Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Die chromeline optie staat niet bij de BMW configurator iig
Zilveren bmw moet sowiso chromeline anders mag je de weg niet eens op !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegen. Licht misschien ook weer aan de combinatie van pakketten die je kiest, maar hij is wel beschikbaar.
Het geheel ligt ook aan de kleur van de auto, vind ik. Maar over het algemeen is shadowline toch wel het mooist. Ik begin nu zelfs te twijfelen of ik die houten sierlijsten niet ga laten zitten, en zwarte pianolakfolie ga kopen om m'n eigen lijsten mooier te knutselen.
Ik zou een ander monteur nemen, er bestaat niets zoals centraledeurvergrendelingsslot oid..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al. Nou was een slot van de E36 coupe van m'n broertje kapot en kocht ie via internet ook eentje van een coupe en nu zegt die monteur dat het geen centrale deurvergrendelingsslot is. Ik kan het bijna niet geloven
quote:SOoOOoo I decided to take that hunk of shit(I don't mean it baby) for a test drive with everything hooked up in a temporary fashion. Took it easy but still the hose popped off the maf twice. I decided to go home after only a 30 kilometers or so and it popped off again... Got home and hmm its still on... look under the car and uhhh oh pipes came apart and I sucked up every rock on the road. FML
quote:Turns out my intercooler stopped all the big stuff. BMW's run well on sand right?
Ja de ketting vast zetten op het tandwiel is wel een goed id ja ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een beetje beun kan daar wel wat op improviseren, gewoon een lange schroevendraaier er tussen stoppen, of waarom zo moeilijk? 5 tiewraps om de ketting en nokkenastandwiel vastzetten en dan de nokkenastandwiel losschroeven, er zit (als het goed is dan) toch een sleuf in dus hij kan er maar op precies 1 manier weer terug er op..
x![]()
ALS het klopt wat ik zeg, de ene nokkenas kun je van de tandwiel scheiden en de ander weer niet..
Chromeline is alleen op 3-deurs beschikbaar. (wbt de 1-serie)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegen. Licht misschien ook weer aan de combinatie van pakketten die je kiest, maar hij is wel beschikbaar.
Ja, maar een waarschuwing van mijn kant. E46 hebben ook de nodige kwaaltjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Ik begin steeds minder zin te hebben in deze onzin en ik heb er ook geen tijd voor. Dit duwt mij wel steeds meer richting een E46
Dat is niet wat ik bedoel, ik weet dat de E46 kwaaltjes heeft. Je hebt alleen meer kwaaltjes met oudere auto'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, maar een waarschuwing van mijn kant. E46 hebben ook de nodige kwaaltjes
Nou die dag toen ik de auto ging bekijken lag er een pak sneeuw en was het onder de 0. De tussenaslager kon ik niet weten want hij trilt pas wanneer je over de 3000 toeren bent tm ongeveer 3500 toeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar dat had je zelf toch ook wel kunnen merken. Tussenaslager oke, maar als je verlichting verschilt en dat ding remt voor geen meter dan merk je dat toch bij de aankoop? En wat zou er niet kunnen kloppen aan de vering? Stuk gebroken? 2 verschillende veren per as?
Please, nee....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, nog 25 dagen...
Maargoed, zal ik misschien deze auto kopen?:
http://link.marktplaats.nl/409324579
Of je koopt een druppellader van 3 tientjesquote:...auto staat ook meer stil dan nog rijdt komt gemiddeld 1x per maand garage uit om 200 km mee te rijden ivm de accu...
Dankjewelquote:
Geeft nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik ben een grote fan van BMW's maar mijn kennis er over staat nog in zijn babyschoentjes
td = turbodiesel(alleen de oude types voor 1990)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Geeft nietE46 3-series hadden veel soorten... volgens mij:
i = injectie (benzine)
ci = coupe benzine
ti = compact benzine
d = diesel
cd = coupe diesel
td = compact diesel
xi = awd
Ah kijk, dat wist ik niet. Ik was idd een 3-deurs aan het configureren. Wel handig om te wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef OEM het volgende:
[..]
Chromeline is alleen op 3-deurs beschikbaar. (wbt de 1-serie)
Dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, maar een waarschuwing van mijn kant. E46 hebben ook de nodige kwaaltjes
Dynamo zou zomaar kunnen, inderdaad. Ik had het van de zomer ook: ineens veel lampjes aan, beetje knipperen, vermogen weg... en ik was gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Ik begin steeds minder zin te hebben in deze onzin en ik heb er ook geen tijd voor. Dit duwt mij wel steeds meer richting een E46
Mag ik mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben zo blij, als ik in de e21 rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |