Bijna 3 ! Eind januariquote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe oud is die knul dan? 1,5 ofzo?
Was dat dan niet stiekem je zoon? Ik bedoel dat zou die mama advertenties verklarenquote:
Kom jij döner brengen naar mij dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Neeee niet doenik ben er voor je.
Nee ik heb selfmade pizza. Die wil ik wel brengenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij döner brengen naar mij dan?
Ik heb net een hele pizza opquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee ik heb selfmade pizza. Die wil ik wel brengen
Ik maak graag vriendenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
jammer man. Maar jou vind ik ook liefff, me zomaar vriend noemen
quote:
Ik ookquote:
SHHHT MOGEN ZE HIER TOCH NIET WETEN, DAT IK OP MN 16E ZWANGER WERD VAN DIE OETLULquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Was dat dan niet stiekem je zoon? Ik bedoel dat zou die mama advertenties verklaren
Ooooh jaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SHHHT MOGEN ZE HIER TOCH NIET WETEN, DAT IK OP MN 16E ZWANGER WERD VAN DIE OETLUL
Maar Klinkiebotsquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SHHHT MOGEN ZE HIER TOCH NIET WETEN, DAT IK OP MN 16E ZWANGER WERD VAN DIE OETLUL
ZE LOOG !!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar KlinkiebotsHoe kon je me dit achterhouden?!
Zal onze relatie nog ooit hetzelfde worden?
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Zullen we elkaar nu toevoegen op hyves?
Ik kan togh nie tegen jouw liechen !!! :s :s :squote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij niet liegt over dat zij liegt?
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Oh, geef mij je hyves dan ook gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik kan togh nie tegen jouw liechen !!! :s :s :s
Dit is de mijnequote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh, geef mij je hyves dan ook gelijk![]()
Amai oke, ik geloof je
Al schrijf je wel een beetje vreemd
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:46 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Ik heb ezechielk en superwormjim ook op hyves
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:46 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Je stoutste droom
je kent me niet
Wel hoorrrrrquote:Op maandag 3 januari 2011 18:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?Dat is niet waar
Maar toch bedankt
Ja maar jij kan döner bestellenquote:
Flauwquote:Op maandag 3 januari 2011 18:46 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dit is de mijne
http://goudvis5.hyves.nl/
Omg, ik miste je al in mn lijst dude ..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef Goudvis_ het volgende:
Klinkie, msn wil me niet meer aanmelden.![]()
![]()
![]()
![]()
Doei Moppiequote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Ik ga even eten, mijn lieve vriendjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn internet haat me. Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg, ik miste je al in mn lijst dude ..
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doei Moppie
Kom je goed wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet smakelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:48 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Ik ga even eten, mijn lieve vriendjes
Geef me je msn en w8woord, ik fix het voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 18:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja mijn internet haat me. Zoals gewoonlijk
Weet ik toggquote:
Jonge ik hou jou ook in de gaten ehquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geef me je msn en w8woord, ik fix het voor je
Ik sta er een keer niet inquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Top 100 van zondag 2 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 647 PiRANiA
002. 487 92Merel
003. 381 Klinkerbotsing
004. 375 Chocolate-chick
005. 328 Stuart
KIJK MIJ EENS OP NUMMERTJE 3 STAAN DANNNN
Fok geeft ook geen nieuwe reacties. Iets met mn keypoorten.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Geef me je msn en w8woord, ik fix het voor je
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik togg
[..]
Jonge ik hou jou ook in de gaten eh
Ja voor altijd en altijd een eeuwig enzoquote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig maarhet was een test namelijk
Wij blijven elkaar alijd trouw, toch?
Tettenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi, ik zie nu pas je UI ! Waarom heb je tieten erop?![]()
Hihi nou uhm dat past wel bij mijquote:Op maandag 3 januari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoi, ik zie nu pas je UI ! Waarom heb je tieten erop?![]()
Ik wil alleen maar helpenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Fok geeft ook geen nieuwe reacties. Iets met mn keypoorten.![]()
En nee, ik ga mn msn en wachtwoord niet geven, dadelijk ga je er stoute dingen mee doen
Hou jij van tieten?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi nou uhm dat past wel bij mij
Goeie vraagquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar helpen
Maar zeg, wanneer maak je is een fobo
dat is spersieboon >quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar helpen
Maar zeg, wanneer maak je is een fobo
Ik vind mijne wel lief andersquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Beter dan pielemuisjes indeed
Ze heeft tieten. En flinke ook. Hele flinke.quote:
Ohhh, wist ik toch niet !quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft tieten. En flinke ook. Hele flinke.
Ik heb zequote:
All minequote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft tieten. En flinke ook. Hele flinke.
Ik ga het uit maken denk ik met jou, als ji jtoch zo doet.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waaat?
Het was een typfoutje, sorry hoor
Foboquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics als bewijs?
lolsnor!!1!11!
Ja vandaar het logo in mn UIquote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehe ok![]()
Jij houdt ook van Ajaxxx
Maaar schaaatquote:Op maandag 3 januari 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga het uit maken denk ik met jou, als ji jtoch zo doet.![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fobo
[..]
Ja vandaar het logo in mn UI
Tevens wil ik graag een nieuwe UI /reminder voor de UI maker
Open er een topic over!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Goudvis_ het volgende:
Hoe moet ik dat probleem met mn keypoorten oplossen?
De goeie sleutel proberenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Goudvis_ het volgende:
dat durf ik nietquote:
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De goeie sleutel proberen
Snap je?! Poort?! En sleutel?!
Oh en soms helpt het om dat icoontje rechtsonder van van msn helemaal af te sluiten en dan opnieuw msn opstartenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Goudvis_ het volgende:
Windows 7quote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh en soms helpt het om dat icoontje rechtsonder van van msn helemaal af te sluiten en dan opnieuw msn opstarten
Dan wordt ie juist gesloten vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe, dan ga ik spammen op je topic en dan komt iedereen erop af![]()
Geen dankquote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef Goudvis_ het volgende:
OMG mn keypoorten deden het opeens weer.![]()
![]()
Het kwam niet door jou, opeens werd mn post geplaatst dat ik het kon zien ipv dat ik op F5 moest drukken om mn post te kunnen zien. Dus ik dacht, misschien doet mn msn het dan ook welquote:
Alle topics waar ik post zijn goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan wordt ie juist gesloten vrees ik
No offence
quote:
Nou. Enquote:Op maandag 3 januari 2011 19:02 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het kwam niet door jou, opeens werd mn post geplaatst dat ik het kon zien ipv dat ik op F5 moest drukken om mn post te kunnen zien. Dus ik dacht, misschien doet mn msn het dan ook wel
quote:
Zeker lekkerquote:
quote:
Ik wil best 3,95 naar je overmaken hoorquote:
Waar ruik je nu naar?quote:
36.34.48.462quote:Op maandag 3 januari 2011 19:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik wil best 3,95 naar je overmaken hoor
Laat maar, dan kom je mn echte naam en adres te weten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |