Bijna 3 ! Eind januariquote:Op maandag 3 januari 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe oud is die knul dan? 1,5 ofzo?
Was dat dan niet stiekem je zoon? Ik bedoel dat zou die mama advertenties verklarenquote:
Kom jij döner brengen naar mij dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Neeee niet doenik ben er voor je.
Nee ik heb selfmade pizza. Die wil ik wel brengenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom jij döner brengen naar mij dan?
Ik heb net een hele pizza opquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee ik heb selfmade pizza. Die wil ik wel brengen
Ik maak graag vriendenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
jammer man. Maar jou vind ik ook liefff, me zomaar vriend noemen
quote:
Ik ookquote:
SHHHT MOGEN ZE HIER TOCH NIET WETEN, DAT IK OP MN 16E ZWANGER WERD VAN DIE OETLULquote:Op maandag 3 januari 2011 18:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Was dat dan niet stiekem je zoon? Ik bedoel dat zou die mama advertenties verklaren
Ooooh jaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SHHHT MOGEN ZE HIER TOCH NIET WETEN, DAT IK OP MN 16E ZWANGER WERD VAN DIE OETLUL
Maar Klinkiebotsquote:Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SHHHT MOGEN ZE HIER TOCH NIET WETEN, DAT IK OP MN 16E ZWANGER WERD VAN DIE OETLUL
ZE LOOG !!!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar KlinkiebotsHoe kon je me dit achterhouden?!
Zal onze relatie nog ooit hetzelfde worden?
Jaquote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Zullen we elkaar nu toevoegen op hyves?
Ik kan togh nie tegen jouw liechen !!! :s :s :squote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij niet liegt over dat zij liegt?
Nee.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:43 schreef DeMoppersmurf het volgende:
[..]
Zullen we elkaar nu toevoegen op hyves?
Oh, geef mij je hyves dan ook gelijkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Ik kan togh nie tegen jouw liechen !!! :s :s :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |