Als het jou niks boeit heb je er, lijkt me, ook weinig te zoeken lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
is het erg als ik nog nooit op sport gekeken heb
nee, ook nog geen 15:00quote:
nou sport interesseerd me wel maar ik heb eigenlijk nooit de behoefte gehad dat op fok te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het jou niks boeit heb je er, lijkt me, ook weinig te zoeken lijkt me.
Ohw, ze komen maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/Pricillaa/status/22233552280092672
Iemand hier?
Wat een mooie tekstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
kom je aan mijn vriendin vrienden of familie barst de bom los ook al weet ik niet wie je bent ik zoek je op tot ik je heb. want mensen kennen de echte mij niet probeer me uit en je komt er achter ik bluf niet. haal iedereen die je wil maakt mij niet uit. als dit niet duidelijk is kom je er achter. jeweethoezemijnoemen.(L)
Zou dit in m'n sig passen?
wat een kut tekstquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
kom je aan mijn vriendin vrienden of familie barst de bom los ook al weet ik niet wie je bent ik zoek je op tot ik je heb. want mensen kennen de echte mij niet probeer me uit en je komt er achter ik bluf niet. haal iedereen die je wil maakt mij niet uit. als dit niet duidelijk is kom je er achter. jeweethoezemijnoemen.(L)
denk niet dat het past want ik wou eerst benny's tweede opsluiting ook nog in mijn sig zetten maar dat pastte nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Zeroku het volgende:
Te langquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat een mooie tekst
Ik zou het doen
hier is het zwaar bewolktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Zeroku het volgende:
Er schijnt een mooi zonnetje hier.
Lut.
enig verschil. ik ben niet vlakbij jouquote:
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enig verschil. ik ben niet vlakbij jou
115kmquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.
Onwaar, Monaco is klein.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onwaar, nederland is klein. Jij bent wel vlakbij mij.
aangezien normaal binnen de 5 km zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vergeleken met een ander land is dat niet ver.
Tja. Dat jij nou in Gelderland ofzo werkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aangezien normaal binnen de 5 km zitten
vertelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef tdrone het volgende:
als benny wat afwezig is hij heeft een nieuwe carriere gevonden
lolquote:
Thanks.quote:
Nah, zal er wel meer mee te maken hebben dat ik niet hoeft te werken en gewoon thuiszitquote:hoe bedoel je dat van grtdojw zeroku?
daarom kom ik er ook niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Wat een bagger is grotptjwjtwwjtpj overdag.
overdag is het meestal ook minder gezellig als savond maar net was het wel leukquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:33 schreef Zeroku het volgende:
Wat een bagger is grotptjwjtwwjtpj overdag.
Hoe is het afgelopen met Kos?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
overdag is het meestal ook minder gezellig als savond maar net was het wel leuk
mwa, doe mij maar weer de gezelligheid van 2 jaar terug in dat topicquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
overdag is het meestal ook minder gezellig als savond maar net was het wel leuk
Ik kan het topic niet meer vinden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ze hadden geloof ik door dat we van fok waren
er komt geen SC in het CRE forum...quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef Lutte het volgende:
[waar moet ik de Kos met de snor SC dan openen?]
Op het vivaforum.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
er komt geen SC in het CRE forum...
maar er bleven mensen vragen aan lutte of er toch een kwam. Toen vroeg ik of er een kos met de snor sc kon komen (een user die we wel vaker belachelijk maken om zijn meesterlijke naam)
en toen reageerde lutte zo:
[..]
whehehe, die uitleg er ook bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
er komt geen SC in het CRE forum...
maar er bleven mensen vragen aan lutte of er toch een kwam. Toen vroeg ik of er een kos met de snor sc kon komen (een user die we wel vaker belachelijk maken om zijn meesterlijke naam)
en toen reageerde lutte zo:
[..]
Maar die SC... Het ging al twintig post over de SC, en over het maken van een logo, toen zei iemand: de SC zal vast hard gaan lopen. Dus ik zeg: om het SC'en het knutselen niet te laten overschaduwen beginnen we niet meteen met een SC. En de volgende reactie: ja ik denk ook wel dat de SC hard gaat lopen.quote:
Of in de kos met de snor SC naar CRE. We trekken heel viva en yes leeg met onze kekke knutsels.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
van mij mag je in je CRE forum best linken naar de kos met de snor sc hoor
neequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of in de kos met de snor SC naar CRE. We trekken heel viva en yes leeg met onze kekke knutsels.
Dikke care. Ik geef ze een dweil en een stofzuiger en ze zijn de hele dag stilquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, die is op Viva. Wel goed opletten, ze gaan je helemaal natrekken.
Of wat rode haarverf en een schaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dikke care. Ik geef ze een dweil en een stofzuiger en ze zijn de hele dag stil [ afbeelding ]
Schaarquote:
Volgens mij al 10 keer verkapt gezegdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
mag het nu gezegd worden van cc of is dat stiekem nog geheim
Zolang je er geen topics over gaat openen zal het geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
mag het nu gezegd worden van cc of is dat stiekem nog geheim
Moet je een stok in je holquote:
Houd je dat niet bij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |