Utrechtseweg, bedrijfspandje...quote:
Heb je deze week al eerder gewerkt? Niet zo mooi anders...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:20 schreef joppie_saus het volgende:
Niet gebeld helaas. Wordt weer dagje thuis niksen vrees ik.
Ik doe het ook altijd, en tot op heden klopt alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef enpe het volgende:
[..]
En jij merkt geen verschil op in je salaris?
Ik geef dan .42 op, vind het maar een rare regeling als vertraging ineens voor je eigen rekening zou zijn... we hebben ook al geen pauze / lunchtijd en alles.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar stel je woont dichtbij een station waar eens in het half uur een trein gaat, zeg om .12 en om .42. Jouw bus heeft om een of andere rede vertraging en je komt om .14 aan op het station en je hebt dus je trein gemist en je moet een half uur wachten. Is je begintijd dan .14 of .42?
Nee, ik kan sowieso eigenlijk alleen maar op vrijdag. Nou ja, nog 8 dagen stage, dan kan ik meer en vaker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:03 schreef Viezze het volgende:
[..]
Heb je deze week al eerder gewerkt? Niet zo mooi anders...
Klopt helemaal, maar ik had van de week een rit van 2,5 uur en dan is de kans wel erg groot dat je onderweg naar de wc moet :-Pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:06 schreef MageTwan het volgende:
Meestal eet en drink ik gewoon in de trein en wc kan ook op op-afhaal adres
Thanks! Ik heb wel weer zin om aan de slag te gaan. Ik ga tegelijk ook afstuderen via het Kenniscentrum van mijn school.. dus dan kan ik mijn eigen tijd mooi indelen. Hoop dat ik twee dagen in de week kan werken, maar ik krijg ook betaald voor het afstuderen dus dat is prima.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Gefeliciteerd met je rentree Mallet!
Met schades heb ik nooit zo'n gedoe eigenlijk. Alleen m'n eerste ritje, iemand die niet akkoord ging met de schades die ik gevonden had. Toen zijn we samen nog een keer rond de auto gelopen en uiteindelijk gewoon een handtekening gekregen
Doet het prima hier. Als je me je emailadres stuurt dan mail ik hem naar je, misschien dat hij het dan wel goed doet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:14 schreef MageTwan het volgende:
Kunnen jullie eens proberen of je het transportformulier van Centraal kunt printen? http://xtranet1.easyway.n(...)ansportformulier.pdf
Deze komt er bij mij maar half uit, halverwege de pagina begint hij weer met het eerste stuk en in internet explorer kan ik hem niet eens openen? (ik draai normaal chrome)
In Amsterdam? Kreeg ook een smsje of ik mee kon helpen. Het is wel lekker in de buurt maar heb mezelf opgedragen om heel de dag te studeren dus helaas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:14 schreef Fireblast het volgende:
Maandag vestigingswerkzaamheden, auto's ophalen en afleveren bij klanten en tussendoor die auto's wassen en oliepeil enzo controleren... 9 uur lang. Heb het idee dat normaal hiken leuker is, maar ik ben benieuwd.
Daar kwam ik vorige week toevallig nog een EW collega tegen die er ook vestigingswerkzaamheden deedquote:
Nice!quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:15 schreef Mallet het volgende:
Edit: Ik ben vanaf februari weer van de partij!
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik kan in de openingspost: hiker regio Utrecht/Noord-Holland!
Welkom!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Valet parking / heen-een-weerrijdstudent meldt *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |