je zal toch keuzes moeten maken:quote:3,5% en dan 3 jaar lang niet bij je geld kunnen . Alsof dat zo verstandig is .
Je kan toch gewoon voor 2k meedoen met je pa?quote:M'n pa zit bij 'n vermogensbeheerder (+75k dus) en ik denk niet dat ik daar tussenkom met m'n 2k...
Dat gaat over zaken doen, niet om een beetje zakgeld...quote:Met familie moet je niet handelen maar wandelen he .
Ik zal 't 'm vanavond 'ns vragen....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef De_Rikster het volgende:
Wat wil je dan wel?
[..]
[quote]
Je kan toch gewoon voor 2k meedoen met je pa?
Oh, jij bedoelt natuurlijk dat TS ervan op vakantie moet gaan naar Ijsland, goeie tip!quote:
wat heb je dan gekocht?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
nee 8k en sta nu op 10,25 % !
Niet slecht in 3 dagen
Koper, Cu29, Cuprumquote:
Voor 2K vind je geen E30 325 in goeie staat..quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:11 schreef Jotwoo het volgende:
2k? Ik zou er een BMW E30 325i drift/race speeltje van kopen!![]()
[ afbeelding ]
Delta Lloyd net voor de jaarwisselingquote:
Sommige 4 keer per jaar of 2 keer of jaarlijks verschilt per ding.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef isildur1 het volgende:
Welk fons dan? Ik ken alleen AEX/AMX/ASCX. Wordt de dividend jaarlijks uitgekeerd? Wat is 't risico/rendement?
http://en.wikipedia.org/wiki/Compound_interestquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Metro2005 het volgende:
Met 2k schiet niks gewoon op. Als je belegt mag je blij zijn met een rendement van 5 tot 6 % , als je bekijkt hoeveel geld dat is per jaar tov je spaarrente is dat niet erg interessant. (100 euro vs 46 euro per jaar)
gewoon doorsparen zonder risico op je spaarrekening zou ik zeggen. Pas als je boven de 10k uitkomt wordt het echt interessant om rentes en rendementen te gaan vergelijken, en zelfs dan is het nog marginaal.
Als je belegt heb je veel meer als die 6 %quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:33 schreef Metro2005 het volgende:
Met 2k schiet niks gewoon op. Als je belegt mag je blij zijn met een rendement van 5 tot 6 % , als je bekijkt hoeveel geld dat is per jaar tov je spaarrente is dat niet erg interessant. (100 euro vs 46 euro per jaar)
gewoon doorsparen zonder risico op je spaarrekening zou ik zeggen. Pas als je boven de 10k uitkomt wordt het echt interessant om rentes en rendementen te gaan vergelijken, en zelfs dan is het nog marginaal.
tuurlijk niet .. bij 90% krimpt het geld zelfs .quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je belegt heb je veel meer als die 6 %
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:22 schreef flyguy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Compound_interest
Ligt eraan hoeveel risico je wilt lopen natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je belegt heb je veel meer als die 6 %
Serieusquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Sokz het volgende:
[..]
tuurlijk niet .. bij 90% krimpt het geld zelfs .
En daarom heb je dus die complete producten van de fonds-aanbieders, waardoor je dat niet hoeft te doen. Op die manier is het gewoon sparen met een risico. ING heeft overigens een heel duidelijke site als het om beleggen gaat en het uitleggen van het hoe en wat. Maar je moet er wel effe een uurtje voor gaan zitten. Maar persoonlijk heb ik wel een wat hoger bedrag uitstaan daar. Ik weet niet of het voor lagere (ik heb 75.000 ingezet) bedragen ook opgaat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:43 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Zit bij ING en NIBC.
Ik blijf beleggen veels te veel gedoe vinden: elke dag maar kijken of je niet bankroet bent gegaan...
Ik ken alleen de Rabobank die soortgelijke producten aanbiedt voor lagere bedragen. Waarschijnlijk zetten ze dat als filiaal collectief in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:39 schreef isildur1 het volgende:
[..]
3,5%en dan 3 jaar lang niet bij je geld kunnen
. Alsof dat zo verstandig is
.
M'n pa zit bij 'n vermogensbeheerder (+75k dus) en ik denk niet dat ik daar tussenkom met m'n 2k...
Fabeltjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Sokz het volgende:
[..]
tuurlijk niet .. bij 90% krimpt het geld zelfs .
Toen Postbank nog geen ING was heb ik ook ooit geld in hun fantastische beleggingsfondsen gestoken: volgens hun grafieken nam de waarde al jaren elk jaar toe, en de jaren daarna kwamen ze nog steeds met dergelijke grafieken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
En daarom heb je dus die complete producten van de fonds-aanbieders, waardoor je dat niet hoeft te doen. Op die manier is het gewoon sparen met een risico. ING
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |