abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91109984
Second that Obama, ook echt bijna elke dag gewoon een peugeot 307/308. Beter worden ze bij EW weer eens wat orgineler. :(
  maandag 10 januari 2011 @ 12:43:56 #152
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_91110091
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef RocketRonny het volgende:

[..]

|:( :|W :P
Ik weet niet beter. Plus die nieuwe Superb met een 3.6 liter 260pk motor, trekt alles en iedereen er gewoon uit :9
#26 || Luciano da Silva
pi_91112525
De nieuwe Superb is sowiseo een erg fijne auto. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91115390
Krijg net een bekeuring in de mail van november.... 31 euro, 86 waar 80 mag... Dat betekend dat ik vandaag voor noppes heb gewerkt :W :')
pi_91117189
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef MageTwan het volgende:
Krijg net een bekeuring in de mail van november.... 31 euro, 86 waar 80 mag... Dat betekend dat ik vandaag voor noppes heb gewerkt :W :')
Minder, maar het bedrag valt gelukkig nog mee vind ik.
pi_91119083
Morgen vestigingswerzaamheden bij Athlon Nieuwegein. Lange dag van 8 tot 18 dus lekker verdienen. Iemand anders er nog bij?
pi_91120244
Ben nog nooit gevraagd voor vestigingswerkzaamheden, en het lijkt me ook niet zo'n leuk werk om het de hele dag te doen. Heb je het al eens eerder gedaan dan?
pi_91120537
Heb gesolliciteerd als Hiker begin december, zag net dat ik een voicemail bericht had. Was het dus easyway, morgen even terugbellen. Ik ben benieuwd :)
pi_91120895
@Jorian29 Ik heb het nog nooit eerder gedaan dus ik ben benieuwd. Het is in ieder geval een lange dag dus dat vind ik al prima

@HenkXL Welkom alvast ;) kennis van me was ook net vanmiddag gebeld en hij had ook rond begin december gesolliciteerd
pi_91121210
Dat wel, je kunt nu mooi 10 uur maken, zonder het risico geflitst te worden :P

Gaat dan sneller dan voorheen, toen ik ging solliciteren hield ik mn hart vast, het kon wel 6 maanden duren :X Maar ik werd de dag erna al gebeld, dus blijkbaar hebben ze de laatste tijd of veel ontslagnemers, of meer ritten.
pi_91123245
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Jorian29 het volgende:
Dat wel, je kunt nu mooi 10 uur maken, zonder het risico geflitst te worden :P

Gaat dan sneller dan voorheen, toen ik ging solliciteren hield ik mn hart vast, het kon wel 6 maanden duren :X Maar ik werd de dag erna al gebeld, dus blijkbaar hebben ze de laatste tijd of veel ontslagnemers, of meer ritten.
Ik denk dat er elk jaar rond september wel een flinke hoeveelheid chauffeurs genoodzaakt zijn om te stoppen met werken omdat ze zijn afgestudeerd en dus geen recht meer hebben op OV.
  maandag 10 januari 2011 @ 19:49:09 #162
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_91129302
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Welkom Lekiamh. Wil je in ook in de OP toevallig? :P

Komende weken helaas geen werk voor mij. Ben tot 8 februari druk met tentamens en vakantie. *O*
Prima. :P
Ik kan zelf de wiki niet aanpassen, dus heb ik de code hier voor degene die dat wel kan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:s)
pi_91139828
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
  maandag 10 januari 2011 @ 22:56:26 #164
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_91140897
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Wat bedoel je? Ik heb ooit vestigingswerkzaamheden gedaan in Zwolle, en ik schreef gewoon vanaf mijn bushalte. Dat is wanneer ik begin met werken.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_91141594
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Waar heb je dat vandaan? :o
pi_91142699
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? :o
Voor de vestigingswerkzaamheden die ik ooit heb gedaan voor dezelfde leasemaatschappij als die van jou (alleen in Nijmegen) werd mijn reistijd er gewoon bijgerekend.
pi_91143261
Quote van de ritgegevens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91143550
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef CvHof het volgende:
Quote van de ritgegevens:
SPOILER
Oké :N . Dat is dus ook aangepast. Wat raar trouwens dat je moet laten weten tot hoe laat je hebt gewerkt aan de maatschappij waarvóór je hebt gewerkt. Ik eindigde gewoon op de vestiging omdat zij in principe besluiten wanneer je naar huis mag.

Ik heb weinig schoon hoeven te maken omdat er telkens meer auto's opgehaald moesten worden. Op een gegeven moment besloten ze dat we naar huis mochten omdat er gewoonweg geen auto's meer opgehaald hoefde te worden. Succes in ieder geval!
pi_91143888
Thanx! Ik ga morgen even een belletje doen richting EW hierover. Heb namelijk wel op het 'sollicitatiegesprek' getekend dat ik akkoord ging met dat werd daar verteld werd: onder anderen over de werktijden. Wordt vervolgd;)
pi_91164841
2 ritten morgen, Berlicum - Nieuwegein en Vianen - Meerkerk :) Opel Astra (cabrio, 1.8liter benzine, 140pk) en een Volvo V50 (station, 1.8liter benzine, 125pk)

3 kwartier en 1 kwartier rijden, nou nou :P En met het OV is het maar liefst een uur naar Berlicum, 3 kwartier naar Vianen en dan 2 uur naar huis :P
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:54:24 #171
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_91164844
Gaat er iemand werken in A'dam? Mensen heen en weer pendelen?
pi_91174042
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef CvHof het volgende:
Thanx! Ik ga morgen even een belletje doen richting EW hierover. Heb namelijk wel op het 'sollicitatiegesprek' getekend dat ik akkoord ging met dat werd daar verteld werd: onder anderen over de werktijden. Wordt vervolgd;)
Heb je al contact gehad CvHof?
pi_91174818
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:15 schreef Mallet het volgende:

[..]

Heb je al contact gehad CvHof?
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dus :)
Vestigingswerk vind ik persoonlijk minder leuk dan 'gewoon' hiken maar ik had vandaag ook een ritje tussendoor van Nieuwegein naar R'dam en terug in resp. een 320d touring en een Golf V 1.4 met 170 pk _O_ Beiden erg fijne wagens!
pi_91185055
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:30 schreef CvHof het volgende:

[..]

Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dus :)
Vestigingswerk vind ik persoonlijk minder leuk dan 'gewoon' hiken maar ik had vandaag ook een ritje tussendoor van Nieuwegein naar R'dam en terug in resp. een 320d touring en een Golf V 1.4 met 170 pk _O_ Beiden erg fijne wagens!
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Prima. :P
Ik kan zelf de wiki niet aanpassen, dus heb ik de code hier voor degene die dat wel kan.
SPOILER
:s)
Nice, staat erin.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_91188944
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.

'Wat is normaal doe' is bij mij het eerste treinstation. Er is inderdaad onduidelijkheid. Bij mijn sollicitatie werd gezegd dat ik mocht gaan schrijven vanaf het eerste punt 'waar meerdere soorten OV samenkomen'. Ik kaartte nog aan of een bushalte mocht, maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')