omdat ze me blijft afwijzen, iedereen die de krumpel awijst krijgt de woede van de krumpel over haar heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom ben jij so boos op de Voe
dikke holbewoner ditquote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
omdat ze me blijft afwijzen, iedereen die de krumpel awijst krijgt de woede van de krumpel over haar heen.
ik ben boos op alle vrouwen grrrrrr
JEALOUS HATERZ GONNA HATEquote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Sunshineeeeee het volgende:
Mooizo, vond het toch maar een aandachtshoertje.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Vanaf mijn Ipad gestuurd terwijl ik ook muziek aan het luisteren was op mijn Ipod met Apple oordopjes.
ik vond dr wel lief eigenlijk..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Sunshineeeeee het volgende:
wij worden vriendenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Aandachtshoer, daaro bestaan er genoeg mooiere meisjes.
Coop.
Vanaf mijn Ipad gestuurd terwijl ik ook muziek aan het luisteren was op mijn Ipod met Apple oordopjes.
jaa is goed maatquote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaaa ik zoek ook nog een paar vrienden! Biertje doen ouwe?!
meiden die te vaak like zeggenquote:
You know, you know, you know, you know, you know, you know...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef VBlom het volgende:
[..]
Dat doen heel veel mensen die engels praten.
Lol so jaloursquote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Sunshineeeeee het volgende:
Ken(de) je haar dan?quote:
Trucagefoto, overduidelijkquote:
Wat een lelijk hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |