Zo zat ik dus net ook al te tellen. Opeens bedacht ik me: De lijst boven mij valt eigenlijk best meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:11 schreef twentemeisje het volgende:
Volgende week mag ik weer op de weegschaal, benieuwd... Geen idee hoeveel ik ben gegroeid. Zullen sowieso wat vochtpondjes zijn.
Tally nog een paar nachtjes slapen en dan zien jullie jullie meisje!
Over 3 babietjes sta ik in de top 10 en over 12 babietjes sta ik op nummer 1.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:10 schreef Vanyel het volgende:
Om ook maar even met kilo's te gooien: ik zit met 36 weken op +16.
Huup wat hou je t scherp in de gaten
Maarmaar, het bed moet nog omhoog en ik moet nog uitzoeken wat mee moet naar het ziekenhuis en ik ben vooral nog niet helemaal klaar voor het kindje en vooral alle bezoek wat daarmee samenhangt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:28 schreef ik80lll het volgende:
Gek he vanyel, ik vanaf zaterdag.
Nog maar een paar dagen
Bij ons word bij de laatste afspraak op het kaartje meteen een nieuwe gemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:06 schreef Aventura het volgende:
Ik heb geen nieuwe afspraak staan eigenlijk. De echo's worden wel op de praktijk gemaakt, maar niet door een van de vk's. Vraag me af of ze me zelf gaan bellen.
Het lijkt me dat we ook de bloeduitlagen moeten bespreken, ik heb 3 wk geleden al geprikt. Beetje vaag.
Vandaag precies 13 weken!
De echoscopistes maken bij ons inderdaad ook geen afspraak. Wij krijgen bij de verloskundige dan een afspraak voor de volgende keer. En ook zij maakt de afspraken voor de echo's.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:15 schreef Aventura het volgende:
Bij mij werd er dus geen afspraak gemaakt omdat de echoscopiste niet exclusief bij dat vk-centrum hoort.
Vreemd, mss moet ik zelf even bellen. Vooral bij mij zijn controles belangrijk (nou ja voor wie niet) vanwege mijn aanleg voor een hoge bloeddruk.
Neen nee! Ik wil ook het zusje van Ivan zien! Doe maar gauw!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ga je nu mijn stelligheid onderuit halen, oeke?
Wanneer had je een positieve test? Het kan natuurlijk zo zijn dat je eisprong wat later was en dan is de eerste dag van je laatste menstruatie niet zo betrouwbaar. Dat wordt dan gecorrigeerd door de termijnecho. Je moet maar gewoon van die 7 weken uitgaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:48 schreef PurpleDaisy het volgende:
Spannend Claudia. Ik ben benieuwd
Wij hebben gisteren een termijnecho gehad. Wij hadden zelf uitgerekend dat, als 1 november de eerste dag van m'n laatste menstruatie is, we nu 9 weken zouden zijn. En technisch gezien ben je dan eigenlijk 7 weken zwanger. Toch? Uit de echo bleek gisteren dus ook 7 weken zwanger.
Nu weet ik alleen niet wat ik aanmoet met die zogenaamde rekenmethode vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie.
Ja, dat kan ik me voorstellen! Dan ben je ook een stuk sneller uit die eerste onzekere periode.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:04 schreef PurpleDaisy het volgende:
De positieve test was op 10 december.
Ik wil die 7 weken ook gerust accepteren hoor, maar ik vond 9 leuker.
.
Ja precies, nu moet ik nóg 5 weken wachten tot ik het aan de grote klok mag hangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat kan ik me voorstellen! Dan ben je ook een stuk sneller uit die eerste onzekere periode.
Zoiets zal het bij mij ook wel zijn. M'n cyclus was niet echt regelmatig en duurde ook lang. Ik vertrouw maar op de echo en de kundigheid van m'n vk.quote:Ik had ook een lange cyclus met een late eisprong. Het is heel lastig om te reconstrueren wanneer nu de bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik heb voor mezelf de dag van de positieve test minus 2 weken aangehouden, en daar nog 2 weken bij opgeteld voor de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Die termijn kwam ook redelijk overeen met de termijnecho, al heb ik waarschijnlijk vrij vroeg positief getest.
stoel in/onder de douche zetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Een bad maakt een hoop goed!
Ik wil ook graag in bad, maar ik durf niet omdat Poppedein laatst schreef dat het de weeen kan remmen.En ik voel me te gammel voor de douche.
Dat klinkt heerlijk, ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik lig in bed metmijn nieuwe sprei
. Heeft mijn schoonmoeder van het weekeinde voor me bij de Bijenkorf gescoord. Dat was het laatste wat ik nog heel graag voor de kraamweek wilde.
Het lijkt me zo ideaal, vandaag wat eerste gerommel en morgen bevallen. Ivan gaat toch vandaag en morgen naar zijn opa en oma, dus dan kan 'ie meteen blijven logeren. Ik doe vandaag wasjes die de kraamhulp morgen mag vouwen.En de kleine wordt net na middernacht geboren zodat ze jarig is op dezelfde dag als mijn vader.
Tof he, tis echt een heel mensje al, wat in onze buiken zit. En bewegen joh, met benen en armen en draaien. Ik had al het idee dat ik dat voelde 's avonds, maar ze liet het ook even zien gisteravond.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik zie hier eigenlijk bijna nooit iemand anders tegelijk wachten, maar er zit bij ons ook maar 1 verloskundige.
Mefke, dan ga je ook op tijd met verlof toch? Ik ga pas eind week 18 met verlof denk ik. (dan kan ik precies mijn examenklassen afleveren), en mocht het allemaal moeilijker worden, dan moet er al eerder vervanging voor andere klassen gezocht worden..
Juud, mooi zeg, die echo! Kan al bijna niet wachten tot wij weer gaan kijken..
Ik voel ook wel regelmatig wat schuiven, en heb het idee dat de trapjes nu ook harder/beter te voelen zijn. Mijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tof he, tis echt een heel mensje al, wat in onze buiken zit. En bewegen joh, met benen en armen en draaien. Ik had al het idee dat ik dat voelde 's avonds, maar ze liet het ook even zien gisteravond.
Nu zit ik de hele dag naar meidenkleding, omslagdoeken, draagdoeken, slofjes ed te kijken, maar ik kan absoluut geen keuze maken. Maar samen met manlief wat dingen uitzoeken het weekend....
Had ik tot nu toe bij alle andere spullen totaal geen moeite meer overigens, raar.....
Wacht maar totdat je baby een keer de hik heeft of als je billen e.d. gaat voelen of zelfs zien schuiven. Dat is me toch een party!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik voel ook wel regelmatig wat schuiven, en heb het idee dat de trapjes nu ook harder/beter te voelen zijn. Mijnvoelt ook elke avond nog wel even, en die zegt dat het soms lijkt alsof er een houseparty in mijn buik gegeven wordt...
Wow, dat ziet er goed uit zeg, mooi scherp...een boksertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Aventura het volgende:
Ons kleintje bokste de hele tijd ook:
[ afbeelding ]
Check die knuistjesWe kregen ook een filmpje en daar zie je het erg duidelijk. Hij of zij beukte lekker tegen de navelstreng aan
Ja samen met J. dan ja! prostaglandingesen met die hap dan kunnen we morgen je meisje bewonderenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is ook weer een voordeel aan een ziekenhuis: er is bij ons geen gebrek aan zitplaatsen. Wel zitten die stoeltjes verdomd oncomfortabel.
Hier rommelt het nog steeds, dus er gaat op zeer korte termijn niks gebeuren. Ik duik er vanavond maar eens vroeg in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeumig BJ die vk van jou is lekker bezig zeg![]()
![]()
Ik heb drie maanden lang elke dag een duowagen gebruikt (S was 20 maanden) ivm sneeuw en niet durven lopen met een kind in de doek. Vrij snel daarna werd het jongste in de doek, oudste lopen/fietsen/steppen/whatever en een boodschappentas op wieltjes in de hand. Ik was met allebei de manieren heel blij. Na die drie maanden wilde S sowieso alles zelf lopen en doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
ff een offtopic vraag voor de mama's met de 2e ronde en redelijk jonge kindjes; hoe doen jullie het straks met de kinderwagen> gaan jullie voor een duo? of komt er een buggyboard, draagdoek??
ik zit me ff te verdiepen in dinge die zeker geregeld moeten worden..
Hehe en het gaat allemaal al zo snelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:33 schreef mefke79 het volgende:
schrikmoment: we leven in week 1, ik ga eind week 16 met verlof, heb nog een week vakantie tussendoor en werk vanaf week 14 maar 3 dagen meer...hellup! Voor m'n gevoel ben ik pas net zwanger. Niet dus.
Ik ook, sinds een week, ik dacht echt wtf, begint die elllende nu al. Dacht even dat het aan kerst, Oud & Nieuw lag, met oliebollen en warme hapjes. Maar ook na thee en biscuit op de avond krijg ik nu alsnog het zuur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
/klaagpostje
ik heb nu al last van maagzuur!
/ einde /klaagpostje
ahjohquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef mefke79 het volgende:
/klaagpostje
ik heb nu al last van maagzuur!
/ einde /klaagpostje
Oh nee zo bedoel ik het ook niet hoor dat het een makkie was.quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daarna kreeg ik twee keer een weeënstorm en dacht ik letterlijk dat ik dood ging, dus dat wil niet zeggen dat het een eitje was hoor. Maar de eerste 6 cm wel. Bij R weet ik nog dat ik heel teleurgesteld was dat het niet door leek te zetten. En dat ik toen achterfa dacht 'had ik maar geweten dat het me toch de eerste 6 cm opleverde, dan had ik die teleurstelling niet hoeven voelen en had ik er van kunnen 'genieten'.
Ach, weet je, het is een fijn idee dat het heel anders kan zijn dan de vorige keer. Maar als het weer precies zo gaat dan ben ik daar ook blij mee. We zijn heel goed begeleid, we zijn gezond uit de bevalling gekomen en ik kijk er met een goed gevoel op terug. Als al die elementen er deze keer weer in zitten, dan ben ik een gelukkig mens!quote:Op woensdag 5 januari 2011 08:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh meis. Ik hoop zo dat dit een heel andere bevalling zal zijn voor je.
Ik had twee keer weeën die heel draaglijk waren tot zo'n 6 cm ontsluiting. Pas daarna werd het killing (toen ze de vliezen hadden gebroken). Bij R's bevalling kwamen ze zelfs niet regelmatig en zat er meer dan 20 minuten tussen en heeft het me toch de eerste 6 cm opgeleverd. Ik hoop zo dat dat voor jou ook zo mag gaan en dat dit toch al wat betekent.
Maar goed, ik wil je ook geen hoop geven om niks. Dus misschien maar beter je erbij neerleggen dat dit het nog niet is.
Ik weet nu wel dat die berusting iets heel cruciaals is. Mijn weeen kwamen ook te snel en te heftig, leverden me amper ontsluiting op en de pijnstilling gaf geen verlichting. Maarja, wat moet je dan, opgeven? Dat is niet echt een optie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:05 schreef huuphuup het volgende:
Maar inderdaad achteraf ja... als ik had geweten dat het zó snel ging bij mij (5 uur van 0 tot 10) en dat de pijn, afgezien van het laatste uur, ook vrijwel gelijk bleef dan had ik me er beter in kunnen berusten ofzo.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Claudia, jij gaat vandaag bevaalen zei je gisteren, dus ik zit klaar met popcorn
Er zijn ook verschillende redenen voor maagzuur, en dat de baby alles inwending aan de kant drukt is er maar één van. Ik slik volgens mij alweer de hele zwangerschap Rennies. Man, wat een kostenpost.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:49 schreef mefke79 het volgende:
Sugarsnap, bisolvon !
Claudia ik hoop dat het voorwerk zoden aan de dijk zet, het kan wel. Succes!
En het zuur kreeg ik van niets. Sterker nog, ik had dorst maar expres niets gedronken om te kijken of dat hielp. Nee dus. Vanavond dus maar drinken + rennie. Bij driekus had ik het pas toen ie klem lag onder m'n ribben.
Ik zie nu pas het tijdstip van deze posting.quote:Op woensdag 5 januari 2011 02:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahjohdat zijn bij mij de eerste tekenen geweest bij alledrie de zwangerschappen
![]()
heb je geen rennies liggen?
hahaha ja van die kosten die je in moet calculerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zijn ook verschillende redenen voor maagzuur, en dat de baby alles inwending aan de kant drukt is er maar één van. Ik slik volgens mij alweer de hele zwangerschap Rennies. Man, wat een kostenpost.
Maar Rennies helpen hier wel heel goed, ookal geven ze vooral tijdelijk verlichting. Ik heb in het ziekenhuis een goedje tegen maagzuur gehad dat ik werkelijk walgelijk vond (Maalox, op te slurpen uit een zakje, brrr).
quote:Inleiden bevalling bij hoge bloeddruk beter
Uitgegeven: 5 januari 2011 10:38
Laatst gewijzigd: 5 januari 2011 10:38
GRONINGEN - Gynaecologen kunnen de bevalling bij vrouwen die laat in hun zwangerschap last krijgen van hoge bloeddruk beter opwekken dan afwachten tot de geboorte vanzelf inzet.
© ANPZowel de kans op complicaties bij en na de bevalling als het aantal keizersnedes neemt daardoor af, terwijl de gezondheid van het kind gelijk blijft.
Dat is gebleken uit onderzoek van gynaecoloog Corine Koopmans van het Universitair Medisch Centrum Groningen (UMCG). Koopmans promoveert volgende week aan de Groningse universiteit.
Haar bevindingen hebben ertoe geleid dat internationaal de medische richtlijnen zijn aangepast voor het handelen bij hoge bloeddruk aan het eind van de zwangerschap, aldus het UMCG.
nouquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Takkembah het volgende:
Onder het mom zwangerschapshormonendementieenshit, ik was ook bij de Etos geweest, enkel én de verkeerde maat meegenomen én dry night ipv active fit
huuphuup misschien hele stomme vraag, maar wasbare, hoe werkt dat enzo. Het is namelijk gewoon nog nooit bij ons opgekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hehe, we zijn dr weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:15 schreef Takkembah het volgende:
Onder het mom zwangerschapshormonendementieenshit, ik was ook bij de Etos geweest, enkel én de verkeerde maat meegenomen én dry night ipv active fit
huuphuup misschien hele stomme vraag, maar wasbare, hoe werkt dat enzo. Het is namelijk gewoon nog nooit bij ons opgekomen![]()
Ja, hence het spoelprogramma voorafquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef Aventura het volgende:
Gooi je die luiers met stront en al in de wasmachine? Ik kan me er niks bij voorstellen. Klinkt een beetje vies...
quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Maar Claudia was gezellig mee aan het beppen, en ineens was ze stil. Zou het zover zijn, of ben ik nu onrust aan het zaaien die niet nodig is?![]()
lolquote:
Geen idee. Ik heb niet zoveel gelezen hier verder. iets met niks te zoeken enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lol
jup, gevonden, geen sms![]()
was vandaag niet de verjaardag van haar vader? misschien is ze wat aan t doen om het te herdenkvieren ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Jemig! Dat is dus een zware dag geweest. Nou ja, wel fijn dat ze overal goed naar gekeken hebben, maar je zit wel met die hoge hartslag en pijn in je been.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:46 schreef wickie het volgende:
Wij zijn net terug uit het ziekenhuis, ppffff.... (6 uur geweest in totaal)
Ik ben helemaal doorgelicht. Toch ook een scan op verdenking van longembolie. Gelukkig was alles goed. Alleen is en blijft mn hartslag te hoog, volgende week moet ik naar de gyn al. Het been blijft ook pijn doen, krijg volgende week waarschijnlijk nogmaals een echo.
Wat heftig was het vandaag![]()
Ik ga hoogstwaarschijnlijk niet preventief bloedverdunners prikken, dat is de policy van het Erasmus.
Nou ja, praat er maar eens met de gynaecoloog over. Bloedverdunners spuiten is natuurlijk ook niet geheel zonder risico. Dat wil zeggen, je loopt wel met verdund bloed over straat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:47 schreef wickie het volgende:
Ja we hebben het gevraagd waarom ze niet preventief spuiten, omdat ik het eenmalig heb gehad na de zwangerschap, bad luck. Dan doen ze niets preventief.
Ze doen dus niks om een trombose te voorkomen, gewoon heel erg opletten. Ze hebben me wel op afspraak gezet bij een Gyn met internische specialiteit, dat stond ik namelijk niet. Ik ben benieuwd volgende week.
Ik heb die scan ook gehad! (Die heb ik wel ná mijn longembolie gehad en daar spoor je meestal geen reststolsels meer mee op.) Ik weet nog goed dat de verpleegkundige zei dat de contrastvloeistof even aan zou voelen alsof ik moest plassen.quote:Ik ben echt heel blij dat ze zo aandachtig hebben gekeken naar alles, moest wel ff slikken met de scan (zo'n tunnel ding, ook met contrastvloeistof) en de risico vergroting op aangeboren afwijkingen, maar ze hadden echt een hoge verdenking.
En er is inderdaad ook een echo van het been gemaakt en die wordt misschien volgende week nogmaals gedaan. Ze hadden niet een verklaring waar de pijn vandaan zou komen, ook dit ga ik volgende week vragen.
en mijn kinderen zijn daar ook geborenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef oeke het volgende:
Claudia, ik fietste vanmiddag langs het ziekenhuis en het ontroerde me zo dat onze jongens daar allebei geboren zijn en dat jouw meisje er een dezer dagen ook het levenslicht zal zien.
Ik vind het zo spannend!
En Senna ook!quote:
het voelt vaak heel bijzonder, daarlangs te rijden. Ik ken echt veel kindjes die daar geboren zijn, zo apartquote:
Oh, wat lief!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:23 schreef oeke het volgende:
Claudia, ik fietste vanmiddag langs het ziekenhuis en het ontroerde me zo dat onze jongens daar allebei geboren zijn en dat jouw meisje er een dezer dagen ook het levenslicht zal zien.
Ik vind het zo spannend!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor jullie dat dit nog wel 2 weken kan duren.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben vandaag t speelkleed gekocht (bedoelde jij die ook?). Beetje jammer alleen dat dat dan weer absoluut niet in de box past...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb vandaag het boxkleed bij de Ikea gehaald. Leuk dat plundra al vandaag start voor family leden
Dat speelkleed is ook erg leuk en handig voor op de grondquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag t speelkleed gekocht (bedoelde jij die ook?). Beetje jammer alleen dat dat dan weer absoluut niet in de box past...
Bikkelquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Maar het staat zo lullig als de baby in de box op de kale plank moet liggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef mrien het volgende:
[..]
Dat speelkleed is ook erg leuk en handig voor op de grond
Dat gaan wij dus ook doen, maar tis nog best lastig er een te vinden die past als je een relatief kleine box koopt (op de dingen van Prenatal na, maar die vinden we niet leuk).quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben die twee gewoon los gekocht, een boxkleed voor in de box en een speelkleed voor op de grond.
Nee man, daar ben ik nog heul niet aan toe hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:07 schreef Vlindur het volgende:
Onze boxkleden zijn ook te groot terwijl we niet eens een kleine box hebbenMaar ze staan gewoon bij de randjes omhoog. Staat niet eens stom
![]()
Jemig dames. Ga eens bevallen joh!Tijd voor nieuwe babies!
dan stop je er toch mee? Dat t voornamelijk ouwehoeren was had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft vandaag de baby voor het eerst echt gevoeld. Zo![]()
emo moment vond ik het
De muts die ik ben.
En toch heb ik een kutbui. Ben naar zwangerschapsgym geweest. Nou ja gym. Geouwehoeren dat blijft dus ook gewoon zo
20 minuten ouwehoeren 20 minuten gym en dan weer 20 minuten ouwehoeren. Word afgesloten met een baby bijeenkomst
Yeah jippie!
Als je wilt, mag je mij wel even PM'en, ik heb enige ervaring (zelf een trombosebeen gehad en zwanger geweest etc). En niet via PM omdat het privé is, maar omdat ik dit topic eigenlijk niet volg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:14 schreef wickie het volgende:
Dat zijn ook de vragen voor volgende week. Ik wil zeer duidelijk aangeven dat ik het niet zie zitten om de hele zwangerschap in onzekerheid te moeten zitten omdat ik wel last van mijn been heb. Ik denk dat ik dan echt gek wordt, vooral richting het einde als je ook benauwder gaat worden.
Nee joh, dan blijf ik liever met Ivan thuis kneuteren! Ik heb echt niet zo'n zin in mensen om me heen momenteel, haha. Ik leef zo'n beetje in mijn nieuwe badjas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:11 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, zelf ook daarheen gaan en een beetje op de bank gaan liggen dweilen is ook geen optie?
nja tussen neus en lippen door, t is verder niet iets wat groots aangekondigd fok op hoeft ofzo. Wat doe ik nog meer voor aankondigingen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jezus Huup, zijn je ouders ook nog gescheiden? Wat een mededelingen doe je zo tussen neus en lippen door de laatste dagen
.
Oh shit Sugarsnap. Ik hoop dat je gewoon gauw mag gaan bevallen nu. Dit is toch ook niks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik mag weer een rondje ziekenhuis doen. Bloeddruk was weer te hoog en nu ook handmatig. Daar komt bij dat mijn suiker ook nog eens te hoog is en ik bij vlagen duizelig ben. We kunnen pas om 13.00 terecht
Nu je het zegt: je zou me een handleiding 'Strippen: do it yourself!' kunnen sturen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:56 schreef Poppedein het volgende:
Claudia, ik ben zooooo benieuwd naar Ivan's zusje..kunnen we daar nou echt nog niet wat aan doen?
Haha, nou wie weet meis.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor mij vrij ongewoon is, is dat mijn darmen ook behoorlijk rommelen en ik niet zoveel zin heb om te eten. Het is alsof mijn lichaam 'licht' wil blijven, en daardoor kreeg ik als eerste het idee dat mijn lichaam zich klaar aan het maken is voor de bevalling. Ik heb echt altijd een gigantische eetlust.
Mja.. Het heeft natuurlijk weer een smak geld gekostquote:
Hij vond het geweldig. Die pretoogjes meteenquote:Op donderdag 6 januari 2011 05:41 schreef Claudia_x het volgende:
Tally, wat Huup zegt: dan ga je toch niet? Je mist er niks aan. Heel gaaf trouwens dat je lief de baby heeft gevoeld! Wat vond hij er zelf van?
Mij is verteld dat elke beweging telt. Dus 3 schoppen na elkaar tellen alledrie mee voor de 10.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef twentemeisje het volgende:
Die richtlijn van 10x per dag voelen had ik inderdaad ook gelezen, maar is dat nu '10 afzonderlijke schopjes/bewegingen' of 10 afzonderlijke momenten met beweging(en)'?
Een heleboel verzekeraars vergoeden een zwangerschapscursus dus ik zou je polis even na kijken. Bij mijn verzekering krijg ik geloof ik tot 200,- vergoed voor een verzekering.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Het heeft natuurlijk weer een smak geld gekost
En dat je het niet nodig hebt voor de bevalling snap ik, alleen luisterde ik naar mijn moeder. En die vertelde me dat een pufcursus handig was. En volgend de verloskundige was dit de enige cursus die deed aan puffen en adem halen tijdens het bevallen. Zo heb ik me laten over halen
Nou, fantastisch. Ik heb al een uur aan de telefoon gezeten. Ze gaan me vandaag of morgen terugbellen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:24 schreef danimeisje het volgende:
Purpledaisy... Leuk he instanties enzo?!
Succes
Je mag paracetamol, geen profen (neurofen, ibuprofen e.d.). Heb er alleen erg in dat je paracetamol zónder coffeïne hebt, want met mag weer niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef ferrari_rood het volgende:
@daantje welkom
@Sugarsnap blegh sterkte ermee
@huup snap best dat je niet op nieuwe mensen zit te wachten
@cyntiaa gefeliciteerd met je mijlpaal
@vanyel ik bedoelde idd speelkleed ik krijg hem van mijn moeder. Die vond het wel een leuk cadeau. Ze hadden hier alleen maar blauw
Ik voelde gisteren even een steek van jaloezie bij de HEMA voor mij stond een hoogzwangere geen vochtvasthoudende vrouw te stralen. En ik was alleen maar aan het denken misselijk ik wil weer naar buiten
Mag je paracetamol tijdens je zwangerschap? en zo ja hoeveel? Ik heb al vanaf nieuwjaar hoofdpijn normaal neem ik dan de sterkste ibuprofen maar dat mag nu niet.
O ja dat is een hele goeie. Ga ik even na kijken. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Een heleboel verzekeraars vergoeden een zwangerschapscursus dus ik zou je polis even na kijken. Bij mijn verzekering krijg ik geloof ik tot 200,- vergoed voor een verzekering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |