Is dit speciaal dan?quote:
doe het!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:43 schreef iamredleader het volgende:
Ja hoi, daar ben ik danzit op de ipad, dus een foto plaatsen is wat ingewikkeld
Doe het dan op z'n minst tot die dag erna?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Insturen tot vanavond 21:30
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zwakzinnige ghetto-jongere neemt een bunny in plaats van een chick. Verklaring: "Kip is voor te eten aaight, een bunny is je homey for life jeweettoch"
![]()
wat heb ik al veel punten trouwens! Nooit geweten dat ik grappig kon zijn
Komt omdat je je tieten laat zien op fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zwakzinnige ghetto-jongere neemt een bunny in plaats van een chick. Verklaring: "Kip is voor te eten aaight, een bunny is je homey for life jeweettoch"
![]()
wat heb ik al veel punten trouwens! Nooit geweten dat ik grappig kon zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, next time!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:19 schreef Farmir het volgende:
[..]
Doe het dan op z'n minst tot die dag erna?
De foto hiervoor heeft ook al de helft niet op kunnen reageren, omdat hij er maar een halve dag open was.
Het is de bedoeling dat er om de 24u er eentje gepost wordt:)
"zelfs Keith Baker kan moeilijk opvoedbare jongen niet aan"quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
+ 4quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
+ 2quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Haque het volgende:
Konijn schaamt zich dood voor haar uitlaatpost.
+ 1quote:
Het werkt blijkbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:35 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Komt omdat je je tieten laat zien op fok![]()
Juss' chillin with my dawg man, you feelin me homie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nou die staan hier gewoon op fok dus als je even zoekt vind je ze vast welquote:
haha indeed, misschien maar eens beginnen met werken aan een cabaretshow, eerst met mijn tieten schudden en dan een slechte knock knock-jokequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Little_Miss_Naughty doet Nieuwsjaarduik aan huis.
wanneer is de tryout?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha indeed, misschien maar eens beginnen met werken aan een cabaretshow, eerst met mijn tieten schudden en dan een slechte knock knock-joke![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |