quote:Beursomschrijving
Het breedste aanbod
Op MOTORbeurs Utrecht vind je een breed aanbod voor motorliefhebbers. Van grote multibrand dealers tot motorhandelaren. Van reisorganisaties tot motorclubs en gereedschap.
Alles voor motorrijders
Maar ook motoraccessoires zoals helmen en kleding ontbreken niet. Net als informatie over verzekeringen, belangenverenigingen en motorverhuur. Alles waar je als motorrijder naar op zoek bent, vind je op de MOTORbeurs Utrecht.
Nieuwe modellen
Vrijwel alle importeurs van motormerken tonen hun nieuwe modellen voor 2011.
Activiteiten
Naast deze presentaties staan er diverse activiteiten op het programma. Voor diegenen die het motorgevoel voor het eerst eens zelf willen proberen, is er een opstapmogelijkheid.
quote:Toegangskaarten
In de online voorverkoop, t/m 23 februari 2011:
Dagkaart ¤ 13,50* Een gehele dag geldig
Avondkaart ¤ 10,00* Geldig vanaf 17:00 uur
In de online verkoop tijdens de beurs:
Dagkaart ¤ 15,00* Een gehele dag geldig
Avondkaart ¤ 10,00* Geldig vanaf 17:00 uur
Aan de kassa tijdens de beurs:
Dagkaart ¤ 17,50 Een gehele dag geldig
Avondkaart ¤ 12,50 Geldig vanaf 17:00 uur
Kinderen gratis!
Kinderen t/m 12 jaar hebben gratis toegang tot de beurs
* Per bestelling brengen wij eenmalig ¤ 1,00 administratiekosten in rekening, behalve als je een kaart voor gratis toegang hebt.
quote:Openingstijden
Donderdag 24 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Vrijdag 25 februari: 10.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 26 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Zondag 27 februari: 10.00 tot 18.00 uur
Topic van vorig jaar; [Motorbeurs] 2010 - Gratis kaarten! Zie de openingspost!quote:Activiteiten
MOTORbeurs Utrecht staat traditioneel bol van de activiteiten. Hieronder vind je een eerste indruk van wat er in 2011 te beleven zal zijn.
Motorvrouw van het jaar verkiezing
Vanaf 29 november kun je stemmen.
Custom Bike Contest
Meld je aan!
Men at Work
Een garage op de beursvloer.
Rally Stage
Altijd al eens een rally willen rijden?
Stuntshows
Mogen niet ontbreken.
BOVAG Try the bike
Rijd je eerste motormeters.
Leuk voor je, maar mijn hoofd komt nergens online te staan als het aan mij ligt, dat je het even weetquote:
Nee, ik heb geen leer, ik ben een ECHTE motorrijder, ik heb alleen textiel pakken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
@SD: loop je dan ook de hele dag in je leren combi?
Nee, doos, mijn brommert staat in mijn fobo trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
ouwelul, je rijdt zeker BMW..
oh..
wacht...
Ok, ik vind ze ook wel tof, alleen is dat eigenlijk alleen een looker, en ik wil er ook daadwerkelijk mee offroad kunnen, en da's geen optie met zo'n tankquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
ook een 1100GSwe hebben sinds kort dezelfde motor
![]()
Ik een rode, hij een zwarte
Daar zijn ze inderdaad wel goed voor, maar dat durf ik met een FJR ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
de 1100 is goed op steenslag en niet al te die-hard offroad, maar zand en dergelijken blijven we wel vandaan. Maar we willen wel bijvoorbeeld de onverharde alpenpassen pakken enzoen naar Noorwegen en zulks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, misschien moet dat dan maarquote:
Op de motor heb je geen last van drukte, en parkeer je naast de ingangquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef ArnosL het volgende:
Ik ga met de auto tot utrecht, dan op zo'n PR parkeerplaats neerplempen en dan met het ov richten het CS. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan, hoef je ook niet door de drukte in utrecht
Ja, daarom moet je ook goed drinken op zo'n beurs. Veel water drinken.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:46 schreef LangeJan het volgende:
Ik loop dan te kwijlen tot ik uitgedroogd ben en lig te stuiptrekken in een hoekje, terwijl ik mijn portomonnee hoor janken van wanhoop
Enkele reis is goed genoeg, meteen daar inruilen en de nieuwe niet laten inpakken maar meteen naar buiten duwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef fullmetal het volgende:
Ben zeker aanwezig, mits de brommer het blijft doen.
Maar het is zo verleidelijk om de Akrapovic erop te gooien... ik heb hem zelfs nog opnieuw gevuld voor komend seizoen! (het was echt niet meer om aan te horen zo hard, ik moest bij ritjes verplicht achteraan rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef ArnosL het volgende:
Ik zou voor de originele gaan, waarschijnlijk wel veel politie en die zullen hun kans wel pakken.
ik hoop 't welquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gaan de wouten controleren op db's ja? vorig jaar wel wat politie gezien, maar viel mee.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop 't wel
onder andere die mensen, zonder DBkillers, zorgen er voor dat er steeds meer dijkwegen in de weekenden worden afgesloten... afstraffen die handel
Ja, ik ken bijna geen wegen of dijken die afgesloten zijn voor motoren om de herrie.. wel om de drukte, die meestal wordt veroorzaakt door fietsers die nogal asociaal weggedrag vertonen. Daarbij ben ik meer van het leven en laten leven, en dat geldt dus ook voor mensen die zonder silencer rijden, overigens rijd ik dus zelf ook met een sportdemper op de twin, en ik héb niet eens een DB killer, dus dan weten we even hoe tov elkaar staanquote:
Fijn om te wetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan of met de motor of met de trein, auto is 'n hel
Die zit er bij mij standaard op (valbeugelfunktiequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
moet nog wel ff m'n kofferrek erop schroevendan kan ik iig mn kleding buiten de garderobe bewaren
Ja doei!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit er bij mij standaard op (valbeugelfunktie), maar ik ga niet met koffers, dat kost spiegels in de file, Anne komt met de auto, dus eventueel aangekochte zooi kan mooi achterin de kanarie
quote:
Portapotti uit Beierenquote:
Mja, ik vond hem ook niet heel mooi verder, maar een paar details vond ik wel vet. Ten eerste de banden, geniaal met dat blauwe rubber! En ten tweede het feit dat het apparaat geen spiegels had, maar dat er twee LCD-schermen voor je snufferd zitten, en twee camera's aan de achterkant ingebouwd zijn die hun beelden naar de schermpjes sturenquote:
Ziet er ook uit als een prototype; die schermpjes zullen er tijdens de productie wel vanaf gaan.. tevens zie je geen kont op een LCD schermpje bij daglicht.. wel een leuke designfeaturequote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, ik vond hem ook niet heel mooi verder, maar een paar details vond ik wel vet. Ten eerste de banden, geniaal met dat blauwe rubber! En ten tweede het feit dat het apparaat geen spiegels had, maar dat er twee LCD-schermen voor je snufferd zitten, en twee camera's aan de achterkant ingebouwd zijn die hun beelden naar de schermpjes sturen.
Er stonden anders laarzen zatquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben vandaag ook geweest. Had gehoopt om een paar toffe laarzen voor een toffe prijs op de kop te tikken, helaas niet gelukt. Wel een nieuwe jas en een slot gekocht.
Ik zei toffequote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er stonden anders laarzen zatwaarom was het niet gelukt dan ??
Hmm, ja, de maat is altijd wel een issue op beurzen; ze hebben meestal niet alles bij zich, en dan grijp je nog wel eens mis aan het eind van de dagquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zei toffe. Er waren maar weinig leuke dameslaarzen in mijn maat.
Als je heel kleine of juist heel grote voeten hebt zat je vandaag wel goed, maar bij de meeste stands waren de gangbare maten van de leuke aanbiedingen er niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ja, de maat is altijd wel een issue op beurzen; ze hebben meestal niet alles bij zich, en dan grijp je nog wel eens mis aan het eind van de dag
Ja, ik weet er alles van, ik heb eind van de dag ook nog het vuur uit mijn sloffen gelopen om 'even' die handschoenen te halen, en uiteraard heb ik ze aan het eind van het verhaal gekocht bij de eerste tent die we 's middags tegen waren gekomenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je heel kleine of juist heel grote voeten hebt zat je vandaag wel goed, maar bij de meeste stands waren de gangbare maten van de leuke aanbiedingen er niet meer.
Wat me ook opviel waren de enorme prijsverschillen tussen de diverse handelaren; zo heb ik dezelfde laarzen gezien met een prijsverschil van ¤70,- en ook wat handschoenen betreft loonde het om goed op te letten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van, ik heb eind van de dag ook nog het vuur uit mijn sloffen gelopen om 'even' die handschoenen te halen, en uiteraard heb ik ze aan het eind van het verhaal gekocht bij de eerste tent die we 's middags tegen waren gekomen
Da's standaard bij de beurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je ze wel bij de eerste stand koopt kom je ze nog tientallen keren voor een leukere prijs tegen...
Ik had alleen beter kunnen wachten met het slot, heb een groot deel van de dag met een joekel van een kettingslot lopen zeulen.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van, ik heb eind van de dag ook nog het vuur uit mijn sloffen gelopen om 'even' die handschoenen te halen, en uiteraard heb ik ze aan het eind van het verhaal gekocht bij de eerste tent die we 's middags tegen waren gekomen
Die quote was meer omdat je al een tijdje een specifieke broek zoekt. Dan vind je hem daar uiteindelijk, begin je te twijfelen om hem mee te nemen, waarna je hem uiteindelijk dus toch niet meeneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar gaan we er zeker weer naar op zoek?
Als ik voor die tijd een fatsoenlijk cashflow heb, is ie tegen die tijd waarschijnlijk al een paar keer gewassenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Die quote was meer omdat je al een tijdje een specifieke broek zoekt. Dan vind je hem daar uiteindelijk, begin je te twijfelen om hem mee te nemen, waarna je hem uiteindelijk dus toch niet meeneemt.
Volgend jaar gaan we er zeker weer naar op zoek?
Goed voor de kuitspieren, en kettingsloten passen goed om je middel of om je nekquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's standaard bij de beurs.En als je ze wel bij de eerste stand koopt kom je ze nog tientallen keren voor een leukere prijs tegen...
Ik had alleen beter kunnen wachten met het slot, heb een groot deel van de dag met een joekel van een kettingslot lopen zeulen.
Altijd een duivels dilemma inderdaad. Ik denk dat ze goud geld zouden kunnen verdienen aan het verhuren van kluisjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed voor de kuitspieren, en kettingsloten passen goed om je middel of om je nek![]()
Dat zeulen is idd een crime, ik wil ook altijd eind van de dag kopen om diezelfde reden, helaas grijp je dan wel eens mis als het ineens uitverkocht is
Dat zou zomaar kunnen, of je moet gewoon een paar keer tussendoor naar de auto lopen, moet je wel de mazzel hebben dat je een beetje in de buurt staatquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Altijd een duivels dilemma inderdaad. Ik denk dat ze goud geld zouden kunnen verdienen aan het verhuren van kluisjes.
Ik heb het overwogen, maar ik had daar niet zoveel zin in...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, of je moet gewoon een paar keer tussendoor naar de auto lopen, moet je wel de mazzel hebben dat je een beetje in de buurt staat
Heb ik ook niet gezien idd, ik slaag elke keer bij een Motoport filiaal, vorig jaar voor mijn pak, en dit jaar voor mijn laarzenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar ik had daar niet zoveel zin in...
Ik miste trouwens de stand van MotoZoom! Kan me van vorig jaar herinneren dat ze er erg leuke aanbiedingen hadden...
Bij MotoPort hebben wij ook het een en ander gehaald (o.a. nieuwe jas), hebben altijd leuke beursaanbiedingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Heb ik ook niet gezien idd, ik slaag elke keer bij een Motoport filiaal, vorig jaar voor mijn pak, en dit jaar voor mijn laarzen
Ow, ben je er zo eenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij MotoPort hebben wij ook het een en ander gehaald (o.a. nieuwe jas), hebben altijd leuke beursaanbiedingen.
En dan mag het nu wel weer wat mooier weer gaan worden, zodat we al dat moois ook daadwerkelijk kunnen gaan gebruiken...
Jep.quote:
Bikkelquote:Ik heb voor de deur mijn oude laarzen in de tas gestopt, die bij Anne achterin ging, en ik ben met mijn nieuwe laarzen aan op de motor naar huis gereden
Ik heb gewoon 2 balletjes hoorquote:
quote:1. Bikkels.
Wat zijn bikkels nou eigenlijk? Bikkels worden vaak verward met mensen die een zeer heldhaftige daad hebben gepleegd, dit is echter incorrect. Het woord bikkel representeert een eenballig mannelijk persoon. Dit mannelijk figuur is door medische omstandigheden ongefortuneerd te leven met een scrotum helft.
Als ik naar een beurs ga waar ik van tevoren al weet dat ik veel ga kopen, dan haal ik in de dichtstbijzijnde supermarkt gewoon een winkelwagen waarmee ik dan gewoon de hele beurs lang alles ingooi. Altijd leuk om de blikken van mensen te zien als je daar loopt met je AH-wagentje vol met troepquote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, of je moet gewoon een paar keer tussendoor naar de auto lopen, moet je wel de mazzel hebben dat je een beetje in de buurt staat
Da's best slimquote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik naar een beurs ga waar ik van tevoren al weet dat ik veel ga kopen, dan haal ik in de dichtstbijzijnde supermarkt gewoon een winkelwagen waarmee ik dan gewoon de hele beurs lang alles ingooi. Altijd leuk om de blikken van mensen te zien als je daar loopt met je AH-wagentje vol met troep.
Dat is het leukste, mensen die dat dan op de beurs zelf tegen je zeggenquote:
Daar heb je ook zeker gelijk inquote:En irritant als iedereen dat zou doen, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |