Komt ook omdat 'Eric Corton'quote:
Goed aan te horen inderdaadquote:
Omdat?quote:
OMDAT IK EEN FUCKING ZES HEB VOOR MIJN PROJECT wat ik echt niet snap maar dat terzijde, en omdat ik een dictaat uitheb (of ik het snap is een ander verhaal, maar tweede keer lezen is alles altijd beter te begrijpen) en en en en en omdat ik een opdracht afheb gemaakt net met mijn laatste energie.quote:
Feliquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMDAT IK EEN FUCKING ZES HEB VOOR MIJN PROJECT wat ik echt niet snap maar dat terzijde, en omdat ik een dictaat uitheb (of ik het snap is een ander verhaal, maar tweede keer lezen is alles altijd beter te begrijpen) en en en en en omdat ik een opdracht afheb gemaakt net met mijn laatste energie.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMDAT IK EEN FUCKING ZES HEB VOOR MIJN PROJECT wat ik echt niet snap maar dat terzijde, en omdat ik een dictaat uitheb (of ik het snap is een ander verhaal, maar tweede keer lezen is alles altijd beter te begrijpen) en en en en en omdat ik een opdracht afheb gemaakt net met mijn laatste energie.
Nu nog steeds?quote:
Het is niet mijn smaak, maar het is beter dan Katy Perry.quote:
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar het is beter dan Katy Perry.
Trusten!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Nu ga ik slapen hehe. Kusjes.
Trustequote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Hij komt elke maand wel een keer voorbij:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:41 schreef JD_SLR het volgende:
Oh wow, één van de mooiste liedjes ooit. Nooit verwacht dat ze die nog ooit zouden draaien. Sometime Around Midnight
Slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |