Hihi nou uhm dat past wel bij mijquote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi, ik zie nu pas je UI ! Waarom heb je tieten erop?![]()
Ik wil alleen maar helpenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Fok geeft ook geen nieuwe reacties. Iets met mn keypoorten.![]()
En nee, ik ga mn msn en wachtwoord niet geven, dadelijk ga je er stoute dingen mee doen
Hou jij van tieten?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi nou uhm dat past wel bij mij
Goeie vraagquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar helpen
Maar zeg, wanneer maak je is een fobo
dat is spersieboon >quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar helpen
Maar zeg, wanneer maak je is een fobo
Ik vind mijne wel lief andersquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Beter dan pielemuisjes indeed
Ze heeft tieten. En flinke ook. Hele flinke.quote:
Ohhh, wist ik toch niet !quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft tieten. En flinke ook. Hele flinke.
Ik heb zequote:
All minequote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft tieten. En flinke ook. Hele flinke.
Ik ga het uit maken denk ik met jou, als ji jtoch zo doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waaat?
Het was een typfoutje, sorry hoor
Foboquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics als bewijs?
lolsnor!!1!11!
Ja vandaar het logo in mn UIquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehe ok![]()
Jij houdt ook van Ajaxxx
Maaar schaaatquote:Op maandag 3 januari 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga het uit maken denk ik met jou, als ji jtoch zo doet.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fobo
[..]
Ja vandaar het logo in mn UI
Tevens wil ik graag een nieuwe UI /reminder voor de UI maker
Open er een topic over!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoe moet ik dat probleem met mn keypoorten oplossen?
De goeie sleutel proberenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Goudvis_ het volgende:
dat durf ik nietquote:
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De goeie sleutel proberen
Snap je?! Poort?! En sleutel?!
Oh en soms helpt het om dat icoontje rechtsonder van van msn helemaal af te sluiten en dan opnieuw msn opstartenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Goudvis_ het volgende:
Windows 7quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh en soms helpt het om dat icoontje rechtsonder van van msn helemaal af te sluiten en dan opnieuw msn opstarten
Dan wordt ie juist gesloten vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe, dan ga ik spammen op je topic en dan komt iedereen erop af![]()
Geen dankquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Goudvis_ het volgende:
OMG mn keypoorten deden het opeens weer.![]()
![]()
Het kwam niet door jou, opeens werd mn post geplaatst dat ik het kon zien ipv dat ik op F5 moest drukken om mn post te kunnen zien. Dus ik dacht, misschien doet mn msn het dan ook welquote:
Alle topics waar ik post zijn goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan wordt ie juist gesloten vrees ik
No offence
quote:
Nou. Enquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het kwam niet door jou, opeens werd mn post geplaatst dat ik het kon zien ipv dat ik op F5 moest drukken om mn post te kunnen zien. Dus ik dacht, misschien doet mn msn het dan ook wel
quote:
Zeker lekkerquote:
quote:
Ik wil best 3,95 naar je overmaken hoorquote:
Waar ruik je nu naar?quote:
36.34.48.462quote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wil best 3,95 naar je overmaken hoor
Laat maar, dan kom je mn echte naam en adres te weten.quote:
En jij de mijnequote:Op maandag 3 januari 2011 19:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Laat maar, dan kom je mn echte naam en adres te weten.
Ruig nummerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Ezechielk het volgende:
Hier, een hip nummertje, met liefde gepost.
IK WEET JOUW ADRES HEULS NIETquote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En jij de mijne
Maar je kan KB het ook even vragen
Achter het station mag jij me overal besnuffelenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil ook aan jou ruiken hoor
Jullie hebben adressen, telefoonnummers enz uitgewisseld?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En jij de mijne
Maar je kan KB het ook even vragen
Waar moet ik heeen?quote:
Het scheelt niet veelquote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ruig nummer
[..]
IK WEET JOUW ADRES HEULS NIET
Net Rivella Light. Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:
Nee joh, nog nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Jullie hebben adressen, telefoonnummers enz uitgewisseld?
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Achter het station mag jij me overal besnuffelen
om aan je te ruiken bedoelde ikquote:Op maandag 3 januari 2011 19:09 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh eerst eten Trev, dan ben ik er weer.Kusjes voor jullie allemaal.
![]()
![]()
Doooeeeeiiquote:Op maandag 3 januari 2011 19:09 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh eerst eten Trev, dan ben ik er weer.Kusjes voor jullie allemaal.
![]()
![]()
Zeg trev, als er van de zomer weer zo'n zwembadmeet is, kom je dan ook weer?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn profiel, het zou wel niet in de buurt voor je zijn
Weet ik nog niet, ligt aan een aantal dingenquote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg trev, als er van de zomer weer zo'n zwembadmeet is, kom je dan ook weer?
Tijd, datum, centen...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ligt aan een aantal dingen
Met een beetje mazzel een zwembadmeet bij mono en een bij mijquote:Op maandag 3 januari 2011 19:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg trev, als er van de zomer weer zo'n zwembadmeet is, kom je dan ook weer?
Mono?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel een zwembadmeet bij mono en een bij mij
Haat aan hoest, liefde naar jouquote:Op maandag 3 januari 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb pijn in mn rug van het hoesten, geen liefde voor mn hoest
Monopoly, die jongen die zijn broek naar beneden trok.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monopoly, die jongen die zijn broek naar beneden trok.
Zeg mam, is het goed dat ik allemaal onbekende mensen van internet uitnodig voor een poolparty?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel een zwembadmeet bij mono en een bij mij
Aha, alleen aan zijn complete naam had ik wel genoegquote:Op maandag 3 januari 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Monopoly, die jongen die zijn broek naar beneden trok.
Hupsje is zelf de mamaquote:Op maandag 3 januari 2011 19:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeg mam, is het goed dat ik allemaal onbekende mensen van internet uitnodig voor een poolparty?
Hij staat met zijn blote bips op de foto.quote:
Jazeker.quote:
Welke foto!?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij staat met zijn blote bips op de foto.
Okequote:
Een van de foto's die tijdens de meet genomen zijn.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Amai, sorry
Ze lijkt niet zo oud in d'r fobo, oude foto's?
Kom maar hier heen, ik laat hem je met alle liefde zienquote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd welke foto, heus waar!![]()
Okequote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar hier heen, ik laat hem je met alle liefde zien
Surequote:Op maandag 3 januari 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd welke foto, heus waar!![]()
Hoi Moppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar, kom je toch weer terugquote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okemaar ik was net bij jou, toen ik ging ruiken weetjenog.
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi MoppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen familie van moppermurp.
Neen. En ik zeg lekker niet van wie wel, hihihihihihquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van timmmmmmmmmmmm ofzo?
Huppelkind vond het wel gezellig. Die hoopt ook op een herhaling volgend jaarquote:
Ben je een kloon?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Neen. En ik zeg lekker niet van wie wel, hihihihihih
wie dacht dat dan? [ afbeelding ]
Ik durf niet te kijken hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Die foto van mono zn bips staat in zn fobo
Waarom niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken hoorIk durf ook niet in jouw fobo te kijken
Als ik niet zeg van wie wel, zou ik dan wel of geen kloon zijn, snuggere?quote:
Je weet denk ik ook wel waaromquote:Op maandag 3 januari 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind vond het wel gezellig. Die hoopt ook op een herhaling volgend jaar
Liefde voor jou als je mn laptop fixtquote:
Jaquote:
Weet ik nietquote:
Ja maar ik voel me op dit moment niet zo pico bello !quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Als ik niet zeg van wie wel, zou ik dan wel of geen kloon zijn, snuggere?
Ben jij de scherpste lepel van het stel?
Ik ga niet klikken ok!quote:
Wat is er mee dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefde voor jou als je mn laptop fixt
Je lurktquote:Op maandag 3 januari 2011 19:29 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Als ik niet zeg van wie wel, zou ik dan wel of geen kloon zijn, snuggere?
Ben jij de scherpste lepel van het stel?
Ja wat niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is er mee dan? [ afbeelding ]
De 21equote:Op maandag 3 januari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat niet.
Hij heeft kuren, duurt niet lang meer en dan gaan dingen uitvallen enz. Ik weet het zeker. Voel het aan mn water
Erg hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef FreezePop het volgende:
Wat is deze SC belachelijk snel geworen
Je moeder?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke lieverd wil mn broertje verschonen?![]()
Hell NO!!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke lieverd wil mn broertje verschonen?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell NO!!
Ben blij dat ik geen luiers meer hoef te verschonen
Nog maar 2,5 week om mn spelletje uit te spelen dusquote:
Dat maakt het weer wat beterquote:Op maandag 3 januari 2011 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Erg hekusje en liefde voor jou
![]()
Succes vooral.quote:
quote:
WHeheheheh, ik wacht tot mn mama terug is, moest hij maar niet gaan poepen als zij net het huis verlaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes vooral.
Vicks vaporub onder je neus smeren
Knijperquote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn moeder is nu even weg,
KOM op help me, verlos me van deze geur
Dan krijgt ie zere billetjes.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
WHeheheheh, ik wacht tot mn mama terug is, moest hij maar niet gaan poepen als zij net het huis verlaat.
De poep van je eigen kind stinkt toch niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes vooral.
Vicks vaporub onder je neus smeren
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 januari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Knijper
Of een sjaal om je hoofd binden
Ik leef met je mee hoor, Klinkie
Sorry maar ik ga daar echt over mn nek vanquote:
Boh kinderen hebben chemische poep ofzo. Die kunnen stinken DAMNquote:Op maandag 3 januari 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De poep van je eigen kind stinkt toch niet?
EENSCH!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh kinderen hebben chemische poep ofzo. Die kunnen stinken DAMN
Jij ruikt lekkerquote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn verkoudheid even lenen? ik ruik echt niks
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb straks gala van de Albert Heijn
hipquote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb straks gala van de Albert Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |