yupquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rij je echt in zo'n ding? Wat leuk
Gaafquote:
Kon ook maar 1 nummer zijn. Blijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
De TT slaat trouwens op het feit dat ik dit nummer in mijn hoofd heb.
Potver, ik was net aan het kwissen waar het op sloegquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
De TT slaat trouwens op het feit dat ik dit nummer in mijn hoofd heb.
Whut, Ll heb jij gewoon een PIMP-abonnement?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaag weer geen productief dagje denk ik, maar ff m'n nieuwe werkflaptop installeren enzulks
He is the motherfucking P.I.M.P. Jeweets!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut, Ll heb jij gewoon een PIMP-abonnement?
En dat voor de grootste Dannyloverquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He is the motherfucking P.I.M.P. Jeweets!
Al weet ik hoe lang hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut, Ll heb jij gewoon een PIMP-abonnement?
Nou ja ik bekijk je niet elke dag hoorquote:
Dan zou je nergens meer toe komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja ik bekijk je niet elke dag hoor
Noem jij mij nu dikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zou je nergens meer toe komen.
Of juist wél!
Knap hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef omearos het volgende:
[..]
Zelf opgeknapt afgelopen jaar. Mijn trots
quote:
Volle handjesquote:
Je hebt ook maar 2 handjes, dus sowiesoquote:
Ja maar je moet niet het gevoel hebben dat je handjes tekort komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook maar 2 handjes, dus sowieso
Daaromquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook maar 2 handjes, dus sowieso
Nee Ll moet wel een beetje het lijf in proportie houdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef omearos het volgende:
[..]
Ja maar je moet niet het gevoel hebben dat je handjes tekort komt
Zit jij daar dan ook bij?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja LL, je leest het goed, ik hossel gewoon even een triootje voor je! No problemo.
Zolang het 2 vrouwen zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja LL, je leest het goed, ik hossel gewoon even een triootje voor je! No problemo.
quote:
Geen specs die je eist, gewoon random?quote:
Sure.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang het 2 vrouwen zijn![]()
![]()
Heb jij wat aan PGR en JJH?
En nu wou je zeggen dat ik maar mee moet doen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
JJH heeft het véél te druk hoor, da gaa nie lukken nie.
Neuh gewoon reden nummer 1 waarom de onderhandeling al niet doorgaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En nu wou je zeggen dat ik maar mee moet doen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno, is dat wat voor jou Erik? Daar hoor ik goeie verhalen over
Of was het nou iemand anders, ik weet het niet meer![]()
Ja jij was daar bij, die meetquote:
Heb jij Erik ook al gemeet? Ohhquote:
Ook goed. Gooien we DirkH er ook nog bijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Pheno, is dat wat voor jou Erik? Daar hoor ik goeie verhalen over
Of was het nou iemand anders, ik weet het niet meer![]()
Het was de legendarische TALmeetquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was de legendarische TALmeet.
GMTAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Pisces, wanneer kom je ook eens meemeeten?
Die hebben we al gereserveerd voor de hetero's, sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook goed. Gooien we DirkH er ook nog bij.
Wie was dan dat lekkere ding? Pm staat losquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was de legendarische TALmeet.
Het zal er vol met heerlijkhedenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was dan dat lekkere ding? Pm staat los
Geen idee nogquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Pisces, wanneer kom je ook eens meemeeten?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zal er vol met heerlijkheden.
Maar ik denk dat je Fles bedoelt.
Ah, maar het is niet bij voorbaat al uitgesloten dat we je zoete gezichtje een keer mogen aanschouwenquote:
Ligt eraan wie 'we' isquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, maar het is niet bij voorbaat al uitgesloten dat we je zoete gezichtje een keer mogen aanschouwen?
Oh dan ken je al wel 2 leukerdsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:33 schreef omearos het volgende:
ik ken jullie allemaal niet
Maar Symph en JJH dan weer wel
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het hier?
Ik! En andere leuke mensen.quote:
Mogguhtjes Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het hier?
Wangetjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai Piscesquote:
Oh echt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Coen MoulijnEen legende is heengegaan.
Je weet wel die hoekjes op je gezichtquote:
Gaat wel hier, en met jou?quote:
en die zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je weet wel die hoekjes op je gezicht
Ja helaas, hij lag al een week in het ziekenhuis in een slechte lichamelijke conditie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh echt?Dat laatste nieuws heb ik nog niet gehoord.
Jep.quote:
Ja dat had ik wel gehoord, maar dit nog niet..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja helaas, hij lag al een week in het ziekenhuis in een slechte lichamelijke conditie.
Muisjes? Of hagelslag?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gekleurde muisjes op brood meenemen in een broodtrommel wordt nooit een succes. In vaste vorm blijven ze gewoon niet.
Ojááá, dat vond ik er zo geweldig aan vroegerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Gekleurde muisjes op brood meenemen in een broodtrommel wordt nooit een succes. In vaste vorm blijven ze gewoon niet.
Ja, zo zoetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan werd het zo'n heerlijke vruchtenhagelpasta!
Miauwtjequote:
Waarom moet jij dat doen? Kan me voorstellen dat je boos bent. Gewoon laten merken aan je collegaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
Collega's![]()
Meneer moest in de twee weken dat ik vrij was gewoon werken en vandaag moet ik alsnog zijn werk van de afgelopen twee weken doen. Ik ben boos
Die heeft zeker de hele dag zitten Fok!kenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
Collega's![]()
Meneer moest in de twee weken dat ik vrij was gewoon werken en vandaag moet ik alsnog zijn werk van de afgelopen twee weken doen. Ik ben boos
Heb ik ook gedaan hoor. Hij had niet echt een excuus...ja, een zwakke.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:44 schreef omearos het volgende:
[..]
Waarom moet jij dat doen? Kan me voorstellen dat je boos bent. Gewoon laten merken aan je collega
Haha ja maar dan had hij in ieder geval nog iets nuttigs gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft zeker de hele dag zitten Fok!ken![]()
Wat een eikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |