Hoe is het met je scharrel?quote:
Omdat ze met oudjaarsdag weer naar het ziekenhuis moest voor haar longen.quote:
Kun je haar niet bellen dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat ze met oudjaarsdag weer naar het ziekenhuis moest voor haar longen.
En ik heb ze dit jaar nog niet gesproken
Oh, das kutquote:Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat ze met oudjaarsdag weer naar het ziekenhuis moest voor haar longen.
En ik heb ze dit jaar nog niet gesproken
Ik denk van wel, ik moet ze nog ontmoetenquote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, das kut
Maar tussen jullie zit het wel goed?
Oh dat klinkt niet bestquote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zoon reservemobiel die op voicemail staat.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk van wel, ik moet ze nog ontmoeten
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk van wel, ik moet ze nog ontmoeten
Of het zijn er 2 natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Wat klinkt dat Vlaams trouwens 'ze'
Ja, nouja ze zou een nieuwe krijgen, maar was iets misgegaan met de winkel. Ze is er verder niet achteraangegaan omdat ze ziek is.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet best![]()
Wat heeft ze precies? Ik heb ook wel eens last van mijn logen, kan best lang duren
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Wat klinkt dat Vlaams trouwens 'ze'
Hoop deze maand.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik dacht dat je laatst bij haar was geweest?
Al enig idee wanneer je haar gaat zien dan?
Een nieuwe long? In de winkel?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, nouja ze zou een nieuwe krijgen, maar was iets misgegaan met de winkel. Ze is er verder niet achteraangegaan omdat ze ziek is.
Veel hoesten, en ze heeft nu ook een virus te pakken.
Ik hoop het ook Pgrquote:
En dat ik ze snel spreekquote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook PgrEn ook dat ze snel opknapt.
Als ze opknapt spreek je haar snellerquote:
Jaquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze opknapt spreek je haar sneller
Ehm, leuk feestje gehad, alle Champagne in de stad opgedronken, nog wat toeristische dingen gedaan en veel bezoekjes afgelegd. Het was erg gezelligquote:
De ontstekers zaten er wel al bij?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
Niet gebruikt want was beetje zonde om van dat goedkope vuurwerk aan te hangen.
Ontstekers zijn namelijk redelijk prijzig.
Hopelijk heb ik dit jaar wat grote potten.
Fijn dat je het leuk gehad hebtquote:Op zondag 2 januari 2011 23:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm, leuk feestje gehad, alle Champagne in de stad opgedronken, nog wat toeristische dingen gedaan en veel bezoekjes afgelegd. Het was erg gezellig
Blijven die wel zo lang goed dan? Ik heb geen idee hoor...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik ze het liefste voor wat groot siervuurwerk.
Ik denk van welquote:Op zondag 2 januari 2011 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blijven die wel zo lang goed dan? Ik heb geen idee hoor...
Ja, idd slim!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben maar een stuk eerder bezig gegaan, dan kan ik in een rustig tempo de week beginnen. Slim he.
Nee, maar ik ben al vanaf half 5 opquote:
Wat een wijf ook. Ongelofelijkquote:
We hebben ook meteen discussie in de FFSCquote:
Ik ben ingehaakt, want ik wil iig lezen dat ik niet de enige ben die me opwindtquote:Op maandag 3 januari 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben ook meteen discussie in de FFSC
Da's stomquote:Op maandag 3 januari 2011 12:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kut, want er werd niet open gedaan.
Lekker is dat, niet nagekomen afspraken.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kut, want er werd niet open gedaan.
Idd, hij had wel een berichtje gestuurd dat hij naar de AH was.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker is dat, niet nagekomen afspraken.
Druk, drukquote:
Againquote:Op maandag 3 januari 2011 16:03 schreef omearos het volgende:
hier ziek. Heb net een uur geslapen in de stoel
Oh bah joh!quote:Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Nog steedsmag zo antibioticakuur ophalen bij de apotheek
Chickiequote:
Heb ik al.quote:
Goed punt.quote:
Oh myquote:Op maandag 3 januari 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog de buurt onveilig gemaakt met oudjaar?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh myEcht, we waren dan van alles aan het afsteken, en mijn kutbuurman steekt een pijl af en echt recht over mijn hoofd heen wtf.
Dat was het meest spectaculaire.
Du?
Oh dat vind ik echt zondequote:
Ik had bijna niks voor in de avondquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt zondeen irritant
![]()
Bewaar dat vuurwerk toch gewoon voor de avond...
Wat zullen je buren blij met je geweest zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had bijna niks voor in de avond
Was in het bos bezig geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zullen je buren blij met je geweest zijn
Arm schaapjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis![]()
En brak, dus geen school maar vanavond
Dat snap ik niet...had je alleen rotjes ofzo? Siervuurwerk zie je toch gewoon niet overdag?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had bijna niks voor in de avond
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
Thuis![]()
En brak, dus geen school maar vanavond
Dat is voor mij al een reden dat ik bijna een hekel aan vuurwerk heb. Dagenlang geknal en op de dag zelf ook al vanaf 9 uur in de ochtendquote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt zondeen irritant
![]()
Bewaar dat vuurwerk toch gewoon voor de avond...
Nee, wel knal maar geen rotjesquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat snap ik niet...had je alleen rotjes ofzo? Siervuurwerk zie je toch gewoon niet overdag?
Ik vind het siervuurwerk erg mooi maar dat geknal, zeker overdag, vind ik erg irritantquote:Op maandag 3 januari 2011 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is voor mij al een reden dat ik bijna een hekel aan vuurwerk heb. Dagenlang geknal en op de dag zelf ook al vanaf 9 uur in de ochtend
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het siervuurwerk erg mooi maar dat geknal, zeker overdag, vind ik erg irritant
Mooi genieten van de euro's van anderen.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het siervuurwerk erg mooi maar dat geknal, zeker overdag, vind ik erg irritant
Haha ja dat absoluutquote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi genieten van de euro's van anderen.
Goedemiddag!
Hey Dushiequote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi genieten van de euro's van anderen.
Goedemiddag!
Werd je nog raar aangekeken dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was ook de enige vrouw die vuurwerk deed halen bij de Boerenbond ()
Nouja, het is een boerengat, en ik word met mijn kleren en totale appearance siewosie altijd wat aangekeken.quote:
Domme vraag ook, ze waren zeker bang dat er spul spontaan ging branden door jouw shine.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, het is een boerengat, en ik word met mijn kleren en totale appearance siewosie altijd wat aangekeken.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Domme vraag ook, ze waren zeker bang dat er spul spontaan ging branden door jouw shine.
That's hotquote:Op maandag 3 januari 2011 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Ja joh, aansteekmateriaal word overbodig als Lisa de ruimte binnenkomt. Ik ben een Olympische fakkel 24.7.
Lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Piscie! Straks Hollandse pot hier, wat doe jij?
Eet smakelijkquote:
Die was lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkerWelke Hollandse pot?
Ik heb nog tagliatelle van gister
Oehh, kliekjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LekkerWelke Hollandse pot?
Ik heb nog tagliatelle van gister
Zuurkool...ik heb het laatst weer gemaakt en ik moest nog aan je denken.quote:
Aww, wel goed geprobeerd!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zuurkool...ik heb het laatst weer gemaakt en ik moest nog aan je denken.
Nee, ik ga het zelf nooit meer maken
Mislukt? Of hou je er gewoon niet van?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zuurkool...ik heb het laatst weer gemaakt en ik moest nog aan je denken.
Nee, ik ga het zelf nooit meer maken
quote:
Ja, maar had me voorgenomen, van tevoren, dat het de laatste poging zou zijn.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zijn hier gewoon nog die klote dingen aan het afsteken, dag 15 zitten we inmiddels, joepie
Ik vind het wel lekker maar ik krijg het zelf gewoon niet lekker klaargemaakt.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mislukt? Of hou je er gewoon niet van?
Zo voel ik me langzamerhand wel, dat gezeik met die pubers, in drukke straten afknallen, voor je voeten gooien of als je net met je hond voorbij komt.quote:
Ohquote:Op maandag 3 januari 2011 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker maar ik krijg het zelf gewoon niet lekker klaargemaakt.
Ja, dat is helemaal zielig. Arm beestquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo voel ik me langzamerhand wel, dat gezeik met die pubers, in drukke straten afknallen, voor je voeten gooien of als je net met je hond voorbij komt.
Ik ga het nog wel een skeer proberen, voorlopig niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhEn het is zo lekker
![]()
Ik maak het wel eens hartje zomer, om het hele jaar even te breken
Dat doe ik niet hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo voel ik me langzamerhand wel, dat gezeik met die pubers, in drukke straten afknallen, voor je voeten gooien of als je net met je hond voorbij komt.
Nee zij niet, maar ik loop al 2 weken in de stressquote:Op maandag 3 januari 2011 17:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is helemaal zielig. Arm beestHeeft hij/zij erg veel stress?
Eind dit jaarquote:Op maandag 3 januari 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zij niet, maar ik loop al 2 weken in de stress, want je weet niet waar ze afsteken of dat je net de hoek om komt. Je zal het maar net tegen je aan krijgen.
2 jaar geleden al voor de voeten van de hond gegooid, gelukkig een ruk aan de lijn kunnen geven.
Boh ben echt blij als die pestbende weer tot eind volgend jaar weg is.
quote:
Fijne avond Miauwquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga er vandoor hoor ik net! Eet smakelijk en fijne avond alvast
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit gevoelsmatig duidelijk nog in het vorige jaar
[..]
Fijne avond Miauw
Eet zequote:Op maandag 3 januari 2011 17:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij dat het alfabet toch veelzijdiger is.
Nu eten.
Zou je dan even kunnen stoppen met klieren?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:03 schreef jacobussss het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa
en neeeeee geen symph xD![]()
Symph is een schatquote:Op maandag 3 januari 2011 18:03 schreef jacobussss het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa
en neeeeee geen symph xD![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, ik moest lachen om je Tweet over de apensoort
En het is echt een doodgewone Finse naam, net als Jansen of Bakker hierquote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Maki's zijn wel echt leuke beesten.
Gek dat ze zich dan niet zo over de wereld hebben verspreid in voetballand. Deze variant kende ik nog niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En het is echt een doodgewone Finse naam, net als Jansen of Bakker hier
Och alsof er veel goeie stervoetballers uit Finland komenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gek dat ze zich dan niet zo over de wereld hebben verspreid in voetballand. Deze variant kende ik nog niet.
Haha, dat is waar. Ik kan het beter breder trekken naar alle Finnen die ik ken. Hautamaeki vind ik zo mooi, schansspringer.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof er veel goeie stervoetballers uit Finland komenDie zijn wereldkampioen met ijs, niet met de bal
Das ook de apensoortquote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik kan het beter breder trekken naar alle Finnen die ik ken. Hautamaeki vind ik zo mooi, schansspringer.
Lekker rustigquote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een josti verwijderd uit dit topic
Lekker, als je toch bezig bent Erikquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Ik wist niet dat de draaideur van de V&D zo hard aan kon komen
Je mag 'm wel hebben eigenlijk, want ik zit stampvol van vieze risotto.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker, als je toch bezig bent Erik
Ik zit ook nog vol eigenlijk, maar ik leg hem voor straks neerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag 'm wel hebben eigenlijk, want ik zit stampvol van vieze risotto.
Oh dat is kut, zeker voor het MCA.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Blij dat ik weer in de lucht ben, sneller dan verwacht ook
http://www.noordhollandsd(...)t-door-vernielingen-
Ja nou en of, en ook het West Fries gasthuis.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is kut, zeker voor het MCA.
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, onze grote vriend mag 48 uur nadenken over zijn baggeractie
Een vriendin van me heeft een vriendin en haar vriend voetbalt in Nederland.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och alsof er veel goeie stervoetballers uit Finland komenDie zijn wereldkampioen met ijs, niet met de bal
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik kan het beter breder trekken naar alle Finnen die ik ken. Hautamaeki vind ik zo mooi, schansspringer.
Er zijn wel een paar goede Finse voetballersquote:Op maandag 3 januari 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft een vriendin en haar vriend voetbalt in Nederland.Finnen dus.
Hallon!quote:
Haha ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bella
Heb jij ook nog lekker vakantie?
Ik ben niet zo goed in wat jij doet, mijn hoofd is een warboel 25/9quote:
Ik had vandaag Hans van Breukelenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb Dirk Kuijt dubbel, heb je Ricky van Wolfswinkel?
Een grote kin en meer niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had vandaag Hans van Breukelen
Het is moeilijker staan zonder 2 Kuijten, ik zou toch overwegen om die te houden.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb Dirk Kuijt dubbel, heb je Ricky van Wolfswinkel?
Als je 1 Kuijt goed harst, blijf je door de wind in evenwicht.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is moeilijker staan zonder 2 Kuijten, ik zou toch overwegen om die te houden.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je 1 Kuijt goed harst, blijf je door de wind in evenwicht.
Mijn fopjas zit in de was. En dat rijmt. God, wat ben ik goed.quote:
De wat?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen maar weer een poging wagen voor de Mini
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
Morgen maar weer een poging wagen voor de Mini
Oeh lekkah.quote:
Ik heb een keer een proefrit gemaakt in een mini, dat was een bijna dood ervaringquote:
Het gas en de rem niet apart?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een proefrit gemaakt in een mini, dat was een bijna dood ervaring
Ik kon het gas en de rem niet apart bedienenHet is wel een onwijs gave auto
Rare autoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een proefrit gemaakt in een mini, dat was een bijna dood ervaring
Ik kon het gas en de rem niet apart bedienenHet is wel een onwijs gave auto
Je hebt het wss over de nieuwequote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het een beetje een vrouwenauto.
Met de nieuwe mini schijn je wel ontzettend te kunnen scheuren, vinden zelfs mannen stoerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het een beetje een vrouwenauto.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Twingo's zijn ultiem vrouwelijk. Maar zoiets past mij als pittig ding ook wel.
Staat hij ook algemeen bekend als liefhebber, of heb je dat uitgezocht?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gas en de rem niet apart?![]()
Nouja ik ga alleen voor de fun kijken bij een Miniliefhebber in de buurt.
Maar ik ben wel ervoor aant sparen
maar dat is echt een heeeeel andere autoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef omearos het volgende:
[..]
Met de nieuwe mini schijn je wel ontzettend te kunnen scheuren, vinden zelfs mannen stoer
Heb nooit zo groot op je gekeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon grote voeten![]()
en 1.92 dat helpt ook niet
Ik kijk inderdaad niet zo in 1 of 2 koppen kleiner. Had je als 1.85er gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar jij kijkt ook over iedereen heen
Eens. Ik zie jou ook als heel klein. Geen idee of het zo is, maar dat doet er niet toe.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz is nu eenmaal nogal arrogant, altijd op iedereen neerkijken.
Als je je ogen dicht doet ben ik zo groot als mijn uitspraken. Reusachtig dus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eens. Ik zie jou ook als heel klein. Geen idee of het zo is, maar dat doet er niet toe.
ik ben echt 1.92quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad niet zo in 1 of 2 koppen kleiner. Had je als 1.85er gezien.
Net zo groots als de kin van Van Breukelen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet ben ik zo groot als mijn uitspraken. Reusachtig dus.
Met zo'n krulletje erin, zoals Buzz Lightyear heeft van Toy Story.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Net zo groots als de kin van Van Breukelen?
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Twingo's zijn ultiem vrouwelijk. Maar zoiets past mij als pittig ding ook wel.
Twingo's kan ik ook niet in rijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was een beetje de eerste met die spannende kousjes van BellaErg kek
Goed he. Voelt ook zo natural, als mijn eigen velletje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij was een beetje de eerste met die spannende kousjes van BellaErg kek
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed he. Voelt ook zo natural, als mijn eigen velletje.
Te weinig beenruimte bedoel je? Of gewoon geen klik met de auto?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Twingo's kan ik ook niet in rijden
Oh dat is zo'n schatje, die autoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil later graag een New Beetle. Sinds ik daarmee rond gereden heb, in bestuurbare auto-vorm, ben ik verkocht.
Omdat mensen zich dan als een oude lul voelen zonder schakelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig automaten in de omloop zijn, die dingen zijn zo simpel.
Hmm, mijn zus in Amerika had een nieuwe Honda gekocht en die was schakel. Ze had daarvoor alleen nog maar automaten gereden en nog nooit schakel. We stonden op een berg en ze wist niet hoe ze moest schakelen en dus reden we achteruit naar beneden. Benauwde situatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap niet dat er zo weinig automaten in de omloop zijn, die dingen zijn zo simpel.
Ik zie je al op de berg staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, mijn zus in Amerika had een nieuwe Honda gekocht en die was schakel. Ze had daarvoor alleen nog maar automaten gereden en nog nooit schakel. We stonden op een berg en ze wist niet hoe ze moest schakelen en dus reden we naar beneden. Benauwde situatie.
Ik had nog nooit in een auto gereden en zelfs ik wist hoe het moest.quote:
Je doet je reputatie van pittige tante weer eer aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
O my, dat zijn wel echt akelige momenten. Ik krijg McLeod's Daughters daughters ( ja, veel van gezien) flashbacks, boven op een berg met een auto.
Die keer op de meet dat je met mij Laura Jansen's Wicked World mee blérde wist ik het al.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik word langzaam ontmaskerd. Ik heb het lang volgehouden.
Wat ben je toch ook een lekker wiefkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
McLeod's Daughters daughters ( ja, veel van gezien)
En allemaal lessen in een automaat en een automaat kopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had nog nooit in een auto gereden en zelfs ik wist hoe het moest.Dus ik heb ons nog gered, maar meng wat idioot als je erover nadenkt.
Ze krijgen daar ook rijbewijs zonder professionele lessen, die lessen krijgen ze van hun ouders.
Lekker slapen.quote:
Iets mistroostiger. Je zou het ook goed doen met wat werk van Adele denk ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
O, bye Piscie.
Wicked World, ik ben veel beter met Single girls.
Is me niet zoet en hoog genoeg tbh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets mistroostiger. Je zou het ook goed doen met wat werk van Adele denk ik.
Lily Allen is ook niet hoog maar heeft wat meer specerijen in haar muziek verwikkeld. We doen wel een keer Not Fair op de karaoke. Tequila als voorafje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is me niet zoet en hoog genoeg tbh.
Hoeft niet eens zozeer op karaoke. Kan ook wel in de trein.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lily Allen is ook niet hoog maar heeft wat meer specerijen in haar muziek verwikkeld. We doen wel een keer Not Fair op de karaoke. Tequila als voorafje.
Ik doe de tequila wel in een thermoskan, valt dan niet zo op. De geur maskeer ik door boterhammetjes met Philadelphia mee te nemen. Komt goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeft niet eens zozeer op karaoke. Kan ook wel in de trein.
quote:
Nog steeds niks gehoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]Is je meisje al beter? Kun je haar al bijna gaan ontmoeten?
quote:
Last van de hormoontjes?quote:
Ik lachte om de grap van Llquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij vroeg ernaar, ik gaf antwoord.
En jij lacht me uit
Schuif het maar op mij af .quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lachte om de grap van Ll
En jij reageert redelijk hormonaal
Ohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
New Beetle vind ik niet zo, een kever uit de jaren 70 dan weer welIk rij zelf een kadett uit begin jaren 70
supertoffe auto
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh![]()
Die zijn vet die kadetjes
Die hadden de buren hier vroegah
Ohnee die nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef omearos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]alleen is die van mij in zo'n typisch jaren-70-kleur groen
Die is te nieuwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohnee die niet
Ik d8 dat je deze bedoelde:
[ afbeelding ]
Llquote:
Hajeequote:
Rij je echt in zo'n ding? Wat leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef omearos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]alleen is die van mij in zo'n typisch jaren-70-kleur groen
Waar heb je zoveel zooi van dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij komt net binnen en ik ga de pokkezooi hier opruimen![]()
Oke succes ermeequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh gwn, stapeltje die op een gegeven moment teveel wordt![]()
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zou de gebakkraam er nog staan voor een Berlinerbol, vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |