Maar het is zo verleidelijk om de Akrapovic erop te gooien... ik heb hem zelfs nog opnieuw gevuld voor komend seizoen! (het was echt niet meer om aan te horen zo hard, ik moest bij ritjes verplicht achteraan rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef ArnosL het volgende:
Ik zou voor de originele gaan, waarschijnlijk wel veel politie en die zullen hun kans wel pakken.
ik hoop 't welquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gaan de wouten controleren op db's ja? vorig jaar wel wat politie gezien, maar viel mee.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop 't wel
onder andere die mensen, zonder DBkillers, zorgen er voor dat er steeds meer dijkwegen in de weekenden worden afgesloten... afstraffen die handel
Ja, ik ken bijna geen wegen of dijken die afgesloten zijn voor motoren om de herrie.. wel om de drukte, die meestal wordt veroorzaakt door fietsers die nogal asociaal weggedrag vertonen. Daarbij ben ik meer van het leven en laten leven, en dat geldt dus ook voor mensen die zonder silencer rijden, overigens rijd ik dus zelf ook met een sportdemper op de twin, en ik héb niet eens een DB killer, dus dan weten we even hoe tov elkaar staanquote:
Fijn om te wetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan of met de motor of met de trein, auto is 'n hel
Die zit er bij mij standaard op (valbeugelfunktiequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
moet nog wel ff m'n kofferrek erop schroevendan kan ik iig mn kleding buiten de garderobe bewaren
Ja doei!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die zit er bij mij standaard op (valbeugelfunktie), maar ik ga niet met koffers, dat kost spiegels in de file, Anne komt met de auto, dus eventueel aangekochte zooi kan mooi achterin de kanarie
quote:
Portapotti uit Beierenquote:
Mja, ik vond hem ook niet heel mooi verder, maar een paar details vond ik wel vet. Ten eerste de banden, geniaal met dat blauwe rubber! En ten tweede het feit dat het apparaat geen spiegels had, maar dat er twee LCD-schermen voor je snufferd zitten, en twee camera's aan de achterkant ingebouwd zijn die hun beelden naar de schermpjes sturenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |