ niet zouden doen'.
En er zijn er hier toch ook een aantal die een stuk minder dan jij/wij zouden doen
't Is maar goed dat Zwab vast al weg is, vééél te verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dan neem je de ruimste grenzen, tussen mij en Cat zeg maar, dan zit je altijd goed
Ik ook, zal ik met fototoestel naar Amsterdam gaan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is maar goed dat Zwab vast al weg is, vééél te verwarrend allemaal
Neh, ik hoop dat ie het echt leuk heeft
Nicequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
RedelijkMoet nog steeds niet te lang achter de laptop hangen (dus ik ga zo maar eens iets nuttigs doen), maar ik heb vandaag nog niet gekotst
En hoe zit het nou met die meet?quote:
Afgeblazenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe zit het nou met die meet?
quote:
Ja, dat had ik ook gisteren de hele dagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck dat DM systeem is ook totally ruk he![]()
Een postduif is sneller, ik krijg dr inene allemaal van gisteravond
Tis NOG schijtirritanter dan die berichten die overal van alle kanten blijven flikkeren als je een PM hebtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gisteren de hele dag
jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis NOG schijtirritanter dan die berichten die overal van alle kanten blijven flikkeren als je een PM hebt
lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nog even mn ogen dichtdoen denk ik
BAM jonguhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:32 schreef Qwea het volgende:
Baloe vond dat het tijd werd dat vrouwtje eruit kwam. om 09:55 was het in ene *bam *deur gaat open*
Ooh hey Baloe!
Buikpijn in je rug?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef Qwea het volgende:
Ooh man, ik ga door de grond van de rugpijnde hele nacht al.
Nee. Ik heb denk ik liever buikpijn dan ditquote:
Idemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
Nee. Ik heb denk ik liever buikpijn dan ditEcht de hele tijd een felle stekende zeurderige pijn wat gewoon naar mijn benen uitstraalt.
En er is echt geen manier om dat te laten stoppen. Plat liggen ook niet. Ik word er schijtziek van
Dat klinkt als spit (heeft deze opa ook wel eens last van gehad). Warm houden (kruikje) en pijnstillers gebruiken zodat je kan blijven bewegen en de boel niet helemaal vast komt te zitten werd mij toen aangeraden. Sterktequote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik heb denk ik liever buikpijn dan ditEcht de hele tijd een felle stekende zeurderige pijn wat gewoon naar mijn benen uitstraalt.
En er is echt geen manier om dat te laten stoppen. Plat liggen ook niet. Ik word er schijtziek van
Crohn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat klinkt als spit (heeft deze opa ook wel eens last van gehad). Warm houden (kruikje) en pijnstillers gebruiken zodat je kan blijven bewegen en de boel niet helemaal vast komt te zitten werd mij toen aangeraden. Sterkte
Ja! Maar als ik te lang sta gaat het ook pijn doen, inclusief mijn poot.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Idem
Het enige dat ik enigszins lekker vind is staan. Liggen en zitten zijn bagger. Echt héél onaangenaam
Cool, waar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een elektrische deken? Misschien dat dat helpt?Ik mag mysterieshoppen binnenkort
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een elektrische deken? Misschien dat dat helpt?Ik mag mysterieshoppen binnenkort
BP? Welk bureau?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Rewimo het volgende:
JaVoornamelijk letten op hygiëne, voorraad, service en zo.
Je mag wat benzine declareren, en autowassen, en wat eten en drinken. Dus dat is best leuk. Eindelijk mijn auto een keer schoon
Ik ook. Wist vannacht echt niet meer waar ik het moest zoeken. Mênquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
Ja! Maar als ik te lang sta gaat het ook pijn doen, inclusief mijn poot.
Ik word er echt compleet gestoord van
Nee, een andere (mag ik niet zeggenquote:
Waar komt het bij jou vandaan dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. Wist vannacht echt niet meer waar ik het moest zoeken. Mên
Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Nee, een andere (mag ik niet zeggen) en Intomart
Rechtsonder in de overgang tussen bil / rug. Straalt uit naar mijn been en doet verrektes zeerquote:
Ik bedoelde meer of je iets hebt lopen doen (zwaar tillen, weet ik het )quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rechtsonder in de overgang tussen bil / rug. Straalt uit naar mijn been en doet verrektes zeer
Ik heb volgens mij nix gedaan. Het begon met een onaangenaam, mild stijvig gevoel en dat werd in de loop van de afgelopen dagen erger. Tot het er gisterenavond ineens inknalde.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef Qwea het volgende:
Ik bedoelde meer of je iets hebt lopen doen (zwaar tillen, weet ik het )
Bij mij zit het echt over de gehele onderrug/ overgang
Hier ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nix gedaan. Het begon met een onaangenaam, mild stijvig gevoel en dat werd in de loop van de afgelopen dagen erger. Tot het er gisterenavond ineens inknalde.
Klinkt als kou op je spieren of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb volgens mij nix gedaan. Het begon met een onaangenaam, mild stijvig gevoel en dat werd in de loop van de afgelopen dagen erger. Tot het er gisterenavond ineens inknalde.
Stalkertquote:
Ik ken het gevoel, maar dan meer boven in de rug. Killing! Maar het gaat wel weer overquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt als kou op je spieren of zo
De mannen sneaken nu met een voorwendsel de deur uit
Ja, hallo. Ik had een hele pan gemaakt... want MM wilde ook wel. Nou niet dus. Zonde om weg te gooienquote:
Iemand hier in huis is morgen jarig. Hint: 't is geen manquote:
Waar is mijn kippensoep?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
kom even binnenrollen om jullie en de beestjes beterschap te wensen
(ff bakkie onder het poetsen dus ff loeren hiero)
Hee LKquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Lottekoekkie het volgende:
kom even binnenrollen om jullie en de beestjes beterschap te wensen
(ff bakkie onder het poetsen dus ff loeren hiero)
Ooh ja! 2 weken voor mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iemand hier in huis is morgen jarig. Hint: 't is geen man
Jaquote:
Is voor mij ook de eerste keer hoor. En ik doe echt al jaren mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe ook mee aan Intomart en ik mag nooit mysterie-shoppen
O fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
ik interumpeer weer maar wilde toch ff koekkelen hoe het jullie vergaat.
Maar maak daar geen gewoonte van hoor![]()
baizewee, ketdebenchtrug, gedeukt...
Goed idee, met geleend geldquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
avh ja, het is maar een bench
ze wou wel een nieuw kopen, van dat geld van die oom en tante
Serieus? Gedeukt? Hoe de fuck?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is ie echt zo kapot?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
hij was ingeklapt. Maar iets van een ander zet je toch buiten zeker
maar vooruit, over en uit en wat ik al zei, het is maar een bench maar om daar nu nog iemand een plezier te kunnen doen is natuurlijk lastig dus op naar het stort
Een deuk krijg je er wel in, als je er kneiterhard tegen aan traptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
En niet eens de metalen bodemplaat, nee, het hekwerk wat je zelfs met een hamer niet stuk krijgt.
Eerlijk? heb zo mijn gedachtes erover
Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan als het mijn bench was (oke, dat weet ik wel. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt Greys boos op dr puppy.)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
En niet eens de metalen bodemplaat, nee, het hekwerk wat je zelfs met een hamer niet stuk krijgt.
Eerlijk? heb zo mijn gedachtes erover
Zo erg?quote:
mogguh!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaalHoe is het hier?
Dat wijf is debiel. Getuige Gizmo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja echt debiel, je hebt niks, dan krijg je spullen, en dan nog zo onachtzaam ermee zijn
En dan wauwelen dat speelgoed stuk isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja echt debiel, je hebt niks, dan krijg je spullen, en dan nog zo onachtzaam ermee zijn
ik geloof nooit dat-ie daar past waar jij hem wilt latenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zou hebben gedaan als het mijn bench was (oke, dat weet ik wel. Maar dat mag ik niet zeggen want dan wordt Greys boos op dr puppy.)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
ik geloof nooit dat-ie daar past waar jij hem wilt laten
Ooh trust me, rekt het niet dan scheurt het welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat-ie daar past waar jij hem wilt laten
Ik zou dr alvast gaan PM'en. Dat je niet aansprakelijk bent voor de eventuele schadequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Waar zou mijn naaimachine op gaan vallen? Ben wel benieuwd eigenlijk
Zit ik ook over te denken ja. 't Ding wordt vandaag opgehaald. Gelukkig ben ik goed verzekerdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik zou dr alvast gaan PM'en. Dat je niet aansprakelijk bent voor de eventuele schade
Ik zou dr pm'en dat ze hem niet meer krijgtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zit ik ook over te denken ja. 't Ding wordt vandaag opgehaald. Gelukkig ben ik goed verzekerd
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:17 schreef Lottekoekkie het volgende:
Die valt niet wijffie want die is nu van haar
bench was maar geleend
Welnee. Ik doe er niks mee, ben er niet aan gehecht en het scheelt ruimte.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
Ik zou dr pm'en dat ze hem niet meer krijgt
Dan zou ik erover schijten!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee. Ik doe er niks mee, ben er niet aan gehecht en het scheelt ruimte.
Shit no geef m mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welnee. Ik doe er niks mee, ben er niet aan gehecht en het scheelt ruimte.
Hij past niet meer in de doos bij je hondenspullenquote:
Ik maak altijd zelf kleren voor mn naakthondjes jaquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij past niet meer in de doos bij je hondenspullen
Nee, ik heb hem aan haar beloofd en ik hou me er gewoon aan.
Die ellende krijgt ze elk jaar over zich heen, die komt altijd terugquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik denk dat ze hier op FOK (voorlopig) niet meer komt want heb haar eerlijk gezegd wel verteld hoe ik over alles denk.
We zullen zien hoe dat loopt en of het nog doorgaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Sorry hoor, die kreeg echt niks van me.
Niet omdat ik dat ding zou willen hoor, das een geintje, maar echt, de koek was toch wel op voor dr. Ze mag straks ook gezelliebellie op vakantie komen?
Psies, die is zo schaamteloos , en die krijgt er nog teveel leuks voor, die meldt zich wel weer hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ellende krijgt ze elk jaar over zich heen, die komt altijd terug
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef Lottekoekkie het volgende:
hij ligt nog in de kofferbak dus zal 'm later eens beter bekijken, met grof geweld zal hij vast beetje te ontdeuken zijn, met veul grof geweld, dat metaal van zo'n bench kennen jullie, da's hardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:25 schreef Barbaaf het volgende:
Niks meer met die bench te beginnen dan? Metaal kan je altijd terugbuigen, al dan niet met een vlammetje erop. Plaats of PM 'ns een foto.
Portie aandachtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, die is zo schaamteloos , en die krijgt er nog teveel leuks voor, die meldt zich wel weer hoor
Misschien gezellig als je dan ook de bbq meet plant. Kun je lachenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We zullen zien hoe dat loopt en of het nog doorgaatIk weet het nog zo net niet
Ik zou wel haast ook komen dan jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien gezellig als je dan ook de bbq meet plant. Kun je lachen
Da's wel een goed idee. Zullen we er vast over PM-en?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef Qwea het volgende:
Misschien gezellig als je dan ook de bbq meet plant. Kun je lachen
Nou, en fietstassen, gratis jassen, naaimachines, vakanties , benches die gebracht en gehaald worden en ga zo maar doorquote:
En chatten en hier besprekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee. Zullen we er vast over PM-en?
"Hoi ik ben Qwea en jij bent een smerige lamlendige profiteur. Aangenaam"quote:
Ja, ik merk hetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
omdat jullie elkaar al lang kennen en ik een groentje ben, relatief dan, ik stook niet in goede relatief (nou nu ff dan, ahum)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
En waarom zou je dr in hemelsnaam geen gewoonte van maken om ff hallo te komen zeggen hier?
Fout. Eenmaal hier gemeld, meteen lid van de kliek. Dus je ontkomt niet meer aan ons nuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
omdat jullie elkaar al lang kennen en ik een groentje ben, relatief dan, ik stook niet in goede relatief (nou nu ff dan, ahum)
(daarom is ikke er ook ingetrapt enfin, nieuw brilletje en kan beter uit de doppies kijken)
kleden, bontdekens, lampen, tas vol lekkers voor de feestdagen, kadootjes voor kind en baby, kussens, tafeltje en spiegel, vest, broek, gratis vervoer in mijn toettoet naar psz.............quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, en fietstassen, gratis jassen, naaimachines, vakanties , benches die gebracht en gehaald worden en ga zo maar door
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
kleed, bontdeken, lampen, tas vol lekkers voor de feestdagen, kadootjes voor kind en baby, kussens, tafeltje en spiegel, vest, broek, gratis vervoer in mijn toettoet naar psz.............
Ja gezelligquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een mamafiets?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb er sinds gisteren een fiets bij.
Ynske was zo vriendelijk me even bij te praten,quote:
Pics?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
en hij ziet er echt nog super uit. Al met 2 stoeltjes. Ik is blij nu nog beter worden.
leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
De PMQ... wowquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt he...sommige mensen zouden accuzuur moesten lusten![]()
Ik zit nog steeds te wachten op de beloofde PM Q
Twee stoeltjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
en hij ziet er echt nog super uit. Al met 2 stoeltjes. Ik is blij nu nog beter worden.
Ze lijken me erg comfortabel die mamafietsenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ooh, fuck! Ik heb net gepoept, hij komt eraanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt he...sommige mensen zouden accuzuur moesten lusten![]()
Ik zit nog steeds te wachten op de beloofde PM Q
"het" ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Het kan niet eeuwig voorop blijven zitten natuurlijk.
Ik riep vroeger altijd dat ik wel 2 kinderen zou willen mocht het lukken. Momenteel denk ik daar wat anders over.
Ha dame met het accuzuur, heb je nog wat over?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Senes!![]()
Balen van je polsen, idd niet onverstandig om es te laten kijken door de ha![]()
En ik denk een auto![]()
Elies, je was op dreef vanochtend zag ik
quote:
Nee, helaas....ik had alles zelf nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ha dame met het accuzuur, heb je nog wat over?![]()
Anyway bijgelezen en weer ana het werk, zo nieuwjaarsreceptie, jottem
Heddegij nog gekotst?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeg je als je nog niet weet wat het is
Ongeboren baby's waarvan je het geslacht niet weet mag je 'het' noemen, dingen nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ik mag nu ook onbestraft baby's 'het' en 'dingen' noemen
Nee, maar niks gegeten ookquote:
Wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, je was op dreef vanochtend zag ik
okee sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ongeboren baby's waarvan je het geslacht niet weet mag je 'het' noemen, dingen niet
Da's een fijne, ik had precies dezelfde, zelfde kleur ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
http://fietsen-brommers.m(...)n-bobike-zitjes.html
hier de link als het werkt deze fiets is het geworden.
Mooie fiets F_Rquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef ferrari_rood het volgende:
http://fietsen-brommers.m(...)n-bobike-zitjes.html
hier de link als het werkt deze fiets is het geworden.
Ik blijf maar lezen dat je vier zere polsen hebt. Ben je toevallig familie van de aap met de zeven lullen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:02 schreef senesta het volgende:
He lieve F&F-ertjes![]()
Volgens mij heb ik mijn polsen wat overbelast of zo. Ik heb al een week of vier zere polsen en i.p.v beter word het alleen maar slechter
Morgen of zo maar eens langs de huisarts denk ik.
Ik zei nog zo; drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooie fiets F_R![]()
Maar wat is er nou precies het mama-achtige aan? (afgezien van de zitjes)
Lage instap en grote ruimte tussen zadel en zitjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mooie fiets F_R![]()
Dubbele standaard en een klem om het stuur vast te zetten. En verder wat iemand hierboven al zeiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Mooie fiets F_R![]()
Ja was heftig, was een drukke "gesprek" week trouwens gewordenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij willen het geslacht niet weten. En telkens hij/zij zij/hij typen duurt zolang
@senes hoe was je gesprek op school gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |