SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:About2Break1, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Apeldoorn
Keuzer, hiker regio Tilburg
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
Obama, hiker regio Amsterdam
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Voorgaande topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.
Welkom!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef maffemaniak het volgende:
Hey wat grappig, hier hoor ik ook bij!
Ik studeer HBO-V en ben spoedchauffeur bij een huisartsenpost. Hiervoor rij ik artsen naar spoedgevallen en assisteer ik daar.
Ik sinds 4 september niet meer. MAAR over twee weken kom ik terug naar Nederland en hoop ik me vanaf februari (dan heb ik pas weer OV) weer bij de harde kern aan te sluitenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik wil trouwens ook wel in de OP; Mcnick1 Hiker regio Apeldoorn.
Ik heb nu sinds 15 december niet meer gewerkt, maar ik heb nu toch wel weer zin om te rijden!
Staat erin voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik wil trouwens ook wel in de OP; Mcnick1 Hiker regio Apeldoorn.
Ik heb nu sinds 15 december niet meer gewerkt, maar ik heb nu toch wel weer zin om te rijden!
Je bent student, dus je hebt zeker de mogelijkheid om iets te scannen op de HS/UNI.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:32 schreef Krankjorum het volgende:
Ik heb geen scanner en geen fototoestelen mijn telefoon maakt foto's die niet duidelijk genoeg zijn, dus kan ik de digitale ritbonnen niet gebruiken
Je kunt ook gewoon aanvinken dat er geen transportformulier bij hoeft...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef RocketRonny het volgende:
Dilemma, had gister een rit die geannuleerd was. Dus geen transportformulier maar wel een ritbon. Denk dat ik gewoon zo'n (leeg) pdf-bestand van het formulier upload
Ik stuur het linkje wel even in een DM.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef Mallet het volgende:
Hoe gaat dat precies in zijn werk met die digitalisering?
Thanks! En wat handig man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik stuur het linkje wel even in een DM.
Je moet je collegepas laten zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Elkouw het volgende:
Vragen ze om een bewijs dat je een HBO opleiding doet? Ben klaar met mijn opleiding op MBO4 niveau maar ik moet een poos wachten voordat ik aan de slag kan op het HBO.
Dat had ik ook een keer in Tiel, dat is wel wat minder met dit weer jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef MageTwan het volgende:
Ik begin ook met een ochtendwandeling van 3,2km in Tiel... fijn zo'n industrieterrein, not
ING Almere dan zeker?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef RocketRonny het volgende:
Whoehoe morgen eindelijk weer is naar Almere
In een Panda nogwel, 60 PK's wel te verstaan
Omdat de mensen chagrijnig zijn en het totaal niet avontuurlijk is om erheen te moetenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef MageTwan het volgende:
Ik eindig morgen ook in Meerkerk... Waarom heeft iedereen eigenlijk altijd hekel aan Meerkerk?
Ik had een beetje hetzelfde; Citroen C4 Picasso superstrak ingeparkeerd. Alleen parkeersensoren achterquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ING Almere dan zeker?
[..]
Omdat de mensen chagrijnig zijn en het totaal niet avontuurlijk is om erheen te moetenPlus de bushalte is niet heel dichtbij...
Ik ben ook net weer thuis. Doorsnee dagje gemaakt. Begonnen in Barendrecht met een VW Transporter die naar Boskoop moest. Een ritje van slechts 30 minuutjes. In Boskoop even naar het station gebracht. Toen naar De Bilt, waar ik een auto voor, jawel, Meerkerk moest ophalen. En die stond echt in de meest krappe parkeerplaats ooitLinks en rechts zeer strak langs 2 auto's en aan de overkant van het smalle straatje een VW Passat langs de stoeprand. En dan was het ook nog eens een Renault Grand Espace die ik daaruit moest krijgen
![]()
De parkeersensoren voor én achter hebben me gered
En het kan, in Meerkerk ben ik een vrouwelijk, jawel een vrouwelijk hiker tegen gekomen!! Alleen weinig mee gesproken omdat ze meer geïnteresseerd was in d'r muziek dan in mij
Toen ik weer op m'n thuisstation was wachtte me ook nog een verrassing, m'n fiets is gejatNu moet ik dus een half uur in de bus zitten naar Vlaardingen Oost waar alleen maar sprintertjes rijden in plaats van een half uur fietsen naar Schiedam Centrum vanwaar je diezelfde sprinters, stoptreinen naar Den Haag/Leiden/Dordrecht/Roosendaal en sneltreinen naar Amsterdam/Breda hebt
Klinkt leuk! Ik ga het morgen meemaken. Moet al om 8 uur in Nieuwegein zijn, denk om 6 uur opstaan ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat de mensen chagrijnig zijn en het totaal niet avontuurlijk is om erheen te moetenPlus de bushalte is niet heel dichtbij...
Ik had mijn sollicitatie gelijk met een hikster. Kwam er gisteren een tegen bij ING Breda, nog een stukje samen wezen bussen naar station. Wel leuk om af en toe wat afwisseling in het vak tegen te komen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Irritatie100 het volgende:
En het kan, in Meerkerk ben ik een vrouwelijk, jawel een vrouwelijk hiker tegen gekomen!! Alleen weinig mee gesproken omdat ze meer geïnteresseerd was in d'r muziek dan in mij
WHAHA!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kwam bij de halte in Meerkerk een jongen tegen, helemaal netjes zoals het voorschrift is eigenlijk, met een aktetas en zo'n klapper. Ik vroeg dus of die hiker was, was het een Duitse student
Hahahaha! Ik heb ook wel eens van die situaties dat ik mezelf afvraag of het wel een hiker is of niet.. Maar anyway het is wel logisch als je denkt dat het een hiker was want wat doet een nette Duitse student in Meerkerkquote:
Hah daar was ik gisteren ook nog alleen kon ik 2 keer die 3,2 km te voet afleggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef MageTwan het volgende:
Ik begin ook met een ochtendwandeling van 3,2km in Tiel... fijn zo'n industrieterrein, not
Ik woon daarquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef MageTwan het volgende:
Ik begin ook met een ochtendwandeling van 3,2km in Tiel... fijn zo'n industrieterrein, not
Aan de kleding te zien geen EW'er, maarja je weet het maar nooit hequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef CvHof het volgende:
Ik zat even te kijken hoe de bushalte in Meerkerk eruit ziet. Hiker gespot?
http://maps.google.com/ma(...)p=12,160.67,,0,22.09
(of een Duitse student)
Uuuh ja Athlon ja. Soms heb je van die dagenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Viezze het volgende:
Athlon is chill, geen schade controleren
Voor zover we weten zit hier geen privéchauffeur in dit topic. Er is was er wel een maar die is gestopt: rene90, nu nog actief in het West-Brabant topic (zie mijn sig).quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Toevallig. Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:46 schreef rick1111 het volgende:
Omdat ik voor Easyway te oud werd als hiker moet ik binnenkort weer naar Breda om als privé chauffeur te solliciteren. Vroeg me af of hier meer (ex)hikers zijn die hier ervaring mee hebben. Stelt de rijtest en sollicitatie weer net zo weinig voor? Behalve dat je een route moet voorbereiden? En hoe bevalt het werk als privé chauffeur, leuker of minder dan hiken?
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:44 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik ben om 10 uur al gebeld voor morgen:)
btw, ik probeerde gisteren mijn ritbon online in te leveren en die geeft steeds een foutmelding als ik op verstuur druk en vandaag was dat ook het geval. Iemand anders ook problemen?
Volgens mij word je altijd wel later gebeld, staat ook in een reactie van EW op facebook. Eergisteren werd ik om 11 uur al gebeld, dat was wel ideaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef joppie_saus het volgende:
Regio Groningen is volgens mij altijd wel wat rustiger... Anders bel ik zelf wel tegen 5 uur..
Ja, dat is wel standaard inderdaad. Geen idee wat onze voorgangers fout gedaan hebben dat ze zo doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef CvHof het volgende:
Kwam het 'kantoortje' binnen, andere EW-er was er ook net en zijn papier werd net gecontroleerd. Werd begroet door een uitgestoken hand.. niet om hem te schudden maar om mijn papier aan te pakken. Geen woord gezegd verder alleen bij mijn vertrek mompelde persoon in kwestie iets:P
Oplossing werkt. Blijkbaar kun je max. X MB bijvoegen en mijn ritbonnen van 2.5 MB zullen wel te groot zijn geweest. Verkleinen lost het probleem op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja zelfde probleem hier. Ga het zo nog even proberen met kleinere bestanden, misschien helpt dat. Krijg melding zowel met Chrome als met IE. Anders maar weer via gewone post.
Oei, dat zijn dure boetes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef RocketRonny het volgende:
Zo vandaag weer 9 uur. Dadelijk is ff kijken of het online invullen van de ritbonnen goed gaat.
Ik reed vannochtend op een Ringweg met flitspalen bij stoplichten. Het licht sprong echter net op oranje, maar voor mn gevoel was ik al te dichtbij om nog op tijd stil te kunnen staan. Dus gas bij en door oranje, denk ik. Want ik zag wel een flits, maar 3 meter rechts achter mij reed ook nog een auto door oranje (of rood dus). Nu maar hopen dat hij het was, anders heb ik 2 dagen voor noppes gewerkt
Oh ik doe dat altijd zelf, maar mag dat officieel niet dan? Kunnen ze dan zeggen dat jij schade hebt gereden ofzo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef joppie_saus het volgende:
Nog niet in die situatie geweest. Als ik een auto ophaalde ergens kreeg ik gelijk te horen dat ze hem even vrij zouden zetten voor mij.
Als ik terugdenk kan ik mij herinneren dat er tegen mij ook gezegd is dat ik altijd ervoor moet zorgen dat ik goed om de auto heen kan lopen en dat ik hem anders (geloof ik) vrij moet zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, maar toen ik sollicitatie had werd mij op het hart gedrukt dit soort dingen te laten doen.
Ik heb nog nooit gehad dat er iemand mee ging om er bij te blijven met controleren; ik heb zelfs nog nooit iemand gehad die de schades controleerde bij inname/uitgiftequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef CvHof het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Volgens mij was het dat ik er zelf voor moet zorgen maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken. Kan er in de chauffeurshandleiding ook niks over vinden.
Trouwens, blijft degene die de auto afgeeft er bij jullie altijd bij als je de schade opneemt of gaan jullie later een krabbel halen?
Pas daar inderdaad alsjeblieft mee op inderdaad. Ik heb daar een keer enorm gezeik mee gehad. Komt bij mij wel regelmatig voor moet ik zeggen dat bij mij de nieuwe berijder komt controleren voordat hij de auto in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Viezze het volgende:
Wat ze gisteren deden was ook een mooie streek, ik moest een huurauto ophalen..printen ze zo'n formulier uit waar op staat "auto schadevrij". Toch zat er een hele dikke kras op de tankdop; blijkt dat je altijd maar moet controleren.
Tweede auto ook, op zo'n formulier stonden een paar schaden maar ik vond er veel meer
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland! Die verhalen over Meerkerk kan ik niet meer dan beamen. Wat een dooie boel daar. Mijn formulier werd afgetekend terwijl die vent aan de telefoon zat.
Wat doen jullie trouwens met het vrijzetten van autos om schade te controleren? Vraag je dat altijd of doe je het zelf?(ik weet dat je het eigenlijk moet laten doen) Je hebt namelijk vaak van die chagrijnen die dat niet willen en het je zelf laten doen.
Prachtig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik moest een keer een audi A6 ophalen die op zo'n helling stond bij een autodealer (zo'n helling van de grond naar het dak). Vlak voor de A6 stond een renault en de helling was vrij smal. Ik vroeg dus aan de medewerker (zo'n typische autoverkoper) of hij die renault even weg wou zetten. Hij was echter overtuigd van zijn fantastische rijkunsten, hij zou de A6 wel even wegrijden voor mij. Bij het wegrijden schuurde hij echter met de voorbumper langs die muur. Gevolg: zowel de bumper als de muur waren flink beschadigd.
Ja dat klopt. Mijn allereerste rit vroeg ik dat en toen deden ze helemaal verontwaardigd. Dat dat nooit gebeurt en dat het ze allemaal veel te veel tijd kost. Ik bleef het echter volhouden, voornamelijk ook omdat dat mijn 1e rit was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef joppie_saus het volgende:
Tegen mij dat ik dan moet vragen of ze hem vrij willen zetten. Je hebt namelijk pas de verantwoordelijkheid over de auto als het innameformulier ondertekend is. Zoiets was het in ieder geval.
En jij merkt geen verschil op in je salaris?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef Fleauris het volgende:
Vind het nog steeds vreemd, ik schrijf ook nog altijd vanaf de bus de tijden (zet ik er ook bij), want ik ga bijna nooit met de trein naar mn eerste adres (vaak Rotterdam en omstreken dus is het alleen bus/metro)
Utrechtseweg, bedrijfspandje...quote:
Heb je deze week al eerder gewerkt? Niet zo mooi anders...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:20 schreef joppie_saus het volgende:
Niet gebeld helaas. Wordt weer dagje thuis niksen vrees ik.
Ik doe het ook altijd, en tot op heden klopt alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef enpe het volgende:
[..]
En jij merkt geen verschil op in je salaris?
Ik geef dan .42 op, vind het maar een rare regeling als vertraging ineens voor je eigen rekening zou zijn... we hebben ook al geen pauze / lunchtijd en alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar stel je woont dichtbij een station waar eens in het half uur een trein gaat, zeg om .12 en om .42. Jouw bus heeft om een of andere rede vertraging en je komt om .14 aan op het station en je hebt dus je trein gemist en je moet een half uur wachten. Is je begintijd dan .14 of .42?
Nee, ik kan sowieso eigenlijk alleen maar op vrijdag. Nou ja, nog 8 dagen stage, dan kan ik meer en vaker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
Heb je deze week al eerder gewerkt? Niet zo mooi anders...
Klopt helemaal, maar ik had van de week een rit van 2,5 uur en dan is de kans wel erg groot dat je onderweg naar de wc moet :-Pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef MageTwan het volgende:
Meestal eet en drink ik gewoon in de trein en wc kan ook op op-afhaal adres
Thanks! Ik heb wel weer zin om aan de slag te gaan. Ik ga tegelijk ook afstuderen via het Kenniscentrum van mijn school.. dus dan kan ik mijn eigen tijd mooi indelen. Hoop dat ik twee dagen in de week kan werken, maar ik krijg ook betaald voor het afstuderen dus dat is prima.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd met je rentree Mallet!
Met schades heb ik nooit zo'n gedoe eigenlijk. Alleen m'n eerste ritje, iemand die niet akkoord ging met de schades die ik gevonden had. Toen zijn we samen nog een keer rond de auto gelopen en uiteindelijk gewoon een handtekening gekregen
Doet het prima hier. Als je me je emailadres stuurt dan mail ik hem naar je, misschien dat hij het dan wel goed doet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef MageTwan het volgende:
Kunnen jullie eens proberen of je het transportformulier van Centraal kunt printen? http://xtranet1.easyway.n(...)ansportformulier.pdf
Deze komt er bij mij maar half uit, halverwege de pagina begint hij weer met het eerste stuk en in internet explorer kan ik hem niet eens openen? (ik draai normaal chrome)
In Amsterdam? Kreeg ook een smsje of ik mee kon helpen. Het is wel lekker in de buurt maar heb mezelf opgedragen om heel de dag te studeren dus helaas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Fireblast het volgende:
Maandag vestigingswerkzaamheden, auto's ophalen en afleveren bij klanten en tussendoor die auto's wassen en oliepeil enzo controleren... 9 uur lang. Heb het idee dat normaal hiken leuker is, maar ik ben benieuwd.
Daar kwam ik vorige week toevallig nog een EW collega tegen die er ook vestigingswerkzaamheden deedquote:
Nice!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Mallet het volgende:
Edit: Ik ben vanaf februari weer van de partij!
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland!
Welkom!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Valet parking / heen-een-weerrijdstudent meldt *
Ik weet niet, waarom sturen ze mij (hiker) dan zo'n smsje. Volgens mij kunnen ze smsjes sturen per regio/functie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef Viezze het volgende:
Ik zag het op twitter. Zou dat niet voor prive chauffeurs zijn?
Kijk eens, hier heb je een voorbeeldje om je op weg te helpen. Alles is verzonnen, dat wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef guru033 het volgende:
Zuunigerd kan je mij misschien een sjabloontje sturen van je uren?
Ik wil het graag bijhouden maar niet echt een idee hoe...
Wat ik heb lijkt er heel erg op. Ik heb alleen nog loon en eventuele gemaakte kosten erbij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Kijk eens, hier heb je een voorbeeldje om je op weg te helpen. Alles is verzonnen, dat wel.![]()
http://www.filefront.com/17763267/Book2.xls
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef Alicey het volgende:
In het vertrouwen dat ik hier in het goede topic ben beland, post ik.
Zaterdag 29 januari ga ik trouwen met SingleCoil.Wij willen met onze eigen auto van de verschillende locaties naar andere locaties reizen, maar zoeken hiervoor nog een chauffeur. Onze auto is een BMW E34 518i (Zie OP). De chauffeur zou beschikbaar moeten zijn vanaf ongeveer 08.00 tot en met ergens 's nachts (precieze tijd onbekend, afhankelijk van hoe gezellig het is
).
Het gaat om de volgende ritten:
08:00 Schiedam - Rotterdam Centrum
+/- 11:00-12:00 Rotterdam Centrum - Vlaardingen
13:15 Vlaardingen - Stadhuis Rotterdam
Hierna kan de chauffeur kiezen wat hij/zij doet, maar ergens diep in de nacht (24:00+, kan net zo goed 3:00 o.i.d. worden) binnen redelijke tijd (zeg 30 a 40 minuten) oproepbaar zijn om de volgende ritten te maken:
Rotterdam Kralingen - Schiphol
Schiphol - Schiedam, aldaar de auto ergens parkeren waar het geen betaald parkeren is (Kan lastig zijn rond die tijd, maar we hebben wel tips), de sleutels door onze brievenbus gooien en een e-mail sturen waar we de auto terug kunnen vinden.
Dit allemaal tegen een redelijke vergoeding (onderhandelbaar).
De chauffeur heeft de keuze om aanwezig te zijn op de plechtigheid (parkeervergunning beschikbaar), de receptie en diner in Hotel New York (betaald parkeren) en het feest (In Kralingen, gratis parkeren) - mits de chauffeur uiteraard niet teveel drinkt.Uiteraard kan de chauffeur ook na ons bij het Stadhuis afgeleverd te hebben er voor kiezen om de auto ergens te plaatsen waar hij/zij hem zelf terug vindt en pas 's nachts weer in de benen te komen.
Mocht iemand hier zin in hebben, PM me en vertel me hierbij wat voor vergoeding je hiervoor zou willen ontvangen. Als het een beetje aansluit bij wat wij zelf in gedachten hebben, komen wij er vast uit.
Mijn eigen administratiebestand is ook wel wat uitgebreider, maar dit vond ik wel een mooi voorzetje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wat ik heb lijkt er heel erg op. Ik heb alleen nog loon en eventuele gemaakte kosten erbij.
Ik heb nog nooit het pré-check formulier hoeven te gebruiken. Volgens mij stond er altijd in mijn ritgegevens expliciet dat ik NIET dat formulier moest pakken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef Lekiamh het volgende:
Zo, ik ga morgen voor het eerst rijden voor EW. Sollicitatie ging best soepel, nu hopelijk de eerste werkdag ook.
Toch een vraagje, voor wie hem kan beantwoorden.
Ik heb een opdracht voor Athlon Car Lease, ik neem aan dat het transportformulier dat hierbij hoor het 'pre-check' formulier is? Aangezien er nergens in mijn opdracht vermeld staat dat het gaat om Athlon Car Lease Almere, dat zijn eigen transportformulier schijnt te hebben.
Den Haag, woon in Zoetermeer.quote:
Er staat letterlijk:quote:Staat er onderaan bij Klantinformatie niet welke je moet hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het transport gaat naar Arnhem, dus dat is flink uit de buurt.
Andere rit is wel duidelijk voor mij.Bedankt!quote:Succes!
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:04 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Den Haag, woon in Zoetermeer.
[..]
Er staat letterlijk:Niet het pre-check formulier dus. Dat is duidelijk. Ik kan helaas zelf niet meer inloggen atm maar er moet gewoon een formulier zijn met iets van Athlon Car Lease.. Zonder toevoeging almere of pre-check. Misschien dat Fireblast ff kan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het transport gaat naar Arnhem, dus dat is flink uit de buurt.
Andere rit is wel duidelijk voor mij.
[..]
Bedankt!
Ja, klopt er staat inderdaad dat je in bepaalde gevallen dat formulier juist niet moet gebruiken, alleen had ik het idee dat dit niet van toepassing was op mijn situatie.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het pré-check formulier hoeven te gebruiken. Volgens mij stond er altijd in mijn ritgegevens expliciet dat ik NIET dat formulier moest pakken.
Edit: en welkom btw! Welke regio?
In plaats va ndat ze ook een universeel formulier maken...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Niet het pre-check formulier dus. Dat is duidelijk. Ik kan helaas zelf niet meer inloggen atm maar er moet gewoon een formulier zijn met iets van Athlon Car Lease.. Zonder toevoeging almere of pre-check. Misschien dat Fireblast ff kan kijken.
Ja het is inderdaad een beetje verwarrend. In je spoiler staat inderdaad de bestandsnaam van het formulier dat je moet gebruiken, maar volgens mij komt dat niet overeen met de bestandsnaam van het daadwerkelijke document.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
In plaats va ndat ze ook een universeel formulier maken...![]()
Nouja, bedankt voor de snelle feedback!
Tegenwoordig zit er wel verschil tussen het formulier voor Almere en dat voor Nijmegen. Nijmegen heeft namelijk nog het 'oude' athlon-formulier.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Je hebt alleen een Athlon precheck, een Athlon Almere en een Athlon Nijmegen formulier. Nou zijn Nijmegen en Almere beiden hetzelfde formulier dus ik zou gewoon een van die pakken. Heb eigenlijk ook nog nooit dat pre-check formulier hoeven gebruiken, maar voor Athlon ben ik alleen nog maar in Almere geweest.
Bedankt kerel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Kijk eens, hier heb je een voorbeeldje om je op weg te helpen. Alles is verzonnen, dat wel.![]()
http://www.filefront.com/17763267/Book2.xls
Zou het nou zo zijn dat je duurdere auto's mag rijden naarmate je langer bij EW werkt?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef enpe het volgende:
Ben al gebeld voor morgen, o.a. weer eens een A6.
Werk er nu meer dan 3 jaar maar naar mijn idee is dat vrij willekeurig. In het begin had ik al vrij snel een Audi A8 maar daarna tijden dat het erg afwisselde. De afgelopen maanden eigenlijk helemaal niets bijzonders meer gehad, sinds een Jaguar XF van afgelopen zomer is die A6 van morgen weer een van de "duurdere".quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef guru033 het volgende:
Zou het nou zo zijn dat je duurdere auto's mag rijden naarmate je langer bij EW werkt?
Ik toch al redelijk wat ritten gedaan maar het hoogtepunt blijft een VW Tiguan...
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef joppie_saus het volgende:
Natuurlijk ben ik auto liefhebber, maar ik ben echt een Skoda-fanaat
Ik weet niet beter. Plus die nieuwe Superb met een 3.6 liter 260pk motor, trekt alles en iedereen er gewoon uitquote:
Minder, maar het bedrag valt gelukkig nog mee vind ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef MageTwan het volgende:
Krijg net een bekeuring in de mail van november.... 31 euro, 86 waar 80 mag... Dat betekend dat ik vandaag voor noppes heb gewerkt![]()
Ik denk dat er elk jaar rond september wel een flinke hoeveelheid chauffeurs genoodzaakt zijn om te stoppen met werken omdat ze zijn afgestudeerd en dus geen recht meer hebben op OV.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Jorian29 het volgende:
Dat wel, je kunt nu mooi 10 uur maken, zonder het risico geflitst te worden![]()
Gaat dan sneller dan voorheen, toen ik ging solliciteren hield ik mn hart vast, het kon wel 6 maanden durenMaar ik werd de dag erna al gebeld, dus blijkbaar hebben ze de laatste tijd of veel ontslagnemers, of meer ritten.
Prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Welkom Lekiamh. Wil je in ook in de OP toevallig?
Komende weken helaas geen werk voor mij. Ben tot 8 februari druk met tentamens en vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bedoel je? Ik heb ooit vestigingswerkzaamheden gedaan in Zwolle, en ik schreef gewoon vanaf mijn bushalte. Dat is wanneer ik begin met werken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Voor de vestigingswerkzaamheden die ik ooit heb gedaan voor dezelfde leasemaatschappij als die van jou (alleen in Nijmegen) werd mijn reistijd er gewoon bijgerekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef CvHof het volgende:
Quote van de ritgegevens:OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is dus ook aangepast. Wat raar trouwens dat je moet laten weten tot hoe laat je hebt gewerkt aan de maatschappij waarvóór je hebt gewerkt. Ik eindigde gewoon op de vestiging omdat zij in principe besluiten wanneer je naar huis mag.
Ik heb weinig schoon hoeven te maken omdat er telkens meer auto's opgehaald moesten worden. Op een gegeven moment besloten ze dat we naar huis mochten omdat er gewoonweg geen auto's meer opgehaald hoefde te worden. Succes in ieder geval!
Heb je al contact gehad CvHof?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef CvHof het volgende:
Thanx! Ik ga morgen even een belletje doen richting EW hierover. Heb namelijk wel op het 'sollicitatiegesprek' getekend dat ik akkoord ging met dat werd daar verteld werd: onder anderen over de werktijden. Wordt vervolgd;)
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dusquote:
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:30 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dus
Vestigingswerk vind ik persoonlijk minder leuk dan 'gewoon' hiken maar ik had vandaag ook een ritje tussendoor van Nieuwegein naar R'dam en terug in resp. een 320d touring en een Golf V 1.4 met 170 pkBeiden erg fijne wagens!
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Prima.
Ik kan zelf de wiki niet aanpassen, dus heb ik de code hier voor degene die dat wel kan.Nice, staat erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
'Wat is normaal doe' is bij mij het eerste treinstation. Er is inderdaad onduidelijkheid. Bij mijn sollicitatie werd gezegd dat ik mocht gaan schrijven vanaf het eerste punt 'waar meerdere soorten OV samenkomen'. Ik kaartte nog aan of een bushalte mocht, maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.
Hoe zit dat dan als ik vanuit mijn woonplaats naar Enschede moet en ik naar de bushalte kan fietsen waar deze bus komt? Met de trein is geen optie en de bus doet er één uur over.. Dan schrijf ik toch ook gewoon vanaf die bushalte waar maar 1 ov-soort komt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef CvHof het volgende:
[..]
'Wat is normaal doe' is bij mij het eerste treinstation. Er is inderdaad onduidelijkheid. Bij mijn sollicitatie werd gezegd dat ik mocht gaan schrijven vanaf het eerste punt 'waar meerdere soorten OV samenkomen'. Ik kaartte nog aan of een bushalte mocht, maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.
Tja geen idee. Zolang ze niet moeilijk doen over hoe je het nu doet is het prima toch? Anders kan je altijd voor de zekerheid even een belletje doen. (Hoelang werk je als voor EW btw?)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als ik vanuit mijn woonplaats naar Enschede moet en ik naar de bushalte kan fietsen waar deze bus komt? Met de trein is geen optie en de bus doet er één uur over.. Dan schrijf ik toch ook gewoon vanaf die bushalte waar maar 1 ov-soort komt..
Ik heb 13 maanden veel voor ze gewerkt, nu even 5 maanden pauze en in februari begin ik weer. Toen ik voor het laatst in dienst was werd daar allemaal niet moeilijk over gedaan.. In mijn geval schreef ik altijd gewoon de bushalte in mijn straat op, waar maar één lijn komt. Nooit problemen mee gehad. Of dat je pas mag rekenen vanaf het startadres als het adres binnen je eigen woonplaats is. Dat soort veranderingen zijn gebeurd nadat ik tijdelijk stopte. Ik word vast wel weer up to date gebracht eind deze maand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef CvHof het volgende:
[..]
Tja geen idee. Zolang ze niet moeilijk doen over hoe je het nu doet is het prima toch? Anders kan je altijd voor de zekerheid even een belletje doen. (Hoelang werk je als voor EW btw?)
Damn dan zou mijn treinstation ook niet mogen, daar stoppen alleen treinen en geen bussenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef CvHof het volgende:
[..]
maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.
Ja dus. Alle auto's die worden ingenomen door de wasstraat rijden, uitzuigen en op de parkeerplek zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Viezze het volgende:
Wat moet je precies doen? Toch niet alleen auto's wassen
Oh dat is inderdaad minder jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja dus. Alle auto's die worden ingenomen door de wasstraat rijden, uitzuigen en op de parkeerplek zetten.
Idd.. gisteren ook al vestigingswerk in Nieuwegein gedaan. Tussen 8 en half 6 heb ik 4 à 5 uur auto's staan wassen. Volgende keer mogen ze wat anders verzinnen.quote:
Druk dagje dus, zit er nog wat leuks bij? Waar moet je in Kolham zijn dan, dat is nogal een gatquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Viezze het volgende:
Mooi, nog twee ritjes erbij gekregen
Groningen - Houten, Nieuwegein - Amsterdam ZO, Amsterdam - Kolham
Prima dagje dus
Een V70, nog niet eerder in gereden maar is volgens mij een goede auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Druk dagje dus, zit er nog wat leuks bij? Waar moet je in Kolham zijn dan, dat is nogal een gat
Dat dacht ik al, daar werkt mijn vader haha. Athlon ritje neem ik aan dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Een V70, nog niet eerder in gereden maar is volgens mij een goede auto.
Verder een Fabia en een i30, beide van die zuinige versies dus dat is minder geweldig
Ik moet in Kolham zijn bij een bedrijf die het elektriciteitsnet hier in de regio regelt (dan weet je vast wel welk bedrijf het is)
Ja. Moet wel een stukje lopen maar is niet anders. Ik vind het ideaal dat ik niet te ver van Groningen eindigquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daar werkt mijn vader haha. Athlon ritje neem ik aan dan.
Hmm oke, je zou denken dat een nieuwe auto ook vol wordt afgeleverd maar blijkbaar maakt dat niet uit dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef joppie_saus het volgende:
Ik lever ook vaak genoeg auto's af met een half lege tank. Staat niet in de ritinfo dat ik tanken moet, dus dan doe ik het ook niet.
Als ik dat ritje had gehad was het makkelijk geweest, dan kon ik mooi terug rijden met mijn vaderquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja. Moet wel een stukje lopen maar is niet anders. Ik vind het ideaal dat ik niet te ver van Groningen eindig
[..]
Hmm oke, je zou denken dat een nieuwe auto ook vol wordt afgeleverd maar blijkbaar maakt dat niet uit dus.
8 uur, half 9 ofzo? Aanvangstijd is meestal 9:00 daar, maar volgens mij zijn ze wel eerder aanwezig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat ING Groningen geopend is?
Ik weet dat Apeldoorn half 9 is geloof ik.. Hoorde toen van een andere hiker dat hij daar 30min moest wachten omdat er om 9 uur pas personeel kwam opdagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Viezze het volgende:
Ik had eerst aanvangstijd 9, maar later veranderd naar 8.30 omdat ik meer ritten heb gekregen. Maar het zou wel chill zijn als ze vanaf 8 open zijn, dan kan ik er al mooi op tijd zijn. Maar niet op gokken dus
Je kan vast wel wat eerder komen hoor, ik kom regelmatig wat eerder dan de aanvangstijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Viezze het volgende:
Ik had eerst aanvangstijd 9, maar later veranderd naar 8.30 omdat ik meer ritten heb gekregen. Maar het zou wel chill zijn als ze vanaf 8 open zijn, dan kan ik er al mooi op tijd zijn. Maar niet op gokken dus
Weet dat ze in Eindhoven al om 8 uur open zijn, personeel komt wat later en tegen half 9 hebben ze alle auto's wel buiten staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef Viezze het volgende:
Ik had eerst aanvangstijd 9, maar later veranderd naar 8.30 omdat ik meer ritten heb gekregen. Maar het zou wel chill zijn als ze vanaf 8 open zijn, dan kan ik er al mooi op tijd zijn. Maar niet op gokken dus
8:30quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat ING Groningen geopend is?
Ach ja, dat soort grappen heb ik ook wel eens. Moest een keer een auto op een privéadres ophalen. In de ritgegevens stond voor half 9. Dus ik kom daar aan om half 9, bel aan en de deur werd open gedaan door een mevrouw met een heel slaperig hoofd en een pyjama aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik weet dat Apeldoorn half 9 is geloof ik.. Hoorde toen van een andere hiker dat hij daar 30min moest wachten omdat er om 9 uur pas personeel kwam opdagen
Haha ik had dat een keer toen ik om 12u 's middags op een privé adres moest zijn, kwam er ook een meisje in pyjama en met een ubergare kop aan de deurquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort grappen heb ik ook wel eens. Moest een keer een auto op een privéadres ophalen. In de ritgegevens stond voor half 9. Dus ik kom daar aan om half 9, bel aan en de deur werd open gedaan door een mevrouw met een heel slaperig hoofd en een pyjama aan
Was hartje winter.. En ik moest sowieso al 20min lopen naar mijn privéadres want er was geen bushalte in de buurt.. Loop ik verdomme de verkeerde kant op waar ik na 20min achter kwam.. Kon ik dus 40 minuten terug lopen.. Kom ik eindelijk aan bij mijn adres.. Niemand thuis, behalve een opgefokt hondje en een kat.. Na een hoop heen-en-weer gebel.. Oh foutje de auto moet op het werk van meneer opgehaald worden.. In de haven.. Gebouw B.. Leuk.. Uur later daar aangekomen.. Denk ik wtf welk bedrijf? Geen receptie.. Volgens twee dames buiten zat er iig niemand op de 3e verdieping.. Ik verdieping 1 t/m 6 helemaal afgelopen.. Overal zaten wel 3 bedrijven.. Ik weer Easy Way bellen.. Bedrijfsnaam stond helemaal nergens aangegeven.. Ik dacht nou ik ga voor de lol ff op verdieping 3 kijken.. Bingoquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef enpe het volgende:
[..]
Haha ik had dat een keer toen ik om 12u 's middags op een privé adres moest zijn, kwam er ook een meisje in pyjama en met een ubergare kop aan de deur.
Ik ben der al eens om kwart over 8 's ochtends weggereden met een gecontroleerde auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Viezze het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat ING Groningen geopend is?
Bus stopt bij Athlon vestiging, ernaast (Veluwekant ofzo). Dat is de lijn naar Hilversum, die pak je, die sluit gelijk aan op de intercity naar Groningenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet morgen naar Almere, ik hoor hier altijd verhalen over de bus die maar 1x per uur gaat? En ik snap geen zak van dat afleveren daar, dat wijst zich wel of is het zo ingewikkeld als op de rit informatie staat?
Goed om te horenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Viezze het volgende:En bij mijn laatste adres was de klant zo vriendelijk om mij vanaf Kolham naar Groningen CS te brengen
Dus dat scheelde weer. Ook nog een kopje koffie gekregen, allemaal prima dus
Eens! Vind het erg fijne wagens, net als de V50 trouwens!quote:
Dat is altijd leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Viezze het volgende:
Ook nog een kopje koffie gekregen, allemaal prima dus
V50 is wel een aardig stap achteruit tov een V70. V70 met een heerlijke D5 erin, terwijl veel V50 het met een PSA motor doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef CvHof het volgende:
[..]
Eens! Vind het erg fijne wagens, net als de V50 trouwens!
Ik had de 2.0D, die was wel oke. Maar de auto zelf, heerlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:49 schreef CvHof het volgende:
[..]
Eens! Vind het erg fijne wagens, net als de V50 trouwens!
[..]
Dat is altijd leuk![]()
Vandaag lekker 12 uur mogen schrijven. Vestigingswerk bij Athlon Almere is zo slecht nog niet. Ik denk wel 100 auto's door de wasstraat gereden en geparkeerd maar het is niet heel vervelend werk en er zijn best leuke mensen aanwezig.
Mooiste auto van vandaag was toch wel de S63 AMG. Geluid!![]()
![]()
Morgen lekker drie ritten. Houten - Alkmaar, Alkmaar - Meerkerk en Poortugaal - Meerkerk. E280 o.a.
Soms is via lelystad (en dan de 315 naar Groningen) de snelste optie. Ik heb dat een paar keer gedaan, maar 2,5 uur in de bus duren veel langer dan 2,5 uur in de trein.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik had de 2.0D, die was wel oke. Maar de auto zelf, heerlijktoen de muziek stopte viel me op hoe stil hij eigenlijk was, zelfs met 120kmh.
Echt vet dat je een S63 hebt gereden, echt brute wagens. Ik heb een keer meegereden in een CLS63, die dingen blijven maar gaan. Jammer dat het niet zo ver was
Ik was vandaag ook wel superblij met mijn vers gekochte aux kabeltje; elke auto had een aux ingang dus ik kon lekker mijn eigen muziek afspelen zonder te klooien met cd's.
@joppie_saus, wat ook nog kan is de bus naar Nijkerk nemen, dan de trein naar Zwolle en daar overstappen op de IC naar Groningen; is volgens mij ongeveer even snel als via Hilversum
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook wel superblij met mijn vers gekochte aux kabeltje; elke auto had een aux ingang dus ik kon lekker mijn eigen muziek afspelen zonder te klooien met cd's.
Nee jack naar jack. Aansluiting zit meestal ergens dichtbij de 12V aansluiting, de radio, of ergens onder de armsteun.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef guru033 het volgende:
[..]
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?
Dat is nice, maar ik moet vanuit Almere naar Lelystad. Zometeen nog even 9292'en om te kijken hoe ik dat het beste aan kan pakken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Bus stopt bij Athlon vestiging, ernaast (Veluwekant ofzo). Dat is de lijn naar Hilversum, die pak je, die sluit gelijk aan op de intercity naar Groningen!
Die rode en witte ingangen zitten in (vaak) franse auto's.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:56 schreef guru033 het volgende:
[..]
Heb je dan zo een kabeltje met een rode+witte en een jackplug? Meestal zit de aansluiting dan toch in het dashboardkastje?
Geen gelul, veel muziek. Lecker!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef joppie_saus het volgende:
Aux kabeltje is ideaal inderdaad. Ik vermaak me trouwens ook vaak wel prima met Slam FM.
Je kan het Easyway-formulier gebruiken, maar ik vermoed dat je naar Wieuwerd moet (ook vanwege de afstand die je moet afleggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Obama het volgende:
Ik moet maandag 392KM afleggen!
Wat moet je doen als er staat dat er geen transportformulieren voor een klant bestaat?
Inderdaad naar Wieuwerd haha,quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan het Easyway-formulier gebruiken, maar ik vermoed dat je naar Wieuwerd moet (ook vanwege de afstand die je moet afleggen). Dan staat er speciaal bij dat er geen transportformulieren zijn, dus dat hoef je niks mee te nemen. Die ene keer dat ik naar Wieuwerd reed, had ik zo'n visitekaartje achtergelaten bij de klant waar ik de auto ophaalde en daar m'n naam op gezet.
Krijg nou wat, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wieuwerd heeft tegenwoordig toch wel transportformulieren? ( Ronald_Morien_transportformulier.pdf)
huh er staat toch echt duidelijk in de ritgegevens:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wieuwerd heeft tegenwoordig toch wel transportformulieren? ( Ronald_Morien_transportformulier.pdf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er om 12.45.quote:
Damnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag ontsnapt aan een parkeerboete..maar vraag niet hoe. Ik moest auto afleveren in Kampen, dus ik parkeer hem voor het bedrijf en loop naar binnen voor de contactpersoon. Die was er niet, dus dat was even wachten. Ik na kwartier weer naar buiten, staat meneer de parkeerwacht doodleuk te schrijven. Dus ik roepen dat ik net weg wou gaan, nou ja hij niet mee eens want ik stond er al dik 10 minuten volgens hem. Uiteindelijk na een gesprek van twintig minuten hem zo ver gekregen dat ik een parkeerkaartje voor een half uur kon kopen en de auto op het terrein van het bedrijf kon parkeren. Waarom ik niet gelijk op het terrein geparkeerd heb? Het hek was dicht en er was geen bel.
Maar de grap is dus, dat hij in totaal een half uur met de armen over elkaar naast de auto heeft gestaan, terwijl ik dus eerst binnen was en daarna geld wisselde. Dure grap voor hem.
Terwijl ik geld wisselde, hoorde ik van die vrouw achter de kassa dat diezelfde parkeerwachter een week eerder de lijkwagen bij de kerk bekeurd had, die, met lijk en al, op de stoep voor de kerk stond te wachten op de rouwstoet. Hoe triest ben je dan
Dan ben je wel heel triest bezig inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag ontsnapt aan een parkeerboete..maar vraag niet hoe. Ik moest auto afleveren in Kampen, dus ik parkeer hem voor het bedrijf en loop naar binnen voor de contactpersoon. Die was er niet, dus dat was even wachten. Ik na kwartier weer naar buiten, staat meneer de parkeerwacht doodleuk te schrijven. Dus ik roepen dat ik net weg wou gaan, nou ja hij niet mee eens want ik stond er al dik 10 minuten volgens hem. Uiteindelijk na een gesprek van twintig minuten hem zo ver gekregen dat ik een parkeerkaartje voor een half uur kon kopen en de auto op het terrein van het bedrijf kon parkeren. Waarom ik niet gelijk op het terrein geparkeerd heb? Het hek was dicht en er was geen bel.
Maar de grap is dus, dat hij in totaal een half uur met de armen over elkaar naast de auto heeft gestaan, terwijl ik dus eerst binnen was en daarna geld wisselde. Dure grap voor hem.
Terwijl ik geld wisselde, hoorde ik van die vrouw achter de kassa dat diezelfde parkeerwachter een week eerder de lijkwagen bij de kerk bekeurd had, die, met lijk en al, op de stoep voor de kerk stond te wachten op de rouwstoet. Hoe triest ben je dan
Ze hebben niet voor niks die upload functie toegevoegd denk ik zo. Ik bewaar ze (kopieën) wel, een maand lang, daarna mieter ik ze weg. Heb ik altijd nog gedaan.quote:Indien je geen scan of foto kunt maken van de bonnen en formulieren kun je geen gebruik maken van deze link. Je zult dan alles per post moeten opsturen. Wij kunnen alleen volledige formulieren in behandeling nemen.
Het lijkt me niet dat je het nog moet opsturen, anders zou het alleen nog maar extra werk voor ons betekenen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel triest bezig inderdaadMaar ja, wat wil je met zo'n kutbaantje
Ik zit nu trouwens m'n transportformulieren van de eerste helft van deze maand te scannen en dan ga ik de ritbonnen maken. Maar moet je de formulieren nou ook nog per post opsturen of moet ik ze gewoon thuis bewaren (cq weggooien)?
Ik heb trouwens ook nog een Alcredis-ritje liggen, dus met 2 formulieren. Kan ik er ook meerdere uploaden bij 1 ritbon of moet ik een beetje in paint gaan kloten?
Mijn scanner (HP) heeft de functie om meerdere scans in één bestand op te slaan. Misschien heeft die van jullie dat ook als je even zoekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Mallet het volgende:
Vraag me af hè.. Als aanvulling op de vorige vraag.. Hoe doen jullie het op dit moment als je naast je transportformulier ook een tankbon hebt die je mee wilt sturen?
Waren dat nou twee verschillende formulieren? Want ik neem eigenlijk altijd twee formulieren mee, voor het geval er geen kopieerapparaat is (bij particulieren bv). Als het twee verschillende zijn is het misschien net zo als bij Alcredis, een inname- en afleverformulier.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:55 schreef Viezze het volgende:
Wat ik bij Arval en Fleetrent niet helemaal snap is dat je twee formulieren mee moet nemen. Is dat omdat je normaal bij een particulier moet afleveren? Want ik moet namelijk elke keer bij een dealer zijn..of het bedrijf zelf
Nee zijn dezelfde formulieren. Zal er mee te maken hebben dat het kan zijn dat je bij een particulier moet afleveren dan. Maar goed, ik neem er voor de zekerheid wel twee meequote:Op zondag 16 januari 2011 23:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Waren dat nou twee verschillende formulieren? Want ik neem eigenlijk altijd twee formulieren mee, voor het geval er geen kopieerapparaat is (bij particulieren bv). Als het twee verschillende zijn is het misschien net zo als bij Alcredis, een inname- en afleverformulier.
Zou ik overigens altijd doen, als het formulier nat wordt oid dan moet je weer zo veel moeite doen om een andere te krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee zijn dezelfde formulieren. Zal er mee te maken hebben dat het kan zijn dat je bij een particulier moet afleveren dan. Maar goed, ik neem er voor de zekerheid wel twee mee
PM me maar, krijg je ze vanavond.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb sinds vandaag weer toegang tot de inlogomgeving e.d. Echter heb ik geen informatie over bijvoorbeeld de online ritbon of transportformulieren. Is er een hiker die deze e-mailberichten (o.i.d.) nog in zijn mailbox heeft staan en deze naar mij door wil sturen? Ik weet de links wel, maar wil graag even de informatie erover lezen. Ik stuur dan even per PM mijn e-mailadres. Thanks!
Heb ze net opgezocht, dus als je ze nog wilt: PM maar!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:09 schreef Mallet het volgende:
Ik heb sinds vandaag weer toegang tot de inlogomgeving e.d. Echter heb ik geen informatie over bijvoorbeeld de online ritbon of transportformulieren. Is er een hiker die deze e-mailberichten (o.i.d.) nog in zijn mailbox heeft staan en deze naar mij door wil sturen? Ik weet de links wel, maar wil graag even de informatie erover lezen. Ik stuur dan even per PM mijn e-mailadres. Thanks!
Bedankt Irritatie. Ik had Hojdhopper al een PM gestuurd.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb ze net opgezocht, dus als je ze nog wilt: PM maar!
Kan ook natuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bedankt Irritatie. Ik had Hojdhopper al een PM gestuurd.
Ontvangen en bedankt daarvoor!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Hojdhopper het volgende:
Verzonden Mallet,zowel 'Digitale ritbon' als 'Donkere tijden'.
Dat laatste.. Als je auto niet aanwezig was of je contactpersoon niet en je bijvoorbeeld 30min voor Jan Joker daar hebt moeten wachten.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:41 schreef Viezze het volgende:
Ik heb ook weer een aardige dag gemaakt..in Rotterdam ging het echt helemaal mis
Pakte wel de goede lijn (bus), en er stond ook de goede richting op de bus maar om een of andere vage reden kwam die niet langs mijn halte. Dus ik uitgestapt en ben maar gaan lopen. Toen was ik bij het adres, niemand aanwezigEW gebeld, kwam er uiteindelijk iemand aan. Auto zat vol met deuken en krassen..
En ook nog file gehad onderweg, bedrijf was tot 6 uur open en ik was er precies om 6 uur..toen heeft iemand mij nog naar het station gebracht
Wat wordt er bij het autotransport formuliertje wat je moet invullen bij Arval/Fleetrent bedoelt met wachttijd? Verschil tussen aankomst en vertrek, of echt wachttijd omdat je nog niet geholpen kon worden?
Ik normaal ook, als ik daar moet zijn. Ik moest echter naar Dordrecht, dus dat was sneller. Uiteindelijk dus niet:Pquote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef MageTwan het volgende:
Ik loop in Meerkerk altijd naar halte bij postkantoor, daar komt ieder half uur bus naar Utrecht Centraal. Met geluk heb je dan de snelbus, 3 kwartier op UC
Loop je daar ook naartoe als je bij Alcredis moet zijn? Anders is het volgens mij een roteind lopen naar het postkantoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef MageTwan het volgende:
Ik loop in Meerkerk altijd naar halte bij postkantoor, daar komt ieder half uur bus naar Utrecht Centraal. Met geluk heb je dan de snelbus, 3 kwartier op UC
Een Avensis is écht een relaxte autoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef RTS91 het volgende:
Weer 3 ritjes voor morgen! Toevallig twee keer een Avensis en nog een Volvo C30
Had je ook dat de koppeling ontzettend zwaar ging? Ik had dat toen.. Moest echt behoorlijk kracht zetten om hem in te trappen.. Echt kut in de stad enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Een Avensis is écht een relaxte auto
Ondanks dat dat ritje waarin ik een verrotte koppeling had ook in Avensis was hou ik van die auto's
Nope, ging om dit verhaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:21 schreef Mallet het volgende:
[..]
Had je ook dat de koppeling ontzettend zwaar ging? Ik had dat toen.. Moest echt behoorlijk kracht zetten om hem in te trappen.. Echt kut in de stad enzo.
Verder heb ik nooit last gehad met die wagens en heb ze al vrij vaak moeten rijden. Ook geen zware koppeling ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mag vandaag weer een mooi avontuur bijschrijven in mijn EW-carrière. Ik moest om 13.00 een auto ophalen in Schiedam en die naar Wieuwerd brengen. Meesten zijn volgens mij wel eens in Wieuwerd geweest, dus de meesten weten dat het dan gaat om een auto die op een of andere manier een reparatie nodig heeft. Zo ook de Toyota Avensis die ik moest rijden.
De man waarvan ik de auto in ontvangst nam zei dat ie last had van een slippende koppeling, dus dat ik een beetje moest spelen met het gas om niet te veel overtoeren te draaien. Ik zeg: moet gaan lukken! en ga op pad. In het begin was het inderdaad even spelen met de koppeling en het gas, maar na een paar honderd meter draaide ik al de snelweg op om daar de cruise control aan te zetten en de eerstvolgende 200km er niet meer vanaf te komen. Geen problemen tot dusver!
Toen kwam ik op een gegeven moment bij de beruchte rotonde bij Joure. Daar moest ik van de A6 de A7 op, driekwart nemen. Dus ik draai de A7 op en geef weer gas. Er gebeurde echter heel weinig. Als ie in de toerenbegrenzer liep gebeurde er iets van acceleratie, de auto produceerde ineens enorme witte rookpluim en ik moest rond de 5000rpm draaien om op constante snelheid te blijven rijden (en het was een diesel, kan je nagaan). Nou zei die man waar ik hem ophaalde al dat ie soms ging roken, dus ik dacht: nou ja, gaat wel weer over, zal er wel bijhoren.
En inderdaad, paar minuten later hield het roken op en kon ik weer normaal accelereren en draaide ik gewoon 2000rpm bij 120km/h. Toen nam ik de afslag richting de N351 (of welke N-weg het dan ook was). Toen ik vanaf de rotonde die weg op draaide en weer gas gaf ging de auto weer enorm trillen en ging ie pas accelereren als ie tegen de toerenbegrenzer aanliep. Ik begon toen al zachtjes schietgebedjes te doen in de trant van: hou het die laatste 10 km nou ook nog even vol, 200km was ook geen probleem!
Op een gegeven moment ga je onder een soort bruggetje door en dan een redelijk steile helling omhoog. Toen ik boven was bleef ie zelfs niet constant bij 5000rpm maar ging ie langzamer. Toen begon ik hem dus flink te knijpen en heb ik de eerste afslag genomen een woonwijk in en ben aan de kant stil gaan staan. En uiteindelijk was er dus geen beweging meer in die auto te krijgen. Je kon hem in de 6e versnelling zetten en dan in 1 keer de koppeling loslaten zonder dat ie afsloeg. Kortom, ik kon niet meer verder rijden.
EW gebeld, vervolgens Ronald Morien gebeld en die zijn me met een trailer komen halen en hebben me bij het station in Mantgum afgezet. Duurde alleen een tijdje voordat die trailer er was, dan nog die auto erop en vastzetten en het resterende stuk rijden... Al met al was ik pas 20.45 weer thuis.....
Leuk dagje dus gehad!!
Welkom en succes morgen! Ik heb voor beiden gereden, maar geen bijzonderheden behalve wat Viezze hierboven zegt. Neem echt de tijd om de auto goed te controleren en ook beschadigingen aan het interieur goed noteren. Dat vergeet je namelijk snel aangezien je het bij "omschrijving" moet zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:23 schreef SideShow118 het volgende:
Hey!
Gister aangenomen en morgen gelijk eerste 2 ritten. (Regio Apeldoorn en Arnhem)
Ritje Ede - Deventer (Pouw Rental) in een nieuwe Golf Station
Daarna van Apeldoorn naar Nieuwegein (Fleetport Utrecht) in een Seat Ibiza.
Ik kan me slechtere auto's voorstellen om mee te beginnen, allebei splinternieuw
Iemand nog dingen bij die twee bedrijven waar ik rekening mee moet houden? Nieuwegein heeft wel een brakke verbinding wat ik zo op 9292 zie, om via Utrecht Centraal >.>
Ik heb regelmatig Fleetport, morgen weer twee keer. En maandag ook al.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Viezze het volgende:
Gefeliciteerd! En je kan behoorlijk snel aan het werk dan
Voor Pouw en Fleetport heb ik nog nooit gereden, maar ik zie dat het standaard transportformulieren zijn. Lees goed de klantinformatie door, en controleer de auto goed, je zal er in het begin wat langer over doen maar zorg dat je niets vergeet (bekijk ook de binnenkant van de auto, dorpels en velgen). Denk dat het dan wel goed moet komen!
Vanuit Nieuwegein is iets minder ja, maar je kan het nog veel slechter treffen hoor
En twee prima auto's ja! Ook dat kan je veel slechter treffen..VAG-auto's zijn sowieso top
Ja ik had laatst een Skoda Fabia..dat leek ook nergens opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:29 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig Fleetport, morgen weer twee keer. En maandag ook al.
VAG-auto's zijn meestal goed, zolang je maar geen Polo Bluemotion mee hebt.
Ja die wilde ik er ook nog bij zetten, dat is in principe dezelfde auto!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:30 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja ik had laatst een Skoda Fabia..dat leek ook nergens op
Sprak gisteren bij toeval een prive chauffeur van Easyway, maar hij vond dat er erg weinig werk was hier in de regio. Ik moet zeggen dat ik als Hiker (op eind december na) nog niets te klagen heb gehad
Bluemotion = Slowmotion. Pas een nieuwe meegekregen met 8km op de tellen en rijdt niet heel fijn. Erg licht en gevoelloos, maar verder wel comfortabel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:29 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig Fleetport, morgen weer twee keer. En maandag ook al.
VAG-auto's zijn meestal goed, zolang je maar geen Polo Bluemotion mee hebt.
Nee, want je moet een OV hebben en die heb jij nu niet..quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:40 schreef Kasper1991 het volgende:
Hallo,
Ik ben zojuist gestopt met mijn studie Economie&Bedrijfseconomie op de Erasmus Universiteit in Rotterdam, en ik begin in september met de studie Verkeerskunde aan de NHTV in Breda. Misschien dat ik tussen nu en september deficiënties moet wegwerken.
In de tussentijd wil ik werken. Een baan als hiker lijkt me supervet. Is dit aan te raden?
Die dingen zijn zo erg. Ik zat er in een, ook redelijk nieuw, dat geluid joh. Net een tractor. Ik kon de radio er net boven uit horen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:11 schreef CvHof het volgende:
[..]
Bluemotion = Slowmotion. Pas een nieuwe meegekregen met 8km op de tellen en rijdt niet heel fijn. Erg licht en gevoelloos, maar verder wel comfortabel.
Fleetport Nieuwegein is goed om voor te rijden, best aardige man daar die alles regelt!
Ik ook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef Fireblast het volgende:
Ik heb gewoon een geschreven verjaardagskaart gehad van EW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |