Je weet wat readyboost is?quote:Op maandag 3 januari 2011 00:51 schreef jacobussss het volgende:
met wat voor apparaten kun je readyboost gebruiken ??
en kun je het ook gebruiken met je telefoon dus als je je telefoon aansluit op de pc kan je dan ook readyboost gebruiken ? ? er zit een microsd 8gb in mijn telefoon als ik die der uithaal en in mijn pc doe werkt die dan wel ??
De usb stick wordt dan geadresseerd als werkgeheugen (RAM). Als je je usb stick er dus uit trekt kan je een BSOD krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:57 schreef jacobussss het volgende:
en als je readyboost gebruikt wat krik je dan op ?? je ddr geheugen ?? of geheugen ?? wat gaat er dan precies sneller als ik het gebruik
Je moet een USB-stick er dan ook nooit zomaar uittrekken.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:00 schreef fonsoy het volgende:
[..]
De usb stick wordt dan geadresseerd als werkgeheugen (RAM). Als je je usb stick er dus uit trekt kan je een BSOD krijgen.
Ik zou ff op tweakers kijken voor antwoorden.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:08 schreef jacobussss het volgende:
en een snelle usb stick ?? naar wat moet ik dan precies kijken ??
ik heb een duracell 4gb
Hoeveel slots heb je en hoeveel RAM heb je erin geprikt?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:06 schreef jacobussss het volgende:
maar in mijn moederbord kan er niet meer in geprikt worden
Koop dan 2x2 GB en verkoop je huidige 2x1 GBquote:Op maandag 3 januari 2011 01:13 schreef jacobussss het volgende:
ik heb maar 2x 1gb werkgeheugen ik heb al in andere topics gevraagt of ik er meer kon inprikken maar dat kon niet met mijn moederbord!
daaarom d8 ik misschien aan die manier
Dan zou ik eerder naar een ander moederbord kijken dan naar readyboost.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:13 schreef jacobussss het volgende:
ik heb maar 2x 1gb werkgeheugen ik heb al in andere topics gevraagt of ik er meer kon inprikken maar dat kon niet met mijn moederbord!
Welk moederbord heb je?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:13 schreef jacobussss het volgende:
Als dat echt waar is kun je beter kijken voor een nieuwe PC.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:14 schreef jacobussss het volgende:
hij kan niet meer aan geloof ik dan 2 gb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |