Dit is klotequote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ontken noch beken de betrokkenheid van Chocolate-chick bij CRE.
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.quote:
Ja. Ik ben de jongste en CC de een na jongste mod, en allebei pas heel kort user.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Whahahaha
Wordt dit het forum met de jongste mods hier op Fok?
haha bedanktquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.Wie had er anders moeten gaan modden? Jij hebt het zo super gedaan in FB enzo.
Maar wel typisch zo net na die discussie met Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof niemand dat aan zag komen schatje.Wie had er anders moeten gaan modden? Jij hebt het zo super gedaan in FB enzo.
inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef Kally het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel er uit de OP niet meer komen, het worden er iedere dag minder
Discussie met bos?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar wel typisch zo net na die discussie met Bos!
Tjaquote:
mmh gluhweinquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
ik zit aan de gluhwein om op te warmen. Het is alweer zo verdomd koud hier [ afbeelding ]
lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef crv het volgende:
ik zit aan de gluhwein om op te warmen. Het is alweer zo verdomd koud hier [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker
Heb hier ook nog een fles
vergeten op te drinken laatst
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebbenquote:
Dan zeg je het goedquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebben
Trekt wel weer aan ooit
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hierquote:Op maandag 3 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar het schijnt dat de meeste SC's wel eens een dip hebben
Trekt wel weer aan ooit
maar ik ben weer terugquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hier
jammerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar goed, als ik heel eerlijk ben ik vind er ook nog weinig aan hier
Nee ik bedoel ook dat het te stil is en het te geforceerd overkomt.quote:
Tijd voor een nieuwe startquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook dat het te stil is en het te geforceerd overkomt.
ik heb volgens mij wat gemist de afgelopen 2 maanden.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer
Maar ik trek het mezelf ook aan, ik kom hier ook minder
Dat klopt...quote:Op maandag 3 januari 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wat gemist de afgelopen 2 maanden.
dat dus... er is teveel gebeurd laatst om het nog spontaan te laten gaanquote:Op maandag 3 januari 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
daar drinken we opquote:
Nee dat denk ik niet, maar degene die er nog zitten proberen te hard leuk en gezellig te doen, het moet vanzelf gaan net als 31-12, toen was het echt leuk.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... er is teveel gebeurd laatst om het nog spontaan te laten gaan
quote:
kan iemand mij dan bij-PM-en indien mogelijk?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... er is teveel gebeurd laatst om het nog spontaan te laten gaan
inderdaad, 31/12quote:Op maandag 3 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar degene die er nog zitten proberen te hard leuk en gezellig te doen, het moet vanzelf gaan net als 31-12, toen was het echt leuk.
trusten Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen,
Mensen tot morgen..
Succes Bos, trusten!quote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Mensen tot morgen..
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Mensen tot morgen..
Ja die vrijdag inderdaad, heerlijk ouderwets gezelligquote:Op maandag 3 januari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, 31/12
tijdje terug was het ook een keer een hele gezellige avond
patquote:
Nee, voel het precies zoquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
de keren dat ik hier langsfiets is het meestal a) leeg/stil b) ongezellig/koud/kil
Of het ligt aan mij natuurlijk
Na VOHquote:Op maandag 3 januari 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die vrijdag inderdaad, heerlijk ouderwets gezellig
ja maar jij komt meestal pas midden in de nachtquote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
de keren dat ik hier langsfiets is het meestal a) leeg/stil b) ongezellig/koud/kil
Of het ligt aan mij natuurlijk
Nee vandaag ff nietquote:
trustenquote:
Slaap lekker Ccquote:
c_aquote:
Kloptquote:
Mirandaaaaaaquote:
ik ben geen pa maar kan ook nog niet slapenquote:
Herkenbaar enquote:
maar nu durf je ineens niet meerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mirandaaaaaa
WIlde net gaan opsommen wie ik miste hier de laatste tijd
Ik hou de klok bij hequote:
Myrquote:
Helleuquote:
Sjeffriequote:
quote:
Ja dat was echt weer eens net als met XFA, maar ik vrees dat die weinig tot niet meer komenquote:
Tja ik wilde hier langzaam weer gaan posten. Maar ik merk dat het er niet gezelliger op is gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mirandaaaaaa
WIlde net gaan opsommen wie ik miste hier de laatste tijd
moed en vertrouwen houdenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was echt weer eens net als met XFA, maar ik vrees dat die weinig tot niet meer komen
slaaplekker.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
ik gaat toch maar proberen te slapen
[ afbeelding ]
Die tijd mis ik zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was echt weer eens net als met XFA, maar ik vrees dat die weinig tot niet meer komen
Weltrustenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
ik gaat toch maar proberen te slapen
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk welquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk welen ik doe daar vet zenuwachtig over.. hij : is dat alles? Tuurlijk wil ik dat
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk welen ik doe daar vet zenuwachtig over.. hij : is dat alles? Tuurlijk wil ik dat
Goh echt? Nooit geen last vanquote:
quote:
Zo en nu in de hoek en Fok!kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |