Kom maar hier heen, ik laat hem je met alle liefde zienquote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd welke foto, heus waar!![]()
Okequote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, ik laat hem je met alle liefde zien
Surequote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd welke foto, heus waar!![]()
Hoi Moppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar, kom je toch weer terugquote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okemaar ik was net bij jou, toen ik ging ruiken weetjenog.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi MoppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen familie van moppermurp.
Neen. En ik zeg lekker niet van wie wel, hihihihihihquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van timmmmmmmmmmmm ofzo?
Huppelkind vond het wel gezellig. Die hoopt ook op een herhaling volgend jaarquote:
Ben je een kloon?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Neen. En ik zeg lekker niet van wie wel, hihihihihih
wie dacht dat dan? [ afbeelding ]
Ik durf niet te kijken hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Die foto van mono zn bips staat in zn fobo
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoorIk durf ook niet in jouw fobo te kijken
Als ik niet zeg van wie wel, zou ik dan wel of geen kloon zijn, snuggere?quote:
Je weet denk ik ook wel waaromquote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind vond het wel gezellig. Die hoopt ook op een herhaling volgend jaar
Liefde voor jou als je mn laptop fixtquote:
Jaquote:
Weet ik nietquote:
Ja maar ik voel me op dit moment niet zo pico bello !quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Als ik niet zeg van wie wel, zou ik dan wel of geen kloon zijn, snuggere?
Ben jij de scherpste lepel van het stel?
Ik ga niet klikken ok!quote:
Wat is er mee dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefde voor jou als je mn laptop fixt
Je lurktquote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Als ik niet zeg van wie wel, zou ik dan wel of geen kloon zijn, snuggere?
Ben jij de scherpste lepel van het stel?
Ja wat niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is er mee dan? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |