abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:17:24 #101
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_90944978
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef CvHof het volgende:

[..]

Waar in Hilversum moet je zijn?
Utrechtseweg, bedrijfspandje...
Jij zeker naast 't station?

Zuunigerd kan je mij misschien een sjabloontje sturen van je uren?
Ik wil het graag bijhouden maar niet echt een idee hoe...
pi_90946316
Hm.. geen idee wat dat zou kunnen zijn. Ik moet nergens zijn morgen maar ik vroeg het me af. Wordt er wel eens gereden voor Europcar dan?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 09:20:55 #103
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90965629
Niet gebeld helaas. Wordt weer dagje thuis niksen vrees ik.
#26 || Luciano da Silva
pi_90968353
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 09:20 schreef joppie_saus het volgende:
Niet gebeld helaas. Wordt weer dagje thuis niksen vrees ik.
Heb je deze week al eerder gewerkt? Niet zo mooi anders...
pi_90969086
Ik ben om kwart over 10 al gebeld voor maandag :) Den Bosch - Haarlem, Haarlem - Den Bosch, en dan een huurauto halen in Rosmalen en naar Hertz brengen? Daar staat alleen geen adres bij :S
pi_90969431
Dan zou ik even bellen!
pi_90969559
Heb ik ook even gedaan, probleem is opgelost ;) Het is Zaltbommel - Haarlem, Haarlem - Rosmalen en dan Rosmalen - Hertz Den Bosch ;) Dus alleen met OV naar Zaltbommel en dan met OV vanaf Hertz naar huis :) Seat Leon, Peugeot 308 en onbekende auto ;)
pi_90969773
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef enpe het volgende:

[..]

En jij merkt geen verschil op in je salaris?
Ik doe het ook altijd, en tot op heden klopt alles.
Zou mooi worden anders, eerst was het gewoon vanaf een bushalte waar >= 2 lijnen stoppen, daarna werd het dat je in je eigen dorp/stad geacht werd je beginadres als opstapplek op te geven, en nu telt het pas vanaf dat je in de trein stapt?

Ik moet eerst 10 minuten autorijden voordat ik bij de bushalte ben, en dan een half uur met de bus voordat ik bij het station ben.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar stel je woont dichtbij een station waar eens in het half uur een trein gaat, zeg om .12 en om .42. Jouw bus heeft om een of andere rede vertraging en je komt om .14 aan op het station en je hebt dus je trein gemist en je moet een half uur wachten. Is je begintijd dan .14 of .42?
Ik geef dan .42 op, vind het maar een rare regeling als vertraging ineens voor je eigen rekening zou zijn... we hebben ook al geen pauze / lunchtijd en alles.
pi_90970279
Dat je geen pauze hebt is alleen je eigen voordeel; je kan prima even langs de snelweg stoppen om wat te eten en naar de wc te gaan.
pi_90970807
Meestal eet en drink ik gewoon in de trein en wc kan ook op op-afhaal adres ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:08:09 #111
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90970863
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef Viezze het volgende:

[..]

Heb je deze week al eerder gewerkt? Niet zo mooi anders...
Nee, ik kan sowieso eigenlijk alleen maar op vrijdag. Nou ja, nog 8 dagen stage, dan kan ik meer en vaker.

En wat betreft pauze, ik zit er niet zo mee. De hele dag autorijden en in de trein zitten staat al gelijk aan pauze, en bij ritten van meer dan 2 uur wordt het sterk aangeraden om na 2 uur even een kwartier te stoppen, nou ja waarom zou je dat niet doen? Ik stop sowieso eigenlijk altijd even onderweg, als ik mijn rit langer dan twee uur duurt.
#26 || Luciano da Silva
pi_90971077
Kunnen jullie eens proberen of je het transportformulier van Centraal kunt printen? http://xtranet1.easyway.n(...)ansportformulier.pdf

Deze komt er bij mij maar half uit, halverwege de pagina begint hij weer met het eerste stuk en in internet explorer kan ik hem niet eens openen? (ik draai normaal chrome)
pi_90971095
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef MageTwan het volgende:
Meestal eet en drink ik gewoon in de trein en wc kan ook op op-afhaal adres ;)
Klopt helemaal, maar ik had van de week een rit van 2,5 uur en dan is de kans wel erg groot dat je onderweg naar de wc moet :-P

@joppiesaus, laten we maar hopen dat het geen trend wordt dan, wil toch graag elke week wel een dag werken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:16:10 #114
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_90971143
Nou ja, ik ben maar 1 dag per week beschikbaar momenteel. Ook nog eens een vrijdag. Niet zo gek als er dan een keer geen werk is.
#26 || Luciano da Silva
pi_90971209
Ik ben meestal ook 1 dag in de week beschikbaar, heb ook nog een ander baantje op zaterdag en vind twee dagen in de week werken wel voldoende
pi_90971673
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd met je rentree Mallet!
Met schades heb ik nooit zo'n gedoe eigenlijk. Alleen m'n eerste ritje, iemand die niet akkoord ging met de schades die ik gevonden had. Toen zijn we samen nog een keer rond de auto gelopen en uiteindelijk gewoon een handtekening gekregen :Y
Thanks! Ik heb wel weer zin om aan de slag te gaan. Ik ga tegelijk ook afstuderen via het Kenniscentrum van mijn school.. dus dan kan ik mijn eigen tijd mooi indelen. Hoop dat ik twee dagen in de week kan werken, maar ik krijg ook betaald voor het afstuderen dus dat is prima.
pi_90971781
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef MageTwan het volgende:
Kunnen jullie eens proberen of je het transportformulier van Centraal kunt printen? http://xtranet1.easyway.n(...)ansportformulier.pdf

Deze komt er bij mij maar half uit, halverwege de pagina begint hij weer met het eerste stuk en in internet explorer kan ik hem niet eens openen? (ik draai normaal chrome)
Doet het prima hier. Als je me je emailadres stuurt dan mail ik hem naar je, misschien dat hij het dan wel goed doet?

@ Pauzemensen: Nee ik heb ook niet zo'n behoefte aan pauze, maar ik bedoel dat ik bij m'n andere werkgevers een doorbetaalde pauze heb gehad, dus vind ik dat ze niet zo heel erg pietleuterig moeten doen met die opstapplaatsen.
pi_90972160
Bij mijn andere werkgever worden pauzes gerekend die je vanwege de drukte toch niet kan nemen, wat dat betreft is EW wel beter. Maar dat met die opstapplaatsen slaat idd nergens op.
pi_90974991
Ik werk naast bij EW ook nog bij een tankstation op zaterdagochtend en doordeweeks ooit in de avond (Wherever you go, go .... :P) Hier krijg ik ook geen pauze, terwijl ik in mijn eentje sta en vaak shifts heb van zo'n 8 uur achter elkaar. Ik kan er eigenlijk niet zo mee zitten, ik vind een half uur pauze vaak toch veel te lang... Liefst werk ik gewoon de hele tijd door en als het teveel wordt is 10 minuten (voor velen een rookpauze, maar voor mij een Red-Bull pauze :P) wel genoeg als pauze ;)
pi_90978812
Maandag vestigingswerkzaamheden, auto's ophalen en afleveren bij klanten en tussendoor die auto's wassen en oliepeil enzo controleren... 9 uur lang. Heb het idee dat normaal hiken leuker is, maar ik ben benieuwd. :)
pi_90979032
Vestigingswerkzaamheden, waar doe je dat zoal? Heb ik nog nooit gedaan... Ik heb je mail gezien Fireblast, maar ben momenteel niet thuis, probeer het straks te printen :)
pi_90984120
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Fireblast het volgende:
Maandag vestigingswerkzaamheden, auto's ophalen en afleveren bij klanten en tussendoor die auto's wassen en oliepeil enzo controleren... 9 uur lang. Heb het idee dat normaal hiken leuker is, maar ik ben benieuwd. :)
In Amsterdam? Kreeg ook een smsje of ik mee kon helpen. Het is wel lekker in de buurt maar heb mezelf opgedragen om heel de dag te studeren dus helaas.
pi_90984337
Rijsenhout moet ik. :)
pi_90984880
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef Fireblast het volgende:
Rijsenhout moet ik. :)
Daar kwam ik vorige week toevallig nog een EW collega tegen die er ook vestigingswerkzaamheden deed :)
pi_90984942
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Mallet het volgende:

Edit: Ik ben vanaf februari weer van de partij!
Nice!

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland!
Komt voor elkaar.

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Valet parking / heen-een-weerrijdstudent meldt *
Welkom!

Ik krijg net een smsje: we zoeken chauffeurs voor maandag, 8-24u voor pendeldienst Amsterdam.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')