haha, dat beestje is echt tof!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef kruimel_20 het volgende:
Ah ik was het al kwijt, maar hier zijn jullie.
Ik blijf jullie wel volgen ook al post ik niet zoveel, ben ontzettend druk aan het werk (nog 2 maanden) maar ik heb gelukkig nog wel tijd om wat te haken.
Heb onlangs een speldenkussen gemaakt voor de sinterklaas dobbelavond, een sjaal voor mezelf, wat sneeuwvlokken, handschoenen, granny tissuebox cover, ben begonnen aan een GS baby dekentje, ben t-shirts aan het verknippen en ben nog steeds bezig met mijn grote deken (zucht)
[ afbeelding ]
op mijn to-hook lijstje staan nog een kindervestje : http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-hoodie-6
en een badmat van t-yarn (als mijn man het toelaat)
Hij kijkt net zo uit de hoogte als onze poesquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, dat beestje is echt tof!
Mijn nieuwe beestje: poezelbeest voor zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yarn maken van oude handdoeken? Maar je hebt toch ook een 'plastic' ondergrond nodig voor een badmat? sowieso iets anti-slips, maar vaak zit er toch een laagje onder de stof?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef kruimel_20 het volgende:
Muck, dat had ik nog niet bedacht idd ... suggesties waarvan ik wel een mooie badmat zou kunnen maken?
ik bedoel trouwens geen mat voor in bad, maar een mat voor op de badkamer bij de wasbak bijvoorbeeld maar dat was hopelijk wel duidelijk
Ja, het is ook niet precies plastic, maar meer iets dat er idd voor zorgt dat de vloer eronder niet zeiknat wordt... In elk geval anti-slip lijkt me toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Ynske het volgende:
wat een scheetje Loqi
plastic onder een badmat? dat gaat toch broeien, als hij wat natgeworden is?
eerder van dat schuimachtige spul dan lijkt mequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet precies plastic, maar meer iets dat er idd voor zorgt dat de vloer eronder niet zeiknat wordt... In elk geval anti-slip lijkt me toch?
Dat was ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Daste het volgende:
Ik heb laatst (hier??) gehoord dat iemand van die antislip in een potje had. Dat je druppeltjes onderop kunt doen. Voor bijvoorbeeld onder pantoffels o.i.d. Misschien navragen bij een hobbywinkel?
Die vind ik echt leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, dat beestje is echt tof!
Mijn nieuwe beestje: poezelbeest voor zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Probeer het wel zoveel mogelijk te doen, maar bij de ruimtes tussen de partij stokjes zie je dan je draad zweven en dat is niet zo mooi. Ach het hoort erbijquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef EsseEi het volgende:
Helaas Muts, volgens mij moet je er gewoon aan geloven.
Wat je in het vervolg zou kunnen doen is de draadjes meehaken (maar dat gaat bij stokjes niet echt, bij vasten wel).
Welkom terug, Stefanie!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef StefanieV het volgende:
Oooh ik was jullie kwijtEn ik het maar raar vinden dat er geen nieuw topic was en een nieuw geopend
Ik schat iets meer dan een m. Heb hem niet gemeten, doe het gewoon op de gok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef mijsje het volgende:
herfstblad, die ziet er lekker warm uit
hoe breed wordt ie?
ow, ik kwam ook dit tegen op Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/spaghettials easy gerangschikt...
Wibra en een paar kleuren Bravo. Dus de diktes kloppen niet helemaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef EsseEi het volgende:
ohh leuk die olifant!! mn faves lijst (tevens eigenljk m'n to hook lijst...naja...niet helemaal maar wel een beetje) wordt steeds langer!!!
Kan niet wachten tot m'n Up af is en ik snel allemaal beesten kan gaan haken! (hm moet ik ook weer bestemmingen voor vinden maar goed....als ik er niet uit kom wil ik ze wel meegeven aan....uhm...(wie ging oook alweer een kindje adopteren en wou gehaakte beesten meenemen???!!!)
(en ja ik kan ook ondertussen doen, maar k wil altijd eerst dingen af hebben enzo)
Herfstblad je deken wordt mooi!!! Gewoon met Wibra garen??zo vrolijk enzo
Ik zou zo graag, net als Lucy, al die garen op kleurvolgorde willen en heel veel enzo...
Wat een geweldig leuke kleurtjesquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef Herfstblad het volgende:
Die is leuk!
*slaat het patroon op*
Ik vind die draak toch ook wel erg gaaf. Is die draak die ik al een aantal keer voorbij heb zien komen, de draak van DeliciousCrochet?
Een w.i.p. foto van de deken:
[ afbeelding ]
De steken kloppen aan de zijkant trouwens wel, hij ligt er gewoon heel raar bij
En die vind ik ook superquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef mijsje het volgende:
was er laatst niet iemand erg op zoek naar een grote olifant om te haken? Ik zag deze op ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/toy-elephant-no-606
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
is dat niet ook wat?
Ah okquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:09 schreef muts88 het volgende:
@DjinN ik gebruik vulmateriaal van de HEMA
Vulmateriaal van de marktquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef DjinN het volgende:
Mag ik jullie vragen hoe jullie je gehaakte beestjes opgevuld krijgen ?
Hmm nog beter. Toevallig moet ik morgen richting de Kwantumquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Vulspul van de kwantum is goedkoper dan de hema, is ook gewoon hobbyvulspul.
Jeej nog een WIDM volger, wordt ook mijn vaste haakavondje, alleen moest ik vandaag oppassen.
Haha maakt niet uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ow nu je kwantum zegt weet ik t niet meer zeker![]()
Het is of de kwantum of de leen bakker....ze zitten hier naast elkaar en mn moeder haalt het eigenlijk altijd...Sorry!
WIDM is al zoo oud joh. En zie je zwart niet savonds, wat raar is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |