Roken in een auto is not done !quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ik heb het over die afbeeldingen met houten strips in het interieur. dat hout wat om de versnellingspook zit zie je vaak bij mensen as op liggen enz. vind ik persoonlijk altijd zo ranzig.
ik bedoel dus dat het hout alleen mooi is als het mooi schoon gehouden wordt.
mee eensch!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Roken in een auto is not done !
wow, dat is een mooi interieur!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef oYo het volgende:
Mijn interieur met 'prive-chauffeur'(ivorywhite en elsenbein)
[ afbeelding ]
Mijn beide E36jes hebben Centrale Deurvergrendeling fabrieks & elec. ramen (de 323i zelfs slot verwarming en de 318i de voorziening), een vriend met zijn M40 318i (bj.1991) met raamslingers heeft zelfs fabrieks CV, met 100% zekerheid ga ik niet zeggen, maar ik ga er van uit van wel ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Turq, heeft de E36 standaard centrale deurvergrendeling? Of zijn er ook sloten die dus los open gaan....
ohw? Wat krijg je er voor terug als je geld sponsort aan de WNF?quote:
Een beetje beun kan daar wel wat op improviseren, gewoon een lange schroevendraaier er tussen stoppen, of waarom zo moeilijk? 5 tiewraps om de ketting en nokkenastandwiel vastzetten en dan de nokkenastandwiel losschroeven, er zit (als het goed is dan) toch een sleuf in dus hij kan er maar op precies 1 manier weer terug er op..quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hellooow.. Ik ga vd week mn koppaking van mn 318 e46 vervangen. Hier zit een m43 motor in.
Volgens het werkplaatshandboek moet ik met dit : http://www.b2b-trade.net/(...)gnment-Tools-BM.html
Stukje gereedeschap de nokkenassen vastzetten .. Maar heb je dit nu echt nodig .. Je kan toch ook alles markeren .. ??
Dat stukje staal kost hier in nl dus 130 euro .. En ik zou niet weten waar ik hem kan lenen
+1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een beetje beun kan daar wel wat op improviseren, gewoon een lange schroevendraaier er tussen stoppen, of waarom zo moeilijk? 5 tiewraps om de ketting en nokkenastandwiel vastzetten en dan de nokkenastandwiel losschroeven, er zit (als het goed is dan) toch een sleuf in dus hij kan er maar op precies 1 manier weer terug er op..
x![]()
ALS het klopt wat ik zeg, de ene nokkenas kun je van de tandwiel scheiden en de ander weer niet..
Duur als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef Gokhan03 het volgende:
+1
Ik was laatst bij de heining hobbyhal en ken daar een spuiter. Ik vroeg voor hoeveel hij mijn motorkap kon spuiten. De motorkap roest van de linkerkant. Hij vroeger 450 euro voor omdat het 2x in primer moet
Ja dat dacht ik dus ook al. Nou was een slot van de E36 coupe van m'n broertje kapot en kocht ie via internet ook eentje van een coupe en nu zegt die monteur dat het geen centrale deurvergrendelingsslot is. Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mijn beide E36jes hebben Centrale Deurvergrendeling fabrieks & elec. ramen (de 323i zelfs slot verwarming en de 318i de voorziening), een vriend met zijn M40 318i (bj.1991) met raamslingers heeft zelfs fabrieks CV, met 100% zekerheid ga ik niet zeggen, maar ik ga er van uit van wel ja.
Als je Electrische ramen hebt dan heb je zowiezoo 100% CV.. Dan kun je zelfs je ramen bedienen met je sleutel![]()
Hou de sleutel eens een seconde of 5 op de slot stand (dus naar rechts toe) vast, gaan je ramen automatisch dicht tot dat je los laat..
bij de e30 heet het chromeline en als die randen zwart zijn dan heet dat shadowline maar bij een nieuwere weet ik het niet. ik zal eens kijken op de bmw site voor de grap.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:06 schreef Scorpie het volgende:
Heren BMW liefhebbers, een vraagje.
Ik mag straks als lease auto een BMW 1 gaan rijden, en nu zie ik sommige uitvoeren die een zilveren rand hebben bij de omlijsting van de ramen. Is dat een optie, zo ja, welke optie is het dan precies? Ik kom er maar niet achter
Ik ben sowieso weg van die chromen sierlijsten. Zeker bij een zwarte auto geeft dat een mooi contrast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij de E46 was het standaard op 6-cilinders en optie op 4-cil (de chrome strips). Zal bij de 1-serie wel niet meer zo werkenik vind chrome een luxere uitstraling geven, maar zwart staat stoerder, maar dan moet het wel bij de rest van de kleur van de auto passen.
Ehm nog niet echt besloten. Heb als voorloopauto een relatief 'kale' 118D 2.0 gekregen, vind hem wel lekker rijden maar weet niet wat ik precies kan krijgen voor mijn budget.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:53 schreef piekartz87 het volgende:
uit interesse: wat voor een 1er ga je kiezen?
Maar juist bij een zwarte auto staat het ook wel mooi als "alles" zwart isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg van die chromen sierlijsten. Zeker bij een zwarte auto geeft dat een mooi contrast.
Heerlijk karretje. Heb 'm één keer mogen rijden en 't is toch een soort high-end kart.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:11 schreef Scorpie het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
Deze rijd ik nu en wil ik wel in de lease gaan rijden.
Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:15 schreef Scorpie het volgende:
Die chromeline optie staat niet bij de BMW configurator iig
Zilveren bmw moet sowiso chromeline anders mag je de weg niet eens op !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegen. Licht misschien ook weer aan de combinatie van pakketten die je kiest, maar hij is wel beschikbaar.
Het geheel ligt ook aan de kleur van de auto, vind ik. Maar over het algemeen is shadowline toch wel het mooist. Ik begin nu zelfs te twijfelen of ik die houten sierlijsten niet ga laten zitten, en zwarte pianolakfolie ga kopen om m'n eigen lijsten mooier te knutselen.
Ik zou een ander monteur nemen, er bestaat niets zoals centraledeurvergrendelingsslot oid..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al. Nou was een slot van de E36 coupe van m'n broertje kapot en kocht ie via internet ook eentje van een coupe en nu zegt die monteur dat het geen centrale deurvergrendelingsslot is. Ik kan het bijna niet geloven
quote:SOoOOoo I decided to take that hunk of shit(I don't mean it baby) for a test drive with everything hooked up in a temporary fashion. Took it easy but still the hose popped off the maf twice. I decided to go home after only a 30 kilometers or so and it popped off again... Got home and hmm its still on... look under the car and uhhh oh pipes came apart and I sucked up every rock on the road. FML
quote:Turns out my intercooler stopped all the big stuff. BMW's run well on sand right?
Ja de ketting vast zetten op het tandwiel is wel een goed id ja ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een beetje beun kan daar wel wat op improviseren, gewoon een lange schroevendraaier er tussen stoppen, of waarom zo moeilijk? 5 tiewraps om de ketting en nokkenastandwiel vastzetten en dan de nokkenastandwiel losschroeven, er zit (als het goed is dan) toch een sleuf in dus hij kan er maar op precies 1 manier weer terug er op..
x![]()
ALS het klopt wat ik zeg, de ene nokkenas kun je van de tandwiel scheiden en de ander weer niet..
Chromeline is alleen op 3-deurs beschikbaar. (wbt de 1-serie)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en ik kom 'm wel tegen. Licht misschien ook weer aan de combinatie van pakketten die je kiest, maar hij is wel beschikbaar.
Ja, maar een waarschuwing van mijn kant. E46 hebben ook de nodige kwaaltjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:44 schreef Maharbal het volgende:
Ik begin steeds minder zin te hebben in deze onzin en ik heb er ook geen tijd voor. Dit duwt mij wel steeds meer richting een E46
Dat is niet wat ik bedoel, ik weet dat de E46 kwaaltjes heeft. Je hebt alleen meer kwaaltjes met oudere auto'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, maar een waarschuwing van mijn kant. E46 hebben ook de nodige kwaaltjes
Nou die dag toen ik de auto ging bekijken lag er een pak sneeuw en was het onder de 0. De tussenaslager kon ik niet weten want hij trilt pas wanneer je over de 3000 toeren bent tm ongeveer 3500 toeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar dat had je zelf toch ook wel kunnen merken. Tussenaslager oke, maar als je verlichting verschilt en dat ding remt voor geen meter dan merk je dat toch bij de aankoop? En wat zou er niet kunnen kloppen aan de vering? Stuk gebroken? 2 verschillende veren per as?
Please, nee....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, nog 25 dagen...
Maargoed, zal ik misschien deze auto kopen?:
http://link.marktplaats.nl/409324579
Of je koopt een druppellader van 3 tientjesquote:...auto staat ook meer stil dan nog rijdt komt gemiddeld 1x per maand garage uit om 200 km mee te rijden ivm de accu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |