Ok, ik vind ze ook wel tof, alleen is dat eigenlijk alleen een looker, en ik wil er ook daadwerkelijk mee offroad kunnen, en da's geen optie met zo'n tankquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
ook een 1100GSwe hebben sinds kort dezelfde motor
![]()
Ik een rode, hij een zwarte
Daar zijn ze inderdaad wel goed voor, maar dat durf ik met een FJR ook welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
de 1100 is goed op steenslag en niet al te die-hard offroad, maar zand en dergelijken blijven we wel vandaan. Maar we willen wel bijvoorbeeld de onverharde alpenpassen pakken enzoen naar Noorwegen en zulks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, misschien moet dat dan maarquote:
Op de motor heb je geen last van drukte, en parkeer je naast de ingangquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef ArnosL het volgende:
Ik ga met de auto tot utrecht, dan op zo'n PR parkeerplaats neerplempen en dan met het ov richten het CS. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan, hoef je ook niet door de drukte in utrecht
Ja, daarom moet je ook goed drinken op zo'n beurs. Veel water drinken.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:46 schreef LangeJan het volgende:
Ik loop dan te kwijlen tot ik uitgedroogd ben en lig te stuiptrekken in een hoekje, terwijl ik mijn portomonnee hoor janken van wanhoop
Enkele reis is goed genoeg, meteen daar inruilen en de nieuwe niet laten inpakken maar meteen naar buiten duwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef fullmetal het volgende:
Ben zeker aanwezig, mits de brommer het blijft doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |