abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91307175
Die chromeline optie staat niet bij de BMW configurator iig :')
pi_91307186
Oh heb je ook nog zwart glanzend, i did not know that. Ik heb ook gewoon de standaard zwarte, maar ik vind het wel mooi staan.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 januari 2011 @ 11:26:12 #234
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91307512
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Die chromeline optie staat niet bij de BMW configurator iig :')
Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegen :). Licht misschien ook weer aan de combinatie van pakketten die je kiest, maar hij is wel beschikbaar.

Het geheel ligt ook aan de kleur van de auto, vind ik. Maar over het algemeen is shadowline toch wel het mooist. Ik begin nu zelfs te twijfelen of ik die houten sierlijsten niet ga laten zitten, en zwarte pianolakfolie ga kopen om m'n eigen lijsten mooier te knutselen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91308531
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegen :). Licht misschien ook weer aan de combinatie van pakketten die je kiest, maar hij is wel beschikbaar.

Het geheel ligt ook aan de kleur van de auto, vind ik. Maar over het algemeen is shadowline toch wel het mooist. Ik begin nu zelfs te twijfelen of ik die houten sierlijsten niet ga laten zitten, en zwarte pianolakfolie ga kopen om m'n eigen lijsten mooier te knutselen.
Zilveren bmw moet sowiso chromeline anders mag je de weg niet eens op !
pi_91315050
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook al. Nou was een slot van de E36 coupe van m'n broertje kapot en kocht ie via internet ook eentje van een coupe en nu zegt die monteur dat het geen centrale deurvergrendelingsslot is. Ik kan het bijna niet geloven :P
Ik zou een ander monteur nemen, er bestaat niets zoals centraledeurvergrendelingsslot oid..
Zet alles van je oude hendel over na de nieuwe dan..? ;)

EN oh ja, post dan ook gelijk hoe je die klote sleutelgat/cilinder overzet }:| Dat moet ik nog doen @ mijn BMW :') (Heb nieuwe slotenset)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_91317056
http://www.e36-tech.com/f(...)urbo-build-4968.html

Wehehehhe kwam ik dit tegen tijdens een research:
quote:
SOoOOoo I decided to take that hunk of shit(I don't mean it baby) for a test drive with everything hooked up in a temporary fashion. Took it easy but still the hose popped off the maf twice. I decided to go home after only a 30 kilometers or so and it popped off again... Got home and hmm its still on... look under the car and uhhh oh pipes came apart and I sucked up every rock on the road. FML

quote:
Turns out my intercooler stopped all the big stuff. BMW's run well on sand right?
_O-
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  vrijdag 14 januari 2011 @ 16:32:59 #238
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_91321956
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Een beetje beun kan daar wel wat op improviseren, gewoon een lange schroevendraaier er tussen stoppen, of waarom zo moeilijk? 5 tiewraps om de ketting en nokkenastandwiel vastzetten en dan de nokkenastandwiel losschroeven, er zit (als het goed is dan) toch een sleuf in dus hij kan er maar op precies 1 manier weer terug er op..

x ;)

ALS het klopt wat ik zeg, de ene nokkenas kun je van de tandwiel scheiden en de ander weer niet.. ;)
Ja de ketting vast zetten op het tandwiel is wel een goed id ja ...

Dan moet ik natuurlijk alleen de spanning op ketting laten staan dattie onder niet verschiet..

ik wil de kop gelijk laten vlakken, ik neem aan dat de nokkenassen er vanaf moetten ??

enne weet iemand een adresje voor te vlakken ( rotterdam )
pi_91324165
spanning ofzo hoeft er niet op te staan, maar qua verschieten: Zolang ie onder niet verschiet mag de krukas 20.000 rondjes draaien zonder dat de timing niet meer overeenkomt.. ;)
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 15 januari 2011 @ 03:03:34 #240
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_91356375
Nee dat snap ik haha maar als ik de nokkenas tandwielen loshaal dan zakt de ketting in neem ik aan .. En dan kan die onder bij de krukas verlopen
pi_91371415
Gvd, maandag auto met startkabels gestart en 20km gereden...en vandaag was de accu helemaal HELEMAAL dood, niet eens lampjes op dash. Hell, als ik aan de minpool ging zitten kwamen er niet eens vonkjes vanaf, dus dan was de accu echt helemaaaaal leeg.

Begin me gvd te irriteren. Als ik zou moeten gokken dan zou ik zeggen dat de dynamo kapot is omdat ie niet bijlaadt en ik dus in essentie op de accu heb gereden. Maar dat kan ik nu niet eens doormeten want ik heb geen voltmeter-geval...en ik kan de auto niet starten. V/d week maar een voltmeter lenen ofzo en weer iemand op laten draven die mij kan helpen met starten.

Accu is gvd 1 jaar oud, want vorig jaar was m'n oude ook overleden. 72aH ding, dus die is niet zomaar leeg.

Ik begin steeds minder zin te hebben in deze onzin en ik heb er ook geen tijd voor. Dit duwt mij wel steeds meer richting een E46 :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:56:59 #242
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_91371793
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Chromeline is alleen op 3-deurs beschikbaar. (wbt de 1-serie)
pi_91372647
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:44 schreef Maharbal het volgende:

Ik begin steeds minder zin te hebben in deze onzin en ik heb er ook geen tijd voor. Dit duwt mij wel steeds meer richting een E46 :P
Ja, maar een waarschuwing van mijn kant. E46 hebben ook de nodige kwaaltjes :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:04:46 #244
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91374293
Laatste 100K kms., buiten normaal onderhoud/slijtage, alleen maar CD-wisselaar kaduuk. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91374447
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoel, ik weet dat de E46 kwaaltjes heeft. Je hebt alleen meer kwaaltjes met oudere auto's :P
pi_91377736
Ik heb mijn E36 compact nu ongeveer een maand ofzo enne ik vroeg die man om de beloofde facturen en apk papieren.
Toen ik bij hem was zei hij dat het zijn zoons auto was en daarom niets ervan wist.
Ik heb nu eindelijk het apk papier en ik zie 4 minpunten.
-Er klopte iets niet met de verlichting(kleurverschil ofzo)
-Tussenaslager moet vervangen worden anders mol ik de cardan
-Iets met de vering wat niet klopte
-Hij remt niet recht

Maargoed ik heb apk tot mei. Ik begin alvast met sparen |:(
pi_91380426
Maar dat had je zelf toch ook wel kunnen merken. Tussenaslager oke, maar als je verlichting verschilt en dat ding remt voor geen meter dan merk je dat toch bij de aankoop? En wat zou er niet kunnen kloppen aan de vering? Stuk gebroken? 2 verschillende veren per as? :')
pi_91381039
Depo Koplampen
Schroefset
M3 remmerij rondom.

Heb je alles niet alleen gefixt maar direct geüpgraded.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_91382743
Heb je je auto al terug Turq? :)
pi_91383026
Nee, nog 25 dagen...

Maargoed, zal ik misschien deze auto kopen?:
http://link.marktplaats.nl/409324579

:')
Quote van Tjabbo:
pi_91383856
Is die niet een beetje te stijlvol voor je? :P
pi_91384210
MOH!!!!!!!!!!!!! _O-

En dan die dakspoilert!!!!!! :D _O- _O-
Quote van Tjabbo:
pi_91385354
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar dat had je zelf toch ook wel kunnen merken. Tussenaslager oke, maar als je verlichting verschilt en dat ding remt voor geen meter dan merk je dat toch bij de aankoop? En wat zou er niet kunnen kloppen aan de vering? Stuk gebroken? 2 verschillende veren per as? :')
Nou die dag toen ik de auto ging bekijken lag er een pak sneeuw en was het onder de 0. De tussenaslager kon ik niet weten want hij trilt pas wanneer je over de 3000 toeren bent tm ongeveer 3500 toeren.
Ik merkte dat ook pas toen ik naar huis reed op de snelweg.
Remmen kon ik niet testen omdat het te glad was. Wanneer je dat wilt doen dan moet je flink op de rem gaan.
De vering kan wel gebroken zijn. Zo n gevoel heb ik maargoed dat kost niet veel. 60 euro per veer ofzo?

ik was van de week bij heining hobbyhal om de auto van ee nvriend op te halen. Daar is zo n engelse gast die schade repareert en spuit en doet het ook nog eens heel goed.
Hij zei dat mijn motorkap 450 euro gaat kosten doordat hij 2x in primer moet. Bleh i hate spending moneyy :P
pi_91385825
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, nog 25 dagen...

Maargoed, zal ik misschien deze auto kopen?:
http://link.marktplaats.nl/409324579

:')
Please, nee.... :r
  zaterdag 15 januari 2011 @ 22:21:55 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91385927
quote:
...auto staat ook meer stil dan nog rijdt komt gemiddeld 1x per maand garage uit om 200 km mee te rijden ivm de accu...
Of je koopt een druppellader van 3 tientjes :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91386520
mensen even een uber-noob-vraag: waarvoor staan de letters ''CD'' achter een 330 CD ? ?
pi_91386552
coupe diesel
pi_91386605
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef YoshiBignose het volgende:
coupe diesel
Dankjewel :)

Ik ben een grote fan van BMW's maar mijn kennis er over staat nog in zijn babyschoentjes :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2011 22:34:19 ]
pi_91386680
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dankjewel :)

Ik ben een grote fan van BMW's maar mijn kennis er over staat nog in zijn babyschoentjes :@
Geeft niet :P E46 3-series hadden veel soorten... volgens mij:

i = injectie (benzine)
ci = coupe benzine
ti = compact benzine
d = diesel
cd = coupe diesel
td = compact diesel
xi = awd
pi_91387143
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Geeft niet :P E46 3-series hadden veel soorten... volgens mij:

i = injectie (benzine)
ci = coupe benzine
ti = compact benzine
d = diesel
cd = coupe diesel
td = compact diesel
xi = awd

td = turbodiesel(alleen de oude types voor 1990)
tds = turbodiesel kwam na de td maar is alsnog geen directe inspuiting
d = common rail turbodiesel kwam na de tds

edit:
ik heb t over alle types van bmw dan :)
  zondag 16 januari 2011 @ 00:27:39 #261
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91393035
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef OEM het volgende:

[..]

Chromeline is alleen op 3-deurs beschikbaar. (wbt de 1-serie)
Ah kijk, dat wist ik niet. Ik was idd een 3-deurs aan het configureren. Wel handig om te weten :).
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat dus ;).
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Dynamo zou zomaar kunnen, inderdaad. Ik had het van de zomer ook: ineens veel lampjes aan, beetje knipperen, vermogen weg... en ik was gezien ;(

Wel knake: ik dacht straks even iets uit m'n armsteun te pakken, gaat dat ding niet meer open! Ook een hefboomwerking en wat kracht met een schroevendraaier mocht niet baten. Uiteindelijk dus de armsteun maar los geschroefd, bleek de achterkant van een pen tussen het sluitingsmechanisme te zijn gekomen :X. Naja, gelukkig opgelost binnen een kwartier zonder een nieuwe armsteun te hoeven kopen :P.
Nadeeltje wel: er brak een klein plastic pinnetje af bij de demontage. Ik hoop maar dat dat geen nadelige gevolgen heeft voor de werking, en dat het niet gaat rammelen, want da's nog wel het meest irritant :X.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mikkie op 16-01-2011 00:32:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91411861
@ turq:

die e46 ziet er strak uit van de voorkant. toen zag ik de achterkant.... :S ik weet niet wat ik erger vind.. die achterbumper met dat el cheepo gaas of die spoiler.

@haarbal:
dynamo's van andere auto's gaan nooit stuk? :P desnoods haal je een dynamo van de sloop.
ik moest een jaar terug ook elke keer drukken om ergens te komen :') ook accu vervangen en het probleem bleef. lag hem ook aan de dynamo dus.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_91411983

ik ben zo blij, als ik in de e21 rij

O+
pi_91416127
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben zo blij, als ik in de e21 rij

O+