haha, dat beestje is echt tof!quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:02 schreef kruimel_20 het volgende:
Ah ik was het al kwijt, maar hier zijn jullie.
Ik blijf jullie wel volgen ook al post ik niet zoveel, ben ontzettend druk aan het werk (nog 2 maanden) maar ik heb gelukkig nog wel tijd om wat te haken.
Heb onlangs een speldenkussen gemaakt voor de sinterklaas dobbelavond, een sjaal voor mezelf, wat sneeuwvlokken, handschoenen, granny tissuebox cover, ben begonnen aan een GS baby dekentje, ben t-shirts aan het verknippen en ben nog steeds bezig met mijn grote deken (zucht)
[ afbeelding ]
op mijn to-hook lijstje staan nog een kindervestje : http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-hoodie-6
en een badmat van t-yarn (als mijn man het toelaat)
Hij kijkt net zo uit de hoogte als onze poesquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, dat beestje is echt tof!
Mijn nieuwe beestje: poezelbeest voor zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yarn maken van oude handdoeken? Maar je hebt toch ook een 'plastic' ondergrond nodig voor een badmat? sowieso iets anti-slips, maar vaak zit er toch een laagje onder de stof?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef kruimel_20 het volgende:
Muck, dat had ik nog niet bedacht idd ... suggesties waarvan ik wel een mooie badmat zou kunnen maken?
ik bedoel trouwens geen mat voor in bad, maar een mat voor op de badkamer bij de wasbak bijvoorbeeld maar dat was hopelijk wel duidelijk
Ja, het is ook niet precies plastic, maar meer iets dat er idd voor zorgt dat de vloer eronder niet zeiknat wordt... In elk geval anti-slip lijkt me toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Ynske het volgende:
wat een scheetje Loqi
plastic onder een badmat? dat gaat toch broeien, als hij wat natgeworden is?
eerder van dat schuimachtige spul dan lijkt mequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet precies plastic, maar meer iets dat er idd voor zorgt dat de vloer eronder niet zeiknat wordt... In elk geval anti-slip lijkt me toch?
Dat was ikquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Daste het volgende:
Ik heb laatst (hier??) gehoord dat iemand van die antislip in een potje had. Dat je druppeltjes onderop kunt doen. Voor bijvoorbeeld onder pantoffels o.i.d. Misschien navragen bij een hobbywinkel?
Die vind ik echt leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
haha, dat beestje is echt tof!
Mijn nieuwe beestje: poezelbeest voor zusje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |