Ziet er ook uit als een prototype; die schermpjes zullen er tijdens de productie wel vanaf gaan.. tevens zie je geen kont op een LCD schermpje bij daglicht.. wel een leuke designfeaturequote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, ik vond hem ook niet heel mooi verder, maar een paar details vond ik wel vet. Ten eerste de banden, geniaal met dat blauwe rubber! En ten tweede het feit dat het apparaat geen spiegels had, maar dat er twee LCD-schermen voor je snufferd zitten, en twee camera's aan de achterkant ingebouwd zijn die hun beelden naar de schermpjes sturen.
Er stonden anders laarzen zatquote:Op zondag 27 februari 2011 22:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben vandaag ook geweest. Had gehoopt om een paar toffe laarzen voor een toffe prijs op de kop te tikken, helaas niet gelukt. Wel een nieuwe jas en een slot gekocht.
Ik zei toffequote:Op zondag 27 februari 2011 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er stonden anders laarzen zatwaarom was het niet gelukt dan ??
Hmm, ja, de maat is altijd wel een issue op beurzen; ze hebben meestal niet alles bij zich, en dan grijp je nog wel eens mis aan het eind van de dagquote:Op zondag 27 februari 2011 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zei toffe. Er waren maar weinig leuke dameslaarzen in mijn maat.
Als je heel kleine of juist heel grote voeten hebt zat je vandaag wel goed, maar bij de meeste stands waren de gangbare maten van de leuke aanbiedingen er niet meer.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, ja, de maat is altijd wel een issue op beurzen; ze hebben meestal niet alles bij zich, en dan grijp je nog wel eens mis aan het eind van de dag
Ja, ik weet er alles van, ik heb eind van de dag ook nog het vuur uit mijn sloffen gelopen om 'even' die handschoenen te halen, en uiteraard heb ik ze aan het eind van het verhaal gekocht bij de eerste tent die we 's middags tegen waren gekomenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je heel kleine of juist heel grote voeten hebt zat je vandaag wel goed, maar bij de meeste stands waren de gangbare maten van de leuke aanbiedingen er niet meer.
Wat me ook opviel waren de enorme prijsverschillen tussen de diverse handelaren; zo heb ik dezelfde laarzen gezien met een prijsverschil van ¤70,- en ook wat handschoenen betreft loonde het om goed op te letten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van, ik heb eind van de dag ook nog het vuur uit mijn sloffen gelopen om 'even' die handschoenen te halen, en uiteraard heb ik ze aan het eind van het verhaal gekocht bij de eerste tent die we 's middags tegen waren gekomen
Da's standaard bij de beurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je ze wel bij de eerste stand koopt kom je ze nog tientallen keren voor een leukere prijs tegen...
Ik had alleen beter kunnen wachten met het slot, heb een groot deel van de dag met een joekel van een kettingslot lopen zeulen.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van, ik heb eind van de dag ook nog het vuur uit mijn sloffen gelopen om 'even' die handschoenen te halen, en uiteraard heb ik ze aan het eind van het verhaal gekocht bij de eerste tent die we 's middags tegen waren gekomen
Die quote was meer omdat je al een tijdje een specifieke broek zoekt. Dan vind je hem daar uiteindelijk, begin je te twijfelen om hem mee te nemen, waarna je hem uiteindelijk dus toch niet meeneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar gaan we er zeker weer naar op zoek?
Als ik voor die tijd een fatsoenlijk cashflow heb, is ie tegen die tijd waarschijnlijk al een paar keer gewassenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Die quote was meer omdat je al een tijdje een specifieke broek zoekt. Dan vind je hem daar uiteindelijk, begin je te twijfelen om hem mee te nemen, waarna je hem uiteindelijk dus toch niet meeneemt.
Volgend jaar gaan we er zeker weer naar op zoek?
Goed voor de kuitspieren, en kettingsloten passen goed om je middel of om je nekquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's standaard bij de beurs.En als je ze wel bij de eerste stand koopt kom je ze nog tientallen keren voor een leukere prijs tegen...
Ik had alleen beter kunnen wachten met het slot, heb een groot deel van de dag met een joekel van een kettingslot lopen zeulen.
Altijd een duivels dilemma inderdaad. Ik denk dat ze goud geld zouden kunnen verdienen aan het verhuren van kluisjes.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed voor de kuitspieren, en kettingsloten passen goed om je middel of om je nek![]()
Dat zeulen is idd een crime, ik wil ook altijd eind van de dag kopen om diezelfde reden, helaas grijp je dan wel eens mis als het ineens uitverkocht is
Dat zou zomaar kunnen, of je moet gewoon een paar keer tussendoor naar de auto lopen, moet je wel de mazzel hebben dat je een beetje in de buurt staatquote:Op zondag 27 februari 2011 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Altijd een duivels dilemma inderdaad. Ik denk dat ze goud geld zouden kunnen verdienen aan het verhuren van kluisjes.
Ik heb het overwogen, maar ik had daar niet zoveel zin in...quote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, of je moet gewoon een paar keer tussendoor naar de auto lopen, moet je wel de mazzel hebben dat je een beetje in de buurt staat
Heb ik ook niet gezien idd, ik slaag elke keer bij een Motoport filiaal, vorig jaar voor mijn pak, en dit jaar voor mijn laarzenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb het overwogen, maar ik had daar niet zoveel zin in...
Ik miste trouwens de stand van MotoZoom! Kan me van vorig jaar herinneren dat ze er erg leuke aanbiedingen hadden...
Bij MotoPort hebben wij ook het een en ander gehaald (o.a. nieuwe jas), hebben altijd leuke beursaanbiedingen.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Heb ik ook niet gezien idd, ik slaag elke keer bij een Motoport filiaal, vorig jaar voor mijn pak, en dit jaar voor mijn laarzen
Ow, ben je er zo eenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bij MotoPort hebben wij ook het een en ander gehaald (o.a. nieuwe jas), hebben altijd leuke beursaanbiedingen.
En dan mag het nu wel weer wat mooier weer gaan worden, zodat we al dat moois ook daadwerkelijk kunnen gaan gebruiken...
Jep.quote:
Bikkelquote:Ik heb voor de deur mijn oude laarzen in de tas gestopt, die bij Anne achterin ging, en ik ben met mijn nieuwe laarzen aan op de motor naar huis gereden
Ik heb gewoon 2 balletjes hoorquote:
quote:1. Bikkels.
Wat zijn bikkels nou eigenlijk? Bikkels worden vaak verward met mensen die een zeer heldhaftige daad hebben gepleegd, dit is echter incorrect. Het woord bikkel representeert een eenballig mannelijk persoon. Dit mannelijk figuur is door medische omstandigheden ongefortuneerd te leven met een scrotum helft.
Als ik naar een beurs ga waar ik van tevoren al weet dat ik veel ga kopen, dan haal ik in de dichtstbijzijnde supermarkt gewoon een winkelwagen waarmee ik dan gewoon de hele beurs lang alles ingooi. Altijd leuk om de blikken van mensen te zien als je daar loopt met je AH-wagentje vol met troepquote:Op zondag 27 februari 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, of je moet gewoon een paar keer tussendoor naar de auto lopen, moet je wel de mazzel hebben dat je een beetje in de buurt staat
Da's best slimquote:Op maandag 28 februari 2011 09:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik naar een beurs ga waar ik van tevoren al weet dat ik veel ga kopen, dan haal ik in de dichtstbijzijnde supermarkt gewoon een winkelwagen waarmee ik dan gewoon de hele beurs lang alles ingooi. Altijd leuk om de blikken van mensen te zien als je daar loopt met je AH-wagentje vol met troep.
Dat is het leukste, mensen die dat dan op de beurs zelf tegen je zeggenquote:
Daar heb je ook zeker gelijk inquote:En irritant als iedereen dat zou doen, dat dan weer wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |