Ik dacht dat jij van 15 jarige meisjes hield!? Of zijn die te oud?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:32 schreef RickoKun het volgende:
kkhoer, hier plaatjes van geilere meisjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dit dus. Denk aan de kinderen. Ze huilen. De volgende generatie. Jullie maken de volgende generatie zwakker. De generatie die moet vechten tegen de Chinezen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Broder het volgende:
Een Voe rouwtopic indoctrineren met afbeeldingen van probleemwijken.
er staat geen zweedse in zijn fobo trap er niet in mensnequote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik stap over op de zweedse in mijn fobo =$
quote:Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Lakitu het volgende:
Ik stap over op de zweedse in mijn fobo =$
Milla Jovovich (born Milica Jovovi on December 17, 1975)quote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Talentloos mokkel met een leuk koppie wat zo te zien word gepakt door haar lelijke vriend...
14 jarige sletje....ik zal haar niet missen..
kijk dit is pas een leuk minderjarig mokkeltje
[ afbeelding ]
ja dat was haar hoogtepunt en ik ben bang dat voe hetzelfde gaat krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Milla Jovovich (born Milica Jovovi on December 17, 1975)
wtfffffff
Waarom ben jij so boos op de Voequote:Op maandag 3 januari 2011 20:49 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
photoshopt iemand ff een dildo op die foto linksonderin?
Faal van de avond hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 20:42 schreef DE_krumpel het volgende:
Talentloos mokkel met een leuk koppie wat zo te zien word gepakt door haar lelijke vriend...
14 jarige sletje....ik zal haar niet missen..
kijk dit is pas een leuk minderjarig mokkeltje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |