Milla Jovovich (born Milica Jovovi on December 17, 1975)quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Talentloos mokkel met een leuk koppie wat zo te zien word gepakt door haar lelijke vriend...
14 jarige sletje....ik zal haar niet missen..
kijk dit is pas een leuk minderjarig mokkeltje
[ afbeelding ]
ja dat was haar hoogtepunt en ik ben bang dat voe hetzelfde gaat krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Milla Jovovich (born Milica Jovovi on December 17, 1975)
wtfffffff
Waarom ben jij so boos op de Voequote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
photoshopt iemand ff een dildo op die foto linksonderin?
Faal van de avond hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Talentloos mokkel met een leuk koppie wat zo te zien word gepakt door haar lelijke vriend...
14 jarige sletje....ik zal haar niet missen..
kijk dit is pas een leuk minderjarig mokkeltje
[ afbeelding ]
omdat ze me blijft afwijzen, iedereen die de krumpel awijst krijgt de woede van de krumpel over haar heen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom ben jij so boos op de Voe
dikke holbewoner ditquote:Op maandag 3 januari 2011 20:58 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
omdat ze me blijft afwijzen, iedereen die de krumpel awijst krijgt de woede van de krumpel over haar heen.
ik ben boos op alle vrouwen grrrrrr
JEALOUS HATERZ GONNA HATEquote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Sunshineeeeee het volgende:
Mooizo, vond het toch maar een aandachtshoertje.
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Vanaf mijn Ipad gestuurd terwijl ik ook muziek aan het luisteren was op mijn Ipod met Apple oordopjes.
ik vond dr wel lief eigenlijk..quote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Sunshineeeeee het volgende:
wij worden vriendenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Aandachtshoer, daaro bestaan er genoeg mooiere meisjes.
Coop.
Vanaf mijn Ipad gestuurd terwijl ik ook muziek aan het luisteren was op mijn Ipod met Apple oordopjes.
jaa is goed maatquote:Op maandag 3 januari 2011 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaaa ik zoek ook nog een paar vrienden! Biertje doen ouwe?!
meiden die te vaak like zeggenquote:
You know, you know, you know, you know, you know, you know...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef VBlom het volgende:
[..]
Dat doen heel veel mensen die engels praten.
Lol so jaloursquote:Op maandag 3 januari 2011 21:11 schreef Sunshineeeeee het volgende:
Ken(de) je haar dan?quote:
Trucagefoto, overduidelijkquote:
Wat een lelijk hoofd.quote:
Mooie ogen, verder vind ik t niet zo..quote:
Zij deed me denken aan die Milie Boeler ofzoquote:
Mr.Cooper. Leef jij ook nog?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat wijf van die 2 filmpjes lijkt op Esmee Denters.
ja ze heeft een knap koppie en blijkbaar vind de maatschappij dat genoeg om haar te laten zingenquote:
Mr. Cooper.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, ik lag gisteren wel op het spoor.
Ja, BFF, jeweet.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef Sunshineeeeee het volgende:
[..]
Ken(de) je haar dan?Ik vind het gewoon jammer dat iedereen die maar een beetje beroemd wordt, gelijk een nummer op moet nemen. Maar ik heb sowieso nooit die blog van haar gevolgd, dus ze kan best wel lief zijn, maar aandacht trekken is ze wel goed in.
Heel Scandinavië.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef chroestjov het volgende:
wtf, gewoon Noorwegen binnenvallen en Noorse meisjes, vrouwen en goud plunderen.
jij bent zojuist in aanzien gestegen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn kk sad ik ga in april naar noorwegen dus wtf is jullie probleem ok niggas?
Dat penisbaard (overig0ns een toffe peer) Voe worshippede (of was het zoe) en suddenly iedereen ineeensch vond ik sad. Maar wat ik sadder vind is dat zo'n doosch immens veel aandacht krijgt, terwijl ze nooit ook maar een tiet of navel laat zien. WAAROM kijken mensen naar haar!?
WAAROM kijken mensen überhaupt naar bloggs / vloggs / kanker ? Wat boeit het wat andere mensen zeggen?
Ik heb stiekem met je oma geneukt, ik hoop dat je het niet erg vind. Mvg.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zijn kk sad ik ga in april naar noorwegen dus wtf is jullie probleem ok niggas?
Dat penisbaard (overig0ns een toffe peer) Voe worshippede (of was het zoe) en suddenly iedereen ineeensch vond ik sad. Maar wat ik sadder vind is dat zo'n doosch immens veel aandacht krijgt, terwijl ze nooit ook maar een tiet of navel laat zien. WAAROM kijken mensen naar haar!?
WAAROM kijken mensen überhaupt naar bloggs / vloggs / kanker ? Wat boeit het wat andere mensen zeggen?
Integendeel zelfsquote:Op maandag 3 januari 2011 21:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je oma geneukt, ik hoop dat je het niet erg vind. Mvg.
Nee, we krijgen geen pics.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef Chowi het volgende:
Maar het wekelijkse progressierapportagetopic blijft, mag ik toch hopen?
Joh! Voe is gewoon een prachtig meisje zonder van uit dr kleren te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:00 schreef Zombiehoofd het volgende:
Nog wat bitches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus. Grafkoppen zijn het zeker nietquote:Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Joh! Voe is gewoon een prachtig meisje zonder van uit dr kleren te gaan.
Die wijven op jouw foto trekken alleen de aandacht omdat het hoeren zijn
Stuk voor stuk grafkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |