yupquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rij je echt in zo'n ding? Wat leuk
Gaafquote:
Kon ook maar 1 nummer zijn. Blijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
De TT slaat trouwens op het feit dat ik dit nummer in mijn hoofd heb.
Potver, ik was net aan het kwissen waar het op sloegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
De TT slaat trouwens op het feit dat ik dit nummer in mijn hoofd heb.
Whut, Ll heb jij gewoon een PIMP-abonnement?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaag weer geen productief dagje denk ik, maar ff m'n nieuwe werkflaptop installeren enzulks
He is the motherfucking P.I.M.P. Jeweets!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut, Ll heb jij gewoon een PIMP-abonnement?
En dat voor de grootste Dannyloverquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He is the motherfucking P.I.M.P. Jeweets!
Al weet ik hoe lang hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut, Ll heb jij gewoon een PIMP-abonnement?
Nou ja ik bekijk je niet elke dag hoorquote:
Dan zou je nergens meer toe komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja ik bekijk je niet elke dag hoor
Noem jij mij nu dikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou je nergens meer toe komen.
Of juist wél!
Knap hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Zelf opgeknapt afgelopen jaar. Mijn trots
quote:
Volle handjesquote:
Je hebt ook maar 2 handjes, dus sowiesoquote:
Ja maar je moet niet het gevoel hebben dat je handjes tekort komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook maar 2 handjes, dus sowieso
Daaromquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook maar 2 handjes, dus sowieso
Nee Ll moet wel een beetje het lijf in proportie houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef omearos het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet het gevoel hebben dat je handjes tekort komt
Zit jij daar dan ook bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja LL, je leest het goed, ik hossel gewoon even een triootje voor je! No problemo.
Zolang het 2 vrouwen zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja LL, je leest het goed, ik hossel gewoon even een triootje voor je! No problemo.
quote:
Geen specs die je eist, gewoon random?quote:
Sure.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang het 2 vrouwen zijn![]()
![]()
Heb jij wat aan PGR en JJH?
En nu wou je zeggen dat ik maar mee moet doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
JJH heeft het véél te druk hoor, da gaa nie lukken nie.
Neuh gewoon reden nummer 1 waarom de onderhandeling al niet doorgaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En nu wou je zeggen dat ik maar mee moet doen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno, is dat wat voor jou Erik? Daar hoor ik goeie verhalen over
Of was het nou iemand anders, ik weet het niet meer![]()
Ja jij was daar bij, die meetquote:
Heb jij Erik ook al gemeet? Ohhquote:
Ook goed. Gooien we DirkH er ook nog bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno, is dat wat voor jou Erik? Daar hoor ik goeie verhalen over
Of was het nou iemand anders, ik weet het niet meer![]()
Het was de legendarische TALmeetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was de legendarische TALmeet.
GMTAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Pisces, wanneer kom je ook eens meemeeten?
Die hebben we al gereserveerd voor de hetero's, sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook goed. Gooien we DirkH er ook nog bij.
Wie was dan dat lekkere ding? Pm staat losquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was de legendarische TALmeet.
Het zal er vol met heerlijkhedenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was dan dat lekkere ding? Pm staat los
Geen idee nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Pisces, wanneer kom je ook eens meemeeten?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zal er vol met heerlijkheden.
Maar ik denk dat je Fles bedoelt.
Ah, maar het is niet bij voorbaat al uitgesloten dat we je zoete gezichtje een keer mogen aanschouwenquote:
Ligt eraan wie 'we' isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, maar het is niet bij voorbaat al uitgesloten dat we je zoete gezichtje een keer mogen aanschouwen?
Oh dan ken je al wel 2 leukerdsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:33 schreef omearos het volgende:
ik ken jullie allemaal niet
Maar Symph en JJH dan weer wel
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het hier?
Ik! En andere leuke mensen.quote:
Mogguhtjes Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het hier?
Wangetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai Piscesquote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Coen MoulijnEen legende is heengegaan.
Je weet wel die hoekjes op je gezichtquote:
Gaat wel hier, en met jou?quote:
en die zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet wel die hoekjes op je gezicht
Ja helaas, hij lag al een week in het ziekenhuis in een slechte lichamelijke conditie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh echt?Dat laatste nieuws heb ik nog niet gehoord.
Jep.quote:
Ja dat had ik wel gehoord, maar dit nog niet..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja helaas, hij lag al een week in het ziekenhuis in een slechte lichamelijke conditie.
Muisjes? Of hagelslag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gekleurde muisjes op brood meenemen in een broodtrommel wordt nooit een succes. In vaste vorm blijven ze gewoon niet.
Ojááá, dat vond ik er zo geweldig aan vroegerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gekleurde muisjes op brood meenemen in een broodtrommel wordt nooit een succes. In vaste vorm blijven ze gewoon niet.
Ja, zo zoetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan werd het zo'n heerlijke vruchtenhagelpasta!
Miauwtjequote:
Waarom moet jij dat doen? Kan me voorstellen dat je boos bent. Gewoon laten merken aan je collegaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
Collega's![]()
Meneer moest in de twee weken dat ik vrij was gewoon werken en vandaag moet ik alsnog zijn werk van de afgelopen twee weken doen. Ik ben boos
Die heeft zeker de hele dag zitten Fok!kenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
Collega's![]()
Meneer moest in de twee weken dat ik vrij was gewoon werken en vandaag moet ik alsnog zijn werk van de afgelopen twee weken doen. Ik ben boos
Heb ik ook gedaan hoor. Hij had niet echt een excuus...ja, een zwakke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat doen? Kan me voorstellen dat je boos bent. Gewoon laten merken aan je collega
Haha ja maar dan had hij in ieder geval nog iets nuttigs gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft zeker de hele dag zitten Fok!ken![]()
Wat een eikel
We zijn anderhalf uur verderquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Graseter het volgende:
Net om 11.30 dacht ik "Wat gaat de tijd toch snel vandaag!" daarna keek ik op de klok.
Maar jij bent toch ook ziek?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ben echt zo ongelofelijk moe en verveel me.
Als ik alleen was hier ging ik slapen.
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Vorige week wel ja.
Nou gelukkig weer beter.
Lovelyquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
Mooi, ben ondertussen wel klaar met de kou
Ligt er nog steeds sneeuw daarquote:
Meeste elfstedentochten worden in januari/februari gehouden. Ik gok dat het begin februari weer behoorlijk koud is.quote:
Ja. Ging vanmorgen weer bijna onderuitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ligt er nog steeds sneeuw daar
Ja, februari is meestal wel een winterse maandquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Meeste elfstedentochten worden in januari/februari gehouden. Ik gok dat het begin februari weer behoorlijk koud is.
Aaahh...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Ja. Ging vanmorgen weer bijna onderuit
hier is het nog bevroren en glad. Van die dikke pakketten waar op straat 2 sporen door lopen voor de auto'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog wit zat ja, wel het merendeel derrie.
Oh, dat haat ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef omearos het volgende:
[..]
hier is het nog bevroren en glad. Van die dikke pakketten waar op straat 2 sporen door lopen voor de auto's
Idem hier in de straat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef omearos het volgende:
[..]
hier is het nog bevroren en glad. Van die dikke pakketten waar op straat 2 sporen door lopen voor de auto's
Hier gelukkig niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog wit zat ja, wel het merendeel derrie.
Wasdaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:39 schreef Graseter het volgende:
Wie heeft er allemaal Google Latitude hier?
Ik wilde dat jij het zou uitleggenquote:
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde dat jij het zou uitleggen![]()
Nee, heb ik dus niet. Ik zit zo'n 8 uur per dag op dezelfde plek, minstens 4 dagen in de week. Echt spannend wordt het niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Sow... klaar
Live vanaf nieuwe laptop
Welkom in 2007!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Sow... klaar
Live vanaf nieuwe laptop
Maar jij hebt het wel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Na 6 uur is het een ander plekje.
Hallo laptop van Llquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Sow... klaar
Live vanaf nieuwe laptop
Hallo misbruikte laptop van de baas van Llquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, laptop van de baas, die Ll gebruikt/misbruikt
I like it when you talk dirtyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hallo misbruikte laptop van de baas van Ll
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik spankte de spatiebalk van Ll
je gaat ook gelijk voor het grootste knopje van Llquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik spankte de spatiebalk van Ll
Nee klopt, ik weet dat je een Tukster bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Volgens je profiel woon je ook niet heel ver weg
Nou ja, groot....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:04 schreef omearos het volgende:
[..]
je gaat ook gelijk voor het grootste knopje van Ll
Stille grote aanwezige...er zitten geen letters op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
De spatiebalk domineert wel enorm op het toetsenbord. Mooi om daar eens bij stil te staan.
Het is stiekem gewoon een grote Page down knop.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
De spatiebalk domineert wel enorm op het toetsenbord. Mooi om daar eens bij stil te staan.
een page down knop die mijn katten altijd weten te vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is stiekem gewoon een grote Page down knop.
Heeft ze al meer dan 10 nummers uitgebracht dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben de Katy Perry top 10 aan het kijken, helemaal wappie.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef omearos het volgende:
[..]
een page down knop die mijn katten altijd weten te vinden
Wist ik ook niet, maar blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heeft ze al meer dan 10 nummers uitgebracht dan?
Iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:41 schreef Bellatrix het volgende:
Maar TMF zou 1 januari weggaan en hij is er nog steeds.
quote:
hier ook maar TMF aangezet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke tip, ik gooi de tv hier op TMF. Er is toch verder niemand.
O god, daar zat ik ook nog in.quote:
Ik heb een van de eerste nog, de tweede ofzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:44 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb nog een cd van de Music Factory
TMF chat heb ik nooit gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O god, daar zat ik ook nog in.
[..]
Ik heb een van de eerste nog, de tweede ofzo.
Jaaaaaaaa.quote:
Oh, toen zat ik nog op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef omearos het volgende:
[..]
TMF chat heb ik nooit gedaan.
Ff de cd opgezocht, het is nummer 2 uit 1996
Met een bierbuikjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa.Had het er laatst nog over. Sacha is echt zo'n prins op het witte paard die dan in 5 jaar op de bank zit met een hand in zijn broek en je zijn ''vrouwtje'' noemt.
Wie?quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, toen zat ik nog op de middelbare school
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij krijgt ook echt zo'n puttenkin, op zeker.
Ik denk altijd dat hij net voor de opnamen zo ongelofelijk hard in zijn persoonlijke plekje is getrapt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik vind zijn accent zo...zo...goddelijk
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze piek in kijkcijfers moet toch opvallen.
Cupcakes op je tietenquote:
Haha ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat hij net voor de opnamen zo ongelofelijk hard in zijn persoonlijke plekje is getrapt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze piek in kijkcijfers moet toch opvallen.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog beter, vagina cupcakes.
[..]
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Piscesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik krijg nu een hele lading DM's binnen van gister en vandaag...![]()
Lekker op tijd
[..]
[ afbeelding ]
Van wie krijg jij die dm'squote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik krijg nu een hele lading DM's binnen van gister en vandaag...![]()
Lekker op tijd
Als ze werken vind ik het een fijn ding, lekker snelquote:
We zijn een fanclubdag aan het organiseren, nu weet je hetquote:
Ohhhhww...voor wie?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zijn een fanclubdag aan het organiseren, nu weet je het
Als ik ze wegklik vliegen ze over het hele scherm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze werken vind ik het een fijn ding, lekker snel
Ze rolden hier net als een waterval door het schermquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik ze wegklik vliegen ze over het hele scherm.
als je niet exact op het kruisje klikt gaan ze idd alle kanten opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik ze wegklik vliegen ze over het hele scherm.
Wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
Bella ik zie nu pas je tekst over het reportje
Dan neem ik mijn alter ego wel aan, Rondzuigende Rita, ook te vinden op de Zeedijk in de late uurtjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, je zou nog een keer hier komen
Dat topic reportje van gisterquote:
Oja.quote:
wat het je gemeld?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja.Niemand reageerde, goed systeem wel.
Ik heb je net een DM terug gestuurd dat ik vanavond je PM beantwoord.quote:
Symph was er laterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja.Niemand reageerde, goed systeem wel.
O wel?quote:
Een of andere mongool die hier zat te spammen.quote:
Ik dacht nog 'hey wat toevallig'quote:
Jacobusssss?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een of andere mongool die hier zat te spammen.
Ja die droeftoeter.quote:
Ja, stom systeem.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb je net een DM terug gestuurd dat ik vanavond je PM beantwoord.
Als je nou even leest dat de DM's al blijven hangen
Wat, waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hij was dus geen 48u weg, da was gewoon het welbekende spierballentaaltje
Ik mis het ook hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat, waar![]()
Ik mis ook weer meteen van alles hè.
Waarom zegt ie dat dan ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
Das gewoon de persoon. Spierballentaaltje, altijd en overal, en niet echt snappen dat het op een forum niet overkomt en vaak nogal 'quote:
Ziet er inderdaad nogal léquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das gewoon de persoon. Spierballentaaltje, altijd en overal, en niet echt snappen dat het op een forum niet overkomt en vaak nogal '' is als je ineens gaat roepen
'Klaar nu, we trekken een streep
------------------------------------------------------------------'
En meer van dat soort dingen
gaat dit over de 48-uursban van jacobus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
gisteren om 20:38 dusquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef jacobussss het volgende:
ga ergens anders een topic verneuken of so ga weg
gisteren om 21:04quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, onze grote vriend mag 48 uur nadenken over zijn baggeractie
readyboostquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef omearos het volgende:
[..]
gaat dit over de 48-uursban van jacobus?
Laatste bericht in dat topic:
[..]
gisteren om 20:38 dus
[..]
gisteren om 21:04
Dus mss is hij nu wel 48 uur weg![]()
Ja, nu de conclusie, kom op, je kan hetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef omearos het volgende:
[..]
mja, zover was ik, da's dezelfde als die hier liep te spammen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, nu de conclusie, kom op, je kan het
mijn conclusie zie je hierboven, dat het topic was van voor de melding van Symph over een ban.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, nu de conclusie, kom op, je kan het
Oh jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:34 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn conclusie zie je hierboven, dat het topic was van voor de melding van Symph over een ban.
Dus nou snap ik het nog niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh jaje hebt ook gewoon gelijk
ik dacht dat topic van vandaag was en hij er nog in had gereageerd, maar het was gister de 3e
Oeps
Ja omearos, sorry omearos
waarom denk je dat veel mensen denken dat ik een man ben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk altijd ome Aros. Maar je bent meer tante Aros.
Ik heb toch echt iets anders gezien in een andere forumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:38 schreef omearos het volgende:
[..]
waarom denk je dat veel mensen denken dat ik een man ben?
Was briljant op de 11-jaarsmeet: "ow ben jij omearos? Ik dacht dat dat een vent was"
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb toch echt iets anders gezien in een andere forum
Je komt ook wel erg vrouwelijk over hoorquote:
Ik heb nu een idee. Maar je paars/gele plaatje geeft een vrouwelijke vibe. Iets Libelle-achtigs.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:38 schreef omearos het volgende:
[..]
waarom denk je dat veel mensen denken dat ik een man ben?
Zoals wat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij jouw naam zie ik zo'n grote wilde woeste Griekse god voor mequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu een idee. Maar je paars/gele plaatje geeft een vrouwelijke vibe. Iets Libelle-achtigs.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij jouw naam zie ik zo'n grote wilde woeste Griekse god voor me
Binnenkort nog een pittige vrouwen meet tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
Pittige vrouwen collectief. Maken FOK! een zalige plek sinds 2011.
wut, zitten jullie nog samen op een ander forum?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oja, weet ik niets van, vertel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Binnenkort nog een pittige vrouwen meet tochOf jij en Dushi tenminste
subforumquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wut, zitten jullie nog samen op een ander forum?
In Maart ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TAL huisjes meet is toch begin febr?
Ohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In Maart ja.Ja daar gaan we zeker heen.
Al weet ik niet precies wie er allemaal nog komen met de actuele verhoudingen her en der. We shall see.quote:
Haha ja dat dacht ik ook al toen ik net het lijstje zagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al weet ik niet precies wie er allemaal nog komen met de actuele verhoudingen her en der. We shall see.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha ja dat dacht ik ook al toen ik net het lijstje zag![]()
Nou je erg niet, maar volgens mij komt >50% niet meer in TAL en is er onderling wel wat gedoe wat ik gelezen/gehoord hebt. Maar tis nog ruim 2 maanden natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]Is het zo erg dan?
* lijstje bekijken gaat *
Het zal allemaal wel goed komen, we gaan er gewoon iets gezelligs van maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je erg niet, maar volgens mij komt >50% niet meer in TAL en is er onderling wel wat gedoe wat ik gelezen/gehoord hebt. Maar tis nog ruim 2 maanden natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel goed komen, we gaan er gewoon iets gezelligs van maken.
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]als er een leuk ploegje overblijft kom ik miss ook wel avondje buurten
Ze lopen op Fok rondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:05 schreef pgrferrari het volgende:
Wie zijn er dan nog over en waar is de rest gebleven?
Ieuwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Droste chocola gehaald, wit-melk en dat smaakt naar tabak?
Merendeel is hier ook niet van TAL.quote:
Ja beetje wel jaquote:
Me to.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merendeel is hier ook niet van TAL.
Ik ben bij nummertje 1 van V&A begonnenEn daarna naar TAL.
Ja maar jij zit/zat daar ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Merendeel is hier ook niet van TAL.
Ik ben bij nummertje 1 van V&A begonnenEn daarna naar TAL.
Niet meer halen dusquote:
Ik nietquote:
Ik koop nooit Droste en nu zag ik zo'n rek met die kleine "rolletjes".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet meer halen dusIk vind de cappuccino chocola van hun wel lekker though
Das woarquote:
Echt, ik kan em aanradenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik koop nooit Droste en nu zag ik zo'n rek met die kleine "rolletjes".
Oh die cappu klinkt lekker
Er kijken er meer geen TAL-programma's daarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef omearos het volgende:
ik zit idd niet in TAL, kijk niet naar die programma's dus heb daar ook niks te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |