Dit is klotequote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ontken noch beken de betrokkenheid van Chocolate-chick bij CRE.
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.quote:
Ja. Ik ben de jongste en CC de een na jongste mod, en allebei pas heel kort user.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Whahahaha
Wordt dit het forum met de jongste mods hier op Fok?
haha bedanktquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.Wie had er anders moeten gaan modden? Jij hebt het zo super gedaan in FB enzo.
Maar wel typisch zo net na die discussie met Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.Wie had er anders moeten gaan modden? Jij hebt het zo super gedaan in FB enzo.
inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel er uit de OP niet meer komen, het worden er iedere dag minder
Discussie met bos?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wel typisch zo net na die discussie met Bos!
Tjaquote:
mmh gluhweinquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
ik zit aan de gluhwein om op te warmen. Het is alweer zo verdomd koud hier [ afbeelding ]
lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
ik zit aan de gluhwein om op te warmen. Het is alweer zo verdomd koud hier [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Heb hier ook nog een fles
vergeten op te drinken laatst
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebbenquote:
Dan zeg je het goedquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebben
Trekt wel weer aan ooit
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hierquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebben
Trekt wel weer aan ooit
maar ik ben weer terugquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hier
jammerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hier
Nee ik bedoel ook dat het te stil is en het te geforceerd overkomt.quote:
Tijd voor een nieuwe startquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook dat het te stil is en het te geforceerd overkomt.
ik heb volgens mij wat gemist de afgelopen 2 maanden.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer
Maar ik trek het mezelf ook aan, ik kom hier ook minder
Dat klopt...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wat gemist de afgelopen 2 maanden.
dat dus... er is teveel gebeurd laatst om het nog spontaan te laten gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
daar drinken we opquote:
Nee dat denk ik niet, maar degene die er nog zitten proberen te hard leuk en gezellig te doen, het moet vanzelf gaan net als 31-12, toen was het echt leuk.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... er is teveel gebeurd laatst om het nog spontaan te laten gaan
quote:
kan iemand mij dan bij-PM-en indien mogelijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... er is teveel gebeurd laatst om het nog spontaan te laten gaan
inderdaad, 31/12quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar degene die er nog zitten proberen te hard leuk en gezellig te doen, het moet vanzelf gaan net als 31-12, toen was het echt leuk.
trusten Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen,
Mensen tot morgen..
Succes Bos, trusten!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Mensen tot morgen..
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Mensen tot morgen..
Ja die vrijdag inderdaad, heerlijk ouderwets gezelligquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, 31/12
tijdje terug was het ook een keer een hele gezellige avond
patquote:
Nee, voel het precies zoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
de keren dat ik hier langsfiets is het meestal a) leeg/stil b) ongezellig/koud/kil
Of het ligt aan mij natuurlijk
Na VOHquote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die vrijdag inderdaad, heerlijk ouderwets gezellig
ja maar jij komt meestal pas midden in de nachtquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
de keren dat ik hier langsfiets is het meestal a) leeg/stil b) ongezellig/koud/kil
Of het ligt aan mij natuurlijk
Nee vandaag ff nietquote:
trustenquote:
Slaap lekker Ccquote:
c_aquote:
Kloptquote:
Mirandaaaaaaquote:
ik ben geen pa maar kan ook nog niet slapenquote:
Herkenbaar enquote:
maar nu durf je ineens niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mirandaaaaaa
WIlde net gaan opsommen wie ik miste hier de laatste tijd
Ik hou de klok bij hequote:
Myrquote:
Helleuquote:
Sjeffriequote:
quote:
Ja dat was echt weer eens net als met XFA, maar ik vrees dat die weinig tot niet meer komenquote:
Tja ik wilde hier langzaam weer gaan posten. Maar ik merk dat het er niet gezelliger op is gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mirandaaaaaa
WIlde net gaan opsommen wie ik miste hier de laatste tijd
moed en vertrouwen houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was echt weer eens net als met XFA, maar ik vrees dat die weinig tot niet meer komen
slaaplekker.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
ik gaat toch maar proberen te slapen
[ afbeelding ]
Die tijd mis ik zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was echt weer eens net als met XFA, maar ik vrees dat die weinig tot niet meer komen
Weltrustenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
ik gaat toch maar proberen te slapen
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk welquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk welen ik doe daar vet zenuwachtig over.. hij : is dat alles? Tuurlijk wil ik dat
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk welen ik doe daar vet zenuwachtig over.. hij : is dat alles? Tuurlijk wil ik dat
Goh echt? Nooit geen last vanquote:
quote:
Zo en nu in de hoek en Fok!kenquote:
Mevrouwquote:
whehehehquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mevrouw
Nu voel ik me oud.....ow wacht
ik mag niet klagenquote:
Ik ga me 2 dagen rot werken zodat ik donderdag en vrijdag vrij kan, het is maandafsluiting maar ga het wel redden denk ikquote:Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen
leuke feestdagen gehad
niet al teveel ruzie thuis
Vandaag weer gewerkt
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. wss komt ie bij mij thuis zondag
En braaf weer gesport vandaag dus komt goedquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb me met kerst i gehouden met eten. Maar met o&n wel dingen gegeten die ik niet mocht
De maand duurt nog even... sorry dat ik je zeepbel doorprikquote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga me 2 dagen rot werken zodat ik donderdag en vrijdag vrij kan, het is maandafsluiting maar ga het wel redden denk ik
ach,quote:Op maandag 3 januari 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb me met kerst i gehouden met eten. Maar met o&n wel dingen gegeten die ik niet mocht
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow hoezo redelijk? Zit niet zo lekker in me velletje
sonja is een HOER, zeg ik je!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach,
heeeeeeel af en toe mag dat toch wel? Zelfs van Sonja mag het
Maandafsluiting/jaarafsluiting december 2010quote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De maand duurt nog even... sorry dat ik je zeepbel doorprik
Hihi, ik zei doorprikken
Okquote:Op maandag 3 januari 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Maandafsluiting/jaarafsluiting december 2010
Wij verwerken alles erna, fakturen e.d.
En nu ga ik 5 werkdagen in 3 proppenquote:
dat kan ik niet..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
En nu ga ik 5 werkdagen in 3 proppen
Maar nu ben ik uit ketose en dat is niet echt fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach,
heeeeeeel af en toe mag dat toch wel? Zelfs van Sonja mag het
Ik wel, gewoon vreselijk hard werken en iedereen opjagenquote:
stink je dan niet ook erg?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar nu ben ik uit ketose en dat is niet echt fijn
Trek dat ik heb
Ik kan moeilijk de klanten van donderdag en vrijdag op dinsdag en woensdag laten komen..quote:Op maandag 3 januari 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, gewoon vreselijk hard werken en iedereen opjagen
- weer niet raakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:35 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHAAHAHA
MIRANDA STINKT!!nee ik stelde het met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Jawel gewoon zeggenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de klanten van donderdag en vrijdag op dinsdag en woensdag laten komen..
da's kut, kan me voorstellen dat je ff niet lekker in je velletje zitquote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
- weer niet raak
- man zit in Oostenrijk en daarna Polen
- klussen schiet maar niet op
- huis moet uit de verkoop, maar ff geen geld om de makelaar te betalen
- ik wilde iets en dat is helaas weer niet gelukt
- baan op het spel
- weet niet wat ik wil in de toekomst, werk
Hij vraaagt of je stinkt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dus.. hihi.. STINKIEquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga het je morgen uitleggen
teveel typwerk
Nog ff 10 kilo afvallen en dan naar de dokterquote:Op maandag 3 januari 2011 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut, kan me voorstellen dat je ff niet lekker in je velletje zit
is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ga het je morgen uitleggen
teveel typwerk
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten, ik ga slapen, zodat ik morgen keihard kan werken
Slaap lekker alvast
Jij ook!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten, ik ga slapen, zodat ik morgen keihard kan werken
Slaap lekker alvast
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Miranda, ik vind je lief, weetje he..
Truste mutsie, lees mijn pm nog evenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Truste mutsie, lees mijn pm nog even
>PMquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Zeroku het volgende:
Banny, wat is dat allemaal met die nieuwe SC.
Thanks Koen!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
gefeliciteerd Lutte met je forum, had ik nog niet geroepen
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
leuk dat je hier weer bent trouwens Miranda
Nieuwe SCquote:Op maandag 3 januari 2011 23:22 schreef Zeroku het volgende:
Banny, wat is dat allemaal met die nieuwe SC.
dat je nu alweer hier terug bent soms?quote:
Dat dusquote:Op maandag 3 januari 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat je nu alweer hier terug bent soms?
geeft toch nix ?
Er komt geen SCquote:Op maandag 3 januari 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
SC-en bij Lutte werkt misschien rust en liefde in de hand
hahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat dus
Zoveel ophef en na een week alweer terug
Ok ik ben geen topposter meermaar toch
Daar ben je al te laat meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik moet trouwens wel even regelen dat ik de eerste slotjes in CRE op mijn naam krijg.
En publique.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat je op dat moment boven de wc hangt
iFly ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Graseter het volgende:
Schrik me de aids. Vliegt een vliegje over mn telefoon.
Ohja, even downloaden.quote:
Ik via Chrome.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik download die kadootjes via de app.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Talentenjachten-Trivia #3: Met iPat aan kop!
Ik kon het niet latenquote:
Je kent me tochquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik ben alzhei....ehm-patient en wie ben jij?
Ja sorry.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:40 schreef Graseter het volgende:
Schrik me de aids. Vliegt een vliegje over mn telefoon.
Kerel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:37 schreef crv het volgende:Mogguh
vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever.
ben best wel een beetje gespannen
dank jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerel!
Ben benieuwd hoe je 1e dag gaat!
Wens je in ieder geval veel succes!!
omdat ze stokdoof zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom zijn oude mensen altijd zo luid in de trein.. En maar zeuren over de jeugd..![]()
En ik ben moebijna niet geslapen
succeas man! You can do it!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:37 schreef crv het volgende:Mogguh
Succesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:37 schreef crv het volgende:
Mogguh
had ik gister ook, maar nu zo actief als watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:03 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn iPhone wekker is gewoon gegaan. Maar damn wat ben ik moeIk heb amper geslapen
Succes crv
Kusje op je moeheidquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:03 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn iPhone wekker is gewoon gegaan. Maar damn wat ben ik moeIk heb amper geslapen
Succes crv
good luckquote:
nu al ?quote:
toen ik uurtje terug aankwam niet....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ligt daar bij jou buiten een wit laagje?
Nja, het ene deel van Almere heeft namelijk wel een laagje. Het andere nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen ik uurtje terug aankwam niet....
maar er kan wat gevallen zijn in tussentijd
en buiten zie ik...... donker
jah echt ergquote:
al 2 opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, gooi er nog een kop koffie tegenaan
Almere is qua oppervlak dan ook erg grootquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het ene deel van Almere heeft namelijk wel een laagje. Het andere niet
Nah... ik woon in Tussen de Vaarten, daar was het niet wit, maar eenmaal de brug over was het witquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Almere is qua oppervlak dan ook erg groot
dan zit jij toch wel HEUL dicht bij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... ik woon in Tussen de Vaarten, daar was het niet wit, maar eenmaal de brug over was het wit
Dat klopt...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zit jij toch wel HEUL dicht bij mij
inderdaad. Wij hebben helpdesks in Manilla, die zijn ook zo beroerd te verstaan vaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
wat zijn mensen uit india onverstaanbaar aan de telefoon
echt apart engels hebben die
wie ?quote:
mja ik draai ook liefst om als ze vanuit daar bellen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad. Wij hebben helpdesks in Manilla, die zijn ook zo beroerd te verstaan vaak
Als die helpdesk actief is ben ik wat minder enthousiast met bellen
schande bennyquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef iBenny het volgende:
Tot een paar dagen geleden had ik noot van die Coen gehoord
erg bekende voetballer uit de jaren 50-60-70 van Feyenoord. Fenomenale buitenspeler, heb ik gehoord.quote:
Hij is (dacht ik) verwijderd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Weet jij nog dat verhaal over dat meisje wat kanker had? Waar ik dat topic over geopend had?
Ik kan het topic nergens terugvinden![]()
Maar het meisje is helaas gisteren overleden en ik wil dat even vermelden in dat topic
en ik dacht dat je wel van het voetbalspel hield? Als je geen voetballiefhebber bent, hoef je hem niet te kennen. ALs je een liefhebber bent, moet je toch echt wel eens van hem gehoord hebben..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:06 schreef iBenny het volgende:
Tot een paar dagen geleden had ik noot van die Coen gehoord
Ik heb eigenlijk steeds minder met voetbalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik dacht dat je wel van het voetbalspel hield? Als je geen voetballiefhebber bent, hoef je hem niet te kennen. ALs je een liefhebber bent, moet je toch echt wel eens van hem gehoord hebben..
echt waar? Waaromquote:
o ok. vandaar nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
erg bekende voetballer uit de jaren 50-60-70 van Feyenoord. Fenomenale buitenspeler, heb ik gehoord.
Klopt...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt waar? Waarom
Ik kan hem niet vindenHij stond in de GC toch?
Dan open ik wel even een topic... dat ik het topic niet meer kan vinden... maar dat ik toch even wil vermelden dat Esmee is overledenquote:
ik ook niet.quote:
voor 5 guldenquote:
ik heb alleen een lege verpakking waar een broodje gehakt in heeft gezeten... ook goed??quote:
okquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb alleen een lege verpakking waar een broodje gehakt in heeft gezeten... ook goed??
jij zag hemquote:
Hihi.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik raak helemaal in de war door jou UI
Ging door het slotje, op dezelfde seconde, dus Benny zat nog: ja het was dezelfde seconde. Alleen dat was een beetje zinloos want iedereen zag het wel aankomen.quote:
Ik ben ook gewend om op zoek te gaan naar je UI.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Ik loop al twee weken te zeuren dat ik een nieuwe UI wilde en het was helemaal mislukt, dus nu heb ik deze. En ik zie geen UI's omdat mobiel, maar ik geloof best dat het verwarrend is.
Als ik de topics van 's nachts doorlees zoek ik serieus naar een blauwe naam.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ook gewend om op zoek te gaan naar je UI.
ik vind hem cool!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik de topics van 's nachts doorlees zoek ik serieus naar een blauwe naam.
dat word dan nog ingewikkeld binnenkort als de halve SC uit modjes bestaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon zwart blijven?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat word dan nog ingewikkeld binnenkort als de halve SC uit modjes bestaat
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel hoor... deed ik al, doe ik al, blijf ik doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee want dan kan ik je geen smurf noemen
inb4 apple bashquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit dat er niet op?
Niet in het menu ofzo?
o okquote:
Ja.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zit dat er niet op?
Niet in het menu ofzo?
Omdat ze op het Forum geen crew zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom hebben redactieleden eigenlijk geen kleurtje?
Op FP heb je wel een kleur?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat ze op het Forum geen crew zijn.
Jep, blauw.quote:
quote:
Scherpquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maarmaar... daar wordt juist de blauwe in elkaar gebokst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |