Ik weet niet beter. Plus die nieuwe Superb met een 3.6 liter 260pk motor, trekt alles en iedereen er gewoon uitquote:
Minder, maar het bedrag valt gelukkig nog mee vind ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef MageTwan het volgende:
Krijg net een bekeuring in de mail van november.... 31 euro, 86 waar 80 mag... Dat betekend dat ik vandaag voor noppes heb gewerkt![]()
Ik denk dat er elk jaar rond september wel een flinke hoeveelheid chauffeurs genoodzaakt zijn om te stoppen met werken omdat ze zijn afgestudeerd en dus geen recht meer hebben op OV.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Jorian29 het volgende:
Dat wel, je kunt nu mooi 10 uur maken, zonder het risico geflitst te worden![]()
Gaat dan sneller dan voorheen, toen ik ging solliciteren hield ik mn hart vast, het kon wel 6 maanden durenMaar ik werd de dag erna al gebeld, dus blijkbaar hebben ze de laatste tijd of veel ontslagnemers, of meer ritten.
Prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Hojdhopper het volgende:
Welkom Lekiamh. Wil je in ook in de OP toevallig?
Komende weken helaas geen werk voor mij. Ben tot 8 februari druk met tentamens en vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bedoel je? Ik heb ooit vestigingswerkzaamheden gedaan in Zwolle, en ik schreef gewoon vanaf mijn bushalte. Dat is wanneer ik begin met werken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef CvHof het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom vestigingswerkzaamheden slechts betaald worden van Utrecht tot Utrecht? Dacht toch echt dat je mocht gaan schrijven vanaf het eerste treinstation .. :/
Voor de vestigingswerkzaamheden die ik ooit heb gedaan voor dezelfde leasemaatschappij als die van jou (alleen in Nijmegen) werd mijn reistijd er gewoon bijgerekend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef CvHof het volgende:
Quote van de ritgegevens:OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is dus ook aangepast. Wat raar trouwens dat je moet laten weten tot hoe laat je hebt gewerkt aan de maatschappij waarvóór je hebt gewerkt. Ik eindigde gewoon op de vestiging omdat zij in principe besluiten wanneer je naar huis mag.
Ik heb weinig schoon hoeven te maken omdat er telkens meer auto's opgehaald moesten worden. Op een gegeven moment besloten ze dat we naar huis mochten omdat er gewoonweg geen auto's meer opgehaald hoefde te worden. Succes in ieder geval!
Heb je al contact gehad CvHof?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef CvHof het volgende:
Thanx! Ik ga morgen even een belletje doen richting EW hierover. Heb namelijk wel op het 'sollicitatiegesprek' getekend dat ik akkoord ging met dat werd daar verteld werd: onder anderen over de werktijden. Wordt vervolgd;)
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dusquote:
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:30 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja. Fout in de ritgegevens. Mag gewoon schrijven vanaf opstapstation wat ik altijd doe.Opgelost dus
Vestigingswerk vind ik persoonlijk minder leuk dan 'gewoon' hiken maar ik had vandaag ook een ritje tussendoor van Nieuwegein naar R'dam en terug in resp. een 320d touring en een Golf V 1.4 met 170 pkBeiden erg fijne wagens!
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Prima.
Ik kan zelf de wiki niet aanpassen, dus heb ik de code hier voor degene die dat wel kan.Nice, staat erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
'Wat is normaal doe' is bij mij het eerste treinstation. Er is inderdaad onduidelijkheid. Bij mijn sollicitatie werd gezegd dat ik mocht gaan schrijven vanaf het eerste punt 'waar meerdere soorten OV samenkomen'. Ik kaartte nog aan of een bushalte mocht, maar volgens mijn instructeur mocht dat niet en moest het dus een station zijn waar >2 OV-soorten komen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Opstapstation in de zin van bushalte? Want er blijft nog steeds onduidelijkheid daarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |