Als het jou niks boeit heb je er, lijkt me, ook weinig te zoeken lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het erg als ik nog nooit op sport gekeken heb
nee, ook nog geen 15:00quote:
nou sport interesseerd me wel maar ik heb eigenlijk nooit de behoefte gehad dat op fok te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het jou niks boeit heb je er, lijkt me, ook weinig te zoeken lijkt me.
Ohw, ze komen maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/Pricillaa/status/22233552280092672
Iemand hier?
Wat een mooie tekstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
kom je aan mijn vriendin vrienden of familie barst de bom los ook al weet ik niet wie je bent ik zoek je op tot ik je heb. want mensen kennen de echte mij niet probeer me uit en je komt er achter ik bluf niet. haal iedereen die je wil maakt mij niet uit. als dit niet duidelijk is kom je er achter. jeweethoezemijnoemen.(L)
Zou dit in m'n sig passen?
wat een kut tekstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
kom je aan mijn vriendin vrienden of familie barst de bom los ook al weet ik niet wie je bent ik zoek je op tot ik je heb. want mensen kennen de echte mij niet probeer me uit en je komt er achter ik bluf niet. haal iedereen die je wil maakt mij niet uit. als dit niet duidelijk is kom je er achter. jeweethoezemijnoemen.(L)
denk niet dat het past want ik wou eerst benny's tweede opsluiting ook nog in mijn sig zetten maar dat pastte nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
Te langquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een mooie tekst
Ik zou het doen
hier is het zwaar bewolktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Zeroku het volgende:
Er schijnt een mooi zonnetje hier.
Lut.
enig verschil. ik ben niet vlakbij jouquote:
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enig verschil. ik ben niet vlakbij jou
115kmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.
Onwaar, Monaco is klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.
aangezien normaal binnen de 5 km zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met een ander land is dat niet ver.
Tja. Dat jij nou in Gelderland ofzo werkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aangezien normaal binnen de 5 km zitten
vertelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef tdrone het volgende:
als benny wat afwezig is hij heeft een nieuwe carriere gevonden
lolquote:
Thanks.quote:
Nah, zal er wel meer mee te maken hebben dat ik niet hoeft te werken en gewoon thuiszitquote:hoe bedoel je dat van grtdojw zeroku?
daarom kom ik er ook niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Wat een bagger is grotptjwjtwwjtpj overdag.
overdag is het meestal ook minder gezellig als savond maar net was het wel leukquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Wat een bagger is grotptjwjtwwjtpj overdag.
Hoe is het afgelopen met Kos?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
overdag is het meestal ook minder gezellig als savond maar net was het wel leuk
mwa, doe mij maar weer de gezelligheid van 2 jaar terug in dat topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
overdag is het meestal ook minder gezellig als savond maar net was het wel leuk
Ik kan het topic niet meer vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hadden geloof ik door dat we van fok waren
er komt geen SC in het CRE forum...quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Lutte het volgende:
[waar moet ik de Kos met de snor SC dan openen?]
Op het vivaforum.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
er komt geen SC in het CRE forum...
maar er bleven mensen vragen aan lutte of er toch een kwam. Toen vroeg ik of er een kos met de snor sc kon komen (een user die we wel vaker belachelijk maken om zijn meesterlijke naam)
en toen reageerde lutte zo:
[..]
whehehe, die uitleg er ook bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
er komt geen SC in het CRE forum...
maar er bleven mensen vragen aan lutte of er toch een kwam. Toen vroeg ik of er een kos met de snor sc kon komen (een user die we wel vaker belachelijk maken om zijn meesterlijke naam)
en toen reageerde lutte zo:
[..]
Maar die SC... Het ging al twintig post over de SC, en over het maken van een logo, toen zei iemand: de SC zal vast hard gaan lopen. Dus ik zeg: om het SC'en het knutselen niet te laten overschaduwen beginnen we niet meteen met een SC. En de volgende reactie: ja ik denk ook wel dat de SC hard gaat lopen.quote:
Of in de kos met de snor SC naar CRE. We trekken heel viva en yes leeg met onze kekke knutsels.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
van mij mag je in je CRE forum best linken naar de kos met de snor sc hoor
neequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of in de kos met de snor SC naar CRE. We trekken heel viva en yes leeg met onze kekke knutsels.
Dikke care. Ik geef ze een dweil en een stofzuiger en ze zijn de hele dag stilquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, die is op Viva. Wel goed opletten, ze gaan je helemaal natrekken.
Of wat rode haarverf en een schaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dikke care. Ik geef ze een dweil en een stofzuiger en ze zijn de hele dag stil [ afbeelding ]
Schaarquote:
Volgens mij al 10 keer verkapt gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
mag het nu gezegd worden van cc of is dat stiekem nog geheim
Zolang je er geen topics over gaat openen zal het geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
mag het nu gezegd worden van cc of is dat stiekem nog geheim
Moet je een stok in je holquote:
Houd je dat niet bij?quote:
quote:
alleen jouw stok gaarne..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet je een stok in je hol [ afbeelding ] ?
let maar niet op mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een hai is hoor.Of bedoel je een haai?
Ik haal licht en ligt en nog en noch ook altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
let maar niet op me
leef van de woordfouten laatste 10 min
licht ipv ligt
haai ipv hai
dad maakd onz neits uut hoorrquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
let maar niet op me
leef van de woordfouten laatste 10 min
licht ipv ligt
haai ipv hai
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik haal licht en ligt en nog en noch ook altijd door elkaar.
how can dat now happenen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik neuk hem.. Hij mij niet.. En het is mn vriend nog niet..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Houd je dat niet bij?
Zal je vriend leuk vinden
mja type soms blindelings, en dan maakt er iemand een grap over en heb ik zoiets: o jah, kutquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
Schaam je!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
nog nooit gedaan en geen idee wat het is
Deze vraag is niet gesteld.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef tdrone het volgende:
als iemand me dan eens uitlegt wat het inhoud
Een soort van Simcity, met doelen en Facebookvriendjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef tdrone het volgende:
als iemand me dan eens uitlegt wat het inhoud
niet aan beginnenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
nog nooit gedaan en geen idee wat het is
ben ik ook niet van planquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet aan beginnen
Te verslavend
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben ik ook niet van plan
Ja Lutte geef mij eens een positieve note !
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, tandarts gebeld, doorverwijsbrief kaakchirurg komt deze week
Wie vraagt wordt overgeslagen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat je zo lief vraagt mag jij me er ook een geven
hoi Bos
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, tandarts gebeld, doorverwijsbrief kaakchirurg komt deze week
Dus ik word ook nog gebandquote:
Wat ben jij een kut redactielid man, bahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Als er voor crewbash notes worden uitgedeeld kan ook niemand mij meer iets maken.
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef Zeroku het volgende:
Lutte, note bovenstaande kutuser eens aub.
Ik mag mijn knopjes nog niet gebruiken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:48 schreef Zeroku het volgende:
Lutte, note bovenstaande kutuser eens aub.
Ik wilde een hele fiesse grap maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mag mijn knopjes nog niet gebruiken.
Bepalde gij dé ofwaquote:
Zie je het voor je? Dat ik iemand note?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef iBenny het volgende:
Lutte gaat helemaal los straks als ze dr knopjes mag gebruiken
WouterBquote:
Dat wordt inderdaad erg vaak, bericht gewijzigd duur prutte op... (niet doen)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef iBenny het volgende:
Lutte gaat helemaal los straks als ze dr knopjes mag gebruiken
Die zin snap ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad erg vaak, bericht gewijzigd duur prutte op... (niet doen)
Als Lutte een bericht edit. En dan met de reden (niet doen).quote:
Dat er onderaan een post komt te staan dat Lutte dat bericht heeft veranderd.quote:
ik volg je hier niet helemaalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die moeite hebben met begrijpend lezen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik volg je hier niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Kan toch, heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die moeite hebben met begrijpend lezen.
[ afbeelding ]
Weet ik, was ook maar een grapjequote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef tdrone het volgende:
je nieuwe UI is veel beter dan de vorige Zeroku
Ik geef het do.. niet nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef tdrone het volgende:
je nieuwe UI is veel beter dan de vorige Zeroku
Pff wat een toestand inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr.. tandarts verhaal zit toch nog ff anders.. tandarts belde terug.. *ik had gebeld met assistente, die mokkels kunnen ook niks*
Ik moet in maart op controle bij de mondhygieniste.. kijken of alles goed is met bacterie.. als dat zo is, krijg ik een doorverwijzing voor de ortho.. die gaat me dan weer doorverwijzen naar de kaakchirurg.. die gaat mn kaak naar achter brengen, en dan daarna door orthodontie worden mn tanden weer op elkaar gezet
wat een traject..
Ik kan wel even maïs planten op CityVille.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel even maïs planten op CityVille.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Maakt me niet uit... wie, wat, waar, maar ik heb popcorn nodigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan wel even maïs planten op CityVille.
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maakt me niet uit... wie, wat, waar, maar ik heb popcorn nodig
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!En een glas cola en dan genieten.
is er iets leuks op tv ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!En een glas cola en dan genieten.
Knutselen met Kos.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
die is er lekker al op het viva forum
heuh daar heb ik © opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Knutselen met Kos.
Dit voelt als een reeks.
wuutwaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
Wat is dat voor gelul met doek dit forum op
Tdrone zei datquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
Omg omg omg, mijn oudste ging wat kopen van zijn zakgeld, komt hij ook met een boekje thuis van Mama ik hou van je, met allemaal van die lieve teksten enzo erin![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet huilenquote:
ahwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
Omg omg omg, mijn oudste ging wat kopen van zijn zakgeld, komt hij ook met een boekje thuis van Mama ik hou van je, met allemaal van die lieve teksten enzo erin![]()
![]()
![]()
![]()
Oohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
![]()
uhuquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Zeroku het volgende:
Ik las in korte tijd 15 positieve reacties waaronder 12 lachsmilies .
Episch dit
Vooral die LaPoquote:
Aaaaaaaaaaaaaaawquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lulligquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Zeroku het volgende:
Whehe, vriend van m'n zus krijgt zo'n 600 euro aan advocaatkosten binnen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Zeroku het volgende:
Whehe, vriend van m'n zus krijgt zo'n 600 euro aan advocaatkosten binnen.
Tja. Als hij niet wil luisterenquote:
Of betalen, in dit gevalquote:
Zolang het niet mijn euro's zijn boeit het me eigenlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat doet pijn in zijn portemonnee!
Valt nog mee hoorquote:
Geef me eens een euro voor een euroknallerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zolang het niet mijn euro's zijn boeit het me eigenlijk vrij weinig.
Jouw euro's geven zal me geen pijn doen, mits het er geen 600 zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef me eens een euro voor een euroknaller![]()
Doet dat pijn?
Gefixedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jou euro's geven zal me geen pijn doen, mits het er geen 600 zijn
Whoepsquote:
quote:Geef me er dan maar 599.
Kan niet, hij had geen maïsquote:
Omdat supermarktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef Zeroku het volgende:
Waarom schiet ons mam niet op met boodschappen doen. [ afbeelding ]
Ik stel voor dat we een avondklok instellen voor grutjewu, dat na acht uur alleen toffe mensen mogen posten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja hij loopt te zeggen dat hij DW niet eens zou willen neuken
Het zijn er tien, dus je kunt aanschuivenquote:
Pics van je ballenquote:
welk soort gehakt is het?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zijn er tien, dus je kunt aanschuiven.
Geen idee, had mijn mamatje meegenomen. Heb er alleen paneermeel, curry en eieren bij gegooidquote:
Klinkt lekker, ik hou namelijk alleen van Halfom gehaktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, had mijn mamatje meegenomen. Heb er alleen paneermeel, curry en eieren bij gegooid.
quote:
Ik zal eens even vragen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Klinkt lekker, ik hou namelijk alleen van Halfom gehakt
Haha negerquote:
Ik volg het nog, ik wil nu jouw ballen dus stuur er maar 1 opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Zeroku het volgende:
Het is Halfomhalf.
En aangezien ik de helft heb gemaakt is het half half om half. Volg je het nog half?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik volg het nog, ik wil nu jouw ballen dus stuur er maar 1 op
quote:
Ja, anders kom ik ze persoonlijk halen, twee lust ik er ook welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:16 schreef Zeroku het volgende:
Wat denk jij, dat ik in de zak ga knippen voor één bal?
Ja dat magquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Chowi het volgende:
Hey, het gaat hier over ballen. Mag ik deelnemen aan de conversatie?
Mits je pics van jouw ballen post.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Chowi het volgende:
Hey, het gaat hier over ballen. Mag ik deelnemen aan de conversatie?
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, anders kom ik ze persoonlijk halen, twee lust ik er ook wel
Maar jij houdt toch helemaal niet van vrouwelijke ballen?quote:
Ik heb je via je wishlist city seals gegevenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zijn er tien, dus je kunt aanschuiven.
HAOIN CHEUWIEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van vrouwelijke ballen?
HOI PATJEN!!!1
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb je via je wishlist city seals gegeven
Maar wel als jij ze postquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van vrouwelijke ballen?
Ja, gisteren inderdaadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zou je bed nog uitproberen, remember
Hey kally, wij zijn nu even oudquote:
quote:
Je duikt de keuken in. Zoals het een echte vrouw betaamt.quote:
Je bent 18 geworden?quote:
Mag, kippenpootjes goed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je duikt de keuken in. Zoals het een echte vrouw betaamt.
Ik schuif straks wel even aan.
Jep, zo me eerste rijlesquote:
Oehhh ga doorquote:
Does the pope make the world safe for pedophiles?quote:
quote:
Oke, half uurtje dan zijn ze klaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Does the pope make the world safe for pedophiles?
Holy hell, dan moet ik opschieten. Nou ja, ik denk dat ik op de weg wel voorrang krijg als ik zeg dat ik bij de FOK! crew zit.quote:
Enkel op de digitale snelweg.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Holy hell, dan moet ik opschieten. Nou ja, ik denk dat ik op de weg wel voorrang krijg als ik zeg dat ik bij de FOK! crew zit.
En in Mierlo.quote:
Ik ben er al bijnaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Zeroku het volgende:
Ah eten..
CC ik hoop dat je onderweg bent, anders is het al koud voor je hier bent.
Hoi Myrquote:
Lulligquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH,
Scherm van een laptop verwisselen ...
kap losmaken: geen probleem, scherm losmaken, geen probleem, alles weer terug in elkaar ... laatste 2 schroeven in de laatste 2 gaatjes ... BEZET.
Heb ik onder de kap 2 schroefjes verkeerd zitten
Dadelijk maar ff opnieuw open schroeven
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:46 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH,
Scherm van een laptop verwisselen ...
kap losmaken: geen probleem, scherm losmaken, geen probleem, alles weer terug in elkaar ... laatste 2 schroeven in de laatste 2 gaatjes ... BEZET.
Heb ik onder de kap 2 schroefjes verkeerd zitten
Dadelijk maar ff opnieuw open schroeven
Iets bijzonders op de planning dan zaterdag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Pomtiedom.. proveren zaterdag vrij te krijgen..
een date ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Pomtiedom.. proveren zaterdag vrij te krijgen..
Hij is zaterdag in Delfzijl, korfballen, vroeg of ik kwam kijken.. gaarnequote:
Ik hoop er een langdurig project van te kunnen makenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Iets bijzonders op de planning dan zaterdag?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij is zaterdag in Delfzijl, korfballen, vroeg of ik kwam kijken.. gaarne
maar, dan alsnog komt ie zondag bij me, dus komt wel goed
Het klinkt al goed voor zoverquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hoop er een langdurig project van te kunnen maken
Jaaaaa, gister eerste date, was echt zo leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:03 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
[..]
Het klinkt al goed voor zover
Super zeg, het is je gegundquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaaaa, gister eerste date, was echt zo leuk
Succesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaaaa, gister eerste date, was echt zo leuk
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:14 schreef MissBitchy het volgende:
Ohja, deze wil ik jullie niet onthouden trouwens, mijn beste vriendin is een enorm schaatstalent![]()
En de spelfouten zijn niet van mij
Eerste keer dat ik het filmpje zag was het een Tena-lady momentjequote:
Haha, dat wil ik graag geloven ja!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het filmpje zag was het een Tena-lady momentje
Het is voor mij een goede reden om niet op de schaats te stappen, ik kom waarschijnlijk dan ook zo voorbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, dat wil ik graag geloven ja!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |