nou, bij deze dan:quote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Moeten alle onderschriften voor de huidige foto uit het vorige deel niet worden gekopieerd?
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Drassss het volgende:
Speltip 9: Altijd iets achter de hand hebben.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Pandora73 het volgende:
Nu bij uw zelfbouw-handtas: gratis hand!
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:13 schreef dockx het volgende:
'De hand van God' werkt duidelijk niet voor iedereen
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef FedExpress het volgende:
" 'Thing' op brute wijze aan zijn einde gekomen."
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
manueel voeden van krokodil blijkt geen handige zet
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:08 schreef eucalyptus het volgende:
Die krokodil heeft een handje van agressief gedrag.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef Farmir het volgende:
Handtekeningenactie van 'The Crocodile Hunts', de eerste biografie door een dier gemaakt, verloopt anders dan gedacht.
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:43 schreef PfenisBaron het volgende:
'Handen aan het stuur-campagne tegen 'cabrioletarmpjes' van start'
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:48 schreef bloodacolyte het volgende:
"zomercollectie handtassen nog niet rijp"
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef Lon3 het volgende:
Je geeft ze een vinger, en ze pakken meteen de hele hand...
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Problem Martin Gaus?
Apporteer oefening te Artis loopt fout af
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:29 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
"knock your knuckles on wood", niet "croc uses your knuckles for food"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:07 schreef luciferhout het volgende:
Luciferhout niet blij met winnaar #3
volgende deel geopend: Verzin een leuk onderschrift #4!
[ Bericht 0% gewijzigd door luciferhout op 03-01-2011 23:16:58 ]luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:40 schreef Ebbao het volgende:
De verzorger zei nog zo: "als je hem 1 vinger geeft.."
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:42 schreef Bloemhof het volgende:
Dierentuinuitje lepra patiënten uit de hand gelopen.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Haque het volgende:
"En hij wilde hem slechts de beste wensen wensen"
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"Geef die krokodil eens een hand."
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
Graf van de Steve Irwin onteerd wegens wraak.
De onderschriften moeten dikgedrukt zijn! Anders doen ze niet mee voor het echgie.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:50 schreef humorduck28 het volgende:
En toen werd Schni Schna Schnappi gewelddadig...
Zo dan.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"Geef die krokodil eens een hand."
Ik welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:22 schreef PfenisBaron het volgende:
Jezus wat een beoordeling weer. Ik sta niet eens bij de beste 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Little_Miss_Naughty op 05-01-2011 10:40:39 ]Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
Too longquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:15 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Als onzekere tienermeisjes een vetplooi bij zichzelf ontdekken kan zelfs een ijsbeer ze niet afleiden
als ik ze ga inkorten blijft er helemaal niks meer van over. Nu is het nog altijd niet grappig, maar tenminste nog te begrijpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Too long![]()
Joris Demmink undercover voor justitie.
Ok ik zeg al niks meer..quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
als ik ze ga inkorten blijft er helemaal niks meer van over. Nu is het nog altijd niet grappig, maar tenminste nog te begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:30 schreef Waaghals het volgende:
Pedobear heeft vervanger tijdens verlof
Jawel hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:24 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
als ik ze ga inkorten blijft er helemaal niks meer van over. Nu is het nog altijd niet grappig, maar tenminste nog te begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jawel hooroeh indeed, dat klinkt wel al beter en korter..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
ik zal hem een beetje korter maken
Schenkstroop
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef FedExpress het volgende:
"Nieuwste variant op de Walking Fridge blijkt voorkeur te hebben voor minderjarigen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, ik moest evenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef Haque het volgende:
Ok de uitslag:
1. Little_Miss_naughty: Onzekere tienermeisjes met vetplooien zelfs niet afgeleidt door ijsberen
2. coca_kaklight: sta jij ook altijd op foto's alsof je je tampon er aan 't indoen bent, deze beer lijd leidt iedereen af.
Oe deze is moelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Met dank aan Schenkstroop en DragonFodder haha
de nieuwe:
[ link | afbeelding ]
succes
Ik heb de mijne al 6 x veranderd. is moeilijker dan ik dachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:26 schreef dogtagz het volgende:
sommige zijn heel gevat maar niet grappig.
Nu ik er over nadenk die van mij ook niet![]()
Het ligt gewoon aan de foto, die is gewoon kutquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al 6 x veranderd. is moeilijker dan ik dacht
Haha deze is geniaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef Lon3 het volgende:
De "schwalbe" doet nu ook zijn entree in de ruitersport!
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:29 schreef DragonFodder het volgende:
Bin Laden: "een terroristencarriëre moet je vanaf de grond opbouwen"
Hahaha!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:22 schreef Martinous het volgende:
Testrit met klevend zadel blijkt geen succes
4 puntenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef iamredleader het volgende:
Underwater-Santa-shark-wheelie. You really can find everything on the Internet.
2 puntenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
Na de drukke decembermaand laat de Kerstman even alles bezinken.
1 puntquote:
Zijn vrouw zit op Fok!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:38 schreef Tinuviel het volgende:
Ow, sorry, dit is het account van mijn vrouwiamredleader.
Is dit speciaal dan?quote:
doe het!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef iamredleader het volgende:
Ja hoi, daar ben ik danzit op de ipad, dus een foto plaatsen is wat ingewikkeld
Doe het dan op z'n minst tot die dag erna?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Insturen tot vanavond 21:30
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zwakzinnige ghetto-jongere neemt een bunny in plaats van een chick. Verklaring: "Kip is voor te eten aaight, een bunny is je homey for life jeweettoch"
![]()
wat heb ik al veel punten trouwens! Nooit geweten dat ik grappig kon zijn
Komt omdat je je tieten laat zien op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zwakzinnige ghetto-jongere neemt een bunny in plaats van een chick. Verklaring: "Kip is voor te eten aaight, een bunny is je homey for life jeweettoch"
![]()
wat heb ik al veel punten trouwens! Nooit geweten dat ik grappig kon zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, next time!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:19 schreef Farmir het volgende:
[..]
Doe het dan op z'n minst tot die dag erna?
De foto hiervoor heeft ook al de helft niet op kunnen reageren, omdat hij er maar een halve dag open was.
Het is de bedoeling dat er om de 24u er eentje gepost wordt:)
"zelfs Keith Baker kan moeilijk opvoedbare jongen niet aan"quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
+ 4quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
+ 2quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Haque het volgende:
Konijn schaamt zich dood voor haar uitlaatpost.
+ 1quote:
Het werkt blijkbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:35 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Komt omdat je je tieten laat zien op fok![]()
Juss' chillin with my dawg man, you feelin me homie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nou die staan hier gewoon op fok dus als je even zoekt vind je ze vast welquote:
haha indeed, misschien maar eens beginnen met werken aan een cabaretshow, eerst met mijn tieten schudden en dan een slechte knock knock-jokequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Little_Miss_Naughty doet Nieuwsjaarduik aan huis.
wanneer is de tryout?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha indeed, misschien maar eens beginnen met werken aan een cabaretshow, eerst met mijn tieten schudden en dan een slechte knock knock-joke![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wanneer is de tryout?
I love a good knock knock-joke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe ster ontdekt! Ze noemen hem de bruine ster!
[ Bericht 28% gewijzigd door Lon3 op 13-01-2011 11:30:01 ]Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
[ Bericht 46% gewijzigd door Lon3 op 13-01-2011 11:30:07 ]Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
[ Bericht 42% gewijzigd door Lon3 op 13-01-2011 11:30:19 ]Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
[ Bericht 36% gewijzigd door Lon3 op 13-01-2011 11:30:25 ]Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
Inspirerende foto voor je, niet?quote:
Neen ik ben gewoon gefrustreerd dat ik niet eens in de top 3 zat met mijn schwalbe ondertitel bij de foto van dat paard met ruiter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Inspirerende foto voor je, niet?
Ik heb me ook al eens afgevraagd, wie moet ik hier mijn tieten laten zien om erkenning te krijgen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Neen ik ben gewoon gefrustreerd dat ik niet eens in de top 3 zat met mijn schwalbe ondertitel bij de foto van dat paard met ruiter.nu maak ik zelf zoveel mogelijk grappen zodat anderen die niet kunnen maken en ik misschien kan winnen. Heb al de hele tijd een plaatje klaar staan maar de tieten van mijn vriendin worden verkozen boven mijn grappen
Das pech Arm wegquote:Op maandag 3 januari 2011 22:16 schreef luciferhout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gepost door Aalbers
game on!
Na zoveel jaar huwelijk ziet die kip er toch wel verleidelijk uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef HaJee het volgende:
Ga maar eens los op deze
[ afbeelding ]
Uitslag morgen (vrijdag dus) om 21.00 u.
Succes !
[ Bericht 57% gewijzigd door Kapt-Ruigbaard op 14-01-2011 13:07:34 ]Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Eigenhandig tandarts spelen toch niet zo heel erg slim...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stand:
Waaghals 13
HaJee 13
Little_miss_naughty 11
Drassss 9
Iamredleader 6
Haque 6
luciferhout 6
Dragonfodder 5
Kapt-Ruigbaard 4
Rockiejj 4
AlmightyArjen 3
Schenkstroop 2